یادگیری زبان انگلیسی با اپلیکیشن زبانشناس

یادگیری زبان انگلیسی برای پیشرفت در کسب و کار و همچنین تحصیل برای افراد زیادی الزامی شده است. هر فردی با توجه به کارهای روزمره خود با مشکلاتی مانند کمبود زمان، دلسرد شدن، نیافتن منابع مناسب و … روبرو است. کسانی که هدف یادگیری کامل زبان انگلیسی را در سر دارند، بالاخره راهی برای آموزش پیدا خواهند کرد. با شناخت یک منبع مناسب که بتواند انرژی‌دهنده باشد و روش‌های مختلفی را برای آموزش انتخاب کند، می‌توان امیدوار بود. اپلیکیشن زبانشناس روش جدیدی برای یادگیری زبان است که در این مطلب شما با این اپلیکیشن آشنا می‌شوید.

زبانشناس

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی

همه می‌دانیم که قدرت زبان غیر قابل وصف است و این ابزار بسیار مهم سبب ارتباط افراد با یکدیگر و انتقال احساسات، افکار و … می‌باشد. اگر شما چند زبان مختلف یاد بگیرید، مثل این است که چند نفر هستید و در کشورهای مختلفی می‌توانید به راحتی زندگی کنید. با توجه به اینکه زبان انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی شناخته شده است، اهمیت یادگیری آن برای همه بدیهی است. با یادگیری زبان انگلیسی شما می‌توانید از آن در پزشکی، سیاست، تجارت، تکنولوژی، آموزش و … استفاده کنید.

شما از این زبان می‌توانید در اقصی نقاط جهان به عنوان ابزاری برای ارتباط گرفتن با افراد بهره ببرید و دلیلش رایج بودن آن در ممالک مختلف است. حدود 60 کشور زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم قبول کرده‌اند و در 20 کشور دیگر این ابزار جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد. ما به عنوان یک فرد ایرانی با یادگیری آن، ضریب هوشی بالایی پیدا می‌کنیم که این امر برای کودکان بسیار حائز اهمیت است. در ادامه به بررسی یک اپلیکیشن بسیار کاربردی می‌پردازیم تا راه آموزش را برای شما هموار کنیم.

یادگیری انگلیسی با اپلیکیشن زبانشناس

 افراد زیادی هستند که وقت خود را در ترافیک رسیدن به آموزشگاه‌، خواندن کتاب‌های مختلف و … تلف می‌کنند. در بسیاری از مواقع بازده مناسبی که افراد در سر دارند، به دست نمی‌آید و پس از کلی تلاش دلسرد می‌شوند. به نظر می‌رسد پافشاری به روش‌های سنتی در این دنیای مدرن یکی از دلایلی است که این افراد نتوانند به موفقیت برسند. اپلیکیشن زبانشناس سعی دارد تا نگرشی متفاوت در مورد دنیای پیرامون و نحوه یادگیری زبان انگلیسی ایجاد کند.

در این اپلیکیشن هر فرد با توجه به علاقه خود نسبت به آموزش قدم برمی‌دارد و هیچ اجباری برای یادگیری نیست. با توجه به جذابیتی که در محتواهای مختلف این برنامه وجود دارد، در کمترین زمان در جمع برترین اپلیکیشن‌های زبان انگلیسی در کشور جای گرفت. در ادامه به تشریح این اپ می‌پردازیم تا شما در استفاده از آن راحت باشید.

تعیین سطح

شما در ابتدای ورود به اپلیکیشن می‌توانید سطح سواد انگلیسی خود را محک بزنید. با این کار لغت‌هایی که برای شما مفید خواهند بود، نشان داده می‌شود و همچنین کتاب‌هایی که می‌تواند کمک کند مشخص می‌شود. گمان کنید که به یک آموزشگاه رفته‌اید و در آنجا می‌خواهند شما را تعیین سطح کنند تا به یک کلاس مناسب بفرستند. در این نوع آموزش دیگر اجباری برای شرکت در کلاس در وقت معین و آزمون‌های مختلف نیست. شما باید با انگیزه خودتان مسیر یادگیری زبان انگلیسی را بپیمایید.

ورود به فضای اپلیکیشن

پس از تعیین سطح وارد اپ می‌شوید و گزینه‌های مختلفی را مشاهده می‌کنید. در قسمت پایین صفحه، چهار گزینه برای شما فعال خواهد بود. خانه، کاوش، لایتنر و گفت وگو گزینه‌های فعال شما هستند که کاوش و گفت وگو کاملا مشخص است. شما می‌توانید با نصب این اپلیکیشن فضای آن را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای مشاهده کنید.

در قسمت بالا، سه منو برای شما نشان داده می‌شود که زبانشناس، زیبوک و زوم موارد ذکر شده هستند. این اپلیکیشن آموزش انگلیسی سعی دارد تا با جذاب کردن فرآیند آموزش، سطح زبان شما را به مرور بالا ببرد. در ادامه سعی داریم تا شما را با این شیوه آموزش زبان بیشتر آشنا کنیم.

انگلیسی

لایتنر

در سال‌های گذشته محققی به نام سپاستین لایتنر که اهل کشور اتریش است، روشی را برای یادگیری زبان انگلیسی طراحی کرد که بسیاری از محققان دیگر این روش را تایید کردند. بسیار محتمل است که شما نیز با این جعبه آشنا باشید، چرا که در جامعه رایج شده است. همینطور که می‌دانید در این روش شما باید یک لغت را چندین بار تکرار کنید تا به حافظه بلند مدت نفوذ کند.

