8 ایده برای تهیه هدیه که هر مردی را خوشحال خواهد کرد

8 ایده برای تهیه هدیه که هر مردی را خوشحال خواهد کرد

تهیه هدیه برای خانم­ها راحت­تر از آقایان است. داشتن تنوع بالا در لباس و اکسسوری­ها باعث می­شود خرید برای خانم­ها چندان سخت نباشد اما خرید هدیه برای آقایان کمی دشوار به­نظر می­رسد. آقایان به لباس و خرید به اندازه خانم­ها علاقه­مند نیستند و ترجیح می­دهند لباس­های تکراری خود را بپوشند. اما هدیه گرفتن برای هرکسی خوشایند است و مردها هم از این قضیه مستثنی نیستند. این که کدام هدیه را برای همسر یا پدرتان انتخاب می­کنید به سلیقه شما بستگی دارد اما مواردی هم هستند که می­توانند به شما در خرید یک هدیه عالی کمک کنند. ما در ادامه بعضی از محبوب­ترین هدایا برای مردان را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. با ما همراه باشید.

  1. باکس هدیه

تهیه یک باکس هدیه بسیار زیرکانه است و بی شک هدیه­ای بسیار هیجان انگیز خواهد شد. شما می­توانید ست هدیه مردانه خود را از یک یا چند فروشگاه تهیه کنید. انتخاب با شماست. اقلامی مانند کیف پول، کمربند، جاکلیدی و جاکارتی را می­توانید در باکس هدیه مردانه خود جای دهید. این باکس هیجان انگیز را حتی می­توانید با یک ست پیراهن و شلوار بچینید. فروشگاه­های زیادی هستند که ست­های مردانه را به صورت آماده برای فروش گذاشته اند. می­توانید از چرم فروشی­ها و یا بعضی از فروشگاه­های لباس مردانه این ست­های آماده را تهیه کنید. انواع مختلفی است باکس­های ست وجود دارد و ما می­خواهیم 2 مورد از پرطرفدارترین­ باکس­ها را برایتان شرح دهیم تا بهترین انتخاب را برای هدیه به شما بدهیم.

  • باکس چرم

یک باکس هدیه چرم هدیه ارزنده­ای است. شما می­توانید باکس چرم خود را با آیتم­های مختلفی تهیه کنید. کیف کتی و کیف پول جیبی، کمربند چرم و آیتم­های دلخواه دیگری را می­توانید در باکس هدیه چرم خود قرار دهید. می­توانید کیف و کفش چرم را هم به هدیه خود اظافه کنید تا ارزش هدیه خود را بیشتر کنید.

  • ست دکمه سردست و گیره کراوات

8 ایده برای تهیه هدیه که هر مردی را خوشحال خواهد کرد

این هدیه بیشتر مناسب افرادی است که به ست­های لاکچری علاقه دارند و می­خواهند در مهمانی­ها خاص و شیک به­نظر برسند. بی­شک این هدیه بسار خاص و جذاب است اما برای همه مناسب نیست. دکمه سردست و گیره کراوات را می­توانید به همراه یک کراوات زیبا به همسر خود هدیه دهید.

  1. پیراهن

پیراهن گزینه بسیار مناسبی برای هدیه دادن است. یکی از اقلام مورد نیاز برای هر مردی داشتن یک پیراهن خاص و زیباست. زمانی که از خرید پیراهن به عنوان هدیه حرف می­زنیم منظورمان پیراهن­هایی است دوخت قابل قبولی دارد و برای استفاده در مکان­های خاص مانند مهمانی­ها مناسب هستند. پیراهن­های مردانه اگرچه به نظر تنوع خاصی ندارند اما در طراحی الگو و برش پیراهن­های برند نکات خاصی رعایت می­شود که باعث تمایز این پیراهن­ها از سایر پیراهن­های موجود در بازار می­شود. به عنوان هدیه روز پدر 1400 می­توانید یک پیراهن شیک را انتخاب و تهیه کنید.

  1. کت تک

این هدیه بسیار کاربردی است. کت­های تک بسیار جذاب هستند و با استایل­های مختلفی استفاده می­شوند. یک کت تک طوسی رنگ بهترین انتخابی است که می­توانید داشته باشید. رنگ طوسی با استایل­های مختلف به راحتی ست می­شود. تیشرت ، هودی و حتی پیراهن را می­شود با کت تک ست کرد. شلوار پارچه­ای و شلوار جین مشکی، هر دو مناسب به­نظر می­رسند. در هنگام خرید هدیه بهترین کار این است که با توجه به نیاز فرد هدیه­ای بگیریم که بیشترین کاربرد را داشته باشد. کت تک یک هدیه بسیار کاربردی و زیباست.

