بیوگرافی سلما ارگچ و همسرش + عکس های شخصی بازیگر فیلم مست عشق

سلما ارگچ

سلما ارگچ بازیگر زن معروف ترک است که اخیرا در فیلم ایرانی مست عشق در نقش کرال خاتون ایفای نقش کرده است. در این قسمت بیوگرافی کامل سلما ارگچ را می خوانید. در ادامه عکس های شخصی این بازیگر زیبا را مشاهده می کنید و امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار بگیرد.

بیوگرافی سلما ارگچ بازیگر ترک

سلما ارگچ Selma Ergeç بذازیگر معروف کشور ترکیه است که در 1 نوامبر 1978 در شهر هام آلمان به دنیا آمده است و جزو ترک تبارهای کشور آلمان حساب می شود.

سلما ارگچ

تحصیلات

او 3 سال در دانشگاه وستفالی ویلهام، مونستر در رشته پزکشی تحصیل کرده است و پس از آن در دانشگاه فرن یونی هاگن در رشته فلسفه و روانشناسی درس خوانده است.

او به 5 زبان مختلف آلمانی، ترکی، انگلیسی، فرانسوی و تا حدودی ایتالیایی تسلط دارد.

سلما ارگچ

مدلینگ

او به جز حرفه بازیگری کارهای مدلینگ هم می کند. طراح، فیزیولوژیست و روانشناسی هم جزو دیگر مشاغل او می باشد. در سال 2000 حرفه مدلینگ را آغاز کرده است و توانسته است در حرفه مدلینگ موفق باشد.

سلما ارگچ

بازی در سریال حریم سلطان و سریال دلدادگی

در کشور ایران و کشورهای عربی به دلیل بازی در نقش خدیجه سلطان در سریال حریم سلطان به شهرت رسیده است. او در سریال دلدادگی در نقش سعادت ایفای نقش کرده است

سلما ارگچ

همسر و ازدواج

سلما ارگچ در سال 2015 با فردی به نام جان اوز ازدواج کرده است و حاصل ازدواج آنها یک فرزند است.

سلما ارگچ

بازی در فیلم مست عشق

سلما در فیلم مست عشق که یک فیلم ایرانی است به کارگردانی حسن فتحی در نقش همسر مولانا به نام کرا خاتون ایفای نقش کرده است. هانده ارچل و ابراهیم چلیکول هم برای بازی در این فیلم ایرانی انتخاب شده اند.

سلما ارگچ سلما ارگچ سلما ارگچ

مطالب مشابه را ببینید!

بیوگرافی علیرضا قربانی خواننده سبک سنتی (کارنامه هنری و زندگینامه شخصی او) بیوگرافی تام هنکس بازیگر پر افتخار هالیوودی؛ کارنامه هنری و زندگینامه شخصی بیوگرافی عرفان طهماسبی خواننده با استعداد (درباره زندگی شخصی و هنری او) نگاهی بر زندگی بابک خرمدین؛ زندگینامه سردار ایرانی از تولد تا نبردها و دستگیری تا مرگ نگاهی بر زندگی فروغ فرخزاد؛ بیوگرافی از اوایل زندگی تا ازدواج، آثار و درگذشت او نگاهی بر زندگی کافکا اسطوره ادبیات؛ بیوگرافی از تولد تا روابط عاشقانه، آثار و مرگ او نگاهی بر زندگی مهدی اخوان ثالث؛ از اوایل زندگی، ازدواج، آغاز شعر گفتن، زندانی شدن و درگذشت نگاهی بر زندگی سیمین دانشور نویسنده و شاعر از تولد تا ازدواج، آثار ادبی و درگذشت او نگاهی بر زندگی نظامی گنجوی؛ بیوگرافی از تولد تا آثار معروف او و درگذشت بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی؛ از مهاجرت تا موفقیت های ورزشی و سینمایی او