جملات خداحافظی از دوستان دانشگاهی با جملات غمگین و صمیمانه (برای همکلاسی)

جملات و متن های غمگین خداحافظی از دانشجوان و هم دانشگاهی ها

در این قسمت جملات زیبای خداحافظی از دوستان و هم دانشگاهی ها را در پایان سال تحصیلی و  هنگام فارغ التحصیل شدن ارائه کرده ایم.

یه دوست خوب مثل خواهر و برادر میمونه حالا فکر کن که من چند تا دوست خوب دارم! الان دیگه ما برای هم حکم دوست رو نداریم بلکه ما مثل خواهر و برادریم و چه سخته دوری از خواهرا و برادرات. اما چه کنیم. این دوری چیزیه که دنیا برامون خواسته. از همتون خداحافظی میکنم.

***

آهای بچه ها، امیدوارم تلخی ها، بدی ها، سختی ها، نفرت ها، کینه ها، دشمنی ها، روزای بد، روزای دلگیر، اتفاقای بد، اتفاقای ناخواسته و هر چی که باعث آزارتون میشه رو هیچوقت تجربه نکنید. وقتی که من در دانشگاه با شما بودم به خاطر بودنتون هیچکدوم از اینارو حتی حس هم نکردم. برای همین تمام شون رو برای خودتون آرزو میکنم. خدانگهدار.

***

دوستای صمیمی خیلی کم پیدا میشن. توی این دوره و زمونه فقط کسایی میان سمتت که فهمیده باشن میتونن ازت استفاده کنن؛ اما شما اینجوری نبودید. با اینکه تو مدت دانشگاه فرصتش رو هم داشتید اما دوستیمون رو به منفعت تون نفروختید. همین شما رو برای من خیلی با ارزش میکنه. خیلی دوستتون دارم و مطمئن باشید این خداحافظی، خداحافظی آخرم نیست و دوباره میبینمتون.

***

جملات خداحافظی از دوستان دانشگاهی با جملات غمگین و صمیمانه (برای همکلاسی)

شکر خدایی رو که بالاخره نخ من رو از شما کند و قراره یکم به زندگیم برسم! لعنی های جذاب مگه چی داشتید که اینقدر خوب بودید و باعث میشدید اصلا حواسم به درس و دانشگاه نباشه؟ وقتی میومدم دانشگاه انگار میومدم به پاتوق دوستام و قرار بود کلی بهم خوش بگذره.

***

بچه ها متاسفانه امروز وقت خداحافظی کردن ازتون سر رسیده. خیلی دوست داشتم این زمان به تعویق میفتاد تا بیشتر کنارتون باشم و بیشتر خوش بگذرونیم اما چه حیف که دانشگاه تموم شد و دیگه نمیتونم باهاتون سر کلاس ها بشینم. تک تک روزهایی که با هم کلاس داشتیم برام خاطراتی به یادموندنی میشن. خوش باشین.

***

جملات خداحافظی از دوستان دانشگاهی با جملات غمگین و صمیمانه (برای همکلاسی)

یادتون باشه از این بعد من دیگه همکلاسیتون نیستم، آقای/خانم ….. هستم. نبینم بعد از خداحافظی فوری منو به اسم صدا کنید ها. امیدوارم که روزی برسه که مطمئنم هیچ وقت هم روزش نمیاد شما هم مثل من بشید. حالا ولی شوخی کردم. کاش نه به اسممون بلکه به لقب هایی که برای هم میذاشتیم هم رو تا ابد صدا می کردیم ولی برای هم میموندیم. چه کنیم که نمیشه کاریش کرد. همتون رو دوست دارم.

***

جملات حداحافظی از هم دانشگاهی ها

بچه ها قراره بهتون یه خبر بدی بدم. دیگه قرار نیست منو ببینید. میدونم خیلی دلتون شکست، میدونم از همین الان دلتنگم شدید، میدونم شاید مجنون بشید و سر به بیابون بذارید اما چه کار کنم من تنها متعلق به شما نیستم متعلق به تمام مردمم.

***

آخه چرا باید خداحافظی کنم؟ مال بد بیخ ریش صاحابشه. مطمئنم همین الان که از دانشگاه پام رو بیرون بذارم، جلوم سبز میشدید. پس میگم به امید ندیدنتون! شاید واقعا این دفعه دیگه ندیدمتون. شوخی کردم. کاش میشد تا وقت بیشتری رو با هم بگذرونیم. همه تون رو دوست دارم.

