معرفی سریال ‌های برتر خارجی تمام شده (22 سریال پایان یافته)

طی سال‌ های اخیر، صنعت فیلم ‌سازی در کشورهای دنیا پیشرفت ‌های زیادی داشته و موفق به خلق تولیدات سینمایی بسیاری شده‌ اند. به‌خصوص سریال ‌ها طرفداران بسیاری یافته ‌اند و حتی بیشتر از فیلم ‌های سینمایی مورد توجه قرار گرفته ‌اند. سریال‌ های خارجی زیادی طی سال‌ های اخیر ساخته شدند و با وجود اتمام آنها، همچنان مخاطبان خاص خود را دارند. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی سریال ‌های برتر خارجی تمام شده بپردازیم و در حد توان، اطلاعات مفیدی در این ‌خصوص در اختیار شما قرار دهیم.

معرفی برترین سریال‌های تمام شده دنیا

در ادامه این بخش، به بهترین و پرطرفدارترین سریال ‌های تمام شده دنیا می ‌پردازیم:

Game Of Thrones

سریال بازی تاج و تخت(Game Of Thrones)

این سریال طی سال ‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ با ژانر اکشن، ماجراجویی و درام ساخته شد. بازیگرانی همچون امیلی کلارک، پیتر دینکلاگ، کیت هرینگتون، لینا هدی و… در آن نقش ‌آفرینی کردند. موضوع این سریال بر اساس داستانی با عنوان ترانه یخ و آتش به نویسندگی جورج ریموند ریچارد مارتین، نمایشنامه ‌نویس آمریکایی با سبک‌ های فانتزی، علمی – تخیلی و وحشتناک به نگارش درآمده است. این داستان روایتگر درگیری چند خاندان مختلف برای تصاحب تاج ‌و تخت پادشاهی و حکومت بر هفت ‌اقلیم است. این سریال بر طبق نظرسنجی ‌های سایت Digital Spy در بین مردم، با کسب بیشترین امتیاز جزو محبوب ‌ترین محصولات ساخته شده در قرن بیست و یکم است.

Breaking Bad

سریال برکینگ بد(Breaking Bad)

این سریال حد فاصله سال ‌های ۲۰۰۸ تا  ۲۰۱۳ با ژانری جنایی، درام و هیجان ‌انگیز ساخته شده است. از بین بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کرده ‌اند، می‌توان به برایان کرانستون، آنا گان، بتسی  براندت، آرون پایل اشاره نمود. این سریال جزو یکی از سریال‌های تحسین شده تاریخ بر طبق نظرسنجی‌ های معتبر با کسب امتیاز ۹۹ از ۱۰۰ شده است و جزو با ارزش ‌ترین سریال تاریخ در کتاب رکورد گینس ثبت شد.

The office

سریال اداره(The office)

ساخت این سریال طی سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ با ژانر کمدی انجام شد. از جمله بازیگران ستاره که در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند، می‌توان به جنا فیشر، جان کراسینسکی، استیو کارل و رین ویلسون اشاره نمود. موضوع این سریال درباره گروهی کارمند است که در یک شرکت مشغول به کار هستند. این افراد هر کدام دارای عیبی  منحصر به ‌فرد هستند که رئیس این شرکت هم از این قضیه مستثنی نیست.

Friends

سریال دوستان (Friends)

ساخت این سریال کمدی رمانتیک، طی سال‌ های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ انجام شد. بازیگران مطرحی همچون جنیفر آنیستون، کرتونی کوکس، لیزا کادرو و مت لبلنس در این سریال ایفای نقش کرده ‌اند. موضوع این فیلم حول محور زندگی شش دوست است که در شهر نیویورک و منطقه منهتن، زندگی می‌ کنند. جذابیت این سریال به‌ گونه ‌ای است که افراد مختلف، علاقمند به دیدن این سریال برای چندمین بار می‌ شوند.

