طالع بینی ازدواج + طالع ازدواج بر اساس ماه تولد و ازدواج ماه های مختلف با یکدیگر

طالع بینی ازدواج

طالع بینی ازدواج جزو طالع بینی هایی است که بسیار طرفدار دارد و اگر تصمیم دارید برای امسال یک طالع بینی ازدواج و جامع را آماده کرده ایم و در ادامه طالع بینی ازدواج ماه های مختلف سال با یکدیگر را هم می خوانید.

طالع بینی ازدواج متولدین فروردین

طالع بینی ازدواج متولدین فروردین می گوید که به احتمال زیاد از محیطی سالم در خانه و خانواده لذت می برید و قادر هستید خیلی خوب با اعضای خانواده خود ارتباط برقرار کنید. این طالبع بینی می گوید که شما پشتیبانی عالی از سوی مادر و خانواده دارید.

ممکن است لحظاتی پیش آید که دست یافتن به پدر به عنوان یک پشتیبان سخت باشد. برای شما بهتر است که کینه ها را دور بریزید و به جای آن به نیمه پر لیوان نگاه کنید. به عنوان پدر و مادر هم سال بسیار خوبی خواهید داشت. فرزندان شما با پیشرفت در درس و دانشگاه و همچنین فعالیت های مازاد درسی، باعث افتخار شما می شوند و به عنوان یک همسر هم بهتر است با نهایت بلوغ و ظرافت با مسائل زناشویی برخورد کنید.

در این سال پیوند بزرگی با همسر خود خواهید داشت. شاید لحظاتی پیش آید که مجبور شوید وارد بعضی از مشاجرات یا اختلاف نظرات کوچک شوید. دعواهای ناچیز یا عدم توافق هم دور از انتظار نیست. مغرور بودن در این شرایط به هیچ وجه به هدفتان کمک نمی کند. احتمال دارد که افراد مجرد متولد این ماه یک فرد مناسب و معقول را ملاقات نمایند.

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت

طبق این طالع بینی، متولدین برج ثور، شاید کمی با همسرشان دچار مشکل شوند. باتید حرف های خود را بزنید و ایده هایی را که دارید بیان کنید ولی بدین معنی نمی باشد که شما به حرف های همسر خود گوش ندهید. باید او را درک کنید و به حرف هایی که می زند گوش کنید و نشان دهید عقاید و ایده های او برای شما مهم است.

طالع بینی ازدواج متولدین برج ثور می گوید که هر چه زمان بیشتری به هم بدهید، بهتر می توانید او را درک کنید و نیازهای او را بفهمید. شاید متوجه شوید همسر شما متوجه نمی شود. شاید اتفاقاتی بیفتد که در خانواده دعوا ایجاد شود. ولی از آنجا که شما در حال حاضر به وارد کردن صلح و هماهنگی در خانه خود مهارت دارید، از همین تکنیک استفاده کنید و به آنها بفهمانید که باید به هم احترام بگذارند و دعوا را تمام کنند.

هر چه بیشتر بتوانید ارتباطات موثر برقرار کنید، موضوعات بحث و دعوا کمتر می شود. این موضوع را به رابطه خود و همسر هم می توانید تعمیم بدهید. با اختصاص وقت بیشتر به هم، می توانید لحظاتی خوب در کنار هم داشته باشید. ارتباطات موصر کلید حل تمام مشکلات است که شاید برای شما ایجاد شود.

طالع بینی ازدواج متولدین خرداد

اما طالع بینی برج جوزا پیش بینی می کند که برای زوج های متاهل، هیچ اختلاف عمده ای که ذهنتان را اشغال کند وجود ندارد. باید مواظب باشید که بد خلقی نکنید، هماهنگی در منزل به منظور آرامش ذهن لازم است.

باید به یاد داشته باشید که هر کسی حق نظر دادن دارد. شاید شما اغلب خودتان را در وضعیت دشواری در ازدواج پیدا کنید. با این حال، این کار عاقلانه این است که کینه به دل راه ندهید. خلق و خوی همسر یا نامزدتان ممکن است دلیل نگرانی شما باشد. یک اختلاف عقیده می تواند باعث شرایطی ناراحت کننده شود. باید به یاد داشته باشید که هوشمندانه ارتباط برقرار کنید.

عصبانیت را کنار بگذارید رابطه را همیشه مثبت نگه دارید. به یاد داشته باشید که هیچ چیز تا ابد دوام ندارد. به صورت کلی مطابق با یافته های طالع بینانه برای متولدین ماه خرداد به نظر می رسد که ابر شادی در طول سال همراه شما خواهد بود و شما از بارش شادی بخشش بهره مند می شوید.

طالع بینی ازدواج متولدین تیر

از آنجایی که دو سیاره مختلف در یک منزل حرکت می کنند، شما و همسرتان ممکن است مقداری اصطکاک و دلخوری در رابطه ای که دارید تجربه کنید. چنانچه شرایط متشنج به صورت دقیق کنترل نشود، دعوا می تواند بسیار زیاد شود. شما و همسرتان شاید با هم اختلاف نظر داشته باشید ولی نباید باعث شود که دیدگاه هم را نادیده بگیرید. یک رابطه با دو نفر شکل می گیرد، به همین دلیل باید هر دوی آنها در این رابطه نقش برابر داشته باشند.

ارتباطاتی که دارید را شفاف نگه دارید و در گفتگوهای خود مبهم نباشید زیرا این ابهامات می توانند دلیلی سوء تفاهم های میان شما باشد. در حالت کلی در سال پیش رو همه چیز در رابطه با فرزندان و خانواده خوب پیش خواهد رفت.

