موضوع انشا آزاد برای پایه های مختلف (انشاهای جدید با موضوعات مختلف)

چند انشا با موضوع آزاد

در این بخش چند موضوع انشا آزاد برای پایه های مختلف تحصیلی دبستان و دبیرستان ارائه کرده که همراه با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری هسیتند و ایمدواریم این مجموعه انشا جدید مورد توجه شما قرار بگیرد.

انشا در مورد پدربزرگ و مادربزرگ من – کلاس پنجم

مقدمه

انسان ها همیشه در زندگی خود نعماتی دارند که گاه قدر آنها را نمی دانند. پدربزرگ و مادربزرگ به جرات از جمله مهم ترین ها خواهند بود. آنها به ما می آموزند که همه چیز می تواند روی خوش، آرامش و تصمیم گیری در کمال مهربانی حتی در مورد دشمن باشد. آنها به من از خود گذشتگی را یاد می دهند. چیزی که این روزها در دنیا کم رنگ شده است.

پدربزرگ و مادربزرگ انسان های فوق العاده مهمی در زندگی من هستند. آنها دید من نسبت به همه چیز را عوض کردند. به من یاد دادند که می توان بی چشم داشت هم دوست داشت. می توان عشق ورزید و می توان در عین احساس بزرگی، بخشید و گذشت کرد. پدربزرگ و مادربزرگ واقعاً یک نعمت در زندگی ما هستند. آنها کسانی هستند که پدر و مادر ما را آنگونه که ما افتخار می کنیم تربیت کرده اند. به دلیل تربیت آنهاست که والدین ما بی اندازه ما را دوست دارند و همان طور که پدربزرگ و مادربزرگ ما در کودکی از ما مراقبت می کردند، ما هم در قبال آنها وظایفی داریم. علاوه بر این، پدربزرگ و مادربزرگ پشتیبان و بزرگ ترین تکیه گاه ما در زندگی هستند.

بدنه

پدربزرگ و مادربزرگ یکی از دلایل اصلی احساس امنیت و محافظت ما هستند. ما می دانیم حتی اگر با پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی نکنیم، آنها همیشه برای ما دعا می کنند. آنها به دنبال بهترین لحظات و اتفاقات خوش و مثبت برای ما هستند. تقریباً مکان امن همه، خانه پدربزرگ و مادربزرگشان است. ما احساس آرامش در خانه آنها داریم. چون می دانیم در صورت نیاز همیشه می توانیم به خانه پدربزرگ و مادربزرگ خود برویم.

آنها از راه های زیادی به ما کمک می کنند که ممکن است حتی متوجه برخی از آنها نباشیم. آنهایی که به اندازه کافی خوش شانس هستند که پدربزرگ و مادربزرگ دارند، مطمئناً ارزش آنها را می دانند. متاسفانه چند تن از دوستان من پدربزرگ و مادربزرگ خود را از دست داده اند. وقتی در مورد رفتن به خانه پدر بزرگ و مادر بزرگ صحبت می کنم، آنها حس بد و غصه دارند. من این حس را درک نمی کنم، اما امیدوارم روزی شبیه به آنها نشوم.

آنها تاثیرات فوق العاده ای روی زندگی ما می گذارند و واقعا انسان های فوق العاده ای بودند. من آنها را شخصیت های کاملی می دانم که می توانم از آنها به عنوان الگو یاد کنم. زندگی با پدربزرگ و مادربزرگ هم جذابیت های خاص خود را دارد. آنها غذاهای جالبی می خورند و من این عادت فوق العاده آنها را دوست دارم. گاهی حس می کنم که آنها من و دیگر نوه های خود را حتی از فرزندانشان هم بیشتر دوست دارند و این بسیار برای من عجیب است. دوست دارم شب در خانه آنها بمانم. چون خیلی به من سخت نمی گیرند و راستش را بخواهید این حس بی نظیری است.

خانواده ما از کودکی با پدربزرگ و مادربزرگم زندگی می کردند. از آنجایی که پدربزرگ پدری من در سنین جوانی از دنیا رفت، فقط چند خاطره از او به یاد دارم. یک چیزی که من مطمئناً به یاد دارم این است که او دو بار در روز دندان های خود را مسواک می زد. من این عادت را در پیش گرفتم و از آن زمان تاکنون همین کار را انجام می دهم.

