بازدید استوری را با این روش‌ها بالاتر ببرید!

استوری‌های اینستاگرام یک ابزار فوق‌العاده و قدرتمند برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و برند شخصی افراد هستند. بنابراین فرقی نمی‌کند که یک تازه‌کار باشید یا نه؛ اگر بازدید استوری اکانت خود را افزایش ندهید، اینگیجمنت و مخاطبان فعال خود را از دست خواهید داد.
بازدید استوری اینستاگرام یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای اندازه‌گیری مشارکت و فعالیت‌های معتبر حساب شما است. ممکن است به دست آوردن بازدیدهای بیشتر در استوری‌های اینستاگرام غیر ممکن به نظر برسد اما امروز قصد داریم موثرترین نکات و ترفندهای افزایش بازدید استوری اینستاگرام را به شما ارائه کنیم که خرید بازدید اینستاگرام هم یکی از آنهاست.

بازدید استوری را با این روش‌ها بالاتر ببرید!

برنامه‌ریزی‌شده پیش بروید و در قدم اول، این 5 نکته را بخوانید

هرچه بازدید استوری اینستاگرام شما بیشتر باشد، فالوورهای فعال‌تری به دست خواهید آورد. اگر بازدیدهای استوری ‌های شما رو به کاهش است و یا مدتی می‌شود که ثابت مانده، نکات زیر را به دقت بخوانید و از آن‌ها برای بهبود عملکرد حساب خود استفاده کنید.

1- همۀ سلیقه‌ها را با حفظ سبک شخصی خود پوشش دهید

داشتن یک تقویم محتوا برای ایجاد و انتشار استوری‌های اینستاگرام شما ضروری است. زیرا به شما کمک می‌کند تا مطالب خود را از قبل برنامه‌ریزی کنید. برنامه‌ریزی بهتر، یعنی ارائه یک تجربۀ بهتر به کاربر.
در نظر داشته باشید که شما می‌توانید حداکثر 100 استوری در 24 ساعت به اشتراک بگذارید. البته این عدد کم نیست و بهتر است با محتوای اسپم، سر مخاطبان خود را به درد نیاورید.
سه گزینۀ اصلی برای استوری‌های اینستاگرام، عکس، ویدئو و بومرنگ هستند. می‌توانید یکی را انتخاب کرده و یا در صورت تمایل، آن‌ها را با هم ترکیب کنید. کارت دیگری که برای بازی دارید، به اشتراک‌گذاشتن پست‌های معمولی خود از طریق این استوری‌ها است.

2- برای تعامل بیشتر با دنبال‌کنندگانتان، از استیکرها استفاده کنید

استوری‌های اینستاگرام، یک فرصت شگفت‌انگیز برای تعامل شما با مخاطبانتان هستند. با استفاده از استیکرهای استوری‌ اینستاگرام، می‌توانید تعامل صفحه را از طریق نظرسنجی‌ها، پرسش‌ها و … بالا ببرید و شاهد افزایش بازدید استوری ها باشید.

بازدید استوری را با این روش‌ها بالاتر ببرید!

3- از هشتگ‌های مناسب استفاده کنید

هشتگ‌ها یک ابزار مفید برای افزایش بازدید استوری و دسترسی مخاطبان به پست و استوری‌های شما هستند. استفاده از هشتگ‌های مناسب می‌تواند در کنار خرید بازدید اینستاگرام ، به دیده شدن پیج شما کمک کند.

بازدید استوری را با این روش‌ها بالاتر ببرید!

4- بهترین استوری‌های خود را هایلایت کنید

استوری‌های اینستاگرام، فقط 24 ساعت در صفحۀ شما باقی می‌مانند و هر کس که در این مدت اینستاگرام را بررسی نکند؛ آن‌ها را از دست خواهد داد. با هایلایت کردن استوری‌های جذاب‌تر، بازدیدهای بیشتری را به خود هدیه کنید. این امر به دنبال‌کنندگان شما کمک می‌کند تا هر موقع که بخواهند، استوری‌ها را تماشا کنند.

5- ریپلای‌ها را بی‌جواب نگذارید!

