متن در مورد بخت و اقبال + جملات زیبا از بزرگان در مورد بخش و شانس

در این بخش روزانه مجموعه متن و جملات زیبا در مورد بخت و اقبال را آماده کرده ایم. در ادامه سخن بزرگان از تجربیاتشان در مورد بخت و شانس را می خوانید و امیدواریم که همیشه در زندگی انسانی خوش شانس باشید.

متن و سخن بزرگان در مورد شانس، بخت و اقبال

به هر میزان که زندگی با انسان میانه، سخت و بی ملاحظه برخورد کند، انسان این نیک بختی را دارد که مجبور نیست مدام زندگی را با اندیشیدن سپری کند.

فرناندو پسوآ

***

ابرهای غارتگر دیرزمانی پیروز نخواهند ماند، دیر زمانی صاحب آسمان نخواهند بود و اختران را تنها به ظاهر در کام خود فرو می برند.

والت ویتمن

***

گاهی کار فقر و بیچارگی به جایی می رسد که رشته ها و پیوندها را می گسلد. این مرحله ای است که تیره بختان و سیاهکاران چون بدانجا رسند، درهم آمیخته و در یک کلمه که کلمه شومی است، شریک می شوند؛ این کلمه «بینوایان» است.

ویکتور هوگو

***

اگر بخواهم راهی سفر شوم، در سفر تنها سرنوشت رنگ و رو رفته ی چیزی را می بینم که بدون سفر دیده بودم.

فرناندو پسوآ

***

متن در مورد بخت و اقبال

هر قدر علل و موجبات اندوه آدمی کمتر باشد، نیک بخت تر است و هر چه میزان خواسته ها و تمایلات کمتر باشد، زندگی او آرامتر و به نیکبختی نزدیکتر خواهد بود.

یوهان ولفگانگ فون گوته

***

تنها راه نیک بختی و خشنودی جاودانی این است که بر پایه ی ارزشهای راستین خود زندگی کنیم.

آنتونی رابینز

***

سخن بزرگان در مورد بخت

تنها راه دستیابی به نیک بختی درازمدت آن است که بر مبنای بزرگترین آرمانهای خود زندگی کنیم، یعنی هدف راستین خود را بشناسیم و بر پایه ی آن به کنش بپردازیم.

آنتونی رابینز

***

بشر حق انتخاب ندارد، چون محکوم و مجبور به سرنوشت است.

فریدریش نیچه

***

تیره بخت ترین افراد همیشه نقش دژخیم [ =بدخوی ] را در فراشد تنزل ارزشها به عهده می گیرند.

میلان کوندرا

***

جملات در مورد بخت خوب

مردم بینوا و تیره بخت، درمانی جز امید ندارند.

ویلیام شکسپیر

***

متن در مورد بخت و اقبال

فرد خلوت نشین می گوید که حقیقت در کتابها نیست و فیلسوف آن را پنهان می کند. فرد والا از فهمیده شدن توسط دیگران در هراس است نه از بد فهمیده شدن؛ چون می داند کسانی که او را بفهمند به سرنوشت او یعنی رنج کشیدن در دنیا دچار خواهند شد.

فریدریش نیچه

***

آرام باش ای دل غمگین! از شِکوه بس کن؛ پشت ابرها هنوز خورشید می درخشد؛ سرنوشت تو همان است که دیگران دارند. در هر زندگی باید بارانهایی فرو ریزد و برخی روزها تیره و حزن انگیز باشند.

هنری وادزورث لانگ‌فلو

***

زشتیِ همه جا گسترده ی دنیای جدید که بر اثر عادت از دیده پوشیده می ماند، در کوچکترین لحظات تیره بختی ما بیرحمانه ظاهر می شود.

میلان کوندرا

***

متن در مورد شانس و اقبال

زندگی یعنی جوراب بافی به قصد هم نوعی. اما در کنارش افکار آزاد است و همه ی شاهزاده های جادو شده می توانند بروند و در پارک های خودشان قدم بزنند. همزمان میل عاج بافتنی از قسمت انتهایی دوباره و دوباره فرو می رود … فاصله …. و دیگر هیچ … .

فرناندو پسوآ

***

سرنوشت همچون گلوله ی آهنینی است که بر مچ پای ما بسته شده باشد.

میلان کوندرا

***

آغاز هر کار مهمترین قسمت آن است.

افلاطون

***

بزرگترین نشانی که سرنوشت می تواند به ما هدیه کند این است که اجازه دهد ما مدتی در کنار مخالفان خود بجنگیم، زیرا از این راه پیروزی بزرگی را برای خود رقم می زنیم.

فریدریش نیچه

***

گربه جلو آفتاب پهن می شود و می خوابد. انسان درون زندگی با تمام پیچیدگی هایش پهن می شود و می خوابد. نه این و نه آن، خود را از قوانین سرنوشت ساز رها نمی سازد، تا آن گونه که هستند، باشند. هیچ کس تلاش نمی کند تا وزنه ی هستی را از جا بردارد. در جمع انسانها بزرگ ترین ها عاشق شهرت اند.

فرناندو پسوآ

***

هزار تلاش انسان به اندازه ی یک تقدیر کارساز نیست.

فریدریش نیچه

***

متن زیبا در مورد بخت و اقبال

نسبت به عمر خود بخيل تر باشيد تا به درهم و دينار.

پيامبر اكرم (ص)

***

دوست می دارم آن را که فضایل بسیار نمی خواهد. زیرا که یک فضیلت به است از دو فضیلت؛ زیرا که یک فضیلت، چنبری استوارتر برای در آویختن سرنوشت است.

فریدریش نیچه

***

بگذار تا به پا خیزیم و کار کنیم، با دلی که آماده ی مقابله با هر گونه سرنوشتی است؛ پیوسته بکوشیم و پیوسته پایداری کنیم، کوشش و بردباری را بیاموزیم.

هنری وادزورث لانگ‌فلو

***

از میانه روی، خوش بختی پاک سر می زند.

یوهان ولفگانگ فون گوته

مطالب مشابه را ببینید!

جملات انگیزشی موفقیت + متن هاب ناب و انگیزشی زیبا و کوتاه پیام تبریک موفقیت فرزند + جملات ویژه تبریک موفقیت فرزند در تحصیلات و مسابقه متن تبریک موفقیت شغلی به همسر + جملات زیبای احساسی برای پیشرفت در کار و شغل جمله انگیزشی | گزیده جمله کوتاه و بلند انگیزشی مثبتِ موفقیت و تلاش متن آرزوی موفقیت و شادکامی + جملات آرزوی موفقیت برای تمام مراحل زندگی جملات روانشناسی موفقیت استوری؛ 50 جمله قوی و سخنان پر انگیزه جملاتی درباره شکست؛ متن های قشنگ و زیبای موفقیت پس از شکست جملات انگیزشی موفقیت مالی برای رسیدن به ثروت و جایگاه بالا سخنان انگیزشی جدید با 50 جمله و متن ناب برای موفقیت بیشتر خاص ترین جملات از آهنگ های بیلی آیلیش و حرف های او درباره موفقیت شدن