اجرای حرفه ای پارتیشن شیشه‌ای توسط گروه طراحی و ساخت NDK

امروزه به جهت ایجاد فضاهای مجزا در اداره ها از انواع پارتیشن اداری استفاده می کنند. پارتیشن بندی در اداره‌ها به جای کشیدن دیوار که کاری بسیار زمان گیر و هزینه بر است انجام می شود. استفاده از پارتیشن این امکان را به شما می‌دهد که در هر فضایی برای تفکیک محیط کاری از آن استفاده کنید و هم این که از لحاظ بصری دارای جلوه ای ویژه و منحصر به فرد است و به دکوراسیون داخل اداره رنگ و بویی خاص می‌بخشد.

گروه معماری NDK پارتیشن‌های اداری و خانگی به میزان شفافیت حداکثری به شما ارائه می‌دهد که باعث ایجاد حس آزادی و جذابیت بصری در فضای کاری در شما می‌شود. استفاده از پارتیشن شیشه‌ای فریم لس در محیط اداری شما به رشد و تحول فرهنگ سازمانی کمک شایانی می‌کند و باعث بهبود یافتن ارتباط چشمی میان کارمندان و ایجاد شفافیت در انجام امور اداری و تجاری می‌شود. همچنین استفاده از پارتیشن شیشه ای در ادارات روش ‌های نوین را ساده تر می‌کند و سبب شکل گیری انعطاف پذیری شرایط کاری می شود.

اجرای حرفه ای پارتیشن شیشه‌ای توسط گروه طراحی و ساخت NDK

پارتیشن‌ شیشه ای فریم لس گروه طراحی و ساخت NDK

چنانچه شما از پارتیشن فریم لس در اداره خود استفاده کنید، روشنایی به صورت یک نواخت در محل کارتان توزیع و پخش می‌شود. به علاوه پارتیشن شیشه‌ای باعث به وجود آمدن فضایی مدرن و امروزی می‌گردد، همچنین شرایطی بهینه در شرکت ایجاد می کند که باعث به وجود آمدن تأثیری مثبت در افزایش  فرایند کاری و سودآوری می شود.

پارتیشن‌ شیشه ای فریم لس در مقایسه با سایر پارتیشن‌ ها جلوه بصری بهتری دارد‌، به این دلیل که مانعی در بین شیشه های آن وجود ندارد و همه آنها به صورت یک دست است. پارتیشن شیشه ای نسبت به سایر پارتیشن ها قیمتی ارزان تر دارد بنابراین بین افراد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه سکوریت به کار رفته در پارتیشن شیشه ای دارای یراق آلات مخصوص خود است که فریم های آن با رنگ های الکترواستاتیک رنگ امیزی شده است. نوارهای ثابت شیشه و درزگیر پلی کربنات از دیگر عناصر این نوع پارتیشن است. یکی از مهم ترین نکاتی در استفاده از این نوع  پارتیشن نباید فراموش کنیم کم جا بودن آن و ایجاد پرتی کمتر است.

 

پارتیشن شیشه ای دو جداره

پارتیشن شیشه ای دو جداره به جهت کاستن تبادل صدا و حرارت به کار گماشته می شود. فریم شیشه‌های ثابت آن به گونه ای طراحی شده است که امکان نصب کردن دو شیشه با فاصله ای به اندازه پنج تا هفت سانتی متر از یکدیگر را به شما می دهد، که به راحتی می‌توان میان شیشه های آن و درون فریم پرده کرکره ای نصب کرد. بنابراین در مدل پارتیشن دو جداره کرکره میان شیشه‌ها و درون فریم ایجاد می‌شود. پس به راحتی می‌توان میزان دید و نور را توسط پرده کرکره ای تنظیم کرد.

در پارتیشن شیشه ای طراح NDK MESH شیشه‌ها به شکل دو جداره طراحی می شود. تفاوت این نوع پارتیشن با مدل دو جداره معمولی آن دراین است که نحوه قرار گیری فریم ها با هم متفاوت است. فریم ها در این مدل قادر هستن که تمامی طول و عرض دهانه را با تیرهای افقی و تیرهای عمودی تقسیم کنند. لزوما در بخش های ایجاد شده که افقی و عمودی هستند احتیاجی نیست که شیشه به کار برد و می توان بخس از آنها را به وسیله چوب و ام دی اف طراحی کرد و طرحی تریکیبی شیشه و چوب در انتهای کار به دست آورد.

 

درب و یراق آلات

یکی از اصلی‌ترین بخش‌های پارتیشن شیشه ای درب و یراق آلات است. اگر شما به درستی یراق آلات مورد نظر خود با انتخاب کنید با عث ایجاد تأثیر بالایی در قیمت، زیبایی و مقاومت آن می‌شود.

 

استیکر و سند بلاست

پارتیشن ها به شکلی طراحی شده اند که متریال بخش بزرگی از آنها را دربر میگیرد. به همین دلیل است که برای حفاظت از حریم خصوصی و همچنین ایجاد زیبایی جلوه فضا از استیکر و سند بلاست بر شیشه های پارتیشن با انواع رنگ ها و طرح ها استفاده می شود.

در شرکت NDK کارشناسان از محیط کاری شما دیدن میکنند و بعد از انجام عمل اندازه گیری به صورت کامل از محل کار شما همه درخواست های شما را به دپارتمان طراحی NDK منتقل می کند. و بعد از وارسی مجزا و کامل و انجام تأیید طرح پیش فاکتوری به شما تحویل داده می شود.

