متن تشکر از هدیه دادن + جملات زیبا برای تشکر از همسر و دوستان که به شما هدیه داده اند

متن و جملات تشکر از هدیه دادن

در این بخش مجموعه متن و جملات تشکر از هدیه دادن را به صورت رسمی، احساسی و صمیمانه را قرار داده ایم که می توانید در قالب یک پیام برای همسر و یا دوستانی که به شما هدیه داده اند بفرستید. ممکن است به دلیل تولد، روز ولنتاین، سالگرد ازدواج و یا دیگر مناسبت ها، شما هدیه بگیرید که نشان دهنده مهم بودن شما است و برای قدردانی می توانید یک جمله پر از مهر و محبت برای شخص هدیه دهنده بفرستید.

 عزیزم اصلا باورم نمیشد تو مرا به یاد داشته باشی بعد از آن همه سال ها ، از تو بابت هدیه ی شیک و زیبایت متشکرم.

***

وقتی احساس می کنم تو در روز تولدم مرا به یاد داری شوقی مانند شوق پرواز در من ایجاد می شود عزیز دلم بابت هدیه ی با ارزشی که در روز تولدم به من دادی از تو سپاسگزارم .

***

 شیک ترین کادویی که امسال در روز تولدم دریافت کردم متعلق به کادوی تو بود خواهر عزیزم من از بودن تو و داشتن تو در کنارم به خود می بالم .

***

پدر عزیزم هدیه تو جذاب ترین هدیه ای بود که امسال در یافت کردم مرسی از این که هستی مرسی از اینکه من تو را دارم .

***

دوست عزیزم فاصله ها هیچ گاه نتوانسته اند مهر و محبتی که من به تو دارم را کم کنند

***

متن تشکر از هدیه دادن

ممنونم داداش گلم که بهترین تبریک را در روز تولدم تو به من گفتی و هدیه ی تو شیک ترین هدیه ای بود که دریافت کردم.

***

دوست گرامی بابت هدیه ی با ارزشی که تهیه کردی و در روز تولدم مرا خوشحال کردن از تو شما نهایت تشکر را دارم .

***

از تبریک ارزشمند جنابعالی در روز تولدم نهایت تشکر و قدردانی را دارم از درگاه ایزد منان برای شما بزرگوار سلامتی و سعادت را آرزومندم .ممنون بابت هدیه ارزنده شما

***

من از داشتن دوستی مانند تو که بهتر از برگ درخت است به خود می بالم ممنون برای تبریک و هدیه خوشحال کننده ات.

***

یک دنیا ممنونم مهربون ترینم تبریک و هدیه تو قلبم را شاد کرد .

***

خواهر عزیزم در روز تولدم با پیام زیبا و سورپرایز عالی تو یکی از خوشحال ترین اتفاق ها در زندگی من رخ داد ممنونم از مهری تو من همیشه از داشتن خواهری من تو به خود افتخار می کنم .

***

 چگونه می توانم تمام لحظه هایی

که چون سرو در مقابلم ایستادی

و با شور عشقت مرا سیراب کردی جبران کنم

جز اینکه بهترین درود ها

و دعاهای خیرم را بدرقه راهت کنم . . .
ممنون بابت هدیه زیبایت

***

 همه تشکر و قدردانی ام برای کسی است

که در همه سختی ها کنارم بود

و در تک تک لحظات زندگی همراه و هم قدمم

ممنونم ازت بابت تمام آنچه که بی منت به من بخشیدی

***

متن تشکر از هدیه دادن

نمی دانم کدامین جمله را برای توصیف محبت هایتان بنویسم

انسانی از جنس بلور ، آسمانی و مهربان

چقدر زیبا واژه ها را آسمانی می کنید

ممنون بابت همه هدایا

***

در کنار هم بودن بزرگترین اتفاقی است که در زندگی می افتد و من امروز در روز تولدم با داشتن تو در کنارم احساس شادی دارم و از هدیه ی شیکی که برایم تهیه کرده ای ممنونم .

***

روز تولد هر فرد خاص ترین روز برای او است و تو امروز در این روز خاص با ارسال هدیه ی زیبایت و پیام تبریک برآمده از دلت مرا شاد ساختی ای مهربان از تو قدردانم .

***

مادر عزیزم یادآوری روز تولد توسط شما مرا بسیار خوشحال ساخت . بابت هدیه باارزشی که برایم دریافت کرده اید بسیار ممنونم و قدردان لطف و مهر شما هستم .

***

من امروز همین که از خواب برخاستم با دیدن پیام شیک و هدیه با ارزش تو در روز تولدم لبخندی عمیق را در همه ی وجودم احساس کردم عزیز دلم دوست مهربانم از تو به خاطر همه ی خوبی ها است نهایت تشکر را دارم.

***

دوست های خوبم از اینکه منت بر سر من گذاشته اید و در این روز با چنین هماهنگی های خاص تولد مرا جشن گرفته اید از شما نهایت سپاس را دارم .

***

در چنین روزی که آغاز حضور من در این دنیای خاکی است با امید داشتن شما در کنارم احساس شور و نشاطی دیگر دارم ممنون از هدیه های باارزش و ممنون از حضور گرمتان در کنارم .

***

بودن شما در کنارم در روز تولدم بزرگترین هدیه ی تولدی است که دریافت می کنم ، از حضور سبزتان در کنارم نهایت قدردانی را دارم .

***

عشق من هر روزم سپری شدن در کنار تو برای من مانند روز تولدم می باشد . از اینکه مرا به یاد داشتی و با هدیه زیبای خود در روز تولدم مرا خوشحال کردی از تو سپاسگزارم.

***

عزیزم من تو را در همه ی لحظات خوش و بد زندگی در کنار خود یافتم از تو و حضورت در زندگی ام نهایت تشکر را دارم و ممنون که در روز تولدم زیباترین کادو را برای من مهیا کردی.

مطالب مشابه را ببینید!

متن تشکر به زبان انگلیسی + 100 جمله سپاس و تشکر به انگلیسی و ترجمه فارسی متن تقدیر و تشکر از همکاری + جملات رسمی و ادبی برای تشکر متن تشکر از رئیس + جملات رسمی و زیبای تشکر از رئیس اداره و شغل متن تشکر رسمی از دوست + جملات زیبای تقدیر از رفیق با لحن رسمی متن برای تشکر از کار خیر خواهانه و خدا پسندانه پیام تشکر به دلیل حضور در مراسم ختم + جواب تشکر پیام تسلیت دلنوشته‌ های زیبا درباره معلم؛ جملات و متن در وصف معلم برای تشکر از او متن تبریک روز پدر به انگلیسی + جملات و عکس نوشته قدردانی و تشکر از پدر انشا مادر | چند موضوع و متن انشا با موضوع مادر برای تشکر از زحمات و تقدیر از مادر جملات شکرگزاری مثبت کوتاه و بهترین متن های تشکر روزانه از خداوند