تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد و هایفوتراپی روش های جوان سازی و زیبایی پوست

تزریق بوتاکس  یا سم بوتولینوم نوع A یکی از راه های موثر و سریع برای از بین بردن چین و چروک ها و آثار پیری از روی صورت می باشد. این محصول علاوه بر اینکه عوارض کمی دارد به سرعت تاثیر خود را نشان داده و برای فرد قابل مشاهده می شود. تزریق بوتاکس یکی از محبوب ترین راه های جوان سازی می باشد.

فواید تزریق بوتاکس

از بین بردن چین و چروک های صورت از خفیف تا متوسط و بهتر شدن چین و چروک های عمیق ، لیفت بینی، از بین بردن چین و چروک اطراف بینی و  لب ، لیفت شقیقه، از بین بردن خطوط پنجه کلاغی و اخم  و همچنین  درمان بیماری های  مانند: میگرن و تعریق زیاد

تزریق بوتاکس علاوه بر از بین بردن چین و چروک برای پیشگیری نیز استفاده می شود. افرادی که هنوز چین و چروکی روی صورت ندارند می توانند در نواحی که بیشتر مستعد چین و چروک است مانند اطراف چشم و پیشانی تزریق بوتاکس انجام دهند.

تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد و هایفوتراپی روش های جوان سازی و زیبای پوست

فواید درمانی تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس برای افردای که از سردردهای میگرنی رنج می برند زیر نظر پزشک متخصص می تواند کمک کننده باشد و همچنین برای افرادی که دچار بیماری هایپرهیدروز (تعریق بیش از حد ) هستند می تواند در ناحیه زیر بغل، دست و پا تزریق شود.

لیزر موهای زائد

موهای زائد بدن، مساله ای که اکثر افراد درگیر آن می باشند به خصوص زنان، . از بین بردن موهای زائد در گذشته بسیار کار دشوار و زمان بری بوده است و بعد از مدت زمان کوتاهی به سرعت رشد کرده  و مجدداً همان پروسه عذاب آور تکرار می شد. اما امروزه  دستگاه های متعددی و متنوعی  برای رفع این مشکل اختراع  شده است که در بین  آن ها برخی از دستگاه ها از کیفیت بیشتری برخوردار هستند و پرطرفدارتر می باشند. از میان این دستگاه های  لیزر موهای زائد صورت الکساندرایت کندلا با طول موج 755 نانومتر و با پالس های طولانی بسیار با کیفیت و مناسب برای  همه ی تایپ های پوستی می باشد.

فواید لیزر موهای زائد

  • از بین بردن 70 تا 90 درصد موهای زائد
  • رها شدن از روش های قدیمی و از بین بردن موهای زائد
  • روشن شدن پوست
  • نرمی و لطافت پوست
  • کمتر شدن موهای زیر پوستی

لیزر موهای زائد به دلیل اینکه تنها روی فولیکول مو اثر می گذارد هیچ گونه عوارضی ندارد و باعث ایجاد سرطان و نازایی نمی شود و شما می توانید بدون نگرانی در مراکز معتبر این کار را انجام دهید.

تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد و هایفوتراپی روش های جوان سازی و زیبای پوست

هایفو تراپی

هایفوتراپی روشی است که با استفاده ار امواج اولتراسوند دستگاه در درم پوست ( لایه میانی پوست ) اثر می گذارد و موجب تحریک کلاژن سازی و جوان سازی پوست می شود و هیج گونه آسیبی به اپیدرم پوست (لایه سطحی پوست ) وارد نمی شود. با گرم شدن سلول های لایه های زیرین، تخریب سلولی انجام می شود و سلول ها را مجبور به کلاژن سازی بیشتر می کند و افزایش کلاژن باعث جوان سازی پوست می شود.

فواید هایفو تراپی

  • لیفت پوست
  • از بین بردن خطوط خفیف
  • بهبود گردش خون
  • جوان سازی صورت، گردن و دکلته
  • بدون دوران نقاهت
  • هزینه مقرون به صرفه نسبت به روش های جراحی

تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد و هایفوتراپی روش های جوان سازی و زیبای پوست

هایفوتراپی معمولاً برای افراد بالای 30 سال توصیه می شود البته در شرایط خاص برای افراد با سن کمتر نیز انجام می شود. این روش دارای ماندگاری بالا می باشد و بعد از انجام تنها باید سالی یک بار تکرار شود.

کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن بهترین دستگاه های روز دنیا و استفاده از بهترین مواد مصرفی زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین اسپیکر سقفی موجود در بازار برترین روش های سرمایه گذاری در آلمان با موسسه مهاجرتی اصطهباناتی چطوری به ایران گل بفرستیم؟ هتل‌های پاریس نزدیک مرکز شهر فولاد st52 از کجا بخریم؟ برای خرید بیمه خودرو کدام بدهی‌ها باید تسویه شوند؟ کامل‌ترین بررسی برند سیکو + معرفی کالکشن چند کالکشن محبوب کاپ قاعدگی چیست ؟ ۹ علائم سکته قلبی قبل از وقوع که باید جدی بگیرید! 19 تا از بهترین دبیران فیزیک کنکور