عکس نوشته اعتیاد + جملات انگیزشی و هدفمند برای ترک اعتیاد

عکس نوشته و متن های انگیزشی برای ترک اعتیاد

عکس نوشته اعتیاد و ترک اعتیاد را در این بخش آماده کرده ایم. با خواندن این متن های هدفمند و انگیزشی و مطالعه این جملات به صورت روزانه می توانید به ترک اعتیاد فکر کنید و یا اگر اعتیاد را ترک کرده ایم به فکر بازگشت به این بلای خانمان سوز نباشید.

ترک اعتیاد هستی بخشیدن به زندگی و آینده ای است که نابودی آن قطعی بوده است. حال می توان امید داشت به شروعی دوباره و چشیدن طعم واقعی زندگی.

***

از دست دادن عزیزان و اطرافیان در نتیجه ی اعتیاد سنگین ترین تاوانی است که هر شخص میپردازد. پس چه خوب است که با ترک اعتیاد درست و به موقع سعی در بازگرداندن این عزیزان و هر آنچه از دست داده اید داشته باشید.

***

ترک اعتیاد فرصتی است که به همه معتادان داده می شود. اما آن چه مهم است این است که بتوانید از این فرصت طلایی به درستی و در جهت بخشیدن دوباره زندگی به خود استفاده کنید.

***

ترک اعتیاد نویدی دوباره برای شروعی شیرین است.

***

اعتیاد مسیر بی بازگشتی است که پایان آن مرگ خواهد بود. اما با ترک اعتیاد می توان راهی دیگر را به سوی ادامه ی زندگی هموار کرد.

 

عکس نوشته اعتیاد

ماندن و سوختن به پای اعتیاد بی رحمانه ترین خیانتی است که فرد می تواند در حق زندگی خود کند. این کار به معنای در آغوش کشیدن مرگ و هلاکت قطعی است.

عکس نوشته اعتیاد

عکس پروفایل ترک اعتیاد

ترک اعتیاد می تواند فرد را از نابودی حتمی نجات داده و به زندگی دوباره بازگرداند.

عکس نوشته اعتیاد

ترک اعتیاد به شکل درست و اصولی می تواند از انسانی که تا چندی پیش رو به زوال و نابودی بوده، شخصیتی دیگر و ارزشمند بسازد. درست مانند درخت بی بار و بر و خزان زده ای که در بهار جانی دوباره میابد.

عکس نوشته اعتیاد

هر لحظه از زندگی که با اعتیاد نابود می شود جای هزاران هزار افسوس را دارد. نابودی زندگی با اعتیاد باختن آن به پای پوچ ترین هایی است که در مقابل آن باید بهای گزافی را پرداخت کرد.

عکس نوشته اعتیاد

جملات انگیزشی در مورد ترک کردن اعتیاد

فرد معتاد به سان گورکنی است که بیل به دست گرفته و با تمام توان و سرعت گور خود را می کند. گوری که نه تنها خود بلکه اطرافیان و خانواده اش را نیز در آن دفن خواهد کرد.

عکس نوشته اعتیاد

ترک اعتیاد کمک به بازیابی زندگی و شخصیت از دست رفته ی فرد است.

عکس نوشته اعتیاد

ترک اعتیاد سوسوی نور چراغی در تاریکی و ظلمات شبی است که کل زندگی فرد معتاد را در بر گرفته است. هر چه زود تر اقدام به انجام آن نمایید قدرت نور آن در تاریکی زندگی خود را بیشتر می کنید.

عکس نوشته اعتیاد

متن برای معتاد

ترک اعتیاد می تواند شروعی دوباره و سرآغازی دیگر برای همان زندگی باشد که تا چندی پیش در سراشیبی مرگ و نابودی قرار گرفته بود.

عکس نوشته اعتیاد

شکستن شاخ های غول اعتیاد جز با انگیزه ای قوی و تصمیمی قطعی و راسخ میسر نخواهد شد. برای پیروزی در این مسیر باید پای گذاشت بر هر آنچه پیش تر بر شما گذشته است. آن روز ها حتی ارزش لحظه ای تکرار دوباره را نیز ندارند.

عکس نوشته اعتیاد

با وجود اعتیاد زندگی رنگ می بازد. خاکستری می شود و هیچ چیز جز سردی و بی روحی لمس نخواهد شد. پس اگر از این همه تاریکی و نگون بختی خسته شده اید، دمی به ترک اعتیاد بیاندیشید. عملی کردن فرایند ترک اعتیاد می تواند رنگ و بویی دوباره به زندگی بخشیده و نوید بخش شروعی دیگر باشد.

عکس نوشته اعتیاد

عکس نوشته برای اعتیاد افراد

افرادی که در دام اعتیاد گرفتار شده اند شاید هیچگاه فکرش را هم نمیکردند که این چنین زندگیشان در سراشیبی نابودی قرار گیرد. سراشیبی که پایان آن چیزی جز مرگ نخواهد بود…

عکس نوشته اعتیاد

اگر دوست دارید به راحتی آب خوردن راهی برای تباه و سیاه کردن زندگی، عمر و جوانی خود پیدا کنید به سراغ اعتیاد بروید. اعتیاد بی صدا وارد شده و با خفت و ذلت تمام زندگی را نابود خواهد ساخت. پس بدانید و آگاه باشید که حتی یک لحظه زود تر ترک اعتیاد و کنار گذاشتن آن به نفع شما و زندگیتان خواهد بود.

مطالب مشابه را ببینید!

عکس نوشته لاکچری برای پروفایل | متن های خاص برای دختران و پسران لاکچری متن و جملات ابراز عشق و محبت به همسر + عکس عاشقانه برای همسر عکس پروفایل میبخشمت و گذشت کردن + متن و جملات کوتاه بخشش و گذشت عکس پروفایل درد دل با خدا + متن های زیبای راز و نیاز با خداوند بزرگ عکس نوشته دروغ برای پروفایل؛ متن سنگین درباره دروغ و دروغگویی متن تبریک روز دندانپزشک + عکس نوشته های پروفایل تبریک روز 23 فروردین عکس نوشته صداقت | عکس پروفایل راست گویی و جملات زیبای ضد دروغگویی عکس پروفایل آرامش بخش + متن های زیبای آرامش دهنده زندگی عکس پروفایل معنی دار؛ عکس نوشته پروفایل مفهومی معنادار، متن و جمله های مفهومی معنادار عکس نوشته سخن بزرگان در مورد مادر + متن های زیبا درباره مادر