دانلود سریال و فیلم جدید ایرانی جیران – خاتون – زخم کاری – قبله عالم مووی لند + نقد و بررسی

دانلود سریال و فیلم جدید ایرانی جیران – خاتون – زخم کاری – قبله عالم مووی لند + نقد و بررسی

معرفی + دانلود فیلم و سریال جدید رایگان

 

این روز ها تقریباً تمام افراد جامعه، تماشای فیلم و سریال را به عنوان یکی از اصلی ترین تفریحات خود انتخاب کرده اند به گونه ای که بیشتر افراد حداقل یک سریال یا مجموعه ی سینمایی را در سال دنبال می کنند . این موضوع باعث شده تا طیف زیادی از عاشقان سینما، دنیای اینترنت را به منظور یافتن اثر دلخواه خود زیر و رو نمایند . اگرچه اینترنت تا حد زیادی توانسته بخشی از این نیاز را پاسخ دهد اما هنوز هم مشکلات بسیاری  وجود دارد که دانلود فیلم و یا دانلود سریال دوبله فارسی و امثال آن را به کام مخاطبان تلخ کرده است . ما در ادامه سعی کرده ایم مروری کوتاه بر این مشکلات داشته باشیم و راهکار مناسبی برای آن ها ارائه دهیم پس اگر تا کنون در حین دانلود فیلم و سریال دلخواه تان به مشکل خورده اید، حتماً ما را تا انتهای این متن دنبال نمایید.

دانلود سریال و فیلم جدید ایرانی جیران – خاتون – زخم کاری – قبله عالم مووی لند + نقد و بررسی

دانلود سریال خاتون به صورت قانونی

سریال خاتون را می توان از جدیدترین آثار شبکه نمایش خانگی دانست که بسیاری آن را یک شاهکار قلمداد می کنند . این اثر در رابطه با زندگی زنی به نام خاتون است . ماجرای او و شوهرش در شهریور سال 1320 خورشیدی آغاز می شود . اما در همین زمان ایران توسط نیرو های متفقین اشغال می شود که این اتفاق باعث می شود تا زندگی او و شوهرش تغییر و تحولات بسیاری را تجربه نماید. سختی ها و مشکلاتی که برای خاتون پیش می آید می تواند به خوبی بیانگر زندگی سخت و مشکلاتی باشد که در طول تاریخ ایران بر روی زن ها گذشته است . البته این داستان زیبا تنها فاکتوری نیست که می تواند این سریال را زیبا کند.

حضور بازیگران حرفه از جمله اشکان خطیبی , بابک کریمی , بهناز جعفری , بیژن امکانیان , پژمان بازغی , رویا نونهالی , ستاره اسکندری , ستاره پسیانی , سروش صحت , شبنم مقدمی , غزل شاکری , مهران غفوریان , نگار جواهریان , هادی تسلیمی ، مهران مدیری ، پانته‌ آ پناهی ها ،  مهدی قربانی ، آیدا ماهیانی ،  ،مهتاب ثروتی ، محمدرضا شریفی نیا و…سبب شده است تا این اثر جذابیت بسیار بیشتر به خود بگیرد . حضور تینا پاکروان در مقام کارگردان و نویسنده هم عامل دیگری است که شانس موفقیت این اثر را افزایش می دهد . اگرچه او در اثر اخیر خود نتوانسته توجه منتقدان را جلب نماید اما کارنامه ی درخشانی دارد که می تواند مخاطبین را امیدوار نماید . چنانچه شما هم تمایل دارید تا این سریال زیبا را مشاهده کنید، می توانید هم اکنون به رسانه ی مووی لند مراجعه کرده و نسبت به دانلود سریال خاتون اقدام فرمایید .

