متن تبریک تولد داداش + تبریک سالروز تولد برادر کوچکتر و بزرگتر از راه دور

متن های زیبای تبریک تولد داداش بزرگ و کوچک را در این بخش از روزانه گردآوری کرده ایم.

جملات کوتاه تبریک تولد داداشی

در ادامه جملاتی کوتاه و زیبا با موضوع سالروز تولد برادر از راه دور را آماده کرده ایم که مناسب بخش استوری و کپشن هستند.

همیشه آرزویم این بود که یک برادر داشته باشم. اما بعد از ازدواج برادری را که آرزو داشتم پیدا کردم. تولدت مبارک برادر شوهر مهربان! ممنون که اینقدر دوست داشتنی هستی.

***

متشکرم که همیشه کنار ما بوده‌اید. شما بهترین برادر شوهری هستید که یک زن و شوهر می‌توانند داشته باشند! برادر شوهر عزیزم تولدت مبارک.

***

بعضی وقتها یک برادر شوهر می‌تواند به خوبی یک برادر باشد. ممنونم که همیشه مثل برادر بزرگی برایم بودی. امیدوارم تولد خوبی داشته باشی.

***

بهترین عمو و برادر شوهر دنیا، تولدت مبارک!

***

روز تولد انسان ها در هیچ تقویمی یافت نمی شود
چرا که فقط در قلب کسانی است که به آنها عشق می ورزیم
با آرزوی فرداهایی روشن
داداش گلم تولدت مبارک

متن تبریک تولد داداش

برادر عزیزم تو دومین فرزند مورد علاقه مامان هستی. حتماً حدس می‌زنی که نفر اول کیه؟ ” تولدت مبارک “

***

تولدت مبارک. امروز سنت به عددی رسیده که با استفاده از شمع‌های روی کیک تولدت می‌تونی کل خونه را در روزهایی که برق نیست روشن کنی.

***

متن زیبای تبریک تولد برادر کوچک

می‌خواستم کادو گران قیمتی برایت بخرم، اما بعد فهمیدم داشتن خواهری مثل من بهترین هدیه دنیا برای توست. بهترین ها را برات آرزو می‌کنم و تولدت مبارک داداش گلم.

***

تولدت مبارک برادر! همه می‌گویند هر چه قدر سن بالا برود، عاقل‌تر می‌شوید. اما ما هنوز هم کارهای احمقانه‌ دوران کودکی را ادامه می‌دهیم، فکر کنم ما از این قاعده مستثنی هستیم. تولدت مبارک برادر عزیزم.

***

می‌خواستم زیباترین شعرها را برایت بنویسم، اما پنداشتم ساده نوشتن هم چون ساده زیستن زیباست. برادر عزیزم دوستت دارم و تولدت مبارک.

***

دلیل خوشحالی من امروز این است که خداوند بزرگترین هدیه زندگی من را در این روز به من بخشیده است. هدیه‌ای که تا آخر عمر قدردان آن هستم. تولدت مبارک!

***

جملات تبریک تولد داداش عزیزم

داشتن کسی مثل تو در زندگی یک نعمت بزرگ است، کسی که همیشه از من مراقبت کرده است تا احساس امنیت کنم. تو به دنیای من معنا دادی! تولدت مبارک برادر!

***

خیلی خوش شانسم که برادری مث تو دارم
آرزو می کنم روز تولدت هم مثل خودت خاص باشه و همه آرزوهات برآورده بشه
تولدت مبارک داداشی

متن تبریک تولد داداش

برادر عزیزتر از جانم، آبی آسمان خانه مان با تو صاف و زیباست. از سالها پیش روز جشن میلادت در آسمان خانه به پرواز درمی آمدم و چه وسیع بود شادی من از تولدت. تولدت به اندازه آبی و بی کرانگی آسمان مبارک باد

***

برادر نازنینم! الفبا برای سخن گفتن نیست، برای نوشتن نام توست. اعداد پیش از تولد تو به صف ایستاده‌اند تا راز زاد روز تو را بدانند. تولدت مبارک

***

در روز تولد برادرم آرزو می‌کنم که ما همیشه مثل آب و ماهی جدا نشدنی باشیم. تولدت مبارک.

***

شنیده بودم که برادر بزرگتر مثل پدر است. حالا می‌توانم درک کنم، درست است. من عشق، پناه، حمایت و مراقبت شما را مثل یک پدر دیدم. تولدن مبارک برادر عزیزم.

***

جمله کوتاه تبریک تولد داداش بزرگ

بعد از خدا و بابا و مامان این تویی که می تونم بهت تکیه کنم و روی کمک بدون چشمداشتت حساب کنم. تولدت مبارک داداش جون خوب من.