این سال از نظر زندگی خانوادگی شما سالی خوب خواهد بود. فرزندان شما با دستاوردهای خود در فعالیت های خارج از برنامه درسی باعث افتخار شما می شوند. به عنوان والدین باید در عین حال که از خانواده خود محافظت می کنید متعادل رفتار نمایید.

شما به عنوان یک متولد شده در برج سرطان همیشه خواهان خوشحال کردن عزیزان خود هستید و برای پرورش آنها تلاش می کنید و به هدف خود می رسید.

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد

اما طبق طالع بینی ازدواج برج اسد، بهتر است که زوج های متاهلکمی بیشتر مراقب فرزندان باشند و اصلا با استدلال های غیر ضروری روبرو نشوند. یاداوری این نکته ضروری است که هر کسی حق دارد نظر خود را داشته باشد و آن را بگوید.

یک ازدواج سعادتمندانه و پایدار رمز مهمی دارد که آن احترام گذاشتن به نظرات همسر و توجه به خواسته او در کنار نیازهای خود شما است. بهتر است که مقدار بیشتری از وقت خود را به همسرتان اختصاص دهید، کمی زودتر به خانه بیایید و مدت بیشتری را با همسر بگذرانید تا بتوانید بیشتر به هم نزدیک شوید. چنانچه این نکات را در نظر داشته باشید، هیچ چیز دیگری نمی تواند پیوند شما را خراب کند. طبق این طالع بینی در مورد ازدواج و فرزند، همیشه باید به یاد داشته باشید که اعضای خانواده شما افراد مورد اعتماد شما هستند.

در مورد هر مشکلی که رخ داده است باید سعید کنید که با آنها حرف بزنید، به یاد داشته باشید که حفظ احترام یک رمز برای داشتن خانواده شاد است.

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور

طالع بینی ازدواج و خانواده برای زنان و مردان متولد برج سنبله می گوید که به عنوان بزرگترین فرد خانواده ممکن است شما نیاز به تصمیم گیری داشته باشید و در صورت لزوم باید مسائل را حل کنید. اختلافاتی که شاید با خانواده داشته باشید ممکن است آرامش خاطر شما را مختل کند. اختلاف نظر جزیی با مادر ممکن است باعث نگرانی شما شود. برای آرام تر کردن اوضاع فقط باید آرامش خود را حفظ کنید و با دید مثبت به مسائل بنگرید.

طبق طالع بینی ازدواج و خانواده برای متولدین شهریور ماه، زوج های متاهل هیچ اختلال عمده ای که بخواهد ذهن شما را مشغول کند، وجود ندارد. ولی جوانب احتیاط را باید رعایت کنید و سعی کنید به حرف ها و خواسته های همسر خود هم گوش دهید. شناخت هم و درک شریک زندگی برای ساختن زندگی خوب مهم است و به همین دلیل ضروری است که دیدگاه هم را در نظر بگیرید و از احساسات طرف مقابل خود دور نشوید.

طالع بینی ازدواج متولدین مهر

بر طبق این طالع بینی برای زوج های متاهل تولد برج میزان، موضوع و ناراحتی خاص رخ نمی دهد ولی بدین معنی نمی باشد که عدم توجه به زندگی و شریک زندگی نیست، خواسته های همسرتان را همیشه باید مد نظر داشته باشید. یادآوری این نکته ضروری است که هر کسی حق دارد دیدگاه خود را بیان کند. از آنجایی که بیشتر والدین انتظاراتی متفاوت از فرزندان خود دارند، ممکن است در مورد والدین و فرزندان گاهی دلخوری های پیش آید. اگر می خواهید زندگی خوبی داشته باشید و محیط زندگی شما هم شاد باشد، باید یاد بگیرید که برای دیگران و دیدگاه های آنها ارزش قائل شوید.

شاید گاهی شرایط منزل آنطور که می خواهید نباشد، ولی در صورتی که با آرامش با مشکلات روبرو شوید، اوضاع خیلی بهتر می شود. صمیمیت و گرم بودن جزو ملزوماتی است که باید در خانه حفظ شود. همانطور که در طالع بینی ازدواج و فرزندان مشاهده می کنید، اعضای خانواده شما محرک شما هستند. با آرامش و مشورتمسئله مورد نظر را حل کنید. به عنوان یک همسر یا پدر و مادر باید بتوانید که تمام اختلافات و سوء تفاهم ها را از بین ببرید.

طالع بینی ازدواج متولدین آبان

روابط شما با خانواده ممکن است در طی دوره ای بین 24 اردیبهشت اا 5 تیر مقداری با ناراحتی همراه شود. ایع بدین معنی نمی باشد که شما با تمام اطرافیان در حال مبارزه خواهید بود. طبق طالع بینی ازدواج برچ عقرب، شما باید صلح و آرامش خود را حفظ کنید و امور را با منطق اداره کنید. حفظ آرامش و گرمی در خانواده و روابط مهمترین عامل می باشد که باعث یک زندگی شاد می شود. پس سعی کنید تا مسائل و اختلافات طولانی را رفع کنید. در کنار خانواده بنشینید و صحبتی مثبت و هدفمند را شروع کنید. مطمئن باشید که کل مشکلات بین شما حل می شود.