 

تفاوت میان پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره

پارتیشن های اداری به دو دسته پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره تقسیم می شوند که درباره این دو بیشتر توضیح می دهیم.

همانطور که گفتیم پارتیشن‌ها  به عنوان ایفا کننده نقش دیوار در فضای داخلی اداره به حساب می‌آیند. استفاده از پارتیشن هم باعث دکوراسیون زیبا می شود و هم نقش مجزا کننده و تفکیک فضای داخلی را به خوبی ایفا میکند. اگر علاقه مند هستید که در طراحی دکوراسیون فضای داخلی محل کار از پارتیشن شیشه ای استفاده کنید، بهتر است که حتما با شرکت NDK در ارتباط باشید تا هم پارتیشن شیشه ای با کیفیتی تهیه کنید و هم به راحتی پارتیشن برای شما نصب گردد.

پارتیشن تک جداره دارای ستون هایی هستند که به سادگی بر زمین قرار دارند و پارتیشن بدون هیچ تکان خوردنی بر زمین استوار است. پارتیشن تک جداره شکلی مثل قاب های یکپارچه دارد. شما می توانید برای دوچندان کردن زیبایی و جذابیت این پارتیشن در طراحی پروفیل آن از خطوط اضافی استفاده کنید.

از ویژگی‌های پارتیشن‌های تک جداره این است که این نوع پارتیشن‌ها دارای قیمت مناسب، سبکی، قابل جا به جا شدن، راحتی استفاده از یراق آلات، استفاده آسان از متریال مختلف، راحتی نصب و مونتاژ سریع است.

پارتیشن‌های دو جداره با فریم های یک تکه ای بزرگ ایجاد می شوند. در پارتیشن های دو جداره ستون کاربرد زیادی ندارد به دلیل این که بدنه این نوع پارتیشن ها به خودی خود محکم است و به سادگی بر روی زمین می‌ایستند. به جهت عدم استفاده از خطوط اضافی پروفیل‌ها این نوع پارتیشن‌ها جذابیت بیشتری نسبت به پارتیشن تک جداره دارند. در پارتیشن دو جداره انواع رنگ ها و ترکیبات به کار می‌روند و برای ساخت آن از پروفیل‌های 10 × 10 استفاده می‌شود. با یک لایه آلومینیومی به همراه روکش آنادایز شده می‌توان پارتیشن دو جداره مستحکم تر کرد.

از ویژگی های استفاده از پارتیشن دو جداره این است که دارای مقاومت بیشتر، قابلیت ایجاد پرده کرکره ای در بین شیشه‌ها، قابلیت استفادهاز انواع متریال برای پر کردن آن، نصب راحت و سریع، امکان عبور راحت سیم و کابل، قابلیت مونتاژ بر اساس معماری فضای داخل اداره است.

امروزه در بیشتر اداره ها از انواع پارتیشن‌های تک جداره و دو جداره استفاده می‌شود، استفاده از پارتیشن دو جداره در ادارات سبب ممانعت از ورود هر گونه عوامل خارجی مانند صدا، حرارت و … می‌شود. به علاوه زیبایی خاصی به فضای داخل اداره می‌بخشد که هر کس را به اداره شما مراجعه می‌کند از فضای به وجود آمده لذت می‌برد. همچنین استفاده از پارتیشن تک جداره در ادارات ارزان تر و مقرون به صرفه تر از نوع دو جداره آن است. بنابراین بنا به سلیقه و کاربرد شما و هزینه ای که می‌خواهید در این امر انجام دهید، می‌توانید پارتیشن مناسب محل کار خود را انتخاب کنید و از آن بهره ببرید.

این روزها شرکت معماری NDK انواع پارتیشن‌های اداری را در طراحی دکوراسیون اداره ها و همچنین تفکیک فضای داخلی اداره به کار می‌برد. اعتبار شرکت معماری NDK به میزان رضایت مشتریانش و جلب اعتماد ایشان است و همین امر باعث شده است که شرکت های بزرگی به همکاری با این شرکت ادامه می‌دهند. کافی است یک بار امتحان کنید و پارتیشن‌های اداری شرکت معماری NDK را در محل کار خود نصب کنید که هم از ضمانت آن برخوردار شوید و هم بهترین و شیک‌ترین پارتیشن مناسب فضای کار خود را به دست بیاورید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مربوطه در تماس باشید.

برای مشاهده پروژه‌های اخیر شرکت گروه طراحی و ساخت NDK بر روی این لینک کلیک کنید و یا در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، لینکدین و پینترست ما را دنبال کنید تا بیشتر با کارهای مجموعه ما آشنا شوید.

رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!

زندگی در فرانسه چگونه است؟ مزایا+معایب عادات روزانه مفید برای زندگی بهتر؛ 7 کار موثر برای داشتن زندگی خوب افزایش انگیزه شغلی؛ 17 روش برای بالا بردن انگیزه برای کار کردن موسسه مهاجرتی چیست؟ نکاتی در مورد وظایف و مسئولیت های موسسات مهاجرتی متن نامه گواهی اشتغال به کار به فارسی و انگلیسی + 5 نمونه فارسی و انگلیسی نامه نکات کلیدی در بهبود مهارت مکالمه زبان انگلیسی راهنمای انتخاب بهترین گل برای هدیه به آقایان در مناسبت‌ها زبان بدن در فروش؛ تکنیک های استفاده از زبان بدن برای فروش بهتر و جذب مشتری همه چیز درباره کلاس خصوصی آیلتس آداب و رسوم شب یلدا در ایران و تاریخچه شب چله در شهرهای مختلف