متن تسلیت عرفانی کوتاه و بلند و متن های زیبای عرض تسیلت به عزیزان

دز این بخش جملات و متن تسلیت عرفانی کوتاه و بلند زیبا برای عرض تسیلت به عزیزان و دوستان را ارائه کرده ایم.

متن های تسلیت عرفانی زیبا

اگر نبود امر پروردگار متعال مبنی بر این که در فقدان عزیزان خویش صبر و تحمل پیشه کنید، هر آینه بیم آن می‌رفت که آدمی در مصیبت از دست دادن عزیزان خود سر از گریبان غم برندارد و اندیشه غروب عمرشان را از سر بیرون نکند.
اکنون که مشیت و تقدیر الهی بر این پایه استوار گردیده و دست اجل یکایک گل‌ها را از گلستان وجودمان گلچین می‌نماید، تسلیم به بارگاه ایزد بخشنده و رحیم، زیباترین تصمیم است.

***

پرواز ملکوتی مرحوم …
را که همچون گلی در عنفوان جوانی پرپر شد
و همه را ماتم زده کرد،
این فرشته زیبا چه زود و شتابان به دیار باقی شتافت
و روش به فرشتگان آسمانی پیوست
ما هم در غم از دست رفتن نور چشم عزیزتان
شریک بوده و به خانواده محترم تسلیت می گوییم
روحش شاد

***

همکار گرامی جناب آقای …

با ابراز همدردی و تأسف و تسلیم در برابر مشیت الهی،
اندوه و غم از دست دادن ناگهانی عزیزتان را تسلیت عرض می نماییم

از خداوند منان برای شما و سایر بازماندگان، صبر جمیل واجر جزیل
و برای آن عزیز از دست رفته، غفران الهی از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم

از طرف

***

طوفان سهمگین مصیبت درگذشت …
صخره‌های پر هیبت صبر و یقین را می‌طلبد که در دل دریابیتان سراغ داریم
ما را شریک داغ و تکیه گاه کوچکی در اندوه بزرگتان بدانید.

از طرف …

***

متن تسلیت عرفانی کوتاه و بلند و متن های زیبای عرض تسیلت به عزیزان

برای درج در برگه های ابراز همدردی:

دنیا گذرگاهی است که کاروانیان، دمی در آن می آسایند، آنگاه عزم رحیل می کنند.

ماهیت انسان خدایی است، لاجرم به سوی خداوند متعال رحلت می کند.

خوشا بر آنان که پاکی و نیکی را توشه سفر آخرت  قرار دادند (ان خیر الزاد التقوی)

غم فراق و جدایی قصه ای پر غصه و اندوهی جانکاه است.

جناب … با قلبی آکنده از اندوه، مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند منان، برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم.

***

هجران ابدی و غم از دست دادن عزیز سفر کرده مان
مرحوم مغفور …
هنوز بر قلب هایمان سنگینی می کند
و جز پناه بردن به مشیت الهی و طلب غفران
برای آن زنده یاد، چاره ای نیست
با این وجود حضور پر شور و حق شناسانه
مردم بزرگوار از اقشار مختلف بخصوص…
که حضوری، تماس تلفنی، صدور اعلامیه،
درج آگهی ما را قرین محبت خود قرار دادند
صمیمانه قدردانی می کنیم
از این که به علت تالمات روحی تا کنون توفیق
تشکر حضوری میسر نگردید، قلبا پوزش می طلبیم
امیدواریم خداوند عنایت فرماید
محبت شما عزیزان را در مراسم شادی تان
جبران کنیم.

خانواده …

***

متن تسلیت عرفانی کوتاه و بلند و متن های زیبای عرض تسیلت به عزیزان

متن غمگین تسلیت کوتاه

سینه سرشار از محبت همه ی یارانی داریم که با ارسال پیام ما را در داغ درگذشت عزیزمان همراهی کردند. قدر لطف و مهربانی‌شان با خداوند مهرپرور باد.

***

در سالگرد درگذشت … گرامی‌تان سجده شکر به درگاه پروردگار فرود می‌آوریم که توفیق صبر بر مصیبت رابه شما ارزانی داشتی. همواره به یاد انسانی هستیم که زیباترین‌هاي‌ زندگی را در ذهنمان جاودانه ساخت.