طبق تجزیه و تحلیل در طالع بینی شما، ممکن است در بسیاری از جبهه ها با شریک زندگی توافق نداشته باشید. برای حفظ روابط و جلوگیری از مشکلات باید هر دو نظرات خود را بیان کنید و به تفاهم برسید. کل بنیاد ازدواج مبتنی بر درک و ارتباط متقابل است. همان گونه که در فال زناشویی متولدین برج عقرب هم ذکر کردیم، هر کاری را می توانید انجام دهید تا از اختلال در اساس رابطه تان جلوگیری شود. بازه تیر ماه ممکن است با مقداری دلخوری و ناراحتی همراه باشد. پس با گذراندن وقت با کیفیت در کنار عزیزان می توانید روزها را سپری کنید. همسر را به خود نزدیک نگه دارید تا از هر نوع مشکلات ناشی از فاصله افتادن بین شما جلوگیری شود. اواسط مهر ماه آرامش زیادی را در روابط شما ایجاد می شود زیرا همه چیز بین شما و همسر، فرزند، دوستان و … به خوبی حل خواهد شد.

طالع بینی ازدواج متولدین آذر

طبق طالع بینی ازدواج متولدین برج قوس ممکن است شروع سال، بهترین دوره زندگی زناشویی شما نباشد. در زندگی و رابطه میان شما و همسرتان مشکلاتی وجود خواهد داشت. ولی اگر شما آماده باشید تا با شریک زندگی خو مصالحه و سازش کنید، به مراتب این مشکلات کمتر می شود. این کار می تواند در رفع بعضی مشکلات موجود به شما کمک کند. ونوس از 16 فروردین تا 24 اردیبهشت در خانه هفتم حرکت می کند و این می تواند برای زندگی شما مفید واقع شود. با این حال همه چیز کاملا روی روال نخواهد بود. در مدت زمانی 25 اردیبهشت تا 5 تبری برای تلاطم باید آماده باشید. شاید برای افراد متاهل مقابله با مسائلی که در حال رشد هستند کمی سخت باشد. به شما توصیه می کنیم که  آرام و صبور باشید و مسائلی که باعث ایجاد اختلاف در روابط می شود را رفع کنید.

از تاریخ 9 تیر، مریخ وارد برج حمل می شود و این حرکت، برای متولدین ماه آذر مفید است. ممکن است شاهد لحظات ناگهانی در روابط خود باشید. شما و فرزندانتان برای حفظ تعادل هماهنگ در روابط باید بیشتر تلاش کنید. کار کردن روی مسائل کوچک ممکن است باعث نتایج مورد نظر نشود. خونسردی خود را حفظ کنید و اگر مشکلی ایجاد شد، شرایط را درک کنید. سعی کنید از نقطه نطر آنها به همه چیز نگاه کنید.

طالع بینی ازدواج متولدین دی

با ورود مریخ به خانه چهارم از 9 تیر ماه، خانه یازدهم را تحت تاثیر قرار می دهد که رابطه مستقیمی با روابط دارد. طبق طالع بینی دی، این تاثیر ممکن است باعث ایجاد آشفتگی در روابط شما شود. به احتمال زیاد شما شاهد تلاطم رو به رشد در روابط خود بین 20 شهریور تا 24 آبان خواهید بود، پس هر موقعیتی را با نهایت صبر و تحمل پشت سر بگذارید، زیرا ممکن است پرخاشگری اوضاع را بدتر کند. هر فکری باعث پرخاشگری و عصبانیت شود باید در همان لحظه رفع شود. پس تعادل و هماهنگی در زندگی زناشویی خود را به هر قیمتی حفظ کنید. متولدین برج جدی باید در مواقع حساس صبور باشند و آرامشی که دارند را حفظ کنند.

وقتی که مریخ از طریق خانه چهارم حرکت می کند، بسیاری از روابط را تحت تاثیر قرار می دهد. در بازه هایی که گفتیم در برقراری رابطه عزیزان خود باید احتیاط کنید و در مورد حساسیت اعضای خانواده خود دقت کنید. برای حفظ صلح در زندگی زناشویی باید در مورد دیدگاه همسر خود صبور باشید و با ملایمت رفتار کنید.

طالع بینی ازدواج متولدین بهمن

طبق طالع بینی برج دلو گفته می شود که شروع سال ممکن است بهترین دوره زندگی زناشویی شما نباشد. سازش و صبر در این هنگام بهترین روش شما است، صبور بودن می تواند از مشالت آتی جلوگیری کند و به رفع مشکلات هم کمک کند. در مدت زمانی 25 اردیبهشت تا 5 تیر برای تلاطم آماده باشید. ممکن است برای افراد متاهل مقابله با مسائل رو به رشد کمی سخت باشد. توصیه می شود که آرام باشید و از مسائلی که باعث ایجاد اختلاف می شوند دوری کنید. عصبانیت فقط وضع را بدتر از پیش می کند. صبر کلید ازدواج موفق است. تاثیر مریخ به دلیل حرکت در خانه یازدهم می تواند باعث شود که شاهد لحظه های ناگهانی در روابط خود باشید.

طبق طالع بینی ازدواج و خانواده متولدین بهمن ماه، درست موقعی که زندگی متاهلی شما مرتب شده است، ممکن است مشکلاتی را تجربه کنند. بچه های کوچک ممکن است شما را ذیت کنند. در رابطه با آنها باید صبور باشید و برای حفظ تعادل و هماهنگی در روابط خود تلاش کنید.

