متن تقدیر و تشکر از همکاری + جملات رسمی و ادبی برای تشکر

همکار کسی است که در شرایط سخت با اتکا به امید تیم و همکاری میشود روی او حساب ویژه ای باز کرد. از همین رو مهم است که در شرایط حساس از همکار تشکر و قدردانی کنیم تا کمی هم که شده دل او را خوشحال کرده و به روزهای آینده امیدوارترش کنیم. در ادامه تیم روزانه جملاتی را برای شما دوستان قرار داده تا برای همکار عزیزان ارسال کنید.

photo 2024 02 19 14 34 21

متن و جملات تقدیر و تشکر رسمی برای همکاری

جناب آقای …
با سلام
اکنون که در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و عنایات پروردگار الهی، دوران مسئولیت شما در سمت «رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان …» به پایان رسیده و خدمتگذاری در سنگر دیگری از نظام جمهوری اسلامی نصیب‌تان شده است، برخود لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های ارزنده شما در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی تشکر نمایم.
از خداوند متعال توفیق و سربلندی پیش از پیش شما را مسئلت می‌نمایم.

***

به نام خدا
همکار ارجمند جناب آقای دکتر
سلام علیکم
بدین وسیله مراتب قدردانی و سپاس سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران را از حسن همکاری خدمات خالصانه و زحمات بی شائبه جناب عالی طی دوره چهار ساله عضویت در هیات مدیره نظام پزشکی شهرستان تهران اعلام نموده. برای شما در تمام عرصه‎های زندگی آرزوی موفقیت و بهروزی می‌نمایم.
دکتر … رئیس کل

***

متن بلند تقدیر از همکاری

بسمه تعالی
برادر ارجمند جناب آقای …
شهردار محترم منطقه …
سلام علیکم
با احترام ضمن آرزوی توفیق و سلامتی روز افزون برای جنابعالی و همکاران محترم‌تان بدینوسیله از همکاری و مساعدت‎های شما عزیز بزرگوار با این نهاد مقدس جهت پیگیری برنامه‎های طرح اکرام ایتام و جذب حامی در آن مجموعه که باعث خوشحالی این عزیزان و و خشنودی خداوند متعال گردیده است کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورده و سلامتی شما و خانواده گرامی‌تان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

***

برادر ارجمند جناب آقای …
شهردار محترم …
احتراما بر خود لازم می‌دانم از همکاری‎های صمیمانه حضرتعالی در خصوص احداث زمین‎های ورزشی ساحلی که توسط آن شهرداری محترم اجرا گردیده تشکر و قدردانی نمایم. موفقیت جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نمایم.
رییس تربیت بدنی شهرستان …

***

سرکار خانم / جناب آقای …
بدینوسیله از جنابعالی به علت اینکه متعهدانه و متخصصانه در طی سال‌ها همکاری با این شرکت جهت توسعه و پیشرفت آن تلاش نموده‌اید و با دقت نظر در کم و کیف امور به نحو احسن، در جهت ترقی و ابقای اهداف شایسته آن همت گمارده‌اید، نهایت تشکر و تقدیر به عمل می‌آید.
از خداوند متعال خواهانیم که گام‌های بعدی‌تان را نیز را قرین پویایی و پایایی بدارد.

***

سرکار خانم / جناب آقای …
مدیریت محترم …
برگزاری موفقیت‌آمیز اولین نمایشگاه توانمندی‌های روابط عمومی‌های بخش غیردولتی، حاصل همدلی، همفکری و کوشش تمامی پاسداران فرهنگ کشور و دلسوزان عرصه اطلاع‌رسانی بود.
ازحضور فعال همکاران گرامی آن مجموعه تلاشگر صمیمانه سپاسگزاری می‌شود.

