آروا؛ تولید کننده انواع ابزار آلات صنعتی و خانگی با بهترین کیفیت

آروا؛ تولید کننده انواع ابزار آلات صنعتی و خانگی با بهترین کیفیت

نام برند آروا برگرفته از اسم تاریخی عقاب است که همواره به سوی قله های موفقیت حرکت می کند بطوریکه توانسته کیفیت ابزارآلات خود را در بازار به اثبات برساند. علاوه بر این، آروا در سال 1401 نشان برند ملی را نیز کسب کرده؛ برند ملی نه تنها نمایانگر کیفیت و خدمات محصولات است بلکه نمایانگر تلاش، توانمندی و تجارب متخصصان می باشد.

آروا با انجام فرایندهای اصولی و مهندسی اقدام به تولید انواع ابزارآلات صنعتی در کارخانه می کند و تمامی محصولات خود را با گارانتی بلندمدت در بازار عرضه می کند این محصولات شامل : دریل‌ها، میخکوب و منگنه کوب، اینورترها، بتن کن و… می باشد. در ادامه با محصولات آروا آشنا می‌شویم.

اینورترها بی رقبیب آروا برای اهل فن

اینورترهای جوشکاری آروا با ویژگی‌ها و مزیت های بیشماری که دارند، به عنوان یکی از محصولات با کیفیت در حوزه جوشکاری شناخته می‌شوند. در زیر به برخی از ویژگی‌های اصلی اینورترهای جوشکاری آروا اشاره می‌شود:

آمپر خروجی واقعی:

نمایشگر دیجیتال آمپر خروجی واقعی دستگاه را کاملا دقیق نشان می‌دهد.

ولوم CURRENT:

این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد تا جریان خروجی را در محدوده‌های مختلف تنظیم کند، که بسته به نوع جوشکاری مورد نظر اهمیت دارد.

دکمه VRD (Voltage Reduction Device):

این ویژگی جهت افزایش ایمنی در ارتفاعات با کاهش جریان خروجی، از برق گرفتگی جلوگیری می‌کند.

کلید تغییر جوشکاری TIG و MMA

جهت انتخاب حالت‌های مختلف جوشکاری مانند TIG و MMA مورد استفاده قرار می‌گیرد،

ولوم ARCFORCE:

این ویژگی به کاربر این امکان را می‌دهد که قوس جوش را برای کارهای ظریف و مورد نیاز تنظیم کند.

HOT START:

کلید Hot Start برای شروع سریعتر و بهتر جوشکاری از طریق افزایش جریان در زمان شروع استفاده می‌شود.

ضد چسبندگی (Anti stick):

این ویژگی جلوگیری از چسبیدن الکترود به قطعه کار را ایجاد می‌کند.

تکنولوژی IGBT:

استفاده از تکنولوژی IGBT، باعث افزایش راندمان و کاهش وزن دستگاه می‌شود.

موارد ایمنی:

دارای نشان‌های استاندارد و درجه حفاظت IP برای اطمینان از ایمنی و کارایی در شرایط مختلف محیطی است

تعداد فن‌ها:

یک یا دو فن در دستگاه‌ جهت خنک‌کنندگی قطعات داخلی در زمان جوشکاری است

بدون دغدغه با دریل های آروا

دریل‌های آروا دارای تنوع و قابلیت‌های برجسته‌ ای هستند، به طور کلی این ابزار در دو نوع شارژی و برقی وجود دارد. دریل‌های خانگی با توان های متنوع تا دریل‌های پرقدرت با حالت چکشی برای سوراخکاری در سطوح سخت مورد استفاده قرار می گیرند. دریل های آروا از آرمیچر نخ بندی شده برخوردارند تا در دورهای بالا از دوام موتور حفاظت شود. استفاده از سیم پیچی مس در دریل‌ها موجب مقاومت بالا در برابر گرما می شود.

علاوه بر این، این ابزارها با امکاناتی همچون کلید تغییر حالت موتور، حلقه گشتاور، کلید چپ و گرد و راست گرد، به کاربر این امکان را می‌دهند تا با دقت بیشتری سرعت و قدرت موتور را تنظیم کنند. بدنه ارگونومیک این دریل‌ها نیز احساس راحتی را در دست کاربران به ارمغان می‌آورد و کلیدهای ضد گرد و غبار به طول عمر بیشتر این ابزارها کمک می‌کنند.