طالع بینی ازدواج متولدین اسفند

خانه یازدهم مستقیماً با روابط و خانه هفتم مستقیماً با تعهد رابطه در ارتباط است. دو سیاره بزرگ امسال در این علامت وارد یازدهمین خانه می شوند. از آنجایی که خانه یازدهم در زندگی متاهلی و خانوادگی مهم است، می توانید انتظار داشته باشید که وقتی سیارات خاصی در آنجا مستقر شده اند، اتفاقات قابل توجهی بیفتد. حضور سیارات در این خانه نشانگر این می باشد که شما ممکن است در زندگی خود تغییرات قابل توجهی را شاهد باشید. در حقیقت این رابطه می تواند به دست آوردن مال یا شغلی در آینده نزدیک باشد.

طبق طالع بینی برج حوت، از 23 مارس، زحال از طریق خانه دوازدهم وارد برج دلو می شود. حالا زحل که از طریق خانه دوازدهم در حال حرکت است، تاثیر مستقیمی روی خانه دوم متولدین اسفند دارد. خانه دوم ارتباط مستقیم با روابط پر اهمیت با خانواده دارد. مسائل مربوط به خانواده ممکن است در دوره بین 22 اردیبهشت تا 13 خرداد شروع شود. باید آرام باشید و صبر داشته باشید. هر نوع استدلال یا اختلاف نظر ممکن است در این بازه زمانی برای شما مشکل ایجاد کند. با صبر می توانید تمام مشکلات را حل کنید. از 8 مهر ممکن است بتوانید با همسر و خانواده خود زندگی صلح آمیزی داشته باشید.

طالع بینی ازدواج

طالع بینی ازدواج ماه های مختلف با هم

در ادامه در مورد پیوند زناشویی و ازدواج ماه های مختلف سال با هم توضیحاتی جالب را می خوانید.

پیوند زناشویی فروردین با سایر ماه ها

  • فروردین با فروردین : (نیکو) این نوع ازدواج خوب است و زوجین با یکدیگر سازش دارند و به مشکلات هم واقع بین هستند و ازصفات مثبت یکدیگر آگاهی دارند.
  • فروردین با اردیبهشت: (متوسط) این نوع ازدواج در رده متوسط قرار دارد و زوجین ویژگی های مشترکی مانند میل به حاکمیت و خودخواهی دارند.
  • فروردین با خرداد : (بد ) اگرفروردینی هستید و قصد ازدواج دارید بهتر است بدانید ازدواج با متولدین خرداد ماه برایتان بد است زیرا این افراد پر جنب و جوش ،بی قرار ،تنوع طلب و سرکش هستند.
  • فروردین با تیر : ( متوسط ) ازدواج با متولدین تیر ماه به علت ویژگی برون گرایی ، ایده آلیست امکان مشکل وجود دارد.
  • فروردین با مرداد : (خوب ) ازدواج متولدین فروردین ماه و متولدین مرداد ماه پیوند موفقی خواهد بود زیرا هماهنگی وجود دارد.
  • فروردین با شهریور : ( بد ) ازدواج متولدین فروردین ماه و متولدین شهریور ماه بد است زیرا یکی پاک سرشت و انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب است.
  • فروردین با مهر : ( بسیار خوب ) متولدین فروردین و مهر ویژگی های مثبت مشترکی با یکدیگر دارند و افرادی منصف و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد هستند.
  • فروردین با آبان : ( بد ) اگرفروردینی هستید و قصد ازدواج دارید بهتر است بدانید ازدواج با متولدین آبان ماه برایتان بد است زیرا هر دو زوج در این ماه آزادیخواه ،سلطه گر ،خواهان تنهایی و درون گرا هستند.
  • فروردین با آذر :( عالی ) این ازدواج از نیکوترین ازدواج هاست و زوجین در آن کم ترین اختلاف و هیاهو را دارند .
  • فروردین با دی : (بد ) متولدین این دو ماه با یکدیگر تفاهم چندانی ندارند مرموز و محافظه کار هستند.
  • فروردین با بهمن : ( بد ) ازدواج متولدین فروردین ماه و متولدین بهمن ماه پیوند موفقی نخواهد بود زیرا زوجین سلطه گر، آرمان گرا هستند و موقعیت درک یکدیگر را ندارند.
  • فروردین با اسفند : ( متوسط ) پیوند متولدین فروردین ماه و اسفند ماهی ها متوسط است و ممکن است با مشکل مواجه باشد و یا ممکن است پیوند خوبی باشد.