  1. عطر و ادکلن

8 ایده برای تهیه هدیه که هر مردی را خوشحال خواهد کرد

عطر و ادکلن از شیک­ترین انتخاب­های شما خواهد بود. باتوجه به بالا رفتن قیمت ادکلن­های اصل، خرید آن ممکن است برای همه مقدور نباشد بنابراین می­توانید از عطرهای گرمی استفاده کنید. عطرهای گرمی ماندگاری و خط بوی بسیار قوی دارند و اگر توان خرید عطرهای چند ده میلیونی را ندارید این عطرها بسیار مناسب و مقرون به­صرفه هستند. البته نمی­توانید از این عطرها انتظار رایحه­ای دقیقا مشابه ادکلن اصل را داشته باشید اما با اختلاف بسیار کم، عطرهای گرمی انتخاب­های مناسبی خواهند بود.

  1. کفش و کتانی

اگر همسر یا پدرتان ساعات طولانی در محل کار می­ایستند خرید یک جفت کتانی باکیفیت بهترین انتخاب شما خواهد بود. برای تحمل کردن بیشتر شرایط سخت در محل کار داشتن یک جفت کتانی امری ضروری است. برای محیط­های اداری کفش چرم مناسب است. یک جفت کفش چرم با زیره طبی به عنوان هدیه تهیه کنید. این هدیه هم بسیار با ارزش و کاربردی است.

  1. شلوار جین

هدیه­ی کاربردی دیگری که می­توانید بخرید شلوار جین است. شلوار جین در میان کاربردی­ترین لباس­های روزمره هرکسی قرار دارد به همین دلیل داشتن چند شلوار جین لازم خواهد بود. به دلیل استفاده روزمره و دائم از شلوار جین عمر این شلوارها زودتر به اتمام می­رسد و حالت شل و نامناسبی به خود می­گیرد بنابراین داشتن چند شلوار جین برای هر مردی لازم است.

  1. زیورآلات طلا

طلا هدیه­ای ارزشمند برای خانم­ها و آقایان است و جدا از ارزشی که دارد به دلیل زیبایی یک هدیه بسیار خاص و متفاوت است. دستبندهای چرمی از این قبیل هدایا است که می­توانید برای همسر خود تهیه کنید. ایده­های مختلفی را می­توانید روی دستبند طلا اجرا کنید. به عنوان مثال حکاکی اسم یا طرح­های دلخواه را می­توانید روی طلا انجام دهید. طرح­های ساده هم در میان پرفروش­ترین­ها قرار دارند و می­توانید یک پلاک ساده روی چرم را سفارش دهید. این هدیه استایل همسرتان را مردانه و شیک خواهد کرد.

گردنبندهای کارتیه یکی دیگر از زیورآلاتی هستند که خاص و جذاب به نظر می­رسند. این گردنبندها برای خانم­ها و آقایان یک هدیه زیبا و ارزنده هستند. اگر به گردنبندهای اینچنینی علاقه چندانی ندارید می­توانید گردنبندهایی با مهره­های مشکی و پلاک حک اسم تهیه کنید. این هدیه­ تا حدی سلیقه­ای است اما برای استایل­های مختلف قابل استفاده است و  بسیار زیبا خواهد بود.

  1. گوشی هوشمند

هدیه جذابی که هرکسی را خوشحال می­کند یک گوشی هوشمند است. اگر همسر یا پدرتان گوشی هوشمند نیاز دارند این هدیه را امتحان کنید. کاربرد گوشی­های هوشمند در این دوره بسیار بیشتر از دیگر ابزارهای ارتباطی است. شما می­توانید باتوجه به بودجه­ای که دارید گوشی هوشمند را به عنوان هدیه­ای بسیارکاربردی تهیه کنید.

به غیر از موارد گفته شده در این مقاله موارد دیگری هم هستند که می­توانید به عنوان هدیه روزپدر و روز مرد تهیه کنید. با درنظر گرفتن میزان بودجه­ خود و همچنین به خرج دادن خلاقیت و سلیقه می­توانید یک هدیه متفاوت و خاص داشته باشید. همچنین می‌توانید راهنمای انتخاب و خرید گوشی هوشمند در سال 2022 را در این مقاله مطالعه کنید.

نویسنده: سارااقبالی

❌ سلب‌ مسئولیت: تیم روزانه در تهیه‌ مطلب بالا و محتوای تبلیغاتی آن، نقشی ندارد و مسئولیتی هم در قبال صحت آن ندارد.

مطالب مشابه را ببینید!

برای خرید بیمه خودرو کدام بدهی‌ها باید تسویه شوند؟ کامل‌ترین بررسی برند سیکو + معرفی کالکشن چند کالکشن محبوب کاپ قاعدگی چیست ؟ ۹ علائم سکته قلبی قبل از وقوع که باید جدی بگیرید! 19 تا از بهترین دبیران فیزیک کنکور بهترین دبیران ریاضی کنکور بهترین دبیران شیمی کنکور مراحل راه اندازی قالیشویی هتل‌های قیمت مناسب پاریس بررسی کشورهای آمریکا و انگلستان از نظر هزینه تحصیل با موسسه اصطهباناتی