بیوگرافی سیما تیرانداز + ماجرای ازدواج و طلاق و عکس های سیما تیرانداز و همسرش

 سیما تیرانداز

بیوگرافی سیما تیرانداز

سیما تیرانداز بازیگر سینما و تلویزیون متولد 9 شهریور سال 1349 در شهر تهران است. او از زمان کودکی به بازیگری بسیار علاقه داشت ولی خانواده او با بازیگر شدنش موافق نبودند ولی او برای رسیدن به بازیگری هیچ وقت تسلیم نشد و بلاخره به یکی از بازیگران پر کار ایرانی تبدیل شد.

 سیما تیرانداز

تحصیلات و شغل دوم

او دو مدرک تحصیلی دارد اولی کارشناسی ادبیات نمایش از دانشگاه آزاد و دومی کارشناسی ارشد کارگردانی و بایگری از دانشکده سینما و تئاتر است. سیما تیرانداز از وقتی که بازیگر شده است تدریس هم نجام می دهد و در مورد آن می گوید:

درسته تدریس بازیگری کار سخت و بسیار انرژی بر است اما با این حال من بدون توقف آن را در برنامه هایم دارم.

 سیما تیرانداز

آشنایی با همسر اولش و ازدواج با او

سیما تیرانداز در سال 1372 در یکی از تئاترهای شهر با همسر اولش ناصر هاشمی همباز شد و همین موضوع باعث آشنایی بیشتر این دو شد و بعد از شناختی که از هم پیدا کردند دو سال بعد تصمیم به ازدواج گرفتند ولی این ازدواج در 8 سال تبدیل به طلاق شد و از هم جدا شدند.

 سیما تیرانداز

دلیل طلاق از ناصر هاشمی

در آن سال های خبر جدایی سیما تیرانداز و ناصر هاشمی پس از یک سال منتشر شد و هیچ وقت دلیلی جدایی خود را رسانه ای نکردند. او پس از جدایی از همسر اولش در سال 1388 ازدواج کرد.

 سیما تیرانداز

ازدواج مجدد سیما تیرانداز

او پس از جدایی از همسر اولش، با فردی به نام مجید جوزانی آشنا شد و این آشنایی باعث ازدواج آنها شد. این دو در سال 1388 صاحب فرزند پسری به نام آریانا شدند.

او در مورد ازدواج دومش می گوید:

آریان اولویت زندگی من است و در زندگی برایم از همه چیز مهم تر است. حتی اگر روزی متوجه بشوم که شغل من به پسرم لطمه می زند مطمئن باشید بازیگری را برای همیشه کنار می گذارم.

 سیما تیرانداز

شروع فعالیت بازیگری

من از همان دوران کودکی اش به بازیگری علاقه خاصی داشتم و آرزو داشتم که روزی بازیگر شوم. این عشق و علاقه با دیدن یک تئاتر به اوج خود رسید و برای همین تصمیم گرفتن به پدرم بگویم که می خواهم بازیگر شوم و پدرم گفت برای این کار باید به کلاس های بازیگری بروی ، اما من گرفتار درس و مشق بودم و نمی توانستم به کلاس های بازیگری بروم.

برای همین این علاقه کم کم در حال از بین رفتن بود تا اینکه یک روز در کلاس دبیرستان متوجه شدم که خواهر یکی از دوستانم در کلاس های بازیگری ثبت نام کرده است و من خیلی زود آدرس اموزشگاه را پرسیدم و برای ثبت نام به آموزشگاه رفتم و در کلاس های بازیگری شرکت کردم.

بعد از اتمام دوره های بازیگری خیلی طول نکشنید که پیشنهاد بازی در دو فیلم یزدگرد و هامون به من داده شد و من در این فیلم ها بازی کردم. شاید واقعا این از خوش شانسی من بود که تونستم به این سرعت پیشرفت کنم.

 سیما تیرانداز

مخالفت شدید خانواده با بازیگری

اما خانواده ام به شدت مخالف بازیگر شدن من بودند و با اشک و آه آن ها روبرو شدم اما با این حال تسلیم نشدم و در نهایت خانواده ام با بازیگر شدن من موافقت کردند چون از یک جایی به بعد وقتی دیدند که من راه خودم را انتخاب کرده ام و دیگر نمی توانند جلودار من باشند مجبور شدند با بازیگر شدن من موافقت کنند.

 سیما تیرانداز

اگر بازیگر نمی شدم

سیما تیرانداز در این باره می گوید :

از همان دوران دبیرستان به معماری هم علاقه داشتم و اگر بازیگر نمی شدم احتمالا شغل مهندسی معماری را انتخاب می کردم و الان کارمند بودم و زندگی ام کاملا متفاوت تر از الان بود.

 سیما تیرانداز

علاقه به نوازندگی و خوانندگی و دکوراسیون منزل

سیما تیراندا به موسیقی و نواختن پیانو بسیار علاقه دارد  و زمانی را هم برای حضور در کنسرواتوار اتریش تمرین کرد که این امر محقق نشد و زندگی او را به سوی بازیگری سوق داد.

او دیپلم معماری دارد و می گوید که فارغ از رشته تحصلی که داشته به دکوراسیون بسیار علاقه دارد و فکر می کنم یک امر ذاتی است.

مطالب مشابه را ببینید!

نگاهی بر زندگی بابک خرمدین؛ زندگینامه سردار ایرانی از تولد تا نبردها و دستگیری تا مرگ نگاهی بر زندگی فروغ فرخزاد؛ بیوگرافی از اوایل زندگی تا ازدواج، آثار و درگذشت او نگاهی بر زندگی کافکا اسطوره ادبیات؛ بیوگرافی از تولد تا روابط عاشقانه، آثار و مرگ او نگاهی بر زندگی مهدی اخوان ثالث؛ از اوایل زندگی، ازدواج، آغاز شعر گفتن، زندانی شدن و درگذشت نگاهی بر زندگی سیمین دانشور نویسنده و شاعر از تولد تا ازدواج، آثار ادبی و درگذشت او نگاهی بر زندگی نظامی گنجوی؛ بیوگرافی از تولد تا آثار معروف او و درگذشت بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی؛ از مهاجرت تا موفقیت های ورزشی و سینمایی او نگاهی بر زندگی نیما یوشیج؛ از تولد این شاعر تا عاشقی، زندگی در روستا و اشعار نیمایی نگاهی بر زندگی خواجه نصیر الدین طوسی؛ از تولد تا مرگ و معروف ترین آثار او نگاهی بر زندگی سهراب سپهری؛ زندگینامه این شاعر از تولد تا شهرت و مرگ او