 

 

 

دانلود سریال ایرانی جدید

همانگونه که اشاره کردم، سریال ها جذابیت ویژه ای برای عاشقان سینما دارند. این جذابیت در رابطه با سریال های داخلی اندکی بیشتر است چرا که آنها مطابق ذائقه مخاطب ایرانی تولید شده اند. شبکه نمایش خانگی در چند سال اخیر، تولیدات بیشتری را به بازار عرضه نموده و به همین جهت است که مخاطبان بیش از پیش نسبت به چنین تولیداتی مشتاق شده اند. اگرچه این اشتیاق روز به روز بیشتر می شود اما دسترسی به چنین تولیداتی، مشکلات خود را هم دارد. اغلب سریال هایی که توسط این مرجع ساخته می شود ، می بایست توسط لینک های ویژه خریداری شوند. این لینک ها صرفاً در رسانه های همکار دیده می شود.

مووی لند یکی از این رسانه های همکار است. این وبسایت جزو بازو های تبلیغاتی شبکه نمایش خانگی به حساب می آید که در چند سال اخیر توانسته توجه تعداد زیادی از مخاطبان را به سمت خود جلب نماید. این رسانه دارای یک آرشیو عظیم از سریال های ایرانی است که بر اساس فاکتور های مختلف دسته بندی شده اند و مخاطبان می توانند به سادگی به آنها دسترسی پیدا کنند. از طرفی دیگر این رسانه جزو همکاران رسمی شبکه نمایش خانگی است و به همین جهت بسیار سریع تر از سایر رسانه ها، به جدیدترین ساخته های آن دسترسی دارد. ترکیب این موارد در کنار همدیگر سبب شده تا مووی لند یک مرجع مناسب برای دانلود سریال ایرانی باشد . لذا اگر شما هم جزو عاشقان سریال ایرانی هستید، می توانید از این به بعد مووی لند را به عنوان مرجع اصلی خود قرار دهید.

 

دانلود سریال و فیلم جدید ایرانی جیران – خاتون – زخم کاری – قبله عالم مووی لند + نقد و بررسی

 

دانلود سریال دراکولا و بررسی آن

دراکولا یک سریال شناخته شده برای عاشقان شبکه نمایش خانگی است. این اثر به عنوان جدیدترین کار مهران مدیری شناخته می شود . او پیش از این سریال هیولا را ساخته بود که با استقبال زیادی مواجه شد. همین مورد سبب شد تا طرفداران خواهان ساخت فصل دوم آن باشند. حال مهران مدیری با دراکولا برگشته که فصل دوم هیولا به شمار می آید. او به این جهت نام را هم تغییر داده چون بخش زیاد از ارکان فصل اول را عوض کرده است. او خط کلی داستان را عوض کرده اما چهارچوب را باقی گذاشته است. از طرفی دیگر او تعداد زیادی از بازیگران فصل اول را هم عوض کرده و افراد جدید را جایگزین کرده است. از جمله افراد جدید که به این جمع اضافه شده اند می توان به ویشکا آسایش، اندیشه فولادوند، گلاره عباسی، بهنام تشکر و مرتضی زارع اشاره نمود. البته از فصل اول هم محمد بحرانی، سیما تیرانداز، نیما شعبان نژاد و مهران مدیری حضور دارند . این ترکیب تازه به همراه فیلمنامه ای که پیمان قاسم خانی سرپرست تولید آن بوده، می تواند نوید یک اثر جذاب دیگر را بدهد. اگر شما هم تمایل دارید تا این سریال زیبا را مشاهده کنید، می توانید هم اکنون به رسانه مووی لند مراجعه کرده و نسبت به دانلود سریال دراکولا اقدام فرمایید.