نتیجه گیری

کامل بودن این انسان ها باعث شد که من در زندگی مدام احساس خوش بختی کنم. یک نکته مهم در مورد آن ها این است که الگوی بزرگی به حساب می آیند و می توانند زندگی من را به سمت و سوی مثبت و درستی هدایت کنند. من خیلی خوش بخت هستم که در زندگی وجود آن ها را به عنوان یک نعمت مهم درک کرده ام. من فقط پدربزرگ و مادربزرگم را می ستایم که ارزش های خوبی را به من و والدینم یاد داده اند. و فضای امنی برای بزرگ شدن به ما می دهند. من در کنار آن ها احساس آرامش می کنم.

پدربزرگ و مادربزرگم همیشه مرا با آغوش باز در آغوش می گرفتند. آنها برای رسیدن ما منتظر هر تعطیلات بودند. مادربزرگم ترشی ها و غذاهای خوشمزه درست می کرد که ما خیلی ذوق می کردیم. او همچنین چند دستور پخت و نکات و ترفندهایی را به من یاد داد که حتی امروز نیز بسیار مفید هستند.


انشا آزاد

انشا در مورد تاثیر معلم در زندگی من

مقدمه

معلم سازنده شخصیت یک  دانش آموز است و آینده ما را روشن می کند. آنها ما را آموزش می دهند و به ما کمک می کنند تا شهروندانی مسئولیت پذیر شویم. من دانش آموز کلاس 3 هستم و معلم مورد علاقه من در مدرسه خانم / آقا (نام معلم) است. او معلم کلاس ما است و به ما درس ریاضی و زبان یاد می دهد.

او بسیار شیرین، شاداب و مهربان است. او خوب تدریس می کند. وقتی او درس می دهد سکوت می کنیم. مطمئن می شود که ما موضوع را به خوبی درک می کنیم. اگر ما هیچ موضوعی را متوجه نشدیم، او دوباره آن را بسیار زیبا توضیح می دهد. مهارت های تدریس او بزرگ ترین نقطه قوتی است که من در بین معلم ها دیده ام. نکته جالب در مورد معلم من این است که در مورد اکثر چیز هایی که از او می پرسم می داند. من هیچ وقت کلاسش را از دست نمی دهم. او ما را راهنمایی می کند و عادات خوب را به ما می آموزد. او سختگیر اما دوست داشتنی است. به همین دلیل است که ما او را بسیار دوست داریم و دوست داریم در کلاس او مدام صحبت های مفیدی داشته و در درس ها مشارکت کنیم.

بدنه

گاهی برای ما داستان هم می گوید. در هر مناسبت خاص، او به ما کیک و شکلات می دهد. در روز تولدمان برای خانم کیک هم می آوریم. پارسال هم تولدش را جشن گرفتیم. یک نقاشی از خودم به او هدیه دادم. او واقعا خوشحال بود. ما بسیار خوش شانس هستیم که توسط چنین معلمی تعلیم و تریبت می شویم. یکی از شیرین ترین زنگ ها برای من جغرافیا است. در مورد نقاطی جذاب صحبت می کند که در کتاب تصاویر آن ها را دیده ام. من البته به شهرهای زیاد سفر کرده ام، اما هنوز جاهای جالبی را می بینم که در مورد آنها هیچ چیز نمی دانم.

ما به معلم کلاس خود افتخار می کنیم. بسیاری از شاگردان او امروز کاملاً موفق هستند. ما نیز آرزو داریم در آینده شاگردان موفق او باشیم. به نظر من بهترین معلم هدیه خداوند به ماست. ما همیشه خدا را شکر می کنیم که معلم خوبی مانند (نام معلم) داریم.

یک معلم نقش های بسیار متفاوتی را در زندگی دانش آموز ایفا می کند؛ مانند مربی، پلیس، یک متخصص، و راهنما و شخصی همه فن حریف که در مورد ارزش زندگی با ما نکاتی را در میان می گذارد. او هر فصل از درس های نسبتا سخت ریاضی را به زبان ساده توضیح می دهد تا همه دانش آموزان بتوانند درس را به راحتی درک کنند. اگر در موضوعی گیر کنیم یا گیج شویم، با توضیح مجدد موضوع با پاسخ مناسب، شک ما را برطرف می کند. سبک تدریس و نحوه حرف زدن او بسیار خوب است. اگر از او سؤالات زیادی بپرسیم، هرگز عصبانی نمی شود.