پیوند زناشویی اردیبهشت با سایر ماه ها

  • اردیبهشت با فروردین : (متوسط ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین فروردین ممکن است مشکلات قابل حل شدن داشته باشد.
  • اردیبهشت با اردیبهشت : ( متوسط ) متولدین این ماه ها نسبتا خودرای و لجباز هستند و ممکن در ازدواج دچپار مشکل شوند.
  • اردیبهشت با خرداد : ( متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و زوجین متولد این ماه ها بسیار تیزهوش ، کنجکاو و چندان با هم سازگار نیستند.
  • اردیبهشت با تیر : ( بسیار خوب ) این ازدواج از نیکوترین ازدواج هاست و زوجین در آن کم ترین اختلاف را دارند و بسیارخانواده دوست خونگرم هستند و پیوندی محکم و استواربا یکدیگر دارند.
  • اردیبهشت با مرداد : ( بسیار خوب ) ازدواج متولدین اردیبهشت ماه و متولدین مرداد پیوند موفقی خواهد بود زیرا هر دو زوجین عاشق پیشه ، با صداقت ،وفاداربه یکدیگر هستند و پیوندی مملو از آرامش دارند.
  • اردیبهشت با شهریور : ( خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها بدون مشکل است و یکی از زوجین جوانمرد ، باسخاوت ،مددکار است.
  • اردیبهشت با مهر : ( متوسط ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین متوسط است و زوجین دارای ویژگی هایی مانند اهل اعتدال معاشرتی ،خونسرد و کمی حسود هستند.
  • اردیبهشت با آبان : ( خوب ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین آبان نیکوست و ویژگی های این ازدواج آرمانگرایی، بلندپروازی همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگاریست.
  • اردیبهشت با آذر:  ( متوسط ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین آذر تاحدودی خوب است اما ممکن است این زوجین با یکدیگر نا سازگار باشند . از دیگر ویژگی های آن ها جسوربودن ، بی پروایی، نیازمند به آزادی است.
  • اردیبهشت با دی : ( بسیار خوب ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین دی پیوند موفقی است زیرا این افراد با ثبات ، راز نگه دار هستندو پیوندی مستحکم و پابرجایی با یکدیگر دارند.
  • اردیبهشت با بهمن : ( بد ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین بهمن بد است زیرا ویژگی این زوجین با یکدیگر تفاوت دارد و هر دو آن ها کنجکاو، آزادیخواه و آرمانگرا هستند.
  • اردیبهشت با اسفند : ( خوب ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین اسفند خوب است و این افراد ، تودار و بسیار محتاط و با یکدیگر سازگاری را دارند.

پیوند زناشویی خرداد با سایر ماه ها

  • خرداد با فروردین : ( بد ) اگرخردادی هستید و قصد ازدواج دارید بهتر است بدانید ازدواج با متولدین فروردین ماه برایتان بد است زیرا آن ها افرادی پر جنب و جوش و بی قرار ناسازگار و بدون تفاهم هستند.
  • خرداد با اردیبهشت : ( متوسط ) ازدواج متولدین خردادو متولدین اردیبهشت از نوع متوسط است اما این زوجین با یکدیگر زیاد سازگار نیستند وافرادی تیزهوش ،کنجکاو ، تنوع طلب هستند.
  • خرداد با خرداد : ( خوب ) ازدواج متولدین خرداد با یکدیگر خوب است زیرا هر دو آن ها مشورت پذیر ،با استدلال ،توانا در برطرف کردن مشکلات هستند.
  • خرداد با تیر : ( متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و زوجین متولد این ماه ها با روحیه تنوع طلب و بی قرار خودشان می توانند باعث ایجاد مشکلات شوند.
  • خرداد با مرداد : ( بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها موفق است و آن ها می توانند زوجی جذاب و اجتماعی برای یکدیگر باشند و صفات مشترک فراوان با هم دارند.
  • خرداد با شهریور : ( متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و چندان ذوق و شوقی در روابطشان وجود ندارد
  • خرداد با مهر : ( بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر بسیار خوب است و زوجین متولد این ماه ها خونسرد با سلیقه هنر دوست و بسیار با نشاط می باشند.
  • خرداد با آبان : ( متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و زوجین متولد این ماه ها برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر راتحمل کنند.
  • خرداد با آذر : ( بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر بسیار خوب است و زوجین متولد این ماه ها زندگی سرشار از ذوق و شوق دارند.
  • خرداد با دی : ( خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر خوب است و زوجین متولد این ماه ها خویشتندار، سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند.
  • خرداد با بهمن : ( بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر بسیار خوب است و زوجین متولد این ماه ها با روحیه انسان دوستی و همیشه آماده کمک به همدیگرهستند.
  • خرداد با اسفند : ( بد ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر بد است وبا یکدیگر تفاهم ندارند و زوجین متولد این ماه ها خیالباف ، رویا پرداز ،مرموز هستند.

پیوند زناشویی تیر با سایر ماه ها

  • تیر با فروردین : (متوسط ) در ازدواجشان مشکلاتی وجود دارد و برون گرا ، ایده آلیست هستند.
  • تیر با اردیبهشت : ( بسیار خوب ) ازدواج موفقی دارند و نقطه اشتراک زیادی با یکدیگر دارند.
  • تیر با خرداد : ( متوسط ) متوسط است و ممکن است دچار مشکل شوند چون یکی آرام و مهربان دیگری پرشور و با انرژی است.
  • تیر با تیر : ( خوب ) پیوند خوبی دارند اما اختلاف سلیقه شان با یکدیگر فراوان است.
  • تیر با مرداد : ( خوب ) ازدواج موفقی دارند وخصوصیات مشترک زیاد ی باهم دارند.
  • تیر با شهریور : (بسیار خوب) ازدواجشان بسیار خوب است و یکی مهارت فراوان در امورمالی و دیگری حسابگر و صرفه جو و هماهنگ است.
  • تیر با مهر : ( بسیار خوب ) هر دو مهربان انسان دوست و توانمند هستند و ازدواج بسیار خوبی با یکدیگر دارند.
  • تیر با آبان : ( متوسط ) ازدواجشان متوسط است و به جز مسائل مالی در سایر مسائل هماهنگ می باشند.
  • تیر با آذر : (بد ) ازدواجشان با یکدیگر از نوع بد است و یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر دیگری متمایل به رکن خانواده است.
  • تیر با دی : (خوب ) از نظر مالی اخلاقی و روابط هماهنگ هستند بنابراین پیوندی موفق میشود.
  • تیر با بهمن : ( متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است اما به سعی و کوشش نیاز دارد.
  • تیر با اسفند : ( بسیار خوب ) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه با تفاهم کامل می باشد.