دانلود سریال و فیلم جدید ایرانی جیران – خاتون – زخم کاری – قبله عالم مووی لند + نقد و بررسی

دانلود سریال گیسو با اینترنت نیم بها

سریال گیسو را می توان یک پکیج کامل برای عاشقان ژانر درام دانست. این اثر یکی از جدیدترین کارهای منوچهر هادی به شمار می آید. آقای هادی کارگردان آثار مطرحی همچون عاشقانه ، مانکن و… بوده و به همین جهت می توان گفت آشنایی بسیار زیادی با سلیقه مخاطب ایرانی دارد. همین مورد باعث شده تا منتقدان انتظار بالایی از این اثر داشته باشند. او در سال 98 سریال پرطرفدار عاشقانه را عرضه نمود. بعد از اتمام آن، بسیاری از طرفداران خواهان ساخت فصل دوم بودند اما مشکلات مختلفی مانع از این امر شد. حال او با سریال گیسو برگشته که به عنوان فصل دوم سریال عاشقانه لحاظ می شود. در این اثر بیشتر بازیگران سریال عاشقانه حضور دارند و خود داستان هم در ادامه فصل اول پیش می رود . البته باید عنوان کرد که برخی از بازیگران به دلایل مختلفی نتوانستند در فصل دوم حضور یابند اما مابقی همچنان در این اثر ثابت هستند . از جمله این افراد می توان به هومن سیدی، محمدرضا گلزار، حسین یاری و ساره بیات اشاره نمود . افزون بر این، چهره های دیگری همچون هانیه توسلی هم به این فصل افزوده شده که جذابیت را افزایش داده است. همین مورد عاملی بود تا بسیاری در پی دانلود سریال گیسو باشند.

 

مروری بر سریال قورباغه

همانگونه که قبلاً اشاره کردیم سریال قورباغه نخستین اثر هومن سیدی در مقام کارگردان می باشد . این موضوع در حالی است که هومن سیدی بعد از بازی در سریال گلشیفته اعلام کرده بود که دیگر در شبکه نمایش خانگی فعالیت نمی کند . هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با سریال قورباغه منتشر نشده است اما حضور بازیگرانی همچون هومن سیدی ، نوید محمد زاده ، سحر دولتشاهی و … در این مجموعه قطعی شده است . این ترکیب بسیار عالی می تواند نوید بخش یک اثر زیبای هنری باشد . مازاد بر این هومن سیدی عنوان کرده که این اثر دریچه ای جدید را به روی مخاطبان باز می کند و دیدگاهی تازه را به آن ها ارائه می دهد که این موضوع بیش از پیش مخاطبان را مشتاق کرده است . البته در رابطه با داستان این فیلم اطلاعات زیادی منتشر نشده و تنها در خلاصه آن آمده که : ” دنیا برای من جای بسیار کوچکی است ،گاهی اوقات فکر می کنم در حال خفه شدن هستم . احساس می کنم نمی توانم نفس بکشم و همه جا بسته است . اگرچه این خلاصه سر نخ های زیادی را عنوان نمی کند اما مسلما عوامل این فیلم قصد دارند تا سوپرایز بزرگی را با آن خلق نمایند . اگر شما هم به دنبال دانلود سریال قورباغه هستید می توانید از لینک های زیر اقدام کنید .

 

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین سریال های ترسناک دیدنی ( معرفی 20 سریال امتیاز بالا ) معرفی بهترین سریال های اکشن؛ 20 سریال هیجانی اکشن با داستان و معرفی بازیگران بهترین سریال های عاشقانه خارجی؛ لیست 16 سریال رمانتیک و داستان آنها بهترین انیمه های سریالی؛ 20 انیمیشن محبوب سریالی و داستان ها بهترین فیلم‌های بهرام بیضایی؛ 11 فیلم برتر این کارگردان و داستان این فیلم ها بهترین فیلم های عباس کیارستمی؛ لیست 16 فیلم برتر این کارگردان و داستان آنها معرفی فیلم های فلسفی؛ 22 فیلم برای علاقمندان به فیلم های فلسفی عمیق چطور فیلم نت با محتوا گوی سبقت را ربود؟ بهترین فیلم های مسعود کیمیایی؛ لیست 20 فیلم دیدنی و معروف این کارگردان معرفی پلتفرم های پخش فیلم و سریال خارجی؛ معرفی آثار برتر هر پلتفرم