قدم به قدم برای خرید بهترین هدیه ماندگار و نفیس

قدم به قدم برای خرید بهترین هدیه ماندگار و نفیسسلام. دوستی داشتم که یک اعتقاد بسیار جذاب داشت، او می‌گفت: همه‌ی ما هنگام خرید و هدیه دادن یک کادو تولد بخشی از روح خود را به همراه کادو، هدیه می‌دهیم. راست هم می‌گفت. کادو تولد دادن یک رسالت فوق‌العاده زیباست برای ابراز شادی و عشق ما به کسی دیگر به پاس بودنش. فرقی هم ندارد این کادو تولد برای دختر در نظر گرفته شده باشد یا پسر، کادو تولد مردانه باشد یا زنانه. مهم احساسی است که در پس این هدایا وجود دارد.

در این نوشتار از سایت‌مان به بررسی صفر تا صد خریداری کادو‌ تولد مردانه، زنانه، کادو تولد برای دختر و کادو برای پسر می‌پردازیم. در این نوشتار ابتدا به مشترکات در خرید کادوی‌ تولد و نکات آن می‌پرازیم و سپس به بررسی نکات خرید کادو تولد برای هر گروهی جداگانه می‌پردازیم.

اگر دوست دارید بدانید چه کادو تولدی بخرید؟ به چه صورتی و با چه ظرایفی آن را کادو پیچی کنید؟ و چه چیز‌هایی را در خرید کادو‌های تولد در نظر داشته باشیم، با ما همراه باشید.

قدم اول: ذره بینت را به دست بگیر! (مرحله پیش از خرید کادو تولد)

ابتدا یک نفس عمیق بکشید و مطمئن باشید شما می‌توانید به خوبی این مراسم شریف اهدای کادو‌ی تولد را برگزار کنید. سپس با یک ذره‌ بین دقیق به بررسی فردی که دوست دارید برای او کادوی‌ تولدی بخرید بپردازید. در این بررسی سعی کنید به موارد زیر دقت کنید:

نکات خرید کادو تولد

  1. او چه کسی‌ است و چند سال دارد؟ شما با او چه نسبتی دارید؟
  2. او متولد چه فصلی از سال است؟
  3. او به چه مسائلی علاقه مند است؟ و دوست دارد زمان در زمان تفریح چه فعالیت‌هایی را انجام دهد؟
  4. استایل او در زندگی چیست؟ برای مثال به زندگی مدرن و مینی‌مالیستی علاقه دارد؟ یا ترجیح می‌دهد از صنایع دستی در لوازم خود استفاده کنید؟
  5. اگر شما جای او بودید دوست داشتید چه وسایلی را هدیه بگیرید؟

اما و اگر‌ها در مرحله‌ی پیش از خرید کادو تولد

شاید با خود بگویید که چه نیازی به این سوال و جواب‌ها وجود دارد؟ من می‌خواهم کادوی تولدی بخرم و می‌خرم دیگر. اما بگذارید به ناچار خاطره‌ی تلخی از بار‌هایی را به یادمان بیاورم که در تولد‌مان یا در دیگر مناسبات کادویی را دریافت کرده‌ایم که به هیچ وجه آن را دوست نداشته‌ایم. برای همین خوب است پیش از هرکاری ابتدا سلیقه‌ی فردی که می‌خواهیم برای او هدیه‌ای بخریم را به خوبی پیدا کنیم.

گاهی وقت‌ها فکر می‌کنیم زمانی که قصد داریم کادو تولد برای دختر ها بخریم، باید لیست تمامی کادو‌ تولد برای پسران را تحریم کنیم و به هیچ وقت نمی‌توانیم به سراغ آن‌ها برویم. اما در واقع این طور نیست و ممکن است در بسیاری از مواقع‌ کادو‌ تولد مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه کاملا یک شکل باشند. و این مساله کاملا و فقط به شخص متولد (!) و شرایط او بستگی دارد. خود را هیچ محدود نکنید.

یکی از پر‌طرفدار‌ترین نوع‌های کادو‌های تولدی که برای هر طیفی از افراد و در هر سنی کاربرد دارند انواع صنایع دستی هستند. شما می‌توانید انواع مجسمه و دیوار کوب یا وسایل کاربردی و تزئينی دیگر را به عنوان کادو تولد و با خیال راحت هدیه دهید. روح همه‌ی ما در پیوند با هنر ایران است.

