3 ویژگی رد نشدنی برای انتخاب یک گوشی گیمینگ + یک پیشنهاد برای هیجان بیشتر

بی‌شک لذت بازی با یک گوشی قوی و روان، قابل‌مقایسه با هیچ چیز دیگری نیست. بدیهی است که بهترین ویژگی هر گوشی گیمینگ، سخت افزار قدرتمند و رده‌ بالای آن است. بعضی از گوشی‌های گیمینگ موجود در بازار اکنون به حافظه‌ی رم ۱۸ گیگابایتی، نمایشگرهایی با نرخ تازه‌سازی ۱۶۵ هرتز، باتری‌های بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و البته آخرین چیپست‌های اسنپ‌دراگون مجهز هستند. سه ویژگی رد نشدنی برای انتخاب یک گوشی گیمینگ به شرح زیر است:

3 ویژگی رد نشدنی برای انتخاب یک گوشی گیمینگ + یک پیشنهاد برای هیجان بیشتر
  1. باتری دوگانه

باتری دو سلولی یکی از ویژگی‌های سخت افزاری گوشی‌های گیمینگ است که در این حالت، گوشی به‌جای یک باتری تک سلولی بزرگ، از دو باتری با سلول‌های کوچک‌تر استفاده می‌کند. برای مثال، به‌جای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، از دو سلول باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در کنار هم استفاده می‌شود.

  1. قابلیت Pass-Through Charging

یکی از بهترین ویژگی‌های یک گوشی گیمینگ امروزی، قابلیت Pass-Through Charging است که با نام‌های دیگر مانند Bypass Charging یا Charge Separation هم شناخته می‌شود. این ویژگی به گوشی اجازه می‌دهد تا زمانی که به منبع انرژی متصل است، به‌جای انرژی موجود در باتری، از انرژی وارد شده توسط درگاه شارژ مورد نیاز خود را تامین کند که این‌کار باعث جلوگیری از گرم شدن دستگاه می‌شود.

  1. جک هدفون

مدت زیادی است که جک هدفون از گوشی‌های هوشمند حذف شده و اکنون حتی دیدن آن در یک گوشی میان‌رده‌ هم عجیب و غیرمنتظره است. اما اگر به گوشی‌های گیمینگ امروزی توجه کرده باشید، آن‌ها هنوز به این درگاه محبوب وفادار مانده‌اند. دلیل پشتیبانی یک گوشی گیمینگ از جک هدفون این است که هدفون‌های باسیم در بسیاری از موارد از هدفون‌های بی‌سیم بهتر هستند، به‌ویژه برای گیمرها.

پیشنهادی برای هیجان بیشتر گیمرها

خرید از فروشگاه‌های اینترنتی همواره با ترس و اضطراب‌هایی همراه است که اعتماد کردن به یک سایت را دشوار می‌کند. حتما شما هم تاکنون بارها شنیده‌اید که فردی خریدش را از یک سایت فروشگاهی تکمیل کرده، اما با گذشت روزها هنوز هیچ محصول یا خدماتی دریافت نکرده است. اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی مجوزی است که کسب‌وکارهای اینترنتی برای اعتبار بخشیدن به سایت خود باید از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کنند.

پس از بررسی های فراوان متوجه شدیم که یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات خرید درون برنامه ای بازی هایی ویدئویی که ارتباط مستقیمی با ایجاد هیجان بیشتر در بازی دارد، شرکت موجوجم است؛ که پس از دریافت مجوزات مذکور از سال 1393 درهرحال فعالیت در زمینه خدمات درون برنامه ای بازی های ویدئویی مثل خرید جم کلش آف کلنز و جم کلش رویال و دیگر محصولات درون بازی ها می باشد. البته باید گفت که فروشگاه های زیادی در زمینه خدمات درون برنامه ای بازی های ویدئویی فعالیت می کنند، با تحریم کشور ایران، امکان خرید مستقیم سی پی کالاف دیوتی موبایل و جم فری فایر، کلش اف کلنز و یا جم موبایل لجند و … وجود ندارد؛ اما می توان از سایت های معتبر ایرانی یا افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، سی پی کالاف دیوتی یا جم فری فایر  را خریداری و دریافت کرد. مهمترین قسمت این خدمات این است: شما برای دریافت این آیتم ها ناچارید جیمیل و رمز متصل به بازی تان را به شرکت های ارائه دهنده این خدمات بدهید، تا آنها پس از ورود به بازی تان آیتم مدنظرتان را خریداری کنند.

مطالب مشابه را ببینید!

معرفی بازی های کامپیوتری اکشن و محبوب تاریخ! 20 بازی معروف راهنمای خرید بهترین سشوار بر اساس مو و نیاز در بازار رفرش ریت تلویزیون؛ همه چیز در مورد Refresh Rate یا نرخ تازه سازی پروژه‌ها و توسعه‌های جدید در جامعه اتریوم: اخبار و اطلاعیه‌ها تکنولوژی 5G چیست؟ از تاریخچه پیدایش تا کاربرد و مزایا تکنولوژی فیبر نوری چیست؟ Optical Fiber چگونه کار می کند؟ چرا کسب و کارها سرور hp را انتخاب می کنند؟ (آمارهای واقعی) مشخصات فنی گوشی رنو 10 فایوجی اوپو؛ بخرم یا نه؟ معرفی انواع موتورکولر و مقایسه برترین برند های دینام کولر راهنمای انتخاب دستگاه تصفیه هوا؛ نکات مهم خرید و مقایسه