سخنان باب پراکتور و متن های زیبا برای تغییر زندگی

در این مطلب سخنان باب پراکتور با متن های زیبا و خاص برای تغییر زندگی را گردآوری کرده ایم.

جملات آموزنده و سخنان باب پراکتور

باب پراکتور استاد اهل کانادا بود که در زمینه بهبود فردی فعالیت داشت و به خود را به عنوان فیلسوف معرفی می کرد. او به دلیل کتاب پرفروش ثروتمند متولد می‌شوید (۱۹۸۴) در نیویورک تایمز و همکاری در فیلم راز (۲۰۰۶) شناخته شده بود.

سخنان باب پراکتور و متن های زیبا برای تغییر زندگی

به محض اینکه افکار آرام بخشی را در ذهن خود بپرورانید، بدن تان از آرامش برخوردار می شود. به همین صورت، به محض اینکه فکر کنید فردی ثروتمند و متمول هستید، انرژی فکر شما به ارتعاش ثروت تبدیل می شود و مانند مغناطیس، هر چیزی را که لازمه ی ثروتمند شدن است، به خود جذب خواهید کرد.

نگه داشتن تصویر خواسته تان در ذهن خودآگاه تان زندگی شما را تغییر نمی دهد. به محض اینکه این تصویر را وارد ذهن ناخودآگاه تان می کنید، اتفاقات عجیب غریبی در زندگی تان شروع رخ دادن می کنند.

اگر به بدهی ها فکر کنی، تا ابد بدهکار می مانی. چون تبدیل به همان چیزی می شوی که به آن فکر می کنی.

قانون موفقیت از شما می خواهد تا به صورت مداوم به سمت یک هدف از قبل تعیین شده حرکت کنید و زندگی خودتان را با قوانینی که کل جهان هستی را کنترل می کند، هماهنگ کنید.

مطلب مشابه: سخنان انگیزشی آدولف هیتلر جنایتکار بزرگ با متن های تاکیدی و انگیزه دهنده

سخنان باب پراکتور و متن های زیبا برای تغییر زندگی

متن آموزنده از سخنان باب پراکتور

وقتی بهای خواسته تان را پرداخت کنید، همیشه پاداش آن را هم دریافت می کنید.

من خیلی خوشحال و سپاسگزارم که پول به میزان رو به رشدی از طریق چندین منابع مختلف به صورت بی وقفه وارد زندگی من می شود.

باید تصمیم تان را بگیرید که هدف تان هر چیزی که هست، دنبال هر چیزی که می روید، اطمینان حاصل کنید که این هدف، شایسته و سزاوار شما هست یا نه؟ چون دارید زندگی تان را مبادله می کنید و پای آن می گذارید.

چیزی که غالباً تکرار می کنید چه آن حرف مثبت باشد، چه منفی، همان در زندگیتان نمود پیدا می کند.

مطلب مشابه: سخنان انگیزشی تی هارو اکر با جملات انگیزشی زندگی و ثروت

هیچ مشکلی در بیرون وجود ندارد که از قدرت درونی شما قوی تر باشد.

جملات انگیزشی باب پراکتور

کلماتی که یکبار از دهانتان بیرون می آیند زندگی تان را تعیین نمی کنند بلکه چیزهایی که دائم با خود زمزمه می کنید، نجوای درون تان است که بیشترین قدرت را دارند.

من الان خیلی خوشحال و سپاسگزارم که تصمیم گرفته ام تا پارادایم خود را تغییر دهم تا بتوانم چیزی که آرزویش را دارم را با وارد شدن به فرکانسش به زندگی خودم جذب کنم.

مطلب مشابه: سخنان انرژی مثبت؛ جملات پر انرژی مثبت برای تقویت روحیه و هدف

سخنان باب پراکتور و متن های زیبا برای تغییر زندگی

هدفی را که دارید به وضوح تصور کنید تا ذهنتان آن را باور کند و بتوانید به آن دست پیدا کنید.

من مشتاقانه ذهنم را از افکار و چیزهایی که آن را به هم می ریزند، آزاد می کنم. من تأکید می کنم که آدمی خلاق هستم. من با نگرش انتظار داشتن برای نعمت های خوب خدا رو به جلو پیش می روم و این موضوع را درک می کنم که نمی توانم تمام چیزهایی را که جهان هستی برای من در نظر گرفته است را بشناسم. من خیلی خوشحال و سپاسگزار هستم که لایق چیزی که می خواهم و آرزویش را دارم، هستم.

وقتی بتوانید ذهن ناخودآگاه تان را متقاعد کنید که ثروتمند هستید و پولدار بودن احساس خوشایندی دارد، ذهن ناخودآگاه تان به طور خودکار راه هایی می یابد تا تصورات شما به واقعیت تبدیل شوند.


همیشه مهمترین و پایدارترین رابطه ای که می توانید ایجاد کنید، رابطه ی شما با خودتان است.

مطلب مشابه: سخنان اسکار وایلد و جملات آموزنده و ناب از نویسنده معروف ایرلندی

متن انگیزه دهنده باب پراکتور

کسی که می بخشد، بیشتر از آن کسی که دریافت می کند، لذت می برد. بخشیدن یکی از قوانین اساسی موفقیت است. چون با قوانین الهی در هماهنگی است.

مطالب مشابه را ببینید!

متن خاص در مورد تغییر دادن مسیر زندگی و سخنان موفقیت در مسیر زندگی جملات روانشناسی موفقیت استوری؛ 50 جمله قوی و سخنان پر انگیزه سخنان انگیزشی جدید با 50 جمله و متن ناب برای موفقیت بیشتر سخنان سرگئی برین بنیانگذار گوگل درباره گوگل و رازهای موفقیت جملات انگیزشی جادویی موفقیت مالی و سخنان بزرگان اقتصاد دنیا درباره ثروتمند شدن سخنان دیوید اینهورن اعجوبه سرمایه گذاری در مورد موفقیت سخنان دارن هاردی نویسنده و سخنران انگیزشی با جملات آموزنده موفقیت سخنان بیل گیتس درباره ثروتمند شدن، زندگی و موفقیت جملات انگیزشی فروش و کسب و کار و سخنان بزرگان ویژه موفقیت شغلی جملات انگیزشی موفقیت مالی از افراد موفق دنیا (سخنان در مورد ثروتمند شدن)