***

درگذشت پدر گرامیتان رابه شما و خانواده محترم تسلیت عرض میکنم و آرزوی صبر و سلامتی برایتان دارم. از خداوند منان خواستاریم که بشما صبرعطا نماید.
امیدوارم غم آخرتون باشه و روح پدر / مادر گرامی قرین رحمت باشد.

***

متن تسلیت عرفانی کوتاه و بلند و متن های زیبای عرض تسیلت به عزیزان

غم از دست دادن بهترین و بزرگ ترین پشتوانه دنیا که هیچ چیز و هیچ کس نمیتونه هیچ جوره جاشون رو پر کنه بهتون تسلیت میگم. آن شاء ‌الله خداوند بزرگ بهتون صبر زیادی بده که بتونه به دوش کشیدن این غم رو براتون آسان‌تر کنه. روحشون شاد باشه.

***

گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه‌هاي‌ دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر میدهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می‌سراید. درگذشت پدر / مادر گرامیتان رابه شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل خواهانم.

***

جملات کوتاه تسلیت عرفانی

از محضر ارزشمند شما که در سوگ پیش آمده شرکت فرمودید سپاسگزاری نموده و امیدواریم بجای سایه اندوه در زندگی‌تان آفتاب تابان شادمانی و وداد درخشان باشد.

***

بدین گونه از عزیزان همسایه، همکاران اداری و مهندسین شرکت…؛ فرهنگیان ارزشمند، شعرای فهیم سراسر استان، نویسندگان مطبوعات، دانشگاهیان فرهیخته که ما را در مراسم درگذشت [پدر / مادر / برادر / خواهر و…] عزیزمان یاری نموده‌اند، سپاسگزاری نموده، اگر در شرفیابی قصوری یافتید صرفاً به سبب تألمات روحی معذورمان بدارید.

***

فراق هجرت ناگهانی پدرت / مادرت / …ت مرا اندوهگین و ناراحت کرد. در غم تو شریک هستم و از خداوند برای تو صبر و شکیبایی و برای … عزیزت آمرزش میخواهم.

***

متن تسلیت عرفانی کوتاه و بلند و متن های زیبای عرض تسیلت به عزیزان

حضور محترم جناب آقای… / سرکار خانم…
درود علیکم
خبر درگذشت پدر / مادر / … جنابعالی واصل گردید. درگذشت ایشان رابه شما و خانواده گرامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم / مرحومه رحمت و مغفرت و حشر با اولیاء طاهرینش، حضرت ختمی مرتبت صلی الله علیه و آله و ائمه معصومین علیه السلام و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.
از طرف…

***

متن کوتاه تسلیت عرفانی برای عرض تسلیت

جان باختن … نفر از هم‌وطنان عزیزمان بر اثر زمين لرزه … موجب تأسف و تأثر فراوان شد و همه ی مردم ایران را عزادار کرد. این مصیبت دردناک را از صمیم قلب به ملت بزرگ و صبور ایران و خانواده داغدیده جان باختگان تسلیت می گویم. از خداوند تبارک و تعالی برای آن عزیزان سفر کرده علو درجات و برای خانواده‌هاي‌ داغدار صبر و شکیبایی خواهانم.

***

تحمل سوگ فقدان فرزند صبری الهی را می‌طلبد. این ضایعه تلخ رابه شما و همسر گرامی‌تان تسلیت گفته و از خدا میخواهم بشما صبر و بردباری عطا کند.

***

از شنیدن خبر فوت مادر / پدر عزیزت بسیار ناراحت شدم. برای تو و خانواده محترمت آرزوی صبر و آرامش می کنم. آن شاءالله روحشون شاد و قرین آرامش باشد.

***

من عمیقا بابت شنیدن از دست رفتن (نام مرحوم) غمگین ام.

خواهشمندم تسلیت مرا بپذیرید

و امیدوارم که دعاهام شما را تسکین (بخشه)

و باعث تعجیل سفر روحش به بهشت شود.