در برخی از مواقع دنبال‌کنندگانتان در پاسخ به استوری‌ها، پیامی را برای شما ریپلای می‌کنند. این اتفاق خیلی مهم است؛ چرا که به جای مشاهدۀ استوری و رد شدن از آن، آن‌ها آنقدر اهمیت می‌دادند که چیزی برای شما بنویسند. بنابراین شما هم باید به آن‌ها نشان دهید که قدردان این اتفاق هستید.
ممکن است به نظر شما پاسخ دادن به این پیام‌ها بی‌اهمیت باشد، اما برای شخصی که آن پیام را نوشته است نه! پاسخی که به مخاطب می‌دهید، اولین قدم برای ایجاد گفتگو و تعامل بهینه خواهد بود.

صفحۀ اینستاگرام شما، ویترین کسب و کارتان است

حالا که با روش‌هایی مثل خرید بازدید اینستاگرام مخاطب‌های خود را افزایش داده‌اید، احتمالاً در بین آن‌ها چندین نفر مشتری بالقوه پیدا می‌شود که به دنبال‌کنندگان وفادار شما تبدیل شوند. پس اولین برخورد مخاطب با صفحۀ تجاری خود را دست کم نگیرید. هنگامی که یک نفر برای اولین بار به پیج شما سر می‌زند، تعداد فالوورهایتان را سبک و سنگین می‌کند. اگر تعداد آن‌ها چنگی به دلش نزند، شما را دنبال نخواهد کرد. پس بهتر است در ابتدا به فکر خرید فالوور هم باشید. مخاطبان احتمالاً میزان لایک و کامنت‌های صفحۀ شما را نیز بررسی می‌کند تا ببینند که چقدر با دنبال‌کنندگانتان تعامل دارید. این موضوع به‌خصوص اهمیت زیادی در دنیای کسب و کار اینترنتی دارد. خرید لایک و خرید کامنت می‌تواند در نگاه اول، اعتماد مشتری‌های اینچنینی را هم جلب کند.

ممکن است کسب و کار خود را تازه شروع کرده و به تازگی صفحه‌ای برای خود باز کرده باشید. در این صورت می‌دانید که رسیدن به یک صفحۀ حرفه‌ای و پرمخاطب در قدم اول، کار اصلاً راحتی نیست. خوشبختانه باید بگوییم که سرویس‌هایی هستند که به شما در بهبود عملکرد کسب و کارتان کمک می‌کنند.
یکی از این سرویس‌ها، سرویس اینستاپلاس است. این سرویس میانبر شما برای بالا بردن آمار تعامل پیجتان است. اینستاپلاس با قیمت‌هایی فوق‌العاده مناسب، به شما امکان خرید فالوور ، خرید لایک ، خرید کامنت‌ و خرید بازدید اینستاگرام را داده و راه را برای ورود به اکسپلور اینستاگرام باز می‌کند.
این به شما کمک می‌کند تا ویترین کسب و کار اینترنتی خود را زیبا بچینید. خوشبختانه ازآنجایی که این سرویس کاری به اکانت‌های فیک و ربات‌ها ندارد، میزان ریزش کمتری نسبت به سایر سرویس‌ها داشته و همچنین امکان بسته‌شدن حساب توسط اینستاگرام هم نیز نخواهد داشت.
اگر تازه وارد دنیای کسب و کار اینترنتی و اینستاگرام شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که به این وبسایت سر زده و با خرید بازدید اینستاگرام قدم اول خود را محکم بردارید.

مطالب مشابه را ببینید!

زندگی در فرانسه چگونه است؟ مزایا+معایب عادات روزانه مفید برای زندگی بهتر؛ 7 کار موثر برای داشتن زندگی خوب افزایش انگیزه شغلی؛ 17 روش برای بالا بردن انگیزه برای کار کردن موسسه مهاجرتی چیست؟ نکاتی در مورد وظایف و مسئولیت های موسسات مهاجرتی متن نامه گواهی اشتغال به کار به فارسی و انگلیسی + 5 نمونه فارسی و انگلیسی نامه نکات کلیدی در بهبود مهارت مکالمه زبان انگلیسی راهنمای انتخاب بهترین گل برای هدیه به آقایان در مناسبت‌ها زبان بدن در فروش؛ تکنیک های استفاده از زبان بدن برای فروش بهتر و جذب مشتری همه چیز درباره کلاس خصوصی آیلتس آداب و رسوم شب یلدا در ایران و تاریخچه شب چله در شهرهای مختلف