پیوند زناشویی مرداد با سایر ماه ها

  • مرداد با فروردین : ( خوب ) پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد.
  • مرداد با اردیبهشت : ( بسیار خوب ) این نوع ازدواج بسیارخوب است و ازدواجی موفق و پایداراست و زوجین در آن مهربان و خانواده دوست هستند.
  • مرداد با خرداد : ( بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربسیار خوب است آن ها اجتماعی ، خونگرم و با یکدیگر سازگارند.
  • مرداد با تیر : ( خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر خوب است و موقعیت همدیگر را درک می کنند و اختلاف سلیقه زیادی با هم ندارند.
  • مرداد با مرداد : ( خوب ) این نوع ازدواج خوب است وزوجین صفات مشترک زیادی با هم دارند که باعث تقویت پیوندشان خواهد شد.
  • مرداد با شهریور : ( متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است زیرا یکی منضبط و قانونمند دیگری پرشور و زیباپسند است.
  • مرداد با مهر : ( خوب ) این نوع ازدواج خوب است و زوجین در آن با آرامش و ملایمت همراه با منطق زندگی می کنند.
  • مرداد با آبان :(متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است وزوجین یکی وفادار و قابل اعتماد دیگری عاشق ستایش دیگران است.
  • مرداد با آذر : ( متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است زیرا یکی از زوج ها پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و استقلال است.
  • مرداد با دی (متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است وشاید زوجین به دلیل داشتن حق مشترک برتری جویی دچار اختلاف شوند.
  • مرداد با بهمن : (خوب ) این نوع ازدواج خوب است و هر دو زوجین آرمانگرا و ایده آلیست هستند و پیوندی موفق خواهند داشت.
  • مرداد با اسفند : ( خوب ) این نوع ازدواج خوب است وزوجین در آن با هماهنگی بسیار مناسب درپی برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگرهستند.

پیوند زناشویی شهریور با سایر ماه ها

  • شهریور با فروردین : (بد ) ازدواج متولدین شهریور و فروردین ماه پیوند نا موفقی خواهد بود زیرا یکی پاک سرشت ،انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب است .
  • شهریور با اردیبهشت : ( خوب ) ازدواج متولدین شهریور واردیبهشت ماه پیوند موفقی خواهد بودزیرا صفات مشترک و خوب نظیر جوانمردی و نجابت با یکدیگر دارند.
  • شهریور با خرداد : (متوسط ) ازدواج متولدین شهریور و خرداد ماه متوسط خواهد بود زیرا یکی عاطفی و عاشق پیشه دیگری با نظم و برنامه مشخص است.
  • شهریور با تیر : ( بسیار خوب ) ازدواج متولدین شهریور وتیر ماه بسیار پیوند موفقی خواهد بود زیرا این زوج ها در امور مالی هماهنگ و با صفات مشترک فراوان هستند.
  • شهریور با مرداد : ( متوسط ) ازدواج متولدین شهریور و مردادماه پیوند متوسطی خواهد بود زیرا هر دو نسبتا لجباز و خودرای هستند و شاید در زندگی با مشکل مواجه شوند.
  • شهریور با شهریور : ( بسیار خوب ) ازدواج متولدین شهریور و ماه پیوند بسیار موفقی خواهد بود زیرا هر دو صمیمی و صادق و با محبت می باشند.
  • شهریور با مهر : ( خوب ) ازدواج متولدین شهریور و ماه پیوند خوبی خواهد بود زیرا مشورت پذیر با منطق هستند و در برطرف کردن مشکلات توانا می باشند.
  • شهریور با آبان : ( متوسط ) ازدواج متولدین شهریور و آبان ماه متوسط خواهد بودزیرا یکی از زوجین جسور و بی پروا وسرشار از انرژی و بلند پروازهستند.
  • شهریور با آذر : ( بد ) ازدواج متولدین شهریور و ماه پیوند نا موفقی خواهد بود زیرا یکی از زوج ها در زندگی تنوع طلب ،خواهان استدلال در ایجاد نظم و انضباط هستند.
  • شهریور با دی : ( خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت است.
  • شهریور با بهمن : ( متوسط ) چنین پیوندی متوسط است اما با سعی و کوشش می تواند خوب باشد.
  • شهریور با اسفند : (خوب ) ازدواج متولدین شهریور و ماه پیوند موفقی خواهد بود و زوجین بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی می شود.

پیوند زناشویی مهر با سایر ماه ها

  • مهر با فروردین : (بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربسیار خوب اس زیرا آن ها خونگرم و مهربان معتقد به تساوی حقوق زن و مرد هستند.
  • مهر با اردیبهشت : ( خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر خوب است زیرا آن ها انسان هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند.
  • مهر با خرداد : (بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربسیار خوب است چون آدم هایی حسابگر ،خونگرم هستند و تفاهم مناسبی با هم دارند.
  • مهر با تیر : ( بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربسیار خوب است و این زوجین اهل رفت و آمد و معاشرت با دیگران و بسیار شکیبا هستند.
  • مهر با مرداد : ( خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرخوب است و آن ها در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند.
  • مهر با شهریور : ( خوب ) پیوندی موفق دارند چون منصف عادل و با سلیقه هستند.
  • مهر با مهر : ( خوب ) ازدواج متولدین مهربا یکدیگربه دلیل اشتراکات زیادی که دارند می تواند موفق باشد.
  • مهر با آبان : ( متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگراگرچه خالی از دردسر نیستند اما می توانند موفق باشند.
  • مهر با آذر : ( بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر موفق است و این زوجین دارای خصیصه هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیری می باشند.
  • مهر با دی : ( متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرمتوسط است و آن ها نسبتا خودرای ، بلندپروازندو ممکن است با مشکل روبرو شوند.
  • مهر با بهمن : ( بد ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربد است و این افراد پر جنب و جوش ،بی قرار، تنوع طلب و سرکش هستند.
  • مهر با اسفند : (بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرپیوندی موفق است چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند.