The big bang Theory

سریال تئوری بیگ بنگ(The big bang Theory)

تولید این سریال کمدی رمانتیک، طی سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۹ به طول انجامید. از جمله بازیگران مطرح این سریال می ‌توان به جانی گالکی، جیم پرسونس، کالی کوکو و سیمون هلبرگ اشاره نمود.  سریال تئوری بیگ بنگ یا انفجار بزرگ، یک مجموعه کمدی است که حول محور دو دانشجوی نخبه فیزیک که با هم زندگی می‌ کنند و دارای روابط اجتماعی بسیار ضعیفی هستند، می ‌گذرد. زندگی این دو با ورود دختری در همسایگی آنها، دچار تحول می‌شود. پنی، دختر همسایه به آنها نشان می ‌دهد که چقدر در زمینه زندگی در خارج از آزمایشگاه دچار کمبود و نقص هستند.

Black Mirror

سریال آینه سیاه(Black Mirror)

سال ساخت این سریال درام، علمی – تخیلی و هیجان ‌انگیز به سال ‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ بر می‌ گردد. از جمله بازیگران مطرحی که در این سریال نقش ‌آفرینی کرده ‌اند، می ‌توان به دنیل لاپائین، هانا جان کامن، مایکلا کول و رابرتسون جونز اشاره نمود. موضوع این سریال به‌ گونه ‌ای است که در هر قسمت آن با داستان ‌های زیبا و متفاوتی می‌کوشند تا نسبت به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و اعتیاد مردم به آن اعتراض خود را نشان دهند.

Community

سریال اجتماع (Community)

این سریال طی سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ با ژانر کمدی ساخته شده است. از جمله بازیگران مطرح این سریال می‌ توان به جوئل مک هیل، دنی پودی، دونالد گلوور و چاوی چیس اشاره نمود. موضوع این سریال با لو رفتن مدارک جعلی یک وکیل، آغاز می ‌شود که مجبور به تحصیل در دانشگاه برای دریافت مدرک خود است. این وکیل دانشگاه  Greendale را برای گذراندن دو سال تحصیلی خود انتخاب می ‌کند. در بدو ورود به دانشگاه، با دختری آشنا می ‌شود و از او خوشش می ‌آید و همین امر باعث می‌ شود یک گروه درس‌ خوان تشکیل دهند.

New Girl

سریال دختر جدید(New Girl)

سال ساخت این سریال کمدی طی سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ است. از جمله بازیگران مطرح و سرشناس این سریال می‌توان به زوئی دشانل، جیک جانسون، مکس گرین فیلد و هانا سیمون اشاره نمود. موضوع این سریال در مورد دختری به نام جس است که بعد از جدایی از نامزد سابق خود، حال و هوای درستی ندارد و در پی یک راه و روش تازه برای ادامه زندگی خود به روال عادی می‌ گردد. به همین علت تصمیم می ‌گیرد برای این تحول به یک مکان جدید برای زندگی برود و در پی آن در آپارتمان مستقر می ‌شود که در همسایگی آن سه مرد مجرد زندگی می ‌کنند.

sons of anarchy e1662888593813

سریال فرزندان آشوب(Sons Of Anarchy )

این سریال محصول سال‌ های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۴ با ژانر جنایی، درام و هیجان ‌انگیز است. بازیگران مطرحی همچون چارلی هانام، کیتی ساگال، مارک بون جونیور و کیم کوتس در این سریال نقش ‌آفرینی می‌کنند. موضوع این سریال حول محور زندگی گروهی از الواط، در شهر کوچکی از آمریکا می ‌گذرد که علاقه وافری به درآمدهای غیر قانونی، خرید و فروش مواد و… دارند. علاقه بسیار این گروه به اسلحه، موتور سیکلت و فیلم باعث درگیری این افراد با مردم عادی، کلانتر و پلیس شهر می ‌شود و ماجراهای جالبی را رقم می ‌زند.

scale e1662888662454

سریال آشنایی با مادر (How I Met Your Mother)

این سریال در حد فاصله سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ با ژانر کمدی و رمانتیک ساخته شد. بازیگران سرشناسی همچون جاش رندور، جیسون سگل، کوبی سمالدرس و نیل پاتریک هریس در این سریال ایفای نقش کرده ‌اند. موضوع این سریال حول محور مادر میانسالی به نام تد است که قصد دارد داستان زندگی خود را برای فرزندانش تعریف کند. داستانی که پر از اتفاقات و صحنه‌ های خنده داری است که مادر و دوستان صمیمی ‌اش آن را خلق نموده ‌اند.

