بهترین هدیه تولد برای شوهر با لیست کادو برای تمام سلایق مردانه

لیست برای انتخاب بهترین هدیه و کادوی تولد برای شوهر

فکر می کنید بهترین هدیه تولد برای شوهر چیست؟ آن ها به چه چیزی علاقه دارند آیا قرار است یک خرید خاص و مردانه داشته باشیم یا به دنیای کودکان باز می گردیم؟ در این مورد ایده های زیادی وجود دارد و به جرئت می توان گفت که طیف وسیع محصولات در خرید اینترنتی، این روزها سبب شده است که تصمیم گیری در این مورد کمی آسان تر از قبل شود. البته باید یک ایده کلی از سلیقه همسر خود داشته باشید.

فکر می کنید هدیه تولد خریدن برای خانم ها سخت است؟ پس با یک آقای سخت پسند مواجه نشده اید، ما قصد داریم محصولات و لوازمی را به شما معرفی کنیم که بی وقفه، می تواند دل هر مردی را بلرزاند؛ پس اگر در ایده برای انتخاب هدیه تولد برای شوهر، دچار مشکل شده اید، با ما همراه باشید.

کنسول پلی استیشن 5: هدیه ای خاص برای مرد شما!

سونی یکی از خاطره انگیز ترین شرکت های فعال در حوزه بازی سازی و رسانه دیجیتال است، کافی است نام این شرکت را ببرید تا همسر شما ساعت ها در مورد آن صحبت کند. به طور ویژه ای، غریب به اتفاق مردان، کنسول های بازی را دوست دارند.

هدیه تولد شوهر

کنسول ها به جرئت یکی از محبوب ترین و جذاب ترین هدایا برای مردان از 5 تا 150 سال هستند، بدون محدودیت، می توانید انتظار داشته باشید آن ها ساعت ها وقت خود را صرف این محصول سرگرمی کنند. کنسول پلی استیشن در نسل های مختلف راهی بازار شده و از نظر من جای آن در هر خانه به اندازه کافی خالی است. اگر خودتان هم خیلی اهل بازی هستید، می توانید با او ساعت ها تجربه فوق العاده را روی این کنسول داشته باشید. از طرفی کنسول پلی استیشن 4 هم با هزینه کم تر می تواند ایده خوبی باشد.

اما اگر می خواهید واقعا او را در روز تولدش سورپرایز کنید، پلی استیشن پنج رتبه اول را به خود اختصاصی می دهد.


عینک آفتابی مردانه: یار همیشگی همسر شما!

مگر می شود مردی خوشتیپ و جذاب را بدون عینک تصور کرد؟ عینک ها نقش کلیدی و مهمی را در تغییر ظاهر ایفا می کنند. شما می توانید آن ها را همیشه به همراه داشته باشید و زمانی که نور خورشید شما را آزار داد، آن ها را به چشم بزنید. در طرح ها، رنگ ها و اشکال مختلف تولید می شوند.

هدیه تولد شوهر

عینک های آفتابی در طرح ها، رنگ ها و سبک های مختلف تولید می شوند و در دسته بندی بهترین ها به عنوان هدیه تولد برای شوهر قرار می گیرند. برای این کار شما می توانید به سراغ فروشگاه های اینترنتی بروید و بر اساس فرم صورت او، یک هدیه خاص برایش انتخاب کنید.

اگر ساعت ها پشت فرمان می نشیند، اگر دوست دارد همیشه یک اکسسوری جذاب همراه خود داشته باشد، عینک مردانه آفتابی دقیقا همان چیزی است که می تواند او را شگفت زده کند. حال از نظر بسیاری از مشتریان، عینک آفتابی اوپتل مدل 2150 12 یکی از جذاب ترین نمونه های موجود در بازار است که به ظاهر آن ها حس کلاسیک بودن در عین مدرنیته را می دهد. این سبک عینک ها در فرم خلبانی طراحی شده اند و با جنس و فریم فلزی خود، می توانند سالها مهمان کمد خانه شما باشند.


ماشین اصلاح کیمی مدل KM-5017 – هر مردی یه ریش تراش می خواد!

همیشه خرید یک ریش تراش خوب، یکی از اصلی ترین دغدغه های مردانی است که مدام درگیر کوتاه کردن محاسن خود هستند. هرچه این ماشین کارآمد تر باشد، آن ها کار خود را سریع تر انجام می دهند.

