15 نمونه پیامک تبلیغاتی برای روز مادر

15 نمونه پیامک تبلیغاتی برای روز مادر

خیلی‌ها فکر می‌کنند دیگر دوران تبلیغات پیامکی به‌سر آمده است اما آمارها چیز دیگری نشان می‌دهند. بیشتر از 80 درصد مردم در ایران به گوشی موبایل دسترسی دارند و تماس‌ها و پیامک‌ها را چک می‌کنند. در واقع 90 درصد پیامک‌ها تا 3 دقیقه بعد از دریافت خوانده می‌شوند. همین نشان می‌دهد ارسال پیامک هنوز یک روش عالی برای دسترسی و ارتباط مستقیم با مشتری‌ها است.

سازمان‌ها، برندها و شرکت‌ها می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و  در مناسبت‌های مختلف برای مشتری‌ها پیامک بفرستند. در ادامه در مورد میزان تاثیرگذاری پیامک تبلیغاتی بیشتر صحبت می‌کنیم و چند نمونه پیامک تبلیغاتی برای روز مادر را بررسی خواهیم کرد.

چطور می‌توان پیامک انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی را ارسال کرد؟

همه شرکت‌ها، اداره‌ها و استارتاپ‌ها لیستی از مشتریان و اطلاعات تماس آن‌ها در اختیار دارند. شرکت‌ها برای راحتی کارشان می‌توانند از سامانه پیامکی استفاده کنند و برای مشتری‌ها به‌صورت گروهی پیامک‌های تبریک و اطلاع‌رسانی بفرستند.

به‌علاوه مدیران سایت‌ها هم می‌توانند از امکاناتی مثل افزونه پیامک ووکامرس استفاده کنند و برای کاربران بعد از خرید، اتمام موجودی و لغو خرید به‌طور اتوماتیک پیامک بفرستند. سامانه‌های پیامکی در شرایط مختلف بار سنگینی از دوش سایت‌ها، استارتاپ‌ها و سازمان‌ها برمی‌دارند و روند کارها را ساده‌تر و سریع‌تر می‌کنند.

متن پیامک تبلیغاتی تبریک روز مادر چه قالبی باید داشته باشد؟

سازمان‌ها، استارتاپ‌ها و شرکت‌ها می‌توانند برای موارد مختلف مثل تبریک روز مادر از سامانه پیامکی استفاده کنند. این پیامک‌ها باید ساختار مشخصی داشته باشند و از چند جزء اصلی تشکیل شوند:

  • نام فرستنده باید مشخص باشد و مشتری با مشاهده پیامک خیلی بفهمد از طرف چه اداره یا سازمانی ارسال شده است.
  • در پیامکی که ارسال می‌کنید باید یک محرک دعوت به عمل ( call to action) قوی داشته باشید. مثلا کاربر را به استفاده از تخفیف، خرید ویژه یا استفاده از خدمات خاصی دعوت کنید.
  • یک شماره تماس در متن پیامک قرار دهید.
  • اگر مشتری را به خرید یک محصول خاص یا استفاده از یک خدمت ویژه دعوت می‌کنید، بهتر است لینک مستقیم دسترسی به محصول را در پیامک قرار دهید.

باید دقت کنید که پیامک‌های تبلیغاتی برای جذب مشتری و کاربر فقط می‌توانند از یک متن قوی، کوتاه و تاثیرگذار استفاده کنند. پیامک‌ها قابلیت استفاده از عکس و ویدئو ندارند و فقط با یک متن استاندارد و جذاب می‌توانند توجه مخاطب را جلب کنند.

9 نکته برای نوشتن یک پیامک تبلیغاتی تبریک روز مادر تاثیر گذار

اگر می‌خواهید متن پیامک تبلیغاتی‌ جذاب و تاثیرگذار باشد، باید حتما چند نکته را رعایت کنید:

  1. یک پیامک تبلیغاتی جذاب متنی ساده و کوتاه دارد.
  2. از کلمه‌های سنگین و سخت برای نوشتن پیامک تبلیغاتی استفاده نکنید. کاربر حوصله خواندن متن‌ها‌های طولانی و پیچیده را ندارد و خیلی زود از چنین پیامک‌هایی رد می‌شود.
  3. انتخاب 3 کلمه اول را جدی بگیرید. سه کلمه اول واقعا تاثیرگذار هستند و اگر هوشمندانه انتخاب نشوند، کاربر قید خواندن ادامه پیامک را می‌زند.
  4. هنگام ارسال پیامک رایگان یا پیامک تبلیغاتی نیازی به استفاده از ترکیب‌هایی اداری مثل «با عرض سلام» و «خسته نباشید» نیست. این ترکیب‌ها رایج نیستند و توجه مخاطب را هم به خودشان جلب نمی‌کنند.
  5. بدون حاشیه، اصل مطلب را بیان کنید.
  6. کلمه‌های هدف را با کاراکترهایی مثل ” * { برجسته کنید تا بیشتر به چشم مخاطب بیایند و بهتر دیده شوند.
  7. به جای «و» از علامت «+» استفاده کنید.
  8. از جمله‌های کوتاه برای نوشتن پیامک تبلیغاتی برای روز مادر ، اطلاع‌رسانی و تبریک تولد استفاده کنید.
  9. مشتریان از طریق کلمه‌های صمیمانه با شما احساس بهتر و راحت‌تری خواهند داشت. بنابراین بهتر است از واژه‌های صمیمانه برای برقراری ارتباط با مشتری‌ها استفاده کنید. استفاده از نام مخاطب و نوشتن واژه‌های صمیمانه می‌تواند ارتباطی مثبت بین شما و مشتری برقرار کند.

به‌ کارگیری این نکته‌ها به شما برای نوشتن یک پیامک تبلیغاتی موثر و جذاب کمک زیادی می‌کند.

