آموزش صفر تا صد بینگ ایکس در bingxiran

آموزش صفر تا صد بینگ ایکس در bingxiran

آموزش صفر تا صد بینگ ایکس در bingxiran

این روز‌ها ارز‌های دیجیتال و صرافی‌های معتبر به یکی از موضوعات ترند بازار مالی تبدیل شده‌اند، از این رو انتخاب صرافی مناسب، اهمیت بالایی دارد. باید اطمینان حاصل کنید که صرافی انتخابی شما از امنیت بالایی برخوردار است و علاوه بر استفاده از تایید دومرحله‌ای، اطلاعات شما را به‌صورت رمزنگاری شده در سرور خود ذخیره می‌کند. در نظر داشته باشید که کارمزد صرافی، نوع ارز‌های دیجیتال قابل معامله، سهولت در تبادل ارز و خدمات پشتیبانی از دیگر فاکتور‌های حائز اهمیت در هنگام انتخاب صرافی هستند. یکی از بهترین صرافی‌هایی که در ایران فعالیت دارد و با امکانات و امنیت کافی بهترین خدمات معاملاتی ارز دیجیتال را به شما عرضه می‌کند، صرافی BingX ایران است. در این صفحه به معرفی و آموزش قدم‌به‌قدم کار با بینگ ایکس می‌پردازیم.

صرافی بینگ ایکس ایران

صرافی Bing X یکی از پلتفرم‌های معاملاتی ارز دیجیتال است که به‌عنوان صرافی معتبر در ایران و ارائه‌دهنده خدماتی مانند خرید، فروش و انتقال ارز‌های دیجیتال شناخته می‌شود. bingx با داشتن مجوز رسمی از بانک مرکزی ایران و سازمان توسعه تجارت الکترونیک، یکی از صرافی‌های برتر در ایران است. این صرافی از روش‌های امنیتی مانند تأیید دومرحله‌ای برای ورود به حساب کاربری و انتقال ارز‌های دیجیتال استفاده می‌کند؛ همچنین با ارائه خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته، به کاربران خود امکان مشاوره و رفع مشکلات را در هر زمانی فراهم کرده است. از مزایای این صرافی، ارائه اپلیکیشن بینگ ایکس و کم‌ترین میزان کارمزد خریدوفروش است.

آموزش صفر تا صد کار با صرافی بینگ ایکس

در این بخش با آموزش قدم‌به‌قدم کار با صرافی Bing X همراه ما باشید.

در قدم اول باید از طریق وب‌سایت رسمی بینگ ایکس، اپلیکیشن این صرافی را برای سیستم‌عامل مدنظر خود دانلود و نصب کنید. در قدم بعدی باید در bingx ثبت‌نام کنید و برای هر بار استفاده، وارد حساب کاربری خود شوید. برای ثبت‌نام نیاز به یک ایمیل معتبر دارید، همچنین می‌توانید در هنگام ثبت‌نام برای برخورداری از تخفیفات صرافی از یک کد معرف استفاده کنید. در نظر داشته باشید که برای ورود به صفحه صرافی Bing X باید تمامی قوانین و مقررات آن را مطالعه کنید و بپذیرید. خوشبختانه bingxiran از زبان فارسی پشتیانی می‌کند؛ پس در صورت نیاز می‌توانید زبان آن را از بخش تنظیمات اپلیکیشن تغییر دهید. در قدم بعدی برای افزایش سطح امنیتی حساب خود و اجتناب از محدودیت‌های کاربری، باید هویت خود را تأیید کنید؛ برای این کار، یک عکس از کارت شناسایی خود (مانند پاسپورت یا کارت ملی) و یک عکس از خودتان با کارت شناسایی نیاز دارید. سپس این عکس‌ها را به صرافی ارسال کنید تا هویت شما تأیید شود.

آموزش صفر تا صد بینگ ایکس در bingxiran

معاملات موجود در صرافی بینگ ایکس

از جمله معاملاتی که می‌توانید در صرافی Bing X انجام دهید، شامل واریز، برداشت، انتقال و تبدیل ارز دیجیتال است.

واریز ارز دیجیتال

برای واریز ارز دیجیتال به اپلیکیشن bingX، در صفحه اصلی گزینه سپرده را انتخاب و ارز موردنظر را جستجو کنید. سپس شبکه بلاک‌چین را انتخاب کرده و آدرس کیف پول را دریافت کنید، آدرس را کپی کنید و در کیف پول مبدا یا صرافی موردنظر خود جای‌گذاری کنید. باید بدانید که برای واریز، مقداری محدودیت وجود دارد که می‌توانید از صفحه قوانین مربوط به واریز، آن را مطالعه کنید.