***

جملات خداحافظی از دوستان دانشگاهی با جملات غمگین و صمیمانه (برای همکلاسی)

خداحافظی واژه ای تلخ است که اکنون زمان گفتنش فرا رسیده. با همه هم دانشگاهی ها و دوستان عزیزم خداحافظی میکنم. امید است که روزی مجدد شما را ببینم و خاطرات خوش دانشگاه مجدداً برایم یادآوری شود.

***

متن غمگین خداحافظی از هم کلاسی

کم لطفیست اگر بگویم در دانشگاه هیچ کمکی به من نکردید. فقط بودن تان بزرگترین کمکی بود که می توانستم از سوی تان دریافت کنم. مرسی از اینکه به زندگی ام وارد شدید و در دانشگاه تنهایم نگذاشتید. تک تک تان برایم جایگاه ویژه خود را دارد. خدانگهدار همه شما عزیزان.

***

چه خوب شد که شما را در دانشگاه شناختم. قطعا اگر در جایی دیگر بود، شاید بین مان اینگونه احترامی وجود نداشت یا میان مان چنین رابطه ی گرمی رخ نمیداد. اکنون می خواهم از شما جدا شوم اما خواستم این را بگویم که فکر نکنم دیگر دوستانی به خوبی شما به زندگی ام وارد شوند. شما از نوع خود فوق العاده اید. دوست دار تک تک تان هستم.

***

دانشگاه فرصتی شد تا در میان شما باشم و دوستیِ واقعی را لمس و احساس کنم. تا قبل از شما همه دوستی ها سوءتفاهم بود. گاهی با خودم فکر میکنم چه دیر با شما آشنا شدم و چه زود قرار است دیگر بین تان نباشم. دوستان من، گرچه من بین تان نیستم اما همیشه دعای خیرم همراه تان و قلبم با شماست. امیدوارم هر چه که از خدا میخواهید به شما ببخشد.

***

جملات خداحافظی از دوستان دانشگاهی با جملات غمگین و صمیمانه (برای همکلاسی)

دوستان گلم، بودنتان نوری از امید را به زندگی ام وارد کرد. درست در همان لحظاتی که احساس میکردم دیگر دوستی برایم نمانده وارد دانشگاه شدم و فهمیدم که اینگونه نیست. آن موقع ها فهمیدم که هنوز هم انسان های با معرفت روی زمین هستند و نفس میکشند. خدا را شکر که شما هم دانشگاهی ها و دوستانی فوق العاده برایم شدید. اکنون گرچه خداحافظی میکنم اما این به معنای پایان دوستی مان نیست.

***

جملات خداحافظی پس از فارغ التحصیل شدن

خداحافظی نمیکنم چون اگر این کار را انجام دهم گویی مهر کر و لال شدن روی تمام خاطرات مان خواهم زد. می دانم که به پای خاطراتی که با هم ساختیم دوباره یکدیگر را ملاقات خواهیم کرد و به یاد ایام دانشگاه کنار هم خواهیم بود.

***

جملات خداحافظی از دوستان دانشگاهی با جملات غمگین و صمیمانه (برای همکلاسی)

به یاد شیطنت های زمان دانشگاه، به یاد حضور و غیاب هایی که برای هم میزدیم، به یاد درس خواندن هایمان کنار هم و به یاد با هم بودنمان تا انتهای دانشگاه خواهم بود و شما را هیچگاه فراموش نخواهم کرد. شما یکی از زیباترین قسمت های زندگیم بودید و تا ابد هم خواهید ماند.

مطالب مشابه را ببینید!

اشعار خداحافظی + مجموعه شعر در مورد خداحافظی به صورت تک بیتی، دو بیتی و عاشقانه جملات خداحافظی با زمستان؛ متن های احساسی و ادبی پایان زمستان و شروع بهار متن خداحافظی با ماه رمضان و جملات وداع با ماه روزه داری و عبادت اشعار وداع ماه رمضان با شعر خداحافظی ماه عبادت و روزه داری متن خداحافظی دردناک طولانی از عشق، دوست، عزیز و همسر متن خداحافظی رسمی کوتاه اداری و جملات خداحافظی از همکار و مدیر متن خداحافظی از دوستان مجازی در شبکه های اجتماعی مختلف جملات خداحافظی از رفیق و عشق با متن های احساسی غم انگیز رفتن متن خداحافظی عاشقانه غمگین با جملات غم انگیز رفتن متن خداحافظی از عشق خیانت کار با جملات غم انگیز و سنگین برای خائن