شناخت شخصیت افراد از نحوه گرفتن گوشی آنها در دست

در حال حاضر نزدیک یه 40 درصد افراد کره زمین گوشی هوشمند دارند و این رقم تا سال 2020 به 50 درصد هم می رسد. این واقعیت هم از لحاظ پیشرفت تکنولوژی حائز اهمیت است و هم می تواند از منظر روان شناختی دارای اهمیت باشد.

ابنکه چطور ار گوشی هوشمند استفاده می کنیم و گوشی موبایل را چگونه در دست می گیرم و انگشت را در صفحه آن حرکت می دخیم می تواند رازهای شخصیتتی شما را آشکار سازد.

در این بخش روزانه شخصیت شناسی از نحوه گرفتن گوشی در دست را می خوانید.

شناخت شخصیت افراد از نحوه گرفتن گوشی آنها در دست

در این مطلب 4 روش در دست رفتن گوشی را بررسی می کنیم و شما کافی است به عکس بالا دقت کنید و یکی از این حالات را انتخاب کنید تا به شما راز شخصیتی تان را بگوییم.

1. بیشتر مواقع گوشی را به یک دست می گیرد

شناخت شخصیت افراد از نحوه گرفتن گوشی آنها در دست

اگر گوشی موبایل را در بیشتر مواقع با یک دست می گیرد، صفحه موبایل را با یک دست حرکت می دهد و فقط با یک دست تایپ می کنید باید بگوییم که شما اعتماد به نفس بالایی دارید. همیشه آماده خطر کردن هستید و همیشه از عقل و خرد خود برای رسیدن به نتایج مطلوب بهره می برید.

قبل از اینکه اجازه دهید شخصی به زندگی شما وارد شود، به خوبی در مورد او و اهمیت ورود او به زندگی خود فکر می کنید و به همین دلیل افراد تصور می کنند که شما فردی تودار و منزوی هستید.

 

2. گوشی را اغلب با یک دست می گیرید و با دست دیگر صفحه را لمس می کنید.

شناخت شخصیت افراد از نحوه گرفتن گوشی آنها در دست

اگر اینگونه گوشی را در دست می گیرد شما دارای عقل و خرد فراوانی هستید. شما فردی عاقل، باهوش و محتاط هستید.

قبل از اینکه که کاری را انجام دهید روش های مختلف انجام آن را در ذهن خود مرور می کنید. دلایل تمم اتفاقاتی که در زندگی شما افتاده را بررسی می کنید و به همین دلیل افراد نمی توانند شما را براحتی فریب بدهند.

شما در روابط عشقی خود زیاد موفق نیستید، در این مورد سریع تصمیم می گیرید و همین می تواند به روابط عاشقانه شما آسیب بزند.

 

3. از دو دست خود برای گرفتن و لمس کردن صفحه گوشی استفاده می کنید.

شناخت شخصیت افراد از نحوه گرفتن گوشی آنها در دست

اگر با دو دست خود با گوشی کار می کنید این نشان دهنده علاقه شما به سرعت است. شما کارآمد، سریع و همیشه آماده تصمیم گیری هستید و براحتی با شرایط جدید کنار می آیید.

در روابط عاشقانه موفق نیستید. نمی توانید براحتی به شخص مورد علاقه خود نزدیک شوید و همین باعث ترس او از ادامه رابطه می شود.

 

4. گوشی را با یک دست می گیرید و با انگشت اشاره دست دیگر صفحه گوشی را لمس می کنید.

شناخت شخصیت افراد از نحوه گرفتن گوشی آنها در دست

این گونه کار کردن با گوشی موبایل نشان دهنده ذهن خلاق شما است. شما در ذهن خود ایده های زیادی دارید و سعی می کنید در زندگی از این ایده ها استفاده کنید. شما تنهایی را دوست دارید زیرا باعث بهتر کار کردن شما می شود و باعث می شود کاری را ارائه دهید که باعث تعجب دیگران می شود.

شما در روابط عاشقانه خود مقداری خجالتی هستی و همین شما را از شروع یک رابطه جدید دور می کند. ولی اگر با شخصی وارد رابط عاشقانه شوید او عاشق شخصیت شما خواهد شد.

مطالب مشابه را ببینید!

فال ابجد امروز جمعه 7 اردیبهشت اسفند و محاسبه ابجد کبیر و صغیر (گرفتن فال) فال تاروت روزانه جمعه 7 اردیبهشت اسفند (فال امروز، فردا و پیشگویی آینده) انشا شغل آینده + 6 انشای زیبا با موضوع شغل و کار آینده انشا در مورد زندگی + 6 انشا در مورد اهداف زندگی و موفقیت در زندگی دیالوگ های ماندگار عاشقانه + عکس نوشته از دیالوگ های ماندگار احساسی و رمانتیک فیلم و سریال انشا در مورد تنهایی + 4 انشا زیبای ادبی کوتاه و بلند با موضوع تنهایی و دلتنگی عکس خنده دار استوری و پروفایل + جملات خنده دار با حال برای اینستاگرام و تلگرام جوک عید نوروز | جملات طنز در مورد عید | لطیفه خنده دار درباره روزهای تعطیل و میهمانی انشا درخت + 11 انشا زیبا با موضوع درخت و فوایدی که دارد برای کودک و نوجوان چیستان خنده دار بی نمک + سوالات چیستان بسیار بی مزه ولی با حال با پاسخ آن