راهنمای خرید انواع دستگاه گلاب گیری – خانگی و صنعتی

ابتدا با طرح یک سوال شروع می کنیم؛ آیا تا به حال برای شما پیش آمده است؛ که برای خرید یک محصول به دنبال محصولی با کیفیت و همچنین مقرون به صرفه باشید ؟

شما برای خرید نیاز به کسب اطلاعات دقیق در مورد محصول مورد نظرتان دارید؛ برای این که بتوانید بهترین نوع آن محصول را با توجه به نیازتان خریداری کنید؛ باید تحقیق کنید و از برندی خرید کنید که پاسخگوی همه نیاز های مشتریانش باشد .

هدف اصلی ما در این مقاله ارائه اطلاعات دقیق در مورد خرید دستگاه گلاب گیری شرکت نیازت، یکی از بهترین برندها در این زمینه میباشد .

راهنمای خرید انواع دستگاه گلاب گیری – خانگی و صنعتی

معرفی برند نیازت :

نیازت برندی است با دنیایی از محصولات متنوع و با کیفیت با قیمت بسیار مناسب ، که شما میتوانید به صورت اینترنتی و با استفاده از سایت niazet.com خرید خوبی را تجربه کنید.

نیازت با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در زمینه تولید محصولات گوناگون، به خوبی خود را بین مشتریانش محبوب کرده و امتحان خود را به خوبی طی این سال ها پس داده است.

نیازت اطلاعات دقیق و مناسب مربوط به هر محصول را در اختیار شما قرار می دهد؛ درنتیجه اگر به دنبال خریدی با کیفیت و بدون دغدغه هستید؛ میتوانید از فروشگاه نیازت استفاده کنید.

دستگاه گلاب گیر :

انسان از ابتدای حیات به دنبال بهره گرفتن از تمامی منابع موجود در طبیعت بوده است. از گذشته تا به حال همگی ما به دنبال بهره گرفتن از عصاره های انواع گیاهان بوده ایم . بسیاری از گیاهان برای تهیه اسانس یا همان عطر کاربرد دارند. یکی از این گیاهان، گل محمدی می باشد که همگی شما با عصاره آن یعنی گلاب آشنا هستید که یکی از گرانترین اسانس های دنیا است. برای بدست آوردن گلاب، امروزه از دستگاه های گلاب گیری استفاده می‌شود. وظیفه اصلی دستگاه گلاب گیر جداسازی دو نوع مایع که هر کدام نقطه جوش متفاوتی دارند؛ میباشد. بدین صورت که مقدار مشخصی از گل محمدی را درون دیگ آب جوش میریزند و آن را تقطیر میکنند تا گلاب بدست آید.

تقطیر نام عملی است باعث تولید نهایی گلاب یا سایر عرقیات میشود.

انواع گلاب :

تفاوت انواع گلاب در میزان گل محمدی است که برای تولید آن استفاده شده است. که به چند دسته تقسیم میشود :

گلاب سنگین

گلاب سبک

گلاب دو آتیشه

گلاب سه آتیشه

گلاب پس آب

خرید دستگاه گلاب گیر :

حال اگر قصد خرید دستگاه گلاب گیری را دارید؛ میتوانید به سایت niazet.com مراجعه کنید. شما در این سایت قادر به تماشای انواع دستگاه های گلاب گیری هستید. در niazet.com انواع دستگاه‌ها با بهترین کیفیت و ویژگی های گوناگون ، کندانسور یا خنک کننده های متنوع و تمام متعلقات مربوطه و… وجود دارند. شما میتوانید با مراجعه به سایت و استفاده از مشاوره های رایگان کارشناسان خبره و کار بلد نیازت، با کسب اطلاعات کافی و وافی مطمئن ترین خرید را انجام دهید. شما با توجه به نیازتان و کاری که قصد انجام آن را دارید؛ باید به خرید دستگاه گلاب گیری مبادرت کنید.

انواع دستگاه گلاب گیر:

دستگاه های گلاب گیری در دو نوع خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند که هرکدام خود انواع و اقسام مختلفی دارد.

دستگاه گلاب گیر خانگی یا سنتی :

ظرفیت دستگاه های‌ عرقگیری خانگی بین 10 لیتر تا 220 لیتر میباشد.این دستگاه ها نمونه های متفاوتی دارد که راحت ترین و بی دردسر ترین آن ها (بیدون شیری) است. بدین صورت که آب و گل محمدی را داخل بیدون ریخته و روی شعله اجاق قرار میدهیم. سر این دیگ دارای دو یا چهار چفت میباشد که بر روی آن لوله اتصال و ترمومتر و ترمومانومتر نصب میگردد.