برداشت ارز دیجیتال

جهت انتقال ارز دیجیتال در بینگ ایکس، از صفحه دارایی‌ها استفاده کنید. در این صفحه می‌توانید موجودی اکانت خود را مشاهده و عملیات‌های مختلفی را انجام دهید. برای برداشت ارز دیجیتال، روی گزینه Withdraw کلیک کنید و یکی از دو روش تایید هویت را انتخاب کنید؛ در عملیات برداشت، تایید هویت برای اعتبارسنجی کاربر انجام می‌گیرد. بعد از تایید هویت از طریق شماره همراه یا ایمیل، می‌توانید عملیات برداشت را انجام دهید.

انتقال ارز دیجیتال

در این صرافی ایرانی، سه نوع حساب برای هر کاربری وجود دارد که شامل معاملات اسپات، فیوچرز استاندارد و فیوچرز دائمی است. در این صرافی برای انتقال ارز بین این سه حساب نیازی به پرداخت کارمزد نیست. برای نقل‌وانتقال دارایی، کافی است از صفحه دارایی‌ها، گزینه انتقال را انتخاب و حساب فرستنده و گیرنده، نوع ارز دیجیتال و تعداد آن را وارد کنید؛ سپس انتقال را انجام دهید.

تبدیل ارز دیجیتال

یکی دیگر از امکانات موجود در بینگ ایکس، تبدیل ارز‌های دیجیتال به یکدیگر است. برای این منظور ابتدا باید صفحه convert را باز کنید، سپس ارز مبدا و تعداد آن، ارز مقصد و حساب مدنظرتان را وارد کنید و بدون نیاز به پرداخت کارمزد، اقدام به تبدیل ارز کنید.

از جمله دیگر معاملات و امکانات موجود در این صرافی می‌توان اشاره کرد به مواردی همچون:

Perpetual Futures

یک نوع معامله در بازار فیوچر ارز دیجیتال که بدون تاریخ انقضا در دسترس است. در این نوع معامله، معامله‌کنندگان می‌توانند برای مدت دلخواه در بازار باقی بمانند و به دنبال موقعیت‌هایی با سود بیشتر باشند.

کپی تریدینگ

یک روش معامله‌گری است که در آن معامله‌گران جدید، معاملات و استراتژی‌های معاملاتی مربوط به معامله‌گران باتجربه را تکرار می‌کنند. در این روش، معامله‌گران مبتدی می‌توانند از تجربه معامله‌گران باسابقه بهره‌مند شوند و بدون نیاز به داشتن تحلیل تکنیکال و بنیادی، به معامله‌گری بپردازند و سود بیشتری کسب کنند.

استفاده از ربات تریدینگ یا Trading Bot

یک روش معامله‌گری است که در آن از الگوریتم‌های کامپیوتری برای تحلیل بازار و انجام معاملات استفاده می‌شود. ربات تریدینگ به‌صورت خودکار معاملات را انجام می‌دهد و باتوجه‌به تحلیل‌های خود، تصمیمات معاملاتی را اتخاذ می‌کند. این روش به دلیل عدم نیاز به انجام تحلیل توسط معامله‌گر و انجام معاملات با سرعت بالا، برای بسیاری از معامله‌گران جذاب است. با استفاده از ربات تریدینگ، معامله‌گران می‌توانند به‌صورت اتوماتیک معاملات خود را انجام دهند و از روند آن رضایت داشته باشند.

شما می‌توانید بسته به نیاز خود، از هر یک از امکانات بینگ ایکس به نحو احسن استفاده کنید.

آموزش صفر تا صد بینگ ایکس در bingxiran

مروری بر امکانات موجود روی صرافی بینگ ایکس

در این صفحه به آموزش صفر تا صد بینگ ایکس در bingxiran پرداختیم. علاوه‌برآن، تمامی امکانات صرافی بینگ ایکس اعم از واریز و برداشت و انتقال ارز دیجیتال از حسابی به حساب دیگر در اپلیکیشن صرافی، تبدیل ارز‌های دیجیتال به یکدیگر، معاملات اسپات، فیوچرز استاندارد و دائمی، کپی تریدینگ و استفاده از ربات کپی تریدینگ را نیز بررسی کردیم. باید در نظر داشته باشید که برای استفاده بدون محدودیت از هر یک از امکانات این صرافی، لازم است در هنگام ثبت‌نام، هویت خود را تایید کنید. 

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری؛ لیست بروز برترین ها بازار فارکس یا ارزدیجیتال؟ مقایسه کریپتو و بازارهای مالی پرسپولیس و رونمایی از اسپانسر جدید! اطلاعات درباره مالیات بر درآمد اتفاقی و نحوه محاسبه آن لیست بهترین موسسه های زبان در پایتخت چند دلیل مهم استفاده از پروفیل زد در سوله ها نوسان گیری بورس؛ راهنمای نوسان گیری حرفه ای در بازار بورس فارکس چیست؟ چگونه در فارکس معامله کنیم؟ اطلاعات صفر تا صد Forex فروشگاه ساز آنلاین چیست؟ بررسی بهترین ها و امکانات سیستم های ساخت فروشگاه اینترنتی همه چیز در مورد جوملا برای ساخت سایت؛ مزایا و معایب و مقایسه با وردپرس