در این اپ شما قادر هستید هر چند لغتی که می‌خواهید وارد این جعبه لایتنر کنید و به تعداد دفعات تعیین شده تکرار کنید تا آن لغت را به طور کامل به خاطر بسپارید.

زبانشناس

همانطور که قبلا اشاره کردیم در بالای صفحه این اپلیکیشن، زبانه‌ای با نام زبانشناس وجود دارد. اگر بر روی آن کلیک کنید، گزینه‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام برای یک هدف خاص تعبیه شده است. داستان‌های ساده یکی از این گزینه‌هاست که در زیر آن داستان‌های مختلفی آپلود شده که هر شخص با توجه به علاقه خود می‌تواند آن را بخواند. به عنوان مثال داستان‌های بچگانه، مصور صوتی، واقعی و نیمچه داستان‌ها در این قسمت قرار دارند.

مکالمات روزمره انگلیسی، انگلیسی بدون تلاش، داستان‌های پیشرفته، کتاب‌های آموزشی و … همگی دارای لغات متعددی هستند که با دانلود آنها متوجه جذابیت کار خواهید شد.

زیبوک

در این قسمت از اپلیکیشن کتاب‌های مختلفی برای مطالعه وجود دارد. مجموعه‌های سطح بندی شده، سلسله کتاب‌ها، قفسه‌های کودکان و نوجوانان، رمان با متن اصلی و … از جمله خدمات ارزنده‌ای است که طراحان این برنامه تلاش کرده‌اند تا به طور مرتب آنها را کنار هم بچینند و مجموعه کاملی را تهیه کنند.

به عنوان مثال شما برای کودکان خود می‌توانید در قسمت مجموعه‌های سطح بندی شده، از کتاب‌های خیلی ساده استفاده کنید. اگر خودتان به رمان علاقه دارید و می‌خواهید متن اصلی آن را بخوانید، می‌توانید به قسمت مربوطه مراجعه کنید. برای یادگیری زبان انگلیسی نیازی به گشت و گذار در کتابفروشی‌ها نیست و تنها با خرید بسته‌های ماهانه در این اپلیکیشن می‌توانید راه مناسبی را برای یادگیری طی کنید.

زوم

بخش دیگری از محتواها در این اپلیکیشن در سرفصل زوم بارگذاری شده است که سرشار از هیجان و جذابیت است. در این بخش قسمت ویژه‌ای با عنوان آموزش زبان انگلیسی وجود دارد که شامل مهارت‌های ارتباطی، پکیج آموزشی مگوش، راهنمای تست، تافل ibt و … می‌شود. کارتون‌های جذاب با زبان اصلی مانند پاندای کونگ فوکار، پپاپیک، سیمپسون و … نیز بارگذاری شده تا کودکان با این کارتون‌ها به شیوه‌ای بهتر آشنا شوند.

در این قسمت همچنین بخش‌هایی مانند روانشناسی و موفقیت، دوره‌های تد، پکیج‌های رایتینگ، زندگی شادتر، فیلم و انیمیشن وجود دارد که باعث می‌شود هر کس با توجه به علاقه خود به سمت یادگیری زبان حرکت کند. در کل می‌توان گفت که یادگیری با این اپلیکیشن یکی از جدیدترین متدها است که بازده بسیار بالایی دارد.

جمع بندی

در دنیای امروز یادگیری زبان انگلیسی به یک ضرورت تبدیل شده است. شما در تحصیل، تجارت، مسافرت و … نیاز به ابزاری دارید که با دیگر افراد ارتباط برقرار کنید. خوشبختانه در کشور فرهنگ آموزش زبان جا افتاده شده و افراد زیادی فرزندان خود را برای این امر مهم هدایت می‌کنند. راه‌های مختلفی برای یادگیری این زبان وجود دارد و افرادی هستند که در آموزشگاه‌ها و کلاس‌های دیگر نتیجه مساعدی نگرفته‌اند. اپلیکیشن زبانشناس به هرکس با توجه به علایق خود کمک می‌کند تا زبان انگلیسی را به راحتی بیاموزد. قسمت‌های متنوعی در این اپلیکیشن وجود دارد که در طول متن به بررسی آنها پرداختیم.

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری؛ لیست بروز برترین ها بازار فارکس یا ارزدیجیتال؟ مقایسه کریپتو و بازارهای مالی پرسپولیس و رونمایی از اسپانسر جدید! اطلاعات درباره مالیات بر درآمد اتفاقی و نحوه محاسبه آن لیست بهترین موسسه های زبان در پایتخت چند دلیل مهم استفاده از پروفیل زد در سوله ها نوسان گیری بورس؛ راهنمای نوسان گیری حرفه ای در بازار بورس فارکس چیست؟ چگونه در فارکس معامله کنیم؟ اطلاعات صفر تا صد Forex فروشگاه ساز آنلاین چیست؟ بررسی بهترین ها و امکانات سیستم های ساخت فروشگاه اینترنتی همه چیز در مورد جوملا برای ساخت سایت؛ مزایا و معایب و مقایسه با وردپرس