***

مهم نیست که زندگی چقدر جدی است، همه باید یک نفر را داشته باشند که بتوانند با او کاملاً احمقانه رفتار کنند. من خیلی خوشحالم که تو را دارم. داداش تولدت مبارک.

***

برادر عزیزم! روز شکفتنت را مانند تمامی سال های پیش از این با عشق و مهر تبریک می گویم و امیدوارم سال های سال خوش و خرم زندگی کنی

متن تبریک تولد داداش

تولدت مبارک داداش! شروع یک سفر دیگه به دور خورشید را تبریک میگم!

***

هر برادری برای خواهرش سرمایه‌ای ارزشمند است. در این روز خاص می‌خواهم بگویم چقدر دوستت دارم و به تو احترام می‌گذارم. تولدت مبارک برادر.

***

بزرگترین هنری که یک برادر می‌تواند داشته باشد چیست؟ این که یک دوست شگفت انگیز برای خواهرش باشد و تو موفق شدی! تو واقعاً بهترین دوست من هستی. دوستت دارم و تولد مبارک!

***

من سه ساعت در اینترنت جستجو کردم تا یک پیام مناسب برای تولد تو پیدا کنم اما چیز خوبی پیدا نکردم. تولدت مبارک داداشی.

***

متن کپشن تبریک تولد برادرم

تولدت مبارک فرشته نگهبان من. متشکرم که همیشه کنارم هستی داداشی.

***

از عشق بی قید و شرطی که به من داشتی ممنونم. امیدوارم موفقیت و خوشبختی هر روز در زندگی تو جاری باشد. تولدت مبارک داداشی.

***

بزرگترین هدیه‌ای که والدین ما به داده‌اند همدیگر بود. تولدت مبارک داداشی.

***

ممنونم که هر وقت اشتباه کردم من را از دردسر خارج کردی. تو یک برادر بزرگ بی نظیر هستی که هر کسی آرزو می‌کند داشته باشد. داداش تولدت مبارک!

***

داداش، تو فقط افتخار زندگی خودت نیستی، بلکه افتخار زندگی من هم هستی. اگر این همه سال کنارم نبودی، از درون فرو می‌ریختم. تولدت مبارک.

***

کودکی من به خاطر تو عالی بود، فقط تو می‌توانی همزمان اشک را به چشمانم و لبخند را به لبم بیاوری. داداش تولدت مبارک!

***

می‌دونی چیه، من از داشتن برادر مثل تو خیلی احساس غرور می‌کنم. تو بهترین دوست من هستی. دوستت دارم برادر عزیزم و تولدت مبارک.

***

از نظر دیگران تو ممکن است فقط برادر بزرگ من باشی، اما برای من تو یک قهرمان هستی. همیشه همینطور بمان. تولدت مبارک برادر عزیزم.

***

بزرگ شدن با تو تجربه فراموش نشدنی و زیبایی است. گرمترین آرزوهای تولد در راه هستند! دوستت دارم برادر عزیزم.

***

برادر همان چیزی است که بهترین دوست هرگز نمی‌تواند باشد. تولدت مبارک.

***تو همیشه قهرمان من بودی و من همیشه دوست داشتم مثل تو باشم. با بهترین آرزوها و تولدت مبارک.

***

فرقی نمی‌کند که چند ساله شوید، وقتی در کنار خواهر و برادر خود هستید به کودکی برمی‌گردید. تولدت مبارک همبازی کودکی من.

***

تو بخش کوچکی از کودکی من هستی که همیشه با من خواهد بود. من خیلی خوشحالم که تو را در زندگی دارم، تو خاطرات زیادی را در زندگی من ساختی. تولدت مبارک برادر خوبم.

مطالب مشابه را ببینید!

متن تبریک عید عزیزان فوت شده؛ جملات تبریک سال نو به پدر، مادر، برادر، خواهر و عشق از دست رفته متن تبریک نوروز به برادر + چند جمله زیبای تبریک سال نو به داداش شعر و متن سنگ قبر؛ شعر زیبا برای سنگ مزار برادر / خواهر جوان اشعار زیبای در مورد برادر + شعرهای کوتاه و بلند عاشقانه و احساسی برای برادر متن تبریک روز مرد به برادر + جملات صمیمانه زیبای تبریک روز مرد به داداش متن تبریک روز مرد از طرف برادر + جملات روز مرد مبارک برای داداش متن تبریک روز مرد به برادر شوهر + جملات محبت آمیز تبریک روز مرد به برادر همسر تبریک روز زن به زن داداش؛ جملات و متن رسمی و صمیمانه تبریک به زن برادر جملات تبریک روز پرستار به پسر و برادر + متن های زیبا و خودمانی تبریک متن تبریک ازدواج + جملات رسمی و صمیمانه تبریک ازدواج رفیق خواهر برادر و دوستان