اگرچه او در مورد تکالیف کلاسی و خانه سختگیر است، اما معلم بسیار دوست داشتنی است. در طول عید هم به ما تکالیف کمی می دهد و او معتقد است که به هر حال هر کدام از ما هم نیاز به تفریخ خواهیم داشت.

نتیجه گیری

در 12 اردیبهشت هر سال ما “روز معلم” را جشن می گیریم تا از معلمان خود برای آموزش جنبه های مختلف زندگی به ما تشکر کنیم. من احساس خوشبختی می کنم که توسط خانم () تعلیم و تریبت می شوم. او کلیدی ترین و اساسی ترین درس های زندگی را به من داده است و همیشه در این مورد از او سپاسگزارم.

ما در مورد موضوعی که او به ما در کلاس درس می آموزد کاملاً مطلع می شویم. پس از پاک کردن مفهوم موضوع، او چند تمرین در کلاس و همچنین کارهای خانگی برای خانه به ما می دهد. روز بعد، او سوالات مربوط به موضوع دیروز را می پرسد و سپس موضوع دیگری را شروع می کند. شاید این روش کمی برای ما سخت باشد، اما وقتی درس ها را مرور می کنیم، بهتر می آموزیم و این اتفاق مهمی است.


انشا درباره مرگ و از دست دادن عزیزان

مقدمه

ما تا حد زیادی به مرگ فکر می کنیم و می دانیم که به سراغ ما خواهد آمد. برای تعداد قابل توجهی از ما گذراندن لحظه فکر در مورد آن بسیار ترسناک و وهم برانگیز است. مرگ چیزی است که باعث ترس در زندگی بسیاری از مردم می شود. مردم معمولاً سعی می کنند به هر قیمتی از گفتگو درباره مرگ اجتناب کنند. این کلمه به خودی خود تمایل دارد که مردم را عصبانی کند. فکر مرگ بسیار فراتر از درک هر انسان زنده ای است. وقتی مردم زنده به مفهوم مرگ فکر می کنند، ذهنشان به جاهای مختلف می رود. مرگ چیزی است که باعث وحشت و ترس می شود.

اما می تواند یک نعمت باشد. در طول زندگی مرگ های زیادی را دیده ام. من هرگز کسی را که خیلی نزدیک به من بود نداشتم که بمیرد، اما به خاطر بسیاری از مرگ ها اشک ریختم که می دانستم بر افرادی که دوستشان دارم تأثیر زیادی داشته است.

بدنه

اولین مرگی که بر من تأثیر گذاشت، مرگ پدربزرگم بود. پدربزرگم زمانی که من خیلی بچه بودم از دنیا رفت. بنابراین من واقعاً فرصتی برای شناختن او نداشتم.

دیدن ناراحتی مادرم باعث ناراحتی من شد. دومین مرگی که بر زندگی من تأثیر گذاشت، مرگ مادربزرگم بود. مادربزرگ من در تمام زندگی خود یک زن بسیار سالم بود. زندگی به ما این امکان را می دهد که از اشتباهات خود درس بگیریم. زندگی تمام خاطرات ما را در خود جای داده است. ما در طول زندگی رشد می کنیم و به چیزی تبدیل می شویم که شاید هرگز تصورش را هم نمی کردیم. مرگ درد غم انگیزی است که در انتهای تونل زندگی منتظر است. مرگ توانایی ما را برای هر نوع تصمیم گیری یا انجام هر نوع عملی از پیش می گیرد. هنگامی که مرگ رخ می دهد، همه چیز به پایان نمی رسد، بلکه ما وارد دنیای حساب می شویم.

جایی که باید در مورد اعمال خود پاسخگو باشیم. مرگ خاطرات را متوقف می کند. زندگی و مرگ دو چیز کاملاً متفاوت هستند که به طرز عجیبی چند ویژگی مشابه دارند. زندگی و مرگ هر دو در سراسر جهان اتفاق می افتند. زندگی و مرگ بی وقفه در اطراف ما اتفاق می افتند. در حالی که می توان به سرعت زندگی را از بین برد، می توان آن را نیز به همان سرعت بخشید. هر دو در یک چشم به هم زدن رخ می دهند. زندگی و مرگ هر دو جنبه های منفی خود را دارند، اما به طبع برای کسی که سالهاست در بستر شرایط سخت و وحشتناک ترین بیماری ها دست و پنجه نرم می کند، می تواند یک اتفاق راحت کننده باشد.

