بالاخره برنج و ماکارونی هم ارزان شد!

برنج، ماکارونی و روغن سرخ‌کردنی از کالاهای اساسی هستند که وجود آن‌ها در هر خانه‌ای واجب است. بدون روغن سرخ‌کردنی، هیچ غذایی را نمی‌توان پخت. چلوکباب یا چلوجوجه که به محبوب‌ترین غذاها میان ایرانیان تبدیل‌ شده‌اند با برنج پخته ‌می‌شوند. برنج به یکی از وعده‌های غذایی همه‌ ما تبدیل شده است؛ تا جایی که بعضی از افراد نمی‌توانند حتی یک روز را بدون خوردن برنج به شب برسانند.

از خوشمزه‌بودن ماکارونی و پاستا هم انصافا نمی‌توان گذشت. پاستا و ماکارونی در بین کودکان و نوجوانان از محبوبیت بالایی برخوردارند؛ اما در ماه‌های اخیر قیمت برنج، ماکارونی و روغن سرخ‌کردنی به‌شدت افزایش‌ یافته است؛ به همین دلیل باید هنگام خرید، دقیق رفتار کنید و تحت تاثیر تبلیغات برندهای مختلف قرار نگیرید. برای کمک به شما عزیزان قیمت‌های ماکارونی، برنج و روغن سرخ‌کردنی را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا خرید دقیقی داشته باشید.

قیمت برنج

خرید برنج تنظیم بازار

در ماه‌های اخیر برنج هم مانند دیگر خوراکی‌ها بسیار گران شده است. قیمت بهترین برنج ایرانی به کیلویی 135 هزار تومان می‌رسد و پایین‌ترین قیمت برنج ایرانی 65 هزار تومان است. خرید برنج اصیل ایرانی برای بسیاری از مردم سخت شده است. یکی از راه‌های صرفه‌جویی در هزینه‌ها، خرید برنج تنظیم بازار است که قیمت پایین‌تری نسبت به انواع دیگر برنج‌ها دارد.

برنج تنظیم بازار شامل برنج‌های پاکستانی، هندی و تایلندی می‌شود. این برنج‌ها با برند gtc در بازار موجود هستند. قیمت این برنج‌ها از 18 هزار تومان تا 40 هزار تومان به‌ازای هر کیلوگرم متغیر است. برای خرید برنج تنظیم بازار، ساده‌ترین راه خرید از فروشگاه‌های اینترنتی‌ست.

اگر یک گونی 10 کیلویی برنج را از سایت اسنپ مارکت تهیه کنید، ارسال آن برای شما کاملا رایگان می‌شود و این‌گونه می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. البته فراموش نکنید که برنج ایرانی هم در سایت اسنپ مارکت موجود است.

2 2 e1660424082666

راهنمای خرید روغن سرخ کردنی

انتخاب و خرید مواد خوراکی کاری به‌شدت سخت و دشوار است و باید در این زمینه وسواس زیادی داشته باشید. اگر روغن نامناسب را برای خرید انتخاب کنید، با دست خودتان، تیشه به ریشه‌ سلامتی‌تان زده‌اید.

اگر برای سلامتی خود و اعضای خانواده‌تان ارزش قائلید، برای سرخ‌کردن به سراغ روغن‌های جامد نروید. هضم روغن جامد برای دستگاه گوارش بسیار سخت است و مصرف آن باعث رسوب در رگ‌های بدن می‌شود. از روغن‌های بدون پالم استفاده کنید. روغن‌های پالم‌دار آسیب‌های زیادی به بدن شما وارد می‌کنند؛ به همین دلیل قبل از خرید، باید برچسب روغن‌های سرخ‌کردنی را با دقت ببیند تا سالم‌ترین آن را انتخاب کنید.

برای خرید روغن‌های سرخ‌کردنی سالم و باکیفیت نگران نباشید؛ کافی‌ست به اسنپ مارکت سر بزنید تا بتوانید انواع روغن‌ها با برندها و قیمت‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و بهترینش را برای خودتان بخرید. در این گرانی‌ها عجیب‌وغریب، بهتر است تخفیف‌های عجیب‌وغریب‌تر اسنپ مارکت را نادیده نگیرید! اگر برای اولین‌بار است که از اسنپ مارکت خرید می‌کنید، ارسال محصولات برای شما رایگان خواهد بود.

قیمت روغن سرخ کردنی

امروزه برندهای متعددی، دست به تولید روغن‌های سرخ‌کردنی زده‌اند. این محصولات تنوع بالایی دارند و در اندازه‌های مختلف به فروش می‌رسند. این تفاوت‌ها باعث شده ‌است که این محصولات اختلاف قیمت زیادی با هم داشته باشند.