ترمومتر وسیله ای برای اندازه گیری حرارت و دما و ترمومانومتر وسیله ای جهت اندازه گیری دما و فشار است.

بیدون ها نیازمند خنک کننده ای برای سرعت ببخشیدن به گرفتن گلاب است و کار شما را بسیار راحت میکند چرا که دیگر نیازی به آب و یخ و … ندارد. این خنک کننده ها کندانسور نامیده میشود.کندانسور ها در دو نوع برقی و آبی هستند که به وسیله شلنگ سیلیکونی به بیدون متصل میشوند.

راهنمای خرید انواع دستگاه گلاب گیری – خانگی و صنعتی

راهنمای خرید انواع دستگاه گلاب گیری – خانگی و صنعتی

نوع دیگر دستگاه گلاب گیر خانگی دیگ و نیچه است که به سه نوع دیگ و نیچه گرد ، دیگ و نیچه گرد لوله بلند اگزوزی و دیگ و نیچه استوانه ای تقسیم میشود.

این دستگاه نیازی به کندانسور ندارد لذا درون مخزن استخر آن را آب سرد و یخ ریخته و دیگ زیرین را که از آب و گیاه مورد نظر جهت تقطیر پر شده روی شعله قرار داده و دور آن را با خمیر یا پارچه میپوشانیم تا عمل تقطیر انجام پذیرد.

راهنمای خرید انواع دستگاه گلاب گیری – خانگی و صنعتی

مزایا دستگاه گلابگیر :

دستگاه گلابگیری خانگی دارای مزایایی میباشد که از بین آن ها میتوان به موارد متعددی اشاره کرد.

ابتدا باید به سادگی و بدون دردسر بودن کار با این دستگاه اشاره کرد .

شما میتوانید به سادگی از این دستگاه بهره جویید؛ در صورت بروز مشکل میتوانید از مشاوره های رایگان سایت niazet.com استفاده کنید . برای اطلاع از شرایط نگهداری مدل های مختلف دستگاه های تقطیر می توانید به بخش بلاگ وب سایت نیازت مراجعه کنید.

از دیگر مزایای این دستگاه، می‌توان به گرفتن انواع عرقیجات توسط این محصول اشاره کرد.

شما میتوانید گلاب را به صورت کاملا خالص و ارگانیک در منزل بگیرید در صورتی که فضای بسیار کمی را اشغال میکنند.

همچنین میتوان به مقاومت دستگاه در برابر برودت و حرارت، مصرف انرژی مناسب و نصب آسان دستگاه اشاره کرد.

توجه داشته باشید که دستگاه های گلاب گیری دارای مخازن بسیار مستحکمی میباشند. جنس این مخازن معمولا از جنس آلومینیوم یا استیل میباشد.

در انتها گروه نیازت با در نظر گرفتن محدودیت های موجود در منازل و کارگاه های کوچک و بزرگ، تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا نیاز های شما را در زمینه های مختلف پوشش دهد؛ این مجموعه اقدام به تولید انواع دستگاه تقطیر، انواع ظروف مسی، باربیکیو، منقل، بیدون شیری، گره گیر و دوغ زن و ….کرده است؛ خرید دستگاه گلاب گیری می تواند فرایندی پیچیده جلوه کند؛که با سفارش از سایت نیازت خرید دستگاه گلابگیر به سادگی صورت خواهد گرفت .با نیازت بی نیاز شوید.

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری؛ لیست بروز برترین ها بازار فارکس یا ارزدیجیتال؟ مقایسه کریپتو و بازارهای مالی پرسپولیس و رونمایی از اسپانسر جدید! اطلاعات درباره مالیات بر درآمد اتفاقی و نحوه محاسبه آن لیست بهترین موسسه های زبان در پایتخت چند دلیل مهم استفاده از پروفیل زد در سوله ها نوسان گیری بورس؛ راهنمای نوسان گیری حرفه ای در بازار بورس فارکس چیست؟ چگونه در فارکس معامله کنیم؟ اطلاعات صفر تا صد Forex فروشگاه ساز آنلاین چیست؟ بررسی بهترین ها و امکانات سیستم های ساخت فروشگاه اینترنتی همه چیز در مورد جوملا برای ساخت سایت؛ مزایا و معایب و مقایسه با وردپرس