homeland on netflix e1662888726129

سریال میهن(Home land)

سال ساخت این سریال با ژانر جنایی، درام و رازآلود در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ صورت گرفت. بازیگران مطرحی همچون کلر دانس، مندی پتینکین، دیمن لوئیس و رابرت فرند در این  سریال ایفای نقش کرده‌ اند. موضوع سریال میهن یا  زادگاه در یک روز عادی که هیچ‌کس انتظار وقوع اتفاق را ندارد، رخ می‌دهد. حادثه غیر منتظره که باعث شگفتی همه می ‌شود. نیروهای ویژه آمریکایی مستقر در عراق، طی یک عملیات مردی را پیدا می ‌کنند که همه فکر می‌ کنند مرده است و حالا با پیدا شدنش و اطلاعات و دانسته‌ های خود باعث شک و شبهه‌ های بسیاری می‌ شود‌. این فرد که هشت سال پیش مرگ او اعلام شده، با ظاهری عجیب ‌و غریب و ریش بلند و ژولیده بیننده را به چندین سال پیش از تمدن بشر می ‌برد. نیکلاس برودی نام شخصیت این مرد است که ۸ سال قبل توسط نیروهای القاعده اسیر شده است.

True Detective

سریال کارآگاه حقیقی(True Detective)

این سریال طی سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ با ژانر جنایی، درام و رازآلود ساخته شد. بازیگران مطرحی همچون وینس واگن، کالین فارل، راشل مک آدامز و تیلورکیچ در این سریال نقش ‌آفرینی کرده ‌اند. موضوع این سریال مربوط به دو کارآگاه است که در پی قتل ‌های زنجیره‌ ای، به دنبال قاتل می ‌گردند و دراین ‌بین با معماهای بسیاری روبرو می‌شوند که باید آنها را حل نمایند. این پرونده قتل‌ های زنجیره ‌ای مربوط به ۱۷ سال قبل است و در طول سریال شاهد فلش بک هایی به اوایل این پرونده در گذر زمان هستید.

Arrow

سریال کماندار (Arrow)

این سریال با ژانر اکشن، ماجراجویی و جنایی طی سال ‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۰ تولید شده است. از جمله بازیگران این سریال می‌توان به استفن آمل، کیت کسدی،  دیوید رمزی و سوزانا تامپسون اشاره نمود. موضوع  این سریال به شخصی به نام الیور کویین بر می‌ گردد که جوانی بیلیونر است. الیور طی جریاناتی در یک جزیره محبوس می ‌شود و بعد از گذشت ۵ سال به شهر خود استارلینگ سیتی و جمع خانواده برمی ‌گردد. او سعی دارد اتفاقاتی که طی این سال ‌ها در جزیره برای او افتاده را به فراموشی بسپارد. اما بر اثر همان اتفاقاتی که برای او در جزیره رخ ‌داده، به یک شورشی تبدیل می ‌شود و افرادی را که باعث نا امنی در شهر شده‌ اند را با عدالت روبرو می‌ کند.

p04pxlg4 e1662888764474

سریال شرلوک (Sherlock)

این سریال جنایی، درام و رازآلود طی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ تولید شده است. بازیگران مطرح این سریال بندیکت کامبربچ، ماریتن فریمن، آنا استابس و ابرت گریس هستند. موضوع سریال در مورد یک کارآگاه معروف به نام شرلوک هلمز است که به کمک دستیار وفادارش جان واتسون، پرونده‌ های جنایی و معمایی را کشف می‌ کنند. شخصیت شرلوک در این سریال یک فرد خود گرا را نشان می‌ دهد که خود را فردی باهوش و بقیه را احمق نشان می ‌دهد. رفتارهای عجیب ‌و غریب این فرد باعث می‌شود که دوستان زیادی نداشته باشد. اما مقامات سیاسی به‌ خصوص برادر بزرگ ‌ترش مایکرافت پرونده ‌های بزرگی را برای رمزگشایی به او می ‌سپارند.