هدیه تولد شوهر

برای بیشتر مردان موی صورت و ظاهر نامناسب آزار دهنده است، آن ها ترجیح می دهند که بسیاری از کارهای روتین چهره را خودشان انجام دهند. بهترین هدیه تولد برای شوهر شما، فارغ از هر سن و سال، یک ماشین اصلاح ارزان قیمت اما در عین حال کارآمد خواهد بود. اگر تولد همسرتان نزدیک است و ریش تراش قدیمی او دیگر مثل قبل کار نمی کند؛ می توانید به سراغ محصول ارزان قیمت، البته سریع و کارآمد کیمی بروید. این دستگاه برای اصلاح موی صورت و بدن مناسب است. با هر هشت ساعت شارژ، می توانید تا حدود یک ساعت از آن استفاده کنید.

وزن کمی دارد و سری آن قابل شستشو است، هر چیزی که همسر شما لازم دارد نیز درون جعبه این محصول دیده می شود. به راحتی می توانید آن را به عنوان یک هدیه کم هزینه و کم دردسر برای همسر عزیز خود در نظر بگیرید.


یک سشوار عالی – سشوار حرفه ای بیبی باس نانو مدل 9000

نیاز به یک سشوار پر قدرت اما در عین حال ارزان در هر خانه ای ضروری است، اگر می خواهید با یک تیر دو نشان بزنید و کالایی خریداری کنید که در عین زیرکی، خودتان هم از آن استفاده کنید، سشوار حرفه ای بیبی باس می تواند همان چیزی باشد که انتظارش را می کشدید، اگر همسر شما مدام با موهای خود بخصوص پس از این که از حمام بیرون می آید درگیر است؛ بهتر است او را با یک هدیه جذاب خوشحال کنید. سشوار هم مانند دیگر لوازم برقی و آرایشی در دسته بندی بهترین هدیه تولد برای شوهر قرار می گیرد. این محصول وزنی 690 گرمی دارد و برای کاربری نیمه حرفه ای و خانگی یکی از ایده آل ترین نمونه های عرضه شده خواهد بود.

هدیه تولد شوهر

فناوری تولید یون آن باعث می شود که کم ترین آسیب به موهای شما وارد شود. به عنوان هدیه تولد برای شوهر، می توانید آن را در لیست گزینه های اصلی خود قرار دهید.


یک همه پسند: ساعت مچی عقربه‌ای مردانه اسکمی مدل 9276 SIBK

ساعت های مچی واقعا هدایای همه پسندی هستند، کم تر مردی دیده می شود که نخواهد یک ساعت لوکس و جذاب را به دست کرده و از آن در روزمره خود استفاده کند. البته که به شما حق می دهیم در این مورد دچار تردید شوید، چون قیمت محصولات برند های درجه یک و لوکس جهانی واقعا بالا است، اما می توانید به عنوان هدیه تولد برای شوهر، به سراغ ساعت های برند اسکمی بروید. محصولی که به شما معرفی می کنیم یکی از جذاب ترین، خوش ساخت ترین، خوش ظاهر ترین و پرفروش ترین نمونه های عرضه شده است.

هدیه تولد شوهر

شیشه آن معدنی بوده و مقاومت خوبی در مقابل خوردگی دارد، جنس بدنه از فلز یکپارچه بوده و رنگ بدنه نقره ای است، جنس بند از استیل بوده و نوع قفل حالت تاشو است که می توانید آن را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید. حتی اگر مچ دست همسر شما هم خیلی بزرگ و یا کوچک است، کاملا می توانید این هدیه خاص را بر اساس نیاز برای او سفارشی سازی کنید. از طرفی دارای حالت تاریخ شمار بوده و تا حد خوبی هم ضد آب است. می توان از آن به عنوان یک اکسسوری روزمره، لوکس، فشن، رسمی و کلاسیک استفاده کرد.


مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6

مچ بند های شیائومی از جمله پرفروش ترین گجت های این شرکت محبوب می شوند که در بازار های جهانی عرضه شده و در ایران هم به عنوان یک هدیه، نقش فوق العاده ای را در سبد خرید ایرانی ها ایفا می کنند. اگر به دنبال انتخاب هدیه تولد برای شوهر خود هستید، می توانید به سراغ سری های مختلف مچ بند شیائومی بروید که اصلی ترین تفاوت آن ها، اختلاف قیمتشان است. مدل 6 در حال حاضر یکی از پرفروش ترین، خاص ترین و بهترین گزینه های موجود است که قابلیت های مختلفی را نظیر: مدیریت تلفن همراه هوشمند، گام شمار، ضربان قلب، شمارش کالری و… را در اختیار شما قرار می دهد.

