تشک طبی رویال با 20% تخفیف + پرداخت درب منزل « ارسال رایگان »

تشک طبی رویال با 20% تخفیف + پرداخت درب منزل « ارسال رایگان »

خیلی از تشک های موجود در بازار را به اسم تشک طبی به مشتریان می فروشند. شما قبل از خرید تشک طبی باید با انواع تشک آشنایی داشته باشید تا در زمان خرید کلاهبرداران از نادانی شما سواستفاده نکنند.ما در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم چگونه تشک های طبی را از باقی تشک ها تشخیص دهید و با انواع تشک آشنا شوید پس باما همراه باشید.

مشاهده محصول: خرید تشک طبی رویال با20% تخفیف + پرداخت درب منزل

تشک طبی

شاید در جمعی که نشسته اید خیلی به گوشتان خورده باشد افرادی از کمردرد و یا دیسک کمر دارند و از درد آن رنج می برند و نمی دانند علت آن چیست،علت همه این دردها انتخاب نامناسب تشک است.شما باید قبل از خرید تشک به این توجه داشته باشید این تشک را برای چه فردی می خواهید تهیه کنید و بعد از آن به سمت خرید بروید.با خرید تشک های طبی تمامی دردهای ناحیه کمر و گردن خود را تسکین دهید و خوابی راحت و با آرامش را به خود و خانوادتان هدیه دهید.

 

خرید سرویس خواب با ضمانت از 3 میلیون تومان

تشک طبی رویال با 20% تخفیف + پرداخت درب منزل « ارسال رایگان »

تشک های طبی به چند دسته تقسیم میشود:

تشک فنری منفصل

تشک مموری فوم

تشک لتکس

تشک هیبریدی

تشک طبی فوم

 

تشک متصل:

بیشتر افراد با تشک های متصل و منفصل آشنایی دارند.چون این دو تشک دارای قدمتی بسیار زیاد است و اکثرا با این دو تشک کاملا آشنا هستند.تشک های فنرمتصل دارای ایرادات بسیاری هستند و بارزترین مشکل این تشک دارای تکان های بسیار زیاد در هنگام خوابیدن است.درداخل این تشک ها از پاکت های مجزا استفاده شده است.مجزا بودن فنرهای این تشک باعث شده است که در هنگام خواب تشک دارای تکان و لرزش شود.  مزیت این تشک‌ها نسبت به تشک‌هایی که دارای فنرهای یک تکه هستند دوام و طول عمر بیشتری دارند.

 

تشک طبی رویال با 20% تخفیف + پرداخت درب منزل « ارسال رایگان »

تشک مموری فوم:

تشک های مموری فوم یکی از تشک های طبی به شمار می رود.که نام دیگر این تشک فوم حافظه دار است.این تشک از جنس ویسکو ساخته شده است که برای اولین بار از این جنس در صنعت فضانوردی استفاده شده است.اگر به دنبال خوابی راحت هستید پیشنهاد ما به شما این نوع تشک است به علت آنکه این تشک در هنگام خواب شکل کامل بدن را به خود می گیرد.و این تشک به حرارت و گرما واکنش نشان می دهد و لرزش و تکان را به حداقل خود می رساند.

 

تشک طبی فوم:

اگر جزو افرادی هستید که از کمردرد رنج می برید بهترین تشک برای شما تشک طبی فوم است.فوم شامل انواع مختلفی است که در وزن و ضخامت‌های مختلف وجود دارد. فوم ژل، فوم لتکس،‌ فوم پلی یورتان و فوم جامد همگی نمونه‌هایی از تشک فوم طبی است.

 

تشک طبی رویال با 20% تخفیف + پرداخت درب منزل « ارسال رایگان »