قدم دوم: به‌ خخخخخخخرید ( هنگام خرید کادو تولد)

باز هم یک نفس عمیق بکشید. این بار قدم مهم مسیر خرید کادو تولد را طی کردیم. حالا کافی‌ است اقدام به تهیه‌ی کادوی‌ تولد مردانه یا زنانه‌ی مد نظرتان بکنید. می‌توانید کادو تولد را از انواع فروشگاه‌های فیزیکی اطرافتان خرید کنید یا برای تجربه‌ای بهتر به سراغ خرید کادو تولد برای دختر، پسر، دوست یا هر فرد دیگری به سراغ خرید آن‌لاین بروید.

خرید آنلاین این مزیت را دارند که شما می‌توانید تنوع بسیار بسار بالایی از هر شی‌ای را پیدا کنید. از تخفیف‌ها آگاه شوید و به راحتی قیمت‌ها و کیفیت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. دقت کنید که اگر تصمیم دارید کادو تولد مد نظرتان را آن لاین سفارش دهید حتماً از پیش از روز تولد اقدام کنید تا همه‌ چیز به زیبایی آماده شود.

از کجا کادوی تولد بخرم؟

فروشگاه صنایع دستی «سلام شاپ» یکی از تخصصی‌ترین و بهترین فروشگاه‌های صنایع دستی آنلاین ایرانی‌ است که شما می‌توانید با نهایت آرامش در انواع محصولات آن بگردید و شک نکنید که تولد محبوب‌تان را با کیفیت و قیمت بسیار عالی در سلام شاپ خواهید یافت.

فروشگاه «صنایع دستی سلام شاپ» تولید کننده‌ی انواع صنایع دستی، مجسمه و محصولاتی‌ است که دنیای شما را در هنگام انتخاب و خرید کادو تولد مردانه و زنانه و کادو تولد برای هر شخصی زیر و رو می‌کند. این فروشگاه (salamshop.org) ضمانت اصالت کالا، ضمانت بازگشت و ارسال سریع را دارد.

قدم به قدم برای خرید بهترین هدیه ماندگار و نفیس

قدم سوم: پسا خرید، پیشا تقدیم! (مرحله‌ی بسته بندی و آماده سازی هدیه تولد)

در این مرحله شما هدیه را در دستانتان دارید. از طرفی بابت هدیه‌ تان شوق دارید و دوست دارید هرچه زودتر این هدیه را به دوست یا محبوبتان هدیه دهید و این شوق را در چشم‌های او هم ببینید. از طرفی هم همیشه یک ندای وسوسه‌گر وجود دارد که آرام در گوش‌تان می‌گوید: می‌شه این دفعه برش داری برای خودت؟ بار دیگه براش می‌خری! :).  اگر توانستید به این وسوسه غلبه کنید، حالا شما به مرحله‌ی تازه رسیدید. نفس عمیق را بکشید تا این مرحله را نیز در کنار شما بگذرانیم.

نکات کادو پیچی و آماده سازی کادو تولد

  • خوب است پوششی بیرونی برای کادوی‌ تولد خود در نظر بگیرید. این پوشش علاوه بر محافظت از هدیه‌ی شما ظاهری زیبا و هیجان انگیز نیز به کادو‌ی‌تان می‌دهد.
  • این پوشش می‌تواند بگ یا کیسه پارچه‌ای زیبا، یا کاغذ کادو و یا انواع دیگری از پوشش‌ها باشد.
  • سعی کنید طرح کلی پوشش کادو تولد را هماهنگ با کادو و هماهنگ با شخص هدیه‌ گیرنده انتخاب کنید.
  • برای تزئین کادو تولد برای دختر، می‌توانید از ظرافت‌های بیشتری استفاده کنید. از رنگ‌های روشن و شاد استفاده کنید.
  • برای تزئین کادو تولد برای پسر می‌توانید به سراغ‌ تم‌های مینی‌مالیستی‌تر و یا انتخاب‌های سنتی بروید.
  • کادو تولد مردانه یا زنانه با یک شاخه گل بسیار زیبا چندین برابر خواستنی و دل‌پسند‌تر می‌شود.
  • سعی کنید یک یادداشت کوتاه و یا کارت پستالی دست ساز به عنوان همراهی کننده‌ي کادو‌ی خود به همراه آن بگذارید و بخش کاملا شخصی کادو‌های تولد را بسازید.
  • در این نوشتار از وبلاگ سلام شاپ شما می‌توانید همه‌ چیز را درباره‌ی هدیه‌های دست ساز برای کادو تولد و البته همه چیز درباره‌ی ساخت و کاربرد کارت پستال را بخوانید.