15 نمونه پیامک تبلیغاتی برای روز مادر

چند نمونه پیامک تبلیغاتی برای روز مادر که می‌توانید برای مشتری‌ها ارسال کنید

انتخاب و خرید هدیه برای روز مادر کار آسانی نیست. شما می‌توانید در این مسیر کنار مشتری‌ها باشید و انتخاب هدیه را برایشان آسان‌تر کنید. شما می‌توانید با توجه به نوع خدمات و محصولات‌تان، برای مشتری‌ها پیامک تبلیغاتی روز مادر بفرستید و آن‌ها را به خرید محصول یا خدماتی خاص ترغیب کنید.

چند نمونه پیامک تبلیغاتی تبریک روز مادر که می‌تواند به شما برای کسب‌وکارتان ایده بدهد:

  1. مادرها از بچه‌ها انتظار خریدن کادو ندارن. اما بهتره ما به فکر خوشحال کردنشون باشیم. به لینک زیر سر بزن و هدیه‌ای متفاوت بخر.
  2. کمتر از ده روز دیگه روز مادره! اگر هنوز یه کادوی مناسب و زیبا نخریدی به لینک زیر سر بزن و هدیه مورد نظرت رو سفارش بده.
  3. با استفاده از کد تخفیف Mother از لینک زیر یک هدیه مناسب و جذاب برای «روز مادر» تهیه کن.
  4. روز مادر، روز فرشته‌های زمینی نزدیکه. می‌تونی با یک هدیه جذاب مادرت را خوشحال کنی. پس تا دیر نشده روی لینک زیر کلیک کن.
  5. مادر به ما زندگی، عشق و توجه می‌بخشه. بهتره ما هم در روز مادر یه «هدیه خاص» بهش ببخشیم. در لینک زیر هدیه مورد نظرت را پیدا کن.
  6. (نام مخاطب) عزیز! روز مادر نزدیکه. در لینک زیر می‌تونی دستور تهیه یک کیک خوشمزه رو ببینی و برای این روز خاص درست کنی.
  7. تا پایان این هفته می‌تونی روی لینک زیر کلیک کنی و با «20درصد تخفیف» برای روز مادر کیف و کفش سفارش بدی.
  8. 20 تا 40 درصد «تخفیف ویژه روز مادر» برای مشتری‌های همیشگی و وفادار
  9. اگر هنوز برای روز مادر هدیه نخریدی روی این لینک بزن و با 30 درصد تخفیف یک هدیه ماندگار تهیه کن.
  10. انواع قاب عکس‌های زیبا را از طریق لینک زیر برای «روز مادر» سفارش بده و اگر راضی نبودی تا ده روز بعد تعویض کن.
  11. غبار خستگی را با یک لیوان دمنوش خوش‌عطر از چهره مادرت پاک کن. سفارش و ارسال رایگان در لینک زیر.
  12. روز مادر نزدیک است. با خرید یک هدیه زیبا این روز را برای مادرتان به یاد ماندنی‌تر کنید. با استفاده از کد تخفیف Mothers تا 30 درصد تخفیف بگیرید.
  13. می‌خواهید در روز مادر، روی لب مادرتان لبخندی زیبا نقش ببندد؟ پس هدیه‌ای خاص و متفاوت در لینک زیر انتخاب کن.
  14. اگر تا به حال برای «روز مادر» هدیه نخریدی امسال با «خرید یک ساعت مچی زیبا» از لینک زیر مادرت رو سورپرایز کن.
  15. کادو روز مادر ارزان و جذاب را فقط از لینک زیر با 15 درصد تخفیف تهیه کن.

15 نمونه پیامک تبلیغاتی برای روز مادر

فروش عالی و فوق‌العاده روز مادر با پنل پیامکی فراز اس ام اس

خرید یک هدیه مناسب برای روز مادر دغدغه افراد زیادی است. شما می‌توانید برای این روز، با توجه به نوع خدمات و محصولات‌تان پیشنهادی ویژه به مشتری‌ها بدهید. بهتر است با استفاده از پنل اس ام اس پیشنهادتان را به گوش مشتری‌ها برسانید. این بهترین فرصت برای شما است تا محصولات‌تان را به مشتری‌ها معرفی کنید و یک فروش خاص و ویژه داشته باشید.

بنابراین می‌توانید از یک پنل اس ام اس مطمئن با امکانات بالا کمک بگیرید. فراز اس ام اس پنل‌های پیامکی با قیمت‌های مناسب و امکانات مختلف در اختیارتان قرار می‌دهد. با استفاده از پنل پیامکی می‌توانید به مخاطبان پیامک انبوه بفرستید و محصولات‌تان را معرفی کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد پکیج‌های فراز اس ام اس با شماره تلفن   02174853 تماس بگیرید یا به سایت farazsms.com سر بزنید.

مطالب مشابه را ببینید!

پرسپولیس و رونمایی از اسپانسر جدید! اطلاعات درباره مالیات بر درآمد اتفاقی و نحوه محاسبه آن لیست بهترین موسسه های زبان در پایتخت چند دلیل مهم استفاده از پروفیل زد در سوله ها نوسان گیری بورس؛ راهنمای نوسان گیری حرفه ای در بازار بورس فارکس چیست؟ چگونه در فارکس معامله کنیم؟ اطلاعات صفر تا صد Forex فروشگاه ساز آنلاین چیست؟ بررسی بهترین ها و امکانات سیستم های ساخت فروشگاه اینترنتی همه چیز در مورد جوملا برای ساخت سایت؛ مزایا و معایب و مقایسه با وردپرس آروا؛ تولید کننده انواع ابزار آلات صنعتی و خانگی با بهترین کیفیت نوسان گیری ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می شود؟