هدیه تولد شوهر

با خرید این هدیه می توانید به صورت ویژه ای همسر خود را خوشحال کنید، چون قرار است که یک بند همیشگی همراه او باشد و در تمامی شرایط از این محصول فوق العاده استفاده کند؛ حتی زمانی که خواب است! چون این بند می تواند میزان کیفیت خواب و زمان خواب عمیق و سبک شما را بسنجد.


ست هدیه چرم دیاکو مدل set255

ست های چرم هدیه، از جمله برترین و مناسب ترین انتخاب ها به عنوان هدیه تولد برای شوهر هستند. می توانید آن ها را در سری ها، طرح ها و مدل های مختلف خریداری کنید، در این محصولات ویژگی ظاهری و همین طور بافت و جنس متریال اهمیت زیادی دارد.

هدیه تولد شوهر

مدل دیاکو یکی از پرفروش ترین و جذاب ترین نمونه های بازار است که شامل: کیف پول فوق العاده جادار، جا کلیدی و جا کارتی خواهد شد. از چرم طبیعی ساخته شده است و در داخل ایران تولید گردیده است. مسئله مهم در مورد خرید ست های چرم هدیه، این است که قیمت فوق العاده مناسبی دارند و با تمامی بودجه ها نیز سازگار هستند. حتی از این ست چرم می توان برای جا دادن موبایل و دیگر اقلام نیز استفاده کند.

مهم ترین وجه در مورد این هدیه این است که تقریبا تمامی مردان به آن نیاز دارند. چون آن ها مدام با چیزهایی که درون جیب خود نگه داری می کنند درگیر هستند؛ این می تواند یک ایده خارق العاده برای هدیه تولد شوهر باشد.


ادو پرفیوم مردانه نیفتی مدل ساواج دیور حجم 100 میلی لیتر

ادکلن ها و عطر ها دنیای بزرگی دارند و در دسته بندی های مختلف تقسیم می شوند. به عنوان هدیه تولد برای شوهر، ادکلن هم ایده جذابی است. مرد ها بو و رایحه خوش را دوست دارند، البته که تنوع تولید عطر های مردانه بسیار بیشتر است. اما به طور کلی باید گفت که مردانه و زنانه بودن عطر صرفا یک تعریف تجاری است. در غیر این صورت هر دو می توانند از عطر های هم استفاده کنند.

هدیه تولد شوهر

اگر با نمونه اورجینال دیور ساواج آشنا باشید می دانید که یکی از بهترین، پرفروش ترین و شناخته شده ترین عطرهای تاریخ بازار است. در مقابل اما شما می توانید نسخه مشابه آن را با هزینه کم تر تهیه کنید. در این عطر از نت های فوق العاده جذاب آغازی مرکبات مانند نارنج استفاده شده است. نت پایانی تناژی شیرین از عنبر و وانیل و در میانه شاهکاری از اسطوخودوس،جوز هندی گل شمعدانی، صمغ لامی، علف وتیور و گیاه پاتچولی دیده می شود. این عطر مناسب آقایان است و در فصول مختلف سال می توان به راحتی از آن استفاده کرد. علاوه بر آن، رایحه آن مرکباتی، گیاهی، خاک و زمین، حس خوب چوب و البته ادویه ای خاص است.

با افتخار می توانید این ایده را به عنوان بهترین هدیه تولد برای شوهر خود انتخاب کنید. بخصوص اگر او مدام درگیر عوض کردن عطر است و هنوز یک ایده خوب را عملی نکرده است.


چیزی شبیه ایرپاد: هدفون بی سیم مدل BTH-F9-5

هدفون های بلوتوث یا وایرلس جز دیگری از محصولاتی هستند که برای مردان جذاب خواهند بود. البته این یکی ربطی به جنسیت ندارد، چنین هدیه ای هر مرد و زنی را شگفت زده می کند. در بررسی و معرفی بهترین هدیه برای تولد شوهر می توانیم یکی از پرفروش ترین گجت های تکنولوژی را به شما معرفی کنیم که در رنگ های مختلف عرضه می شود.

مهم ترین ویژگی که در نگاه اول توجه ما را در مورد این هدفون بی سیم جلب کرد، ظاهر فوق العاده شیک و البته خاص آن بود.