بسته بندی زیبا می‌تواند به هدیه‌ی شما ارزشی چند برابری بدهد، پس لطفا این بخش را از دست ندهید. محصولات «فروشگاه سلام شاپ»، با بسته بندی‌های بسیار زیبا در اختیار شما قرار می‌گیرند و می‌توانند در مرحله‌ی بسته‌بندی به کمک شما بیایند.

قدم به قدم برای خرید بهترین هدیه ماندگار و نفیس

مرحله‌ی‌ پایانی: تولدت مبارک! ( مرحله‌ي تقدیم کادوی تولد)

تبریک می‌گوییم. در این مرحله کادوی تولد شما بسیار ارزشمند و آماده است. به سمت دوست محبوب یا عزیز خود بروید و کادو را با عشق به او تقدیم کنید. امیدواریم توانسته باشیم در این نوشتار به شما کمک کرده باشیم تا قدم و قدم‌هایی در راستای خرید کادو تولد مردانه، زنانه، کادو برای پسر و دختر قدم بردارید.

خرید صنایع دستی به عنوان هدیه

صنایع دستی از قدیم اولویت اصلی افراد برای هدیه دادن بوده است و افراد زیادی از آن با خوشحالی استقبال می‌کنند. علت آن نفیس بودن این نوع هدیه، کیفیت بالا و ماندگاری آن است. علاوه بر این، صنایع دستی که توسط دست انسان ساخته می‌شوند بسیار ارزشمند هستند و دادن آن‌ها به عنوان کادو تولد مردانه یا کادو برای پسر و همچنین کادو تولد برای دختر می‌تواند حس خوبی در فرد به وجود آورد.

این هدایا معمولا از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار هستند که این ویژگی‌ها باعث می‌شود بهترین گزینه برای کادو دادن باشند. خرید صنایع دستی نه تنها حس خوبی در فرد گیرنده به وجود می‌آورد، بلکه به نوعی حمایت از هنرمندان کشور به حساب می‌آید و شما با خرید آن‌ها از فروشگاه معتبری مانند سلام شاپ می‌توانید به رونق گرفتن کسب و کار آن‌ها کمک کنید.

 

فروشگاه صنایع دستی سلام معدنی از هدایای تولد

سلام شاپ یکی از فروشگاه‌های صنایع دستی است که با ذوق هنری زیادی انواع کادو تولد مردانه، کادو تولد برای دختر و کادو برای پسر را برای فروش در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارد تا شما عزیزان بتوانید به راحتی از خدمات این فروشگاه استفاده کنید. تمام کالاهای این فروشگاه به نحوی قیمت‌گذاری شده‌اند که همه افراد با هر توان مالی بتوانند هدایای مد نظر خود را انتخاب و سپس اقدام به خرید کنند.
از خدمات پس از فروش فروشگاه سلام می‌توان به عودت وجه در صورت بروز مشکل و پس از بررسی‌های لازم اشاره کرد.

سخن پایانی

شما نیز از تجربه‌هاتان در خرید کادو‌های تولد برای ما بگویید. به نظر شما کدام یک از این مراحل مهم‌تر و تاثیرگذار‌تر هستند؟ چه چیزی یک کادوی تولد را خاص و جذاب می‌کند؟ ما منتظر شنیدن نظرات و تجربه‌های شما هستیم. شاد و پیروز و تولدمند (!) باشید. 🙂

رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!

زندگی در فرانسه چگونه است؟ مزایا+معایب عادات روزانه مفید برای زندگی بهتر؛ 7 کار موثر برای داشتن زندگی خوب افزایش انگیزه شغلی؛ 17 روش برای بالا بردن انگیزه برای کار کردن موسسه مهاجرتی چیست؟ نکاتی در مورد وظایف و مسئولیت های موسسات مهاجرتی متن نامه گواهی اشتغال به کار به فارسی و انگلیسی + 5 نمونه فارسی و انگلیسی نامه نکات کلیدی در بهبود مهارت مکالمه زبان انگلیسی راهنمای انتخاب بهترین گل برای هدیه به آقایان در مناسبت‌ها زبان بدن در فروش؛ تکنیک های استفاده از زبان بدن برای فروش بهتر و جذب مشتری همه چیز درباره کلاس خصوصی آیلتس آداب و رسوم شب یلدا در ایران و تاریخچه شب چله در شهرهای مختلف