***

جملات برای تقدیر از همکاری

سرکار خانم/جناب آقای …
از اینکه در کنف الطاف خاصه الهی چند سال متوالی را درکسوت خدمت به جامعه اسلامی به انجام وظیفه‌ای ثمربخش و موثر پرداخته‌اید و اینک که تقدیر الهی توفیق (خدمت گزاری در مسند خدمت در … / بازنشستگی) را به آن جناب ارزانی داشته، بسی شایسته است به پاس تلاش‌ها و زحمات مستمر شما در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه …، نهایت سپاس و قدردانی (کارمندان / پرسنل/ کارکنان و …) را خدمت حضرت‌عالی (و خانواده محترم که در این تلاش و به ثمر رسیدن آن یار و همراه شما بوده‌اند) ابراز داریم.
(همکاران و …) این (سازمان / …) هیچ‌گاه خاطره‌ی تلاش‌های بی وقفه، پیگیری و سخت‌کوشی شما را در ابعاد مختلف (مدیریتی / اجرایی/ آموزشی/ پژوهشی / …) از یاد نمی‌برند و امیدوارند که در آینده نیز از حضور پرشور و استمرار همکاری شما در این (سازمان/ سازمان‌های دیگر/ …) بهره‌مند و برخوردار باشند و اینک که دور زمان و گردش ایام سلسله وصل را به نطاق فراق می‌کشد، رسن تسلی‌بخش خاطر ما مسرور خاطراتی است که در کنار هم زیسته‌ایم و در اندوه و شادی آن همراه و همگام بوده‌ایم.
شور شیرین خاطرات تلاش‌های شما همواره در این (سازمان / اداره / شرکت/ …) که در جای جای آن اثر قدم‌های پشتکار و همت شما بر آن موج می‌زند به یادگار خواهد ماند و این باقیات صالحات، چون چراغی فرا روی زندگی و آینده و فردای شما خواهد بودکه «بقیة الله خیرٌ لکم»
لطف حق، یار و ساقی کوثر یاور شما باشد.

***

متن تقدیر و تشکر از همکاری

متن تقدیر و تشکر از همکاری
سرکار خانم / جناب آقای …
مدیر عامل محترم …
تلاش‌های ارزنده شما و همکاران محترم‌تان در تبیین و نشر ضرورت‌های به کارگیری فنون و ابزار نوین اطلاعات و ارتباطات در توسعه و ارتقای عملکرد فعالیت‌های روابط عمومی قابل تقدیر و بدون شک زمینه‌ساز دستیابی و تحقق آرمان روابط عمومی الکترونیک در سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی است.
دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک، ضمن اعلام مراتب تقدیر و تشکر از جناب عالی و همکاران محترم به منظور مساعدت در برگزاری دومین همایش روابط عمومی الکترونیک، مزید توفیقات را از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نماید.
همواره موفق و موید باشید.

مطالب مشابه را ببینید!

متن صبح بخیر عاشقانه ❤️ + 100 جمله رمانتیک برای گفتن صبح بخیر به عشق و همسر معروف ترین جملات انگیزشی زندگی؛ جدیدترین متن های انگیزه دهنده خاص جوک های شوهر عمه ای خنده دار جدید { خفن ترین جوک ها برای شوهر عمه } متن در مورد عشق واقعی + عکس پروفایل در مورد عشق و دوست داشتن متن انگلیسی در مورد خدا + جملات ناب و زیبا در مورد خداوند با ترجمه فارسی متن تبریک سالگرد ازدواج باجناق + جمله های صمیمانه کوتاه برای تبریک شعر در مورد قدم زدن + مجموعه اشعار با موضوع قدم زدن (تک بیتی، دو بیتی، رباعیات و شعر نو) اشعار نظامی گنجوی + مجموعه شعار عاشقانه و کوتاه زیبای از شاعر ایرانی نظامی گنجوی جملات تاکیدی مثبت + متن های مثبت و انرژی دهنده برای زندگی خوب و ثروتمند شدن اس ام اس احساسی و عاشقانه عاشق و معشوق؛ پیامک و جملات عشق و عاشقی