هدیه تولد شوهر

این هدفون داریا عمر مکالمه 4 تا 5 ساعت، حالت پخش موسیقی 4 ساعته و زمان مورد نیاز شارژ یک ساعتی است. از نسخه بلوتوث جدید 5.0 پشتیبانی کرده و می توان از محفظه یا همان کیس شارژ به عنوان پاوربانک استفاده کرد. زمان مورد نیاز برای شارژ هر هدفون نیز حدود یک ساعت خواهد بود که نسبت به این قیمت یک رنج فوق العاده به حساب می آید.

تفاوتی ندارد که گوشی همسر شما ios یا اندروید است، می تواند به راحتی این گجت را به موبایل خود متصل کند. یکی از مهم ترین مزیت های آن، کیفیت پخش صدای عالی و البته قیمت خارق العاده در بین محصولات چند ده میلیونی است.


تی شرت مردانه طرح مارشملو کد 34349

من به شخصه هیچ مردی را سراغ ندارم که دوست نداشته باشد، بی نهایت تی شرت در کمد لباس های خود نگه داری کند، در مورد یکی از جذاب ترین رنگ های دنیا صحبت می کنم، مشکی! اگر یک طرح ساده هم روی آن درج شده باشد که همه چیز عالی می شود. در حال حاضر می توانید این مدل را با طرح خاص و جذاب مارشملمو در سایز های مختلف از کوچک تا بزرگ و XL  خریداری کنید.

هدیه تولد شوهر

به عنوان یک ایده خلاقانه هدیه تولد برای شوهر، می تواند او را شگفت زده کند. البته می توانید تعداد بیشتری از این تی شرت را خریداری کنید، چون از نظر من قیمتی فوق العاده دارد و از نظر ظاهری، می تواند حس حضور همسر شما در خانه را دگرگون کند. اگر او عاشق تی شرت ها است، پس به آرزویش جامه عمل مشکی بپوشانید.


مشکی – ساده – خاص: کراوات مردانه کد KS001

انتخاب یک کراوات همیشه برای مردان مشکل است، به همین جهت از خانم ها و یا همسرشان در این مورد کمک می گیرند، مسئله مهم در مورد خرید کراوات این است که جذابیت خود را پس از مدتی برای شما و همسرتان از دست ندهد. رنگ کراوات مشکی به عنوان هدیه تولد برای شوهر، دقیقا همان چیزی است که به آن فکر می کنید. از گذشته تاکنون خرید اکسسوری به عنوان هدیه رواج داشته و اکثر فروشندگان لباس و بوتیک ها، ترجیح می دهند که رنگ های خنثی و مشکی آن را به شما پیشنهاد کنند، چون جذابیت ویژه ای دارد.

هدیه تولد شوهر

در چنین شرایطی اگر یک کراوات مشکی کلاسیک می خواهید، مدل های ساتن و ساده می توانند برای شما نهایت جذابیت را به ارمغان آورند. به عنوان هدیه تولد برای شوهر، انتخاب یک کراوات را در لیست گزینه های خود قرار دهید.


یک لباس همه کاره: هودی مردانه کد 21

هودی ها به عنوان یک لباس و پوشش همه کاره، برای تمامی سنین و جنسیت ها مناسب هستند. هیچ محدودیتی در استفاده از آن ها وجود ندارد. در صورتی که به دنبال یک هدیه تولد برای شوهر با قیمت مناسب هستید، می توانید رنج های رنگی مشکی و تن های ساده را انتخاب کنید. این در صورتی است که دقیقا از سلایق هم مطمئن نیستید. البته که هودی ها سایز بندی دارند و عمدتا افراد ترجیح می دهند که کمی آن را گشاد انتخاب کنند. هودی ها جلو بسته هستند و عموما از الیاف نخی ساخته می شوند.

هدیه تولد شوهر

جنس هودی دورس در حال حاضر یکی از محبوب ترین و بهترین گزینه های موجود در بازار است. در صورتی که قصد خرید اینترنتی هودی را دارید لازم است که قد تا روی باسن و عرض شانه را اندازه گیری کنید. اصلا یکی از مهم ترین مزیت های انتخاب هودی به عنوان هدیه تولد برای شوهر این است که محدودیتی در سایز بندی ندارد و حتی لاغر ترین تا چاق ترین اطراف هم می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.


هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro ظرفیت 1 ترابایت

هارد اکسترنال شاید واقعا انتظاری نباشد که شما از یکی از گزینه های لیست بهترین هدایا برای تولد شوهر داشتید، اما به هر حال لازمه هر خانه ای است. بسته به شغل همسرتان، اگر زیاد با کامپیوتر و دستگاه های دیجیتال سر و کار دارد، می توانید آن را انتخاب کنید. این هارد ها در حجم های مختلف تولید می شوند و کیفیت ساخت آن ها بسته به برند عرضه کننده متفاوت است.

هدیه تولد شوهر

در حال حاضر ای دیتا یکی از محبوب ترین و بهترین شرکت ها در این حوزه است و تولیدات خود را با گارانتی های رسمی راهی بازار ایران می کند. اگر همسر شما اهل فیلم و سریال است؛ قطعا به یک هارد نیاز دارد. در صورتی که اطلاعاتی در مورد خرید هارد اکسترنال ندارید، باید بگوییم که کارتان خیلی سخت نیست؛ وزن این مدل 270 گرم است، از طریق پورت های USB متصل می شود و ظرفیت آن یک ترابایت معادل 1000 گیگابایت است. سرعت انتقال داده ها بر مبنای USB نس 3.0 تا 5 گیگابیت بر ثانیه خواهد بود.

این مدل سه لایه حفاظتی دارد و تمامی استاندارد های ارتش آمریکا را پشت سر گذاشته است.


کیف اداری چرم کن ا مدل D-456

اگر به جذابیت همسر خود در محیط کار اهمیت می دهید، برای او یک کیف دستی جذاب، ساده و در عین حال با دوام و لوکس خریداری کنید.

و در نهایت، آخرین گزینه ای که در لیست برترین ها قرار می دهیم، یک کیف اداری لوکس و جذاب مردانه است. کیفیتی بسیار عالی دارد و از چرم طبیعی ساخته شده است، با قفل بسته می شود و رویه آستر آن از پارچه و چرم است. جیب داخلی و خارجی دارد و با قفل رمز دار، ایمنی هرچیزی که درون آن قرار می دهید را نیز تضمین می کند. علاوه بر آن، طرح فلوتر، یک ظاهر فوق العاده شیک و کلاسیک به این هدیه ویژه می دهد.

هدیه تولد شوهر

در صورتی که مایل به خرید کیف به عنوان هدیه تولد برای شوهر خود هستید، همه چیز اینجا جمع شده است که توجه شما را به سمت خود منعطف سازد. این کیف می تواند سال ها یار و همراه همسر شما در قرار های کاری، بیزینس و کسب و تجارتش باشد.


پله آخر

هدیه در هر لحظه از زندگی برای هر سنی، می تواند جذاب باشد. می تواند پر از حس خوب و علاقه باشد؛ اگر قصد خرید هدیه تولد برای شوهر خود را دارید، ما صفر تا صد گزینه های ترند و محبوب را همراه مشخصات و ویژگی های آن ها مرور کردیم. این باعث می شود انتخاب برای شما هم آسان تر شود.

در این مقاله به چند مورد از بهترین هدایایی که می توانید برای همسر خود در روز تولدش خریداری کنید اشاره کردیم سعی کردیم تا رنج های مختلف قیمت را نیز در نظر داشته باشیم، از حداکثر بودجه تا حداقل بودجه، گزینه های خوبی در این لیست پیدا می کنید که ارزش بررسی خواهد داشت.

کیف، تجهیزات الکترونیک، انواع ست، کراوات، لباس ها و همین طور ادکلن و محصولات بهداشتی از جمله اصلی ترین دسته بندی های این کالاها خواهند بود.

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری؛ لیست بروز برترین ها بازار فارکس یا ارزدیجیتال؟ مقایسه کریپتو و بازارهای مالی پرسپولیس و رونمایی از اسپانسر جدید! اطلاعات درباره مالیات بر درآمد اتفاقی و نحوه محاسبه آن لیست بهترین موسسه های زبان در پایتخت چند دلیل مهم استفاده از پروفیل زد در سوله ها نوسان گیری بورس؛ راهنمای نوسان گیری حرفه ای در بازار بورس فارکس چیست؟ چگونه در فارکس معامله کنیم؟ اطلاعات صفر تا صد Forex فروشگاه ساز آنلاین چیست؟ بررسی بهترین ها و امکانات سیستم های ساخت فروشگاه اینترنتی همه چیز در مورد جوملا برای ساخت سایت؛ مزایا و معایب و مقایسه با وردپرس