***

خبر کوتاه بود و بسیار تکان‌دهنده، مرغ روح پدر / مادر مهربان از پی چندین سال رنجوری به سوی بی‌سو پرواز نمود و بازماندگان را در غمی جانکاه از جدایی تنها گذاشت. پدر / مادر که ملهم از هاتف کوی عشق بود عزم سوی دوست نمود و فرزند را در فراغ خود که سنگ صبور مشکلاتش بود تنها گذاشت و این رسم روزگار است و از بدعهدی ایام که تا پسری / دختری می‌رسد خود پدری / مادری می‌رود. امروز دختری / پسری به سوگ پدر / مادر نشسته و با یادآوری عطر خاطره‌های بجا مانده از یاد پدر / مادر غمناک و دلگیر است. ما نیز دلگیر از این رسم و همراه با دوست و همکار خود سوگوار بوده و از خدای بزرگ طلب آمرزش برای روح مرحوم … / مرحومه … نموده و شکیبایی زیاد برای بازماندگان مرحوم / مرحومه خصوصاً فرزند برومند ایشان جناب آقای … / سرکار خانم … خواستاریم.

***

متن تسلیت عرفانی کوتاه و بلند و متن های زیبای عرض تسیلت به عزیزان

شاید آن روز که سهراب نوشت تا شقایق هست زندگی باید کرد
خبری از دل پر درد گل یاس نداشت
باید این‌طور نوشت
هر گلی هم باشی
چه شقایق
چه گل پیچک و یاس
زندگی اجباریست…
زندگی در گرو خاطره‌هاست
خاطره در گرو فاصله‌هاست
فاصله تلخ ترین خاطره‌هاست
دوست گرامی
فقط از خداوند می‌خواهم صبری به شما عطا کند تا توان تحمل این درد بزرگ را داشته باشی. روح پدر / مادر بزرگوارتان شاد و یادش گرامی باد.

***

چملات تسلیت زیبا برای تسلیت گفتن

واژه‌ها به یاری ذهن نمی‌آید آنگاه که حجم اندوه راه نفس را می‌بندد و راهی نیست جز گریستن و گریستن و گریستن. … عزیزم، مصیبت وارده را به شما و خانواده محترم تسلیت گفته برای شما صبر و برای درگذشته رحمت بی‌کران الهی را آرزو داریم، امید که روح پدر / مادر مهربان، آسوده از همه رنج‌های بی‌شمار دنیا، در حریم امن الهی آرام گیرد. تسلیت و همدری صمیمانه همه همکاران و دوستان خود را بپذیرید.

***

واقعه تأسف‌بار درگذشت پدر / مادر بزرگوارتان قلب همه دوستان و همکاران شما را به درد آورد. بدیهی است که غم از دست دادن پدر / مادر سنگین است و صد افسوس که آدمی قدر داشته‌هایش را پس از فقدان آنها درمی‌یابد. تنها آرزوی ما در این شرایط از خداوند منان، آرامش و شادی روح آن بزرگوار به ملکوت رفته است. خداوند به شما و مادر / پدر گرامی و کلیه خانواده وابسته صبر عطا فرماید. ما را در غم خود شریک بدانید.

***

عشق لایزال و پایدار است. گرچه …ی شما به رحمت خدا رفت اما عشق و مهر او همواره در دل‌های‌ ما جای دارد. باید که چشم در چشم خورشید روی دوست بدوزیم که بلندای آسمان عشق است و عشق‌های‌ کوچک زمینی را به عشق آسمانی پیوند بزنیم. همان‌گونه که …ی بزرگوارتان دل عاشق خود را به جایی بود که عشق بال و پری برای پرواز است و هیچ اندوهی در آن راه ندارد.

مطالب مشابه را ببینید!

اشعار و متن های تسلیت شب قدر و شهادت حضرت علی (ع) برای کپشن و استوری متن شب قدر | اشعار تسلیت شهادت حضرت علی | جملات ادبی شب های قدر ماه رمضان متن تسلیت شهادت حضرت علی + عکس نوشته های ویژه شب قدر امام علی (ع) متن تسلیت گفتن (کوتاه، بلند، ادبی، رسمی و صمیمانه) برای فوت عزیزان و اقوام متن تسلیت فوت خاله + جملات تسلیت و همدردی درگذشت خاله پیام تسلیت سومین روز درگذشت با متن و شعر های زیبا پیام تسلیت و متن تسلیت مرگ عزیزان + عکس نوشته انالله و انا الیه راجعون پیام تشکر به دلیل حضور در مراسم ختم + جواب تشکر پیام تسلیت عکس نوشته وفات حضرت زینب کبری (س) + متن و جملات تسلیت پیام تسلیت + عکس نوشته های غمگین تسلیت فوت و درگذشت نزدیکان و عزیزان