Mr.Robot

سریال آقای ربات(Mr.Robot)

سال ساخت این سریال جنایی، درام و هیجان ‌انگیز به سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ برمی ‌گردد. ستارگان سرشناس سینما از ‌جمله رامی مالک، کریستین اسلیتر، کارلی چانیکین و مارتین والستروم در این سریال ایفای نقش می ‌کنند. موضوع این سریال حول محور مرد جوانی به نام الیوت می  ‌گذرد که جوانی است با توانایی فوق ‌العاده که افراد عادی از این ویژگی ناتوان ‌اند. قابلیت هک کردن فکر و مغز انسان‌ ها و ارتباط برقرار کردن با آنها، ویژگی برتر الیوت است. ولی این قابلیت در آینده نزدیک، منجر به دردسرهای بزرگی برای او می ‌شود که تماشای این سریال را برای بیننده جذاب ‌تر می‌کند.

maxresdefault e1662888811160

سریال خانه پوشالی(House Of Cards)

این سریال درام طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ تولید شد. از جمله بازیگران این سریال می ‌توان به کوین اسپیسی، مایکل گیل، رابین ورایت و کیت مارا اشاره نمود. موضوع این سریال که برگرفته از یک سریال بریتانیایی با همین نام و همچنین رمانی به نویسندگی مایکل دابز که خود عضو حزب محافظه‌کاران بریتانیا بود، ساخته شده است. داستان این سریال حول محور شخصیتی قدرت ‌طلب به نام فرانک آندروود که شخصی بد ذات و حیوان صفت است، می‌ گذرد. این فرد برای تصاحب کرسی ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا، دست به هر کاری می‌زند تا بتواند به هر قیمتی به آن دست یابد.

The Good Place

سریال جای خوب(The Good Place)

این سریال کمدی، درام، فانتزی طی سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ ساخته شده است. بازیگران مطرح این سریال کریستین بل، ویلیام جکسون هارپر، جامالا جامیل و دارسی کاردن هستند. داستان این سریال در مورد زنی به نام النور است که در نتیجه تصادفی که منجر به مرگش می ‌شود، پا به دنیای پس از مرگ می ‌گذارد. مایکل شخصیت مرشد او در این جهان، به او می ‌گوید به دلیل نجات افراد بی ‌گناهی که به ‌اشتباه در انتظار اعدام بوده‌ اند، وارد بهشت می‌شود. اما النور متوجه می‌ شود که او را با فرد دیگری اشتباه گرفتند.

Chernobyl

سریال چرنوبیل (Chernobyl)

این سریال درام، تاریخی و هیجان ‌انگیز در سال ۲۰۱۹ ساخته شد. موضوع این سریال حول محور فاجعه اتمی شهر چرنوبیل اوکراین که در تاریخ به ‌عنوان بزرگ ‌ترین فاجعه غیرنظامی و اتمی تاریخ بشر است، می‌ گردد. این حادثه در ۲۶ آوریل ۱۹۸۶ در نیروگاه اتمی چرنوبیل اوکراین رخ داد. طی این انفجار و آتش ‌سوزی در راکتور شماره ۴ نیروگاه، مواد رادیو اکتیو در غرب شوروی و اروپا پخش شد. از جمله بازیگران این سریال می ‌توان به جسی باکلی، جرد هریس، استلان اسکارسگارد و آدام ناگایتیس اشاره کرد.

How to Get A Way With Murder

سریال چگونه از مجازات قتل فرار کنیم؟(How to Get A Way With Murder)

این سریال در سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ با ژانر جنایی، درام و رازآلود ساخته شد. بازیگران مطرحی همچون ویولا داویس، بیلی براوون، جیک فلاحی و آجا نائومی کینگ در این سریال ایفای نقش کردند. موضوع این سریال در مورد چند دانشجوی حقوق نخبه و یک استاد خوب و کار بلد است که درگیر یک ماجرای جنایی شدند که به قتل منجر می ‌شود. قتل ‌هایی که زندگی شخصی آنها را تحت ‌الشعاع قرار می ‌دهد.