نتیجه گیری

هنگامی که عزیز شما از دنیا می رود، شما به طور طبیعی شکسته خواهید شد. حتی اگر خیلی هم از یک شخص دور باشید، در نهایت دیدن صحنه مرگ او خیلی غم انگیز خواهد بود. در آن زمان، فرد برای بیان بدبختی، ناراحتی و لحظه سختی که داشته، باید با صدای بلند گریه کند.

اگر چه مرگ بخشی از زندگی هر شخصی است و به هر حال برای اطرافیان ما اتفاق می افتد، اما نباید در آن باقی ماند و مدام به کسی فکر کرد که زندگی اش را از دست داده است؛ حال آن فرد هرچقدر هم عزیز باشد. به هر حال ما باید به فکر جایگاه زندگی و شرایط روحی خودمان هم باشیم. البته از نظر من بدترین درد، از دست دادن فرزند و پدر و مادر است.

با یادآوری خاطرات خوب می توانیم احساس خوبی داشته باشیم. و در نهایت باید شرایط کنونی زندگی را در آغوش بگیریم. در غیر این صورت، زندگی دشوار خواهد بود. البته گاه انسان ها با دست های خودشان، همه چیز را از بین می برند. فکر کردن به افکار منفی بدترین اتفاق زندگی هر شخصی است که نباید به صورت مداوم و مستمر این کار انجام شود.  می گویند افکار مثبت می توانند مرگ را تقریباً به تاخیر بیندازند.


انشا استفاده از اینترنت؛ مزایا و معایب اینترنت

مقدمه

وقتی در مورد اینترنت صحبت می کنیم، شاید در نگاه اول با یک دنیای ترسناک مواجه باشیم که همه چیز در آن ناشناخته است. اما اگر اصول استفاده از اینترنت را بیاموزیم، حتی از یک جام جهان نما هم مفید تر است.

اینترنت یک شبکه کامپیوتری در سراسر جهان است. فرآیند اتصال دو یا چند کامپیوتر با کابل یا مودم به عنوان اینترنت شناخته می شود. اینترنت تنها وسیله تبادل اطلاعات از طریق شبکه های کامپیوتری است. می تواند بسیار آسان در دسترس باشد. برای به دست آوردن اطلاعات لازم در مورد هر موضوعی که فکرش را می کنید، اگر کامپیوتر یا موبایل شما به اینترنت متصل است، کافی است آن را در سایت ها جستجو کنید.

اینترنت نقش مهمی در زمینه تجارت و بازرگانی دارد. در حال حاضر تجارت الکترونیک در سراسر جهان بسیار محبوب شده است. زیرا، هر کسی می تواند بدون مراجعه به بازارها یا مراکز خرید، هر چیزی را به صورت آنلاین خریداری کند. همچنین نقش اساسی در زمینه آموزش ایفا می کند؛ زیرا دانش آموزان می توانند به راحتی اطلاعات لازم را از طریق اینترنت به دست آورند. اینترنت نیز معایبی دارد.

بدنه

اینترنت چیست؟ اینترنت راهی برای ارتباط با همه مردم در سراسر جهان است،.ع اینترنت راحتی زیادی را برای ما به ارمغان می آورد. امروزه مردم به شدت به اینترنت وابسته هستند. گشت و گذار در اینترنت در حال حاضر بسیار آسان است. اینترنت در همه روستاها و شهرها تقریباً در هر کشوری در دسترس است. اکنون امکان دسترسی به اینترنت از طریق تلفن همراه نیز وجود دارد.

نسل جوان ما به راحتی می تواند تصاویر و فیلم های مستهجن را از طریق اینترنت دریافت کند. در نتیجه آنها به اینترنت معتاد می شوند. بنابراین فرد باید محدودیت استفاده از اینترنت را بداند تا بتواند از آن بهره مند شود.

موارد استفاده از اینترنت بیش از چیزی است که شاید شما تصور کنید. در واقع اینترنت مثل یک دریای بزرگ است.

  • اینترنت منبع ارزشمندی برای اطلاعات زیاد است. دانش آموزان می توانند چند دقیقه ای را از طریق اینترنت صرف مطالعه مطالب درسی مربوطه خود کنند.
  • با اینترنت، ارتباطات سریع تر و آسان تر شده است. تماس های تصویری یک گزینه جالب برای برقراری ارتباط از طریق اینترنت است.
  • ارتباطات خارجی به اینترنت وابسته است.
  • ارسال پول از طریق شبکه بانکی آنلاین از طریق اینترنت نیز امکان پذیر می شود.