پیوند زناشویی آبان با سایر ماه ها

  • آبان با فروردین : ( بد ) این نوع ازدواج بد است و زوجین آزادی خواه ،سلطه گر ،خواهان تنهایی و درون گرا هستند.
  • آبان با اردیبهشت : ( خوب ) این نوع ازدواج خوب است و زوجین آرمانگرا ،بلند پرواز، همراه با جاذبه و اقتدار هستند.
  • آبان با خرداد : (متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است و زوجین در آن برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر را تحمل کنند.
  • آبان با تیر : (متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است و زوجین در مسائل مالی اختلاف نظر دارند ولی در سایر موارد هماهنگ می باشند.
  • آبان با مرداد : ( متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است و زوجین یکی وفادار و قابل اعتماد و دیگری عاشق ستایش دیگران است.
  • آبان با شهریور : ( متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است و زوجین در آن جسور، بی پروا ،سرشار از انرژی و بلند پروازهستند.
  • آبان با مهر : ( متوسط ) این نوع ازدواج اگرچه خالی از دردسر نیست اما میتوانند موفق باشد.
  • آبان با آبان : ( بد ) ازدواج متولدین این ماه با یکدیگر همراه با مشکلات فراوان است زیرا زوجین مستعد به خشمگین شدن و از کوره در رفتن هستند.
  • آبان با آذر : ( متوسط ) این نوع ازدواج متوسط است و زوجین یکی سختگیر در مسائل و دیگری سرشت پویا و جدی دارد.
  • آبان با دی : ( بد ) این نوع ازدواج بسیاربد است زیرا هر دو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند.
  • آبان با بهمن : ( بد ) این نوع ازدواج بد است زیرا یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان کسب برتری است.
  • آبان با اسفند : (بد ) این نوع ازدواج بد است زیرا یکی آرمان گرا و عاشق پیشه و دیگری با اعتماد به نفس کافی می باشد.

پیوند زناشویی آذر با سایر ماه ها

  • آذر با فروردین : (عالی ) پیوند متولدین آذر و فروردین ماه بسیار موفق است و آنها کم ترین اختلاف و هیاهو را در زندگی تجربه می کنند.
  • آذر با اردیبهشت : (متوسط ) پیوند متولدین آذر و اردیبهشت ماه متوسط است و این افراد جسور ، بی پروا ، نیازمند به آزادی و بدون تفاهم هستند.
  • آذر با خرداد: ( بسیار خوب ) پیوند متولدین آذر و خرداد ماه سرشار از ذوق و شوق برای زندگی مشترک است.
  • آذر با تیر: ( بد ) پیوند متولدین آذر و تیرماه بد است زیرا یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر دیگری متمایل به رکن خانواده می باشد.
  • آذر با مرداد : (متوسط ) پیوند متولدین آذر و مرداد ماه متوسط است و یکی پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و استقلال است.
  • آذر با شهریور: (بد ) پیوند متولدین آذر و شهریورماه بد است زیرا آن ها تنوع طلب ،خواهان استقلال و در ایجاد نظم و انضباط دچار مشکل هستند.
  • آذر با مهر : ( بسیار خوب ) پیوند متولدین آذر و شهریورماه بسیار خوب است زیرا دارای خصیصه هایی مثل محبت ، درستکاری هستند و مسئولیت پذیر می باشند.
  • آذر با آبان : ( متوسط ) پیوند متولدین آذر و آبان ماه در حد متوسط است زیرا یکی سختگیر در مسائل و دیگری سرشت پویا و جدی دارد.
  • آذر با آذر: ( بسیار خوب ) پیوند متولدین آذر با یکدیگر پیوندی بسیار مطلوب توام با سعادت و خوشبختی است.
  • آذر با دی : ( متوسط ) متولدین این ماه ها خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند و باید خویشتن دار باشند تا در زندگی دچار مشکل نشوند.
  • آذر با بهمن : ( بسیار خوب ) از موفق ترین پیوند های زناشویی پیوند متولدین آذر و بهمن ماه خواهد بود چون مثبت گرا هستند.
  • آذر با اسفند : ( متوسط ) پیوند متولدین آذر و اسفند متوسط است زیرا یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی می باشد.

پیوند زناشویی دی با سایر ماه ها

  • دی با فروردین : (بد ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربد است و آن ها تفاهم چندانی با هم ندارند و مرموز و محافظه کار هستند.
  • دی با اردیبهشت : ( بسیار خوب) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربسیار خوب است زیرا آن ها با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا دارند.
  • دی با خرداد : ( خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر خوب است چون این زوجین خویشتندار ، سیاستمدارند و از سازگاری مناسب برخوردارند.
  • دی با تیر : (خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرخوب است و از نظر مالی و اخلاقی و روابط هماهنگ هستند.
  • دی با مرداد : (متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و به دلیل داشتن حس مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند.
  • دی با شهریور : ( خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر خوب است و زندگی آن ها سرشار از محبت است.
  • دی با مهر : ( متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرمتوسط است زیرا زوجین نسبتا خودرای و بلند پروازندو ممکن است با مشکل روبرو باشند.
  • دی با آبان : ( بد ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر بد است و هردو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه هستند.
  • دی با آذر : ( متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند و باید خویشتندار باشند.
  • دی با دی : (متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرمتوسط است و خصوصیات مشترک باعث شادابی یا یکنواختی زندگی مشترک آنها می شود.
  • دی با بهمن : ( متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی است.
  • دی با اسفند : ( متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه می باشد.