justified e1662888874829

سریال موجه (Justified)

این سریال اکشن، جنایی و درام طی سال‌ های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ تولید شد. بازیگران مطرح این سریال  تیموتی اولیفانت، نیک سرسی، جوئل کارتر و جیکوب پیتس هستند. داستان این سریال در مورد شخصی به نام مارشال است که کارمند یک مدرسه در ایالت میامی است. او به زادگاه مادری ‌اش که شهری کوچک و فقیرنشین در شرق کنتاکی است، منتقل می ‌شود. در این شهر با دوست دوران جوانی ‌اش ملاقات می‌کند که درگذشته در یک معدن زغال ‌سنگ کار می‌ کردند و در حال حاضر یکی از فعالان در حوزه نژادپرستی است. او  به ‌تازگی در یک کلیسای سیاه‌ پوست اقدام به بمب‌ گذاری کرده است.

parks and rec how to watch e1662888892992

سریال پارک ‌ها و تفریحات(Parks and Recreation)

این سریال کمدی طی سال‌ های ۲۰۰۹ تا ۲۰۲۰ ساخته شد و ستارگان برتری همچون امی پوهلر، جیم اوهیر، نیک آفرمن و کریس پرا در این سریال نقش‌آفرینی نموده ‌اند. داستان سریال درباره کارمندان عجیب‌ و غریب پانی در ایالت ایندیانای آمریکا است که سعی دارند با اجرایی کردن پروژه‌ ها و طرح‌ ها شهرشان را به جایی بهتر تبدیل نمایند.

Mad Men

سریال مرد دیوانه(Mad Men)

این سریال طی سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵ با ژانر درام ساخته شد. بازیگران سرشناس همچون جان هام، الیزابت ماس، وینکنت کارتایزر و ژانویه جونز در این سریال ایفای نقش نمودند. موضوع این سریال حول محور فردی به نام دان دریپر است که در دهه شصت آمریکا به ‌ویژه در نیویورک زندگی کرده است. او که رئیس بخش طراحی شرکت تبلیغاتی استرلینگ لوپر است، همسری زیبا، شغل و همکارانی خوب دارد. ولی با گذشت زمان این فرد دچار تغییراتی می‌ شود که در این میان همیشه گذشته نامعلوم و مرموز این فرد موفق، پدیدار می ‌شود.

کلام پایانی

سریال ‌های جذاب و دیدنی بسیاری طی سال ‌های اخیر تولید شدند که برخی از آنها جزو برترین تولیدات در عرصه فیلمسازی شدند. ما در این مقاله در حد توان سعی به معرفی این آثار مطرح دنیا نموده ‌ایم. شاید از نظر شما سریال‌ های مطرح بسیاری وجود داشته باشند، اما باید بگوییم سنجش هرکدام از سریال ‌ها بر اساس نظرسنجی و رتبه ‌بندی سایت ‌های معتبر  در این زمینه صورت‌گرفته و دائماً در حال به‌ روزرسانی هستند.

 

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین سریال های ترسناک دیدنی ( معرفی 20 سریال امتیاز بالا ) معرفی بهترین سریال های اکشن؛ 20 سریال هیجانی اکشن با داستان و معرفی بازیگران بهترین سریال های عاشقانه خارجی؛ لیست 16 سریال رمانتیک و داستان آنها بهترین انیمه های سریالی؛ 20 انیمیشن محبوب سریالی و داستان ها بهترین فیلم‌های بهرام بیضایی؛ 11 فیلم برتر این کارگردان و داستان این فیلم ها بهترین فیلم های عباس کیارستمی؛ لیست 16 فیلم برتر این کارگردان و داستان آنها معرفی فیلم های فلسفی؛ 22 فیلم برای علاقمندان به فیلم های فلسفی عمیق چطور فیلم نت با محتوا گوی سبقت را ربود؟ بهترین فیلم های مسعود کیمیایی؛ لیست 20 فیلم دیدنی و معروف این کارگردان معرفی پلتفرم های پخش فیلم و سریال خارجی؛ معرفی آثار برتر هر پلتفرم