شبکه اینترنت، درست مثل تلویزیون یک دریچه جدید به زندگی ما بود. این امکان را برای ما فراهم کرد تا با مردم در هر گوشه ای از جهان ارتباط برقرار کنیم. به ما این امکان را می دهد که با افراد جدید ملاقات کنیم و مکان های جدیدی را کشف کنیم که هنوز از آنها آگاه نبودیم. اینترنت به راحتی برای همه قابل دسترسی است زیرا ابزاری ارزان است.

مانند هر فناوری جدید، کسانی هستند که از اینترنت صحبت می کنند و کسانی هستند که آن را در منبع نامطلوب دانش به تصویر می کشند. هیچ گاه نمی توان گفت که اینترنت شبکه مفیدی نیست و هیچ مزیتی برای انسان ندارد. در مقابل هم نمی توان گفت که بخشی از آن مفید و بخشی غیرمفید است. در واقع عده ای هستند که این فضا را نا امن کرده اند. اینترنت غالبا ابزار فوق العاده مفیدی است.

نتیجه گیری

از نظر من که بارها از اینترنت استفاده کردم فضایی امن، دنیایی پیچیده و البته جالبی دارد. برخی آن را یک نعمت می دانند و برخی دیگر آن را نفرین می دانند. زیرا اینترنت مانند هر چیز دیگری در جهان دارای مزایا و معایبی است. همانطور که جنبه های خوب اینترنت را دیدیم، می دانیم که جنبه بدی نیز دارد. زیرا بسیاری از افراد با قرار دادن اطلاعات یا نوشته های دروغین، می توانند افراد دیگر را فریب دهند.

دیگران ممکن است از آن برای کلاهبرداری یا سرقت استفاده کنند. البته شما در هنگام استفاده از اینترنت باید به خوبی با مسائل ایمنی آن آشنا باشید. بدانید که به هر حال اینترنت مثل یک چاقوی دو لبه است. همان طور که برای شما مفید خواهد بود، می تواند خطرساز باشد. اگر ساعت ها در اینترنت به دنبال مطالب تفریحی هستید، باید بدانید که وقت خود را هدر می دهید. پس حتما برای آن برنامه ریزی داشته باشید.

مزایای اینترنت این است که دانش آموز دیگر برای جستجوی اطلاعات به کتابخانه ها مراجعه نمی کند. یک موتور جستجوی وب می تواند تمام اطلاعات مورد نیاز را با یک کلیک ارائه دهد. دانش آموزان همچنین می توانند با کسب اطلاعات در مورد هر مکان، پروژه هایی را با اینترنت انجام دهند.


انشا در مورد هدف و آینده در زندگی

مقدمه

هدف در زندگی واقعاً مهم است زیرا انسان بی هدف مانند کشتی بی مسیر و نقشه یا رادار در دریا است و مسیر مقصد را نمی داند. به همین ترتیب، اگر ما نیز در زندگی خود هدفی نداشته باشیم، نمی دانیم به کجا برسیم. بنابراین برای دستیابی به آن باید هر از گاهی بر موانع غلبه کرد. من همیشه دوست داشتم معلم شوم و الان خانواده ام به من انگیزه می دهند که معلمی را پیگیری کرده و بتوانم وارد دانشگاه شوم.

پدر و مادرم واقعا حمایت می کنند و به تصمیم من احترام می گذارند. من بسیاری از دوستانم را دیده ام که می خواهند استاد شوند و برخی از آنها می خواهند حتی شغل های ترسناک و گاه هیجان انگیز را دنبال کنند. یکی از آنها می خواهد دکتر شود که در نوع خود جالب است. دیگری هم دوست دارد تبدیل به یک آتش نشان شود که البته من آتش نشان ها را دوست دارم اما از نظر من کار واقعا سختی است.

بدنه

اهداف زیادی وجود دارد که دانش آموزان می توانند در زندگی خود انتخاب کنند. در حال حاضر در این دنیا، برترین حرفه های پرطرفدار دکتر، معلم، مهندس، طراح، معمار و… است. شاید شما چیزی منحصر به فرد در خود داشته باشید و بخواهید آن را دنبال کنید. بنابراین افراد مختلف با توجه به تمایل یا سلیقه یا تصورشان از زندگی اهداف متفاوتی را اتخاذ می کنند. معلمان من واقعا کمک کننده هستند و همیشه در برنامه های آینده من راهنمایی و کمک می کنند.