مزایای تشک های طبی چیست؟

یکی از پرطرفدارترین تشک ها در بازار تشک های طبی است.به دلیل پرطرفدار بودن این نوع تشک تولیدکنندگان اقدامات زیادی برروی این نوع تشک انجام داده اند.این گونه تشک گرما را به خوبی در خود جذب می کند و از جنس ژله ای است و باعث می شود کمترین فشار را برروی بدن وارد کند.  تشک طبی وزن بدن را به طور یکنواخت برای توازن کامل و عدم فشار بر روی نواحی حساس کمر، شانه و همچنین گردن، پخش کرده و باعث خواب آرام می‌شود. این نوع تشک‌ها برای افرادی که بیماری‌های مفاصل و درد استخوان داردند طراحی شده و بر خلاف تشک‌های فنری، شکل خود را بعد از مدتی از دست نمی‌دهند.این تشک ها به علت سفت بودن سطح آن از ستون فقرات و گردن شما به خوبی محافظت می کند.ولی اگر تشکی که شما خرید می کنید نرم باشد باعث خواهد شد بدن شما که برروی تشک قرار می گیرد قسمت میانی آن در تشک فرو می روند و ستون فقرات شما در حالت خوبی قرار نمی گیرد. میزان سفتی تشک بر کیفیت خواب افراد تاثیر می‌گذارد. میزان انعطاف مناسب در تشک بسته به نحوه خوابیدن شخص، قد و وزن او دارد. افرادی که به پهلو می خوابند و زیاد از پهلویی به پهلوی دیگر جابه جا می‌شوند، باید به دنبال تشک های نرم تری باشند. نحوه قرارگیری این افراد بر کاهش فشار بر ستون فقرات مؤثر بوده و بنابراین بهتر است که تشک بتواند شکل طبیعی بدن را به خود بگیرد.

 

تشک طبی رویال با 20% تخفیف + پرداخت درب منزل « ارسال رایگان »

چگونه تشخیص دهیم تشک اصل است یا تقلبی؟

امروزه بیشترفروشگاه ها برای بازاریابی و فروش بیشتر سعی می کنند تشک های تقلبی را با برندهای اصلی به خورد مشتریان بدهند.مثلا مارک تشک های نامعتبر و ارزان قیمت را برداشته و مارک تشک های طبی اصلی را بر روی آن نصب می کنند.شما می توانید به راحتی تشک های طبی اصل را از تقلبی تشخیص دهید.تشک های تقلبی بسیار ارزان قیمت و سبک وزن هستندو طول عمرشان بسیار کم بوده است.و تشک های تقلبی در کارگاه های نامعتبر و اجناس بی کیفیت تهیه شده و روانه بازار شده اند.

قبل از خرید تشک به آن توجه کنید که چه نوع تشکی مدنظرتان است.و بعد از آن اطلاعاتی در رابطه با تشکی که می خواهید تهیه کنید تحقیق کنید تا مورد سوءاستفاده قرار نگیرید.

تشک طبی رویال با 20% تخفیف + پرداخت درب منزل « ارسال رایگان »

فروشگاه هیلداچوب به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های عرضه انواع تشک های طبی در مشهد مفتخر است بهترین تشک های طبی را با نشان هولوگرام با بهترین قیمت و ارسال رایگان به شما مشتریان عرضه کند.شما در هر کجای ایران عزیزمان باشید می توانید سفارش خود را نهایی کنید و بعد از رضایت مبلغ را درب منزل تسویه کنید.

در صورت تمایل به دیدن نمونه کارها از نزدیک به آدرس زیرمراجعه فرمایید :

آدرس : مشهد – دانش آموز 1 – نبش شیخ مفید 1 – پلاک 15

آدرس فروشگاه آنلاین هیلداچوب: Www.HildaChoob.com

اینستاگرام : @hilda.choob

تلفن تماس :  05136028637

تلفن همراه : 8062627-0935

 

مطالب مشابه را ببینید!

اثرات پیاده روی بر سلامت ؛ 30 فایده بی نظیر قدم زدن بر سلامت بدن مزایای دوچرخه ثابت؛ فواید استفاده از دوچرخه ثابت، میزان استفاده و معایب آن فواید فیزیوتراپی؛ دلایل نیاز به فیزیوتراپی و روش های مختلف انجام آن روش های افزایش قد؛ بهترین و علمی ترین روش ها برای قد بلند شدن دلایل انجام سم زدایی بدن؛ عوامل سم زدایی بدن و روش های سم زدایی کردن حفظ سلامت کبد؛ همه چیز در مورد آنالیز تا درمان مشکلات کبد اطلاعات درباره هورمون رشد؛ افزایش رشد هورمون رشد در کودکان و بزرگسالان مچ بند طبی؛ انواع مچ بند طبی و دلایل استفاده از آن هورمون رشد انسانی: همه آن چیزی که باید بدانید چطور سحرخیز شویم؟ دلایل خواب آلودگی و روش های مفید بیدار شدن به موقع