در کل، دریل‌های آروا با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد خود، گزینه‌ی مطمئنی برای افرادی هستند که به دنبال ابزارهای با کاربردهای متنوع و کارایی بالا می‌باشند

ابزار صنعتی میخکوب و منگنه کوب آروا

آروا؛ تولید کننده انواع ابزار آلات صنعتی و خانگی با بهترین کیفیت

میخکوب‌ها و منگنه‌کوب‌های بادی آروا با ویژگی‌های بارزی طراحی شده‌اند که به کاربران این دستگاه‌ها امکان انجام کارهای صنعتی و نیمه صنعتی را می‌دهند. بدنه مقاوم این دستگاه‌ها از جنس آلمینیوم است، که باعث افزایش مقاومت و دوام دستگاه می‌شود.

خشاب آلومینیومی این دستگاه‌ها وزن سبک و مقاومی دارد. دسته این دستگاه‌ها با طراحی ارگونومیک، با ساختار دست هماهنگ است و از لاستیک ضد تعریق استفاده شده که امکان راحت نگه‌داشتن دستگاه فراهم می شود. ضامن ایمنی نیز به افزایش ایمنی در استفاده از دستگاه کمک می‌کند، زیرا جلوی پرتاب ناخواسته میخ را می‌گیرد.

سنگ فرز های آروا رقیب برندهای برتر جهان

سنگ فرز‌های آروا با ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های برجسته‌ای متمایز می‌شوند. موتورهای قدرتمند این فرزها، از سیم پیچی 100% مس ساخته شده است که باعث افزایش طول عمر آن ها می‌شود. همچنین، برای حفظ فرم موتور در دورهای بالا از نخ بندی استفاده می شود و کالکتور با ضخامت بالا در برابر اصطکاک مقاومت بالایی دارد. بدنه فرزها از آلیاژ مرغوب درجه یک ساخته شده است، که به عملکرد و مقاومت دستگاه افزوده و طراحی آن به گونه است که گردش هوا بهینه باشد.

در زمینه کلیدها نیز، استفاده از کلیدهای ضد گرد و غبار به افزایش کارایی کمک می‌کند. دسته‌ی این فرزها با ویژگی‌های ضد لرزش و ضد تعریق طراحی شده‌اند تا ایجاد راحتی در زمان کار فراهم شود.

سایر ویژگی‌ها از جمله برش CNC برای گیربکس، سیم با استاندارد VDE ، این فرزها را به گزینه‌ ای عالی برای خرید تبدیل کرده‌است.

کجا ابزار آلات صنعتی آروا را بخریم؟

آروا تنوع وسیعی از ابزار آلات صنعتی را در بازار عرضه کرده است و تعداد آن‌ها تنها به موارد بالا ختم نمی شود. شما برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آروا به آدرس اینترنتی https://arvatools.com/ مراجعه کنید.

در صورتی که نیاز دارید با ابزارآلات آروا کار کنید می توانید به کارگاه کار با ابزار آروا در شهر یزد و یا تهران مراجعه کنید تا از نزدیک شاهد نقاط قوت ابزار آلات آروا باشید.

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری؛ لیست بروز برترین ها بازار فارکس یا ارزدیجیتال؟ مقایسه کریپتو و بازارهای مالی پرسپولیس و رونمایی از اسپانسر جدید! اطلاعات درباره مالیات بر درآمد اتفاقی و نحوه محاسبه آن لیست بهترین موسسه های زبان در پایتخت چند دلیل مهم استفاده از پروفیل زد در سوله ها نوسان گیری بورس؛ راهنمای نوسان گیری حرفه ای در بازار بورس فارکس چیست؟ چگونه در فارکس معامله کنیم؟ اطلاعات صفر تا صد Forex فروشگاه ساز آنلاین چیست؟ بررسی بهترین ها و امکانات سیستم های ساخت فروشگاه اینترنتی همه چیز در مورد جوملا برای ساخت سایت؛ مزایا و معایب و مقایسه با وردپرس