بسیاری از مردم آرزو دارند مهندس، معمار، رقصنده، طراح داخلی و غیره شوند. در میان همه مشاغل دیگر، دلایل خاصی برای این که من دکتر شوم وجود دارد. من دوست دارم به دیگر انسان ها وقتی در ضعیف ترین شرایط هستند کمک کنم. این به من حس فوق العاده ای می دهد. البته می دانم که درس خواندن برای رشته ای مانند پزشکی واقعا کار سختی است.

پدر و مادرم همیشه به من انگیزه داده اند تا بهتر کار کنم و سخت تر کار کنم. یک بار داشتم برای همکلاسی هایم چند مسئله ریاضی را توضیح می دادم؛ آن روز متوجه شدم که واقعا علم و توضیح دادن برای دیگران و آگاه کردن آنها را دوست دارم. بزرگترین مزیت معلم یا استاد یک چیز شدن این است که در بسیاری از نقاط جهان شغل پیدا می کنم. من واقعاً در مورد هدفم در زندگی صادق و پرشور هستم. مطمئناً این یک سفر طولانی است اما من تمام تلاشم را برای رسیدن به هدفم خواهم کرد و به همه پیشنهاد می کنم همین کار را انجام دهند. به عقیده من، دنبال کردن علاقه مهم ترین بحث در زندگی است.

والدین یا معلمان یا بستگان نقش بسیار مهمی در انتخاب هدف دارند. انتخاب هدف مناسب با توجه به استعدادتان به شما کمک می کند تا زندگی خود را به سمت مسیر درست هدایت کنید. اما یک اشتباه کوچک یا انتخاب یک هدف اشتباه می تواند آن را از بین ببرد. بنابراین همه باید در هنگام تصمیم گیری با احتیاط پیش بروند. البته این به آن معنی نیست که همواره از چالش ها فراری باشیم و برای رسیدن به نتیجه های بزرگ در زندگی هیچ کاری انجام ندهیم.

نتیجه گیری

همیشه سعی کنید در زندگی آرزوهای خود را دنبال کنید. به این مسئله هم دقت داشته باشید که به هر حال درآمد و پول درآوردن هم موضوع مهمی است که نمی توان آن را فراموش کرد. اولین و مهم ترین وظیفه این است که هنگام تصمیم گیری باید بسیار مراقب باشید. یک هدف می تواند تعیین کننده بخش مهمی از زندگی هر شخص باشد. در صورتی که درست انتخاب نشود، همه چیز پیچیده خواهد شد. دقت کنید که برخی از اشتباهات قابل جبران نیست.

هدف شما مسیر شغلی شما را مشخص می کند. بنابراین، انتخاب مسیر شغلی در سنین بسیار پایین می ‌تواند واقعاً دشوار باشد. ممکن است فردی پس از مدرسه دوست داشته باشد تا در یک قنادی کار کند و پس از مدتی به این شغل علاقمند شود. اما این قطعا نمی تواند شغل حتمی او در آینده باشد.

مطالب مشابه را ببینید!

انشا نوروز کوتاه و بلند برای پایه های مختلف تحصیلی (8 انشا نوروز) انشا مذهبی (با موضوعات مذهبی نماز، روزه، ماه محرم و خداوند) برای پایه های مختلف تحصیلی انشا با موضوع روزه + چند انشا زیبا در مورد روزه گرفتن برای دبستان و دبیرستان انشا چهارشنبه سوری با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای تمام مقاطع تحصیلی انشا برف با گلچین چند انشا زیبا با موضوع بارش برف زمستانی انشا در مورد شجاعت + چند انشا با موضوع شجاعت و دلیری برای پایه های مختلف تحصیلی انشا با موضوع آزاد + چند انشاء زیبا توصیفی با موضوع پیشنهادی و مختلف انشا درباره مادر + چند انشا ساده و ادبی در توصیف مادر برای پایه های مختلف تحصیلی انشا با موضوع فصل زمستان + چند انشا زیبای ادبی کوتاه و بلند برای کودک و نوجوان انشا در مورد نماز + مجموعه انشا با موضوع نماز و فواید آن ویژه پایه های مختلف تحصیلی