قیمت روغن‌های سرخ‌کردنی در اسنپ مارکت از 60 هزار تومان تا 259 هزار تومان متغیر است؛ البته بدون محاسبه تخفیف. روغن‌های سرخ‌کردنی مورد نیاز خود را می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز بدون خارج‌شدن از منزل، از سایت یا اپلیکیشن اسنپ مارکت بخرید.

3 2 e1660424096786

قیمت انواع ماکارونی

ماکارونی امروزه به محبوب‌ترین غذا میان مردم تبدیل ‌شده است. بچه‌های خردسال به این خوراکی علاقه‌ زیادی دارند. در ایران برندهای مختلفی به تولید ماکارونی مشغول هستند و مثل گذشته نیست که تنها یک نوع ماکارونی داشته باشیم. ماکارونی در بسته‌های 900،700،500 و 1000 گرمی در بازار موجود است که با توجه به میزان مصرف خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

ماکارونی‌ها به دو دسته‌ فرمی و رشته‌ای تقسیم می‌شوند؛ که ماکارونی‌های فرمی محبوبیت بیشتری میان خریداران دارد. شرکت‌های مختلف برای جذب بیشتر مشتری، طعم‌دهنده‌های متنوعی را به محصولات خود اضافه کرده‌اند که در قیمت ماکارونی تاثیر دارد. همچنین اندازه بسته، قطر ماکارونی و طعم آن در قیمت ماکارونی موثر است. با در نظر گرفتن موارد بالا و با نگاهی به سایت اسنپ مارکت می‌توان گفت که قیمت ماکارونی از 17 هزار تومان تا 47 هزار تومان متغیر است.

برای این‌که بتوانید ماکارونی را ارزان‌تر از همیشه تهیه کنید، پیشنهاد ما این است که به سراغ اسنپ مارکت بروید. اول هر ماه از اسنپ مارکت خرید کنید تا از 70 درصد تخفیف این سایت در حراج‌های اول ماه بهره ببرید؛ همچنین با دریافت کد تخفیف از باشگاه مشتریان، محصولات تخفیف‌دار اسنپ مارکت را با تخفیف بیشتری بخرید! جذاب نیست؟

چرا از اسنپ مارکت خرید کنیم؟

فروشگاه‌ اینترنتی اسنپ مارکت چند سالی‌ست که به فروش انواع مواد غذایی و اقلام مورد نیاز هر خانه‌ای مشغول است. این فروشگاه اینترنتی مزیت‌های زیادی نسب به دیگر رقبا دارد که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

·      تخفیف‌های همیشگی

اسنپ مارکت در راستای رسالت خود به دنبال این است که بتواند محصولات مختلف را با قیمت پایین‌تر در اختیار مردم قرار دهد؛ به همین دلیل در هر ساعت از شبانه‌روز که به این سایت مراجعه کنید، می‌توانید از تخفیفی که روی بسیاری از محصولات وجود دارد، استفاده کنید. علاوه‌بر تخفیف‌های همیشگی اسنپ مارکت، سه‌شنبه‌های پرتخفیف را فراموش نکنید و در روزهای سه‌شنبه برای خرید نیازهای خود به این سایت مراجعه کنید.

·      تعیین زمان دریافت محصول

یکی از دغدغه‌های افرادی که از سایت‌های اینترنتی خرید می‌کنند این است که احتمال دارد زمان ارسال محصول، در خانه حضور نداشته باشند. مشتریان اسنپ مارکت می‌توانند هر زمانی را که برای دریافت محصول آماده هستند، در سایت تعیین و انتخاب کنند تا در زمان دلخواه محصول مورد نظر به دستشان برسد.

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری؛ لیست بروز برترین ها بازار فارکس یا ارزدیجیتال؟ مقایسه کریپتو و بازارهای مالی پرسپولیس و رونمایی از اسپانسر جدید! اطلاعات درباره مالیات بر درآمد اتفاقی و نحوه محاسبه آن لیست بهترین موسسه های زبان در پایتخت چند دلیل مهم استفاده از پروفیل زد در سوله ها نوسان گیری بورس؛ راهنمای نوسان گیری حرفه ای در بازار بورس فارکس چیست؟ چگونه در فارکس معامله کنیم؟ اطلاعات صفر تا صد Forex فروشگاه ساز آنلاین چیست؟ بررسی بهترین ها و امکانات سیستم های ساخت فروشگاه اینترنتی همه چیز در مورد جوملا برای ساخت سایت؛ مزایا و معایب و مقایسه با وردپرس