بیوگرافی هانده ارچل ؛ عکس های Hande Ercel و همسر + زندگی شخصی و هنری

هانده ارچل

در این بخش مجلهروزانه بیوگرافی هانده ارچل Hande Ercel بازیگر زن زیبای ترک را می خوانیم. او یکی از 10 زن زیبای جهان زیبا شده است. او مجری است و فعالیت مدلینگ هم دارد. صفحه اینستاگرامش 10 میلیون دنبال کننده دارد. او در ردهبندی زیبایی امسال در واندر فهرست رتبه 1 زیبایی را دارد. در ادامه بیوگرافی کامل هانده ارچل و عکس های او و همسرش را آماده کرده ایم.

بیوگرافی هانده ارچل

هانده ارچل متولد 3 / 9 / 1372 میباشد

او مدل و مجری اهل ترککیه است و مادرش اهل آلمان است.

هانده ارچل

قد و وزن 

در مورد قد و وزن هانده ارچل باید بگوییم کـه قد وی ۱۷۵ سانتیمتر اسـت ودر زمان جمع آوری این مطلب وزن وی ۵۶ کیلو گرم در ویکی پدیا ثبت شده اسـت.

هانده ارچل

مشخصات ظاهری

رنگ مو: سبز روشن، رنگ چشم : قهوه اي تیره. او یک رویا دارد کـه روزی با ستاره هاي هالیوود : رایان گاسلینگ و لئوناردو دی کاپریو همبازی شود. تنها یک خواهر کوچکتر از خود بـه نام غمزه دارد. او مسافرت و خوانندگی علاقه دارد ودر دوران کودکی اش بیشتر کنار مادربزرگ و پدربزرگ بوده اسـت.

هانده ارچل

سریال های معروف هانده ارچل

او در سریال مروارید سیاه در کنار تولگاها ساشمان و در سریال عشق حرف حالیش نمیشه در مقابل بوراک دنیز، در سریال دختران افتاب در مقابل تولا ساریتاش و در سریال تکه های شکته در کنار آنگین آکیورک بازی کرده است.

هانده ارچل

دختر زیبای ترکیه

او در منطقه باندیرما در ترکیه بدنیا آمده، این منطقه بـه شهری مشهور اسـت کـه آنجا دختران زیبایی دارد. وی درسال ۲۰۱۲ در مسابقات زیبایی در کشور آذربایجان شرکت کرده بودو دراین مسابقات بعنوان دومی دست یافت.

هانده ارچل

مشهور شدن

هانده بازی در سریال مدرسه دیوانه «Çılgın Dershane» مورد توجه مردم قرار گرفت و مشهور شد. البته وی قبل از این سریال، در سریال درخت زندگی «Hayat Ağacı» کـه از شبکه تی ار تی پخش شده بود نقش آفرینی کرده بود.

هانده ارچل

بازی در سریال دختران آفتاب

هانده در سریال Çılgın Dershane کارکتر مریم را بازی کرده بود اما نقطه عطف و اوج کارنامه هنری وی را میتوان بـه سریال دختران آفتاب نسبت داد. دراین سریال وی در نقش سلین حضور داشت و بازی دراین نقش باعث شد تا بـه شهرت فراوانی برسد. هانده یکی از پرطرفدارترین بازیگران ترک اســت.

هانده ارچل

زیبایی که باعث محبوب شدنش شد

استایل و چهره زیبای هانده یکی از عواملی است که باعث موفقیت او در صنعت مد شده است. خیلی ها معتقد هستند که چهره کاملا ترک گونه ای دارد و یکی از زیباترین دختران ترکیه است.

هانده ارچل

ازدواج و همسرش

هانده ارجل هنوز مجرد است و اطلاعاتی در مورد ازدواج او هم منتشر نشده است. حواشی زیادی در مورد رابطه عاشقانه او دوست پسرش اکین مرت دایماز منتشر شده است و گفته می شود که این دو در سال 2015 با هم وارد رابطه شدند و در سال 2017 از هم جدا شدند.

هانده ارچل

مطالب مشابه را ببینید!

بیوگرافی باریش آردوچ و همسرش بازیگر ترک + عکس ها و اطلاعات زندگی شخصی هنری بیوگرافی جان یامان؛ عکس های جان یامان بازیگر ترکی نقش فرید در قرص ماه بیوگرافی نورگل یشیلچای بازیگر زن ترک و بازیگر فیلم جن زیبا و زندگی شخصی اش زندگینامه بیرجه آکالای بازیگر زن جذاب؛ درباره شروع بازیگری، ازدواج و زندگی شخصی او بیوگرافی سلنا گومز خواننده و بازیگر؛ از رابطه با جاستین بیبر تا نامزد جدیدش بیوگرافی جیسو خواننده و بازیگر جذاب کره‌ای؛ درباره زندگی شخصی و کار های هنری بیوگرافی ویشکا آسایش؛ درباره زندگی شخصی، ازدواج و علایق شخصی خانم بازیگر بیوگرافی کامرون دیاز؛ درباره این بازیگر زن زیبا و فهرست فیلم های او بیوگرافی هانده ارچل بازیگر زیبا؛ درباره زندگی شخصی، رابطه عاشقانه و کارهای هنری او بیوگرافی الکساندر داداریو بازیگر چشم رنگی زیبا؛ لیست بهترین فیلم های او