پیوند زناشویی بهمن با سایر ماه ها

  • بهمن با فروردین : ( بد ) پیوند متولدین بهمن و فروردین ماه بد است زیرا افرادی سلطه گر، آرمان گرا هستند و موقعیت درک یکدیگر را ندارند.
  • بهمن با اردیبهشت : ( بد ) پیوند متولدین بهمن و اردیبهشت ماه بد است و این افراد کنجکاو ،آزادی خواه و آرمان گرا هستند و ایده متفاوت از یکدیگردارند.
  • بهمن با خرداد : ( بسیار خوب ) پیوند متولدین بهمن و فروردین ماه بسیار خوب است و هر دو روحیه انسان دوستی دارند و همیشه آماده کمک به همدیگرهستند.
  • بهمن با تیر : ( متوسط ) پیوند متولدین بهمن و تیرماه می تواند شکل بگیرد اما به سعی و کوشش نیاز دارد.
  • بهمن با مرداد : ( خوب ) پیوند متولدین بهمن و مرداد ماه خوب است زیرا هردو آرمان گرا و ایده آلیست هستند و پیوندی موفق دارند.
  • بهمن با شهریور : ( متوسط ) پیوند متولدین بهمن و شهریورماه با سعی و کوشش می تواند خوب باشد.
  • بهمن با مهر : ( بد ) پیوند متولدین بهمن و مهر ماه بد است و این افراد پر جنب و جوش ،بیقرار ،تنوع طلب و سرکش هستند.
  • بهمن با آبان : ( بد ) پیوند متولدین این ماه با یکدیگر بد است زیرا یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان کسب برتری می باشد.
  • بهمن با آذر : ( بسیار خوب ) پیوند متولدین بهمن و آذرماه از موفق ترین پیوند های زناشویی خواهد بود چون مثبت گرا هستند.
  • بهمن با دی : (متوسط ) پیوند متولدین بهمن و دی ماه متوسط است زیرا یکی محتاط و محافظه کار و دیگری سختگیر و جدی است.
  • بهمن با بهمن : ( خوب ) پیوند متولدین بهمن با یکدیگر پیوندی بسیار موفق توانا در امور مختلف است.
  • بهمن با اسفند : (خوب) پیوند متولدین بهمن و اسفند خوب است زیرا یکی روشنفکر و اهل منطق و دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگرهستند.

پیوند زناشویی اسفند با سایر ماه ها

  • اسفند با فروردین : ( متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است ولی ممکن است پیوند خوبی باشد.
  • اسفند با اردیبهشت : ( خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرخوب است و این زوجین افرادی تو دار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند.
  • اسفند با خرداد : (بد ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر بد است زیرا آن ها خیال باف و رویاپرداز مرموز هستند و تفاهم چندانی با همدیگرندارند.
  • اسفند با تیر : ( بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه و با تفاهم کامل است.
  • اسفند با مرداد : (خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگراست.
  • اسفند با شهریور : ( خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرخوب است زیرا این افراد بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی میشوند.
  • اسفند با مهر : ( بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرپیوندی موفق است چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند.
  • اسفند با آبان : ( بد ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربد است زیرا یکی آرمان گرا و عاشق پیشه دیگری با اعتماد به نفس کافی می باشد.
  • اسفند با آذر : ( متوسط) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگردر حد متوسط است زیرا یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی میباشد.
  • اسفند با دی : ( متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگردر حد متوسط است زیرا یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه است.
  • اسفند با بهمن : ( خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرخوب است زیرا یکی روشن فکر و اهل منطق دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگرهستند.
  • اسفند با اسفند : ( بد ) ازدواج متولدین اسفند با یکدیگربه خاطر زودرنجی و حساس بودن ممکن است بد باشد.

در این بخش طالع بینی ازدواج و طالع بینی ازدواج ماه های مختلف سال با هم را خواندید و امیدواریم این بخش مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

مطالب مشابه را ببینید!

فال ابجد امروز سه شنبه 29 اسفند و محاسبه ابجد کبیر و صغیر (گرفتن فال) فال تاروت روزانه سه شنبه 29 اسفند (فال امروز، فردا و پیشگویی آینده) عکس خنده دار استوری و پروفایل + جملات خنده دار با حال برای اینستاگرام و تلگرام جوک عید نوروز | جملات طنز در مورد عید | لطیفه خنده دار درباره روزهای تعطیل و میهمانی انشا درخت + 11 انشا زیبا با موضوع درخت و فوایدی که دارد برای کودک و نوجوان چیستان خنده دار بی نمک + سوالات چیستان بسیار بی مزه ولی با حال با پاسخ آن متن ضد دختر خنده دار + عکس نوشته و جملات با حال و جالب آنتی دختر اشعار طنز عبید زاکانی؛ مجموعه شعر خنده دار و بامزه این شاعر کتاب‌های شعر از نویسندگان مشهور که خواندن آنها را به شما پیشنهاد می‌دهیم عکس خنده دار خفن؛ خفن ترین عکس های دیدنی خنده دار، عکس های همراه با جملات طنز