بالم لب چیست؟ مزایای استفاده از آن چیست؟

دلیل محافظت از پوست لب چیست؟

بهترین بالم لب ها دارای چه ویژگی هستند؟

اصلا برای چه ما باید از بالم لب استفاده کنیم؟

استفاده از بالم لب دلایل بسیار زیادی خواهد داشت که در این نوشتار ما سعی برآن داریم تا شما را با دلایل و مزایای استفاده از آن آشنا کنیم.

بالم لب چیست؟

این محصول نوعی موم یا پماد است که از نرم کننده و مرطوب کننده تشکیل شده است و به دلیل بافتی سبک و نرمی که دارد برای از بین بردن خشکی و هیدراته بودن پوست لب بسیار تاثیر گذار خواهد بود. بهتر است به یاد داشته باشید که پوست لب هیچگونه منافذی نداشته و همین امر باعث شده است تا پوست لب شما خشک و پوسته پوسته شود با این حساب استفاده از بالم لب به شما برای داشتن لب هایی مرطوب و زیبا کمک خواهد کرد.

این مرطوب کننده بسیار موثر بر روی لب ها از موادی مانند لانولین، موم زنبور عسل، وازلین، پارافین، روغن نارگیل، ویتامین E، ویتامیت C، روغن دانه آفتابگردان و وازلین تشکیل شده است و بسته به نوع و برند تولید شده در این محصولات مراقبیتی از موادی مانند هیالورونیک اسید، کلاژن و تمامی مواد ترمیمی پوست استفاده شده است به همین جهت استفاده از بالم لب برای جلوگیری از پیری زودرس لب ها نیز تاثیر گذار است.
بالم لب چیست؟ مزایای استفاده از آن چیست؟

در فصل های سرد سال خشکی لب ها بیشتر شده و در طی همین روند هر روز ما لب های خود را با زبان خیس کرده و به خشکی آن می افزائیم، در نتیجه تکرار این حرکت لب های شما ممکن است خونریزی کند و حتی آثار زخم های آن باقی بماند. شما با استفاده از بالم لب می توانید از بروز این خشکی ها جلوگیری کرده و از لب های خود در برابر اشعه های مضر آفتاب و رادیکال های آزاد جلوگیری خواهید کرد و دیگر لب های شما آسیب نخواد دید.

بالم لب از چه موادی ساخته شده است؟

بطور کلی بالم لب ها از موادی مانند موم عسل ساخته شده است که حاوی مواد مغذی و مرطوب کننده هستند که شما به وسیله همین مواد می توانید از خشکی لب خود جلوگیری به عمل آورید، جالب است بدانید که در کنار استفاده از موم عسل از مواد فرآوری شده با خاصیت طعم دهی و ضد آفتاب نیز استفاده می شود تا از آسیب های ممکنه جلوگیری کرده و لب هایی تازه و شاداب را به شما هدیه خواهد داد.از آنجایی که می توان با مواد طبیعی و ساده بالم لب خانگی درست کرد. برخی ترجیح می دهند ساخت بالم لب خانگی را در خانه تجربه کنند.

مزایای استفاده از بالم لب
بالم لب چیست؟ مزایای استفاده از آن چیست؟

  • از ترک خوردن و پوسته پوسته شدن پوست لب هایتان جلوگیری به عمل آورده.
  • درخشندگی و زیبایی پس از استفاده از این محصول.
  • ترمیم و بازسازی پوست لب های شما.
  • محافظت از لب های شما در برابر اشعه های مضر آفتاب و رادیکال های آزاد.
  • پر کننده خطوط لب های شما.
  • محافظت از لب های شما در برابر آلودگی هوا.
  • جلوگیری از خشکی لب و ترک های آن.
  • آبرسانی و رطوبت رسانی لب ها.
  • حاوی ویتامین c.
  • حاوی آنتی اکسیدان.
  • حاوی پارابن.

ویژگی های بالم لب خوب

  1. دارای ویتامین های موثر در تقویت پوست لب.
  2. دارای SPF برای مراقبت از پوست لب.
  3. دارای آنتی اکسیدان قوی برای ترمیم و بازسازی پوست لب.
  4. طبیعی و بدون اسانس تحریک کننده و حساسیت زا.
  5. قبل از خرید توجه کنید که بالم لب دارای ویتامین E باشد.
  6. وجود مواد گیاهی و روغن های مفید باعث تقویت لب های شما می شود.

خرید بالم لب آرایشی

خرید بالم لب می تواند به شما برای از بین بردن مشکلات پوستی لب هایتان کمک کند، این محصولات بطور کل به صورت موضعی استفاده خواهد شد، این محصول حاوی موادی خاص و مرطوب کننده است که به نرم شدن و آب رسانی پوست لب های شما کمک خواهد کرد. این مواد به خوبی جذب پوست لب های شما شده و لب هایتان را از شر پوسته پوسته شدن و خشکی نجات می دهد، به یاد داشته باشید که لب ها منافذ باز نداشته و شما باید از بالم لب به صورت مداوم و طولانی مدت استفاده کنید تا تاثیرات آن را ببینید.

اصلی ترین مواد تشکیل دهنده بالم لب به طور کلی شامل ترکیبات شیمیایی و طبیعی نرم کننده است که از موم زنبور عسل، وازلین، روغن نارگیل، روغن دانه آفتابگردان و پارافین به همراه لانولین تشکیل شده است. در بعضی از محصولات از ترکیبات و ویتامین هایی مانند Q10، ویتامین C و ویتامین E استفاده شده است که بسیار موثر واقع شده است. بعضی  از ترکیبات موجود در بالم لب ممکن است برای پوست های حساس مناسب نباشد و ایجاد حساسیت کند با این حساب اگر پوستی حساس دارید توصیه می کنیم از بالم لب هایی استفاده کنید که حاوی نعنا، مرکبات، روغن درخت چای، اکالیپتوس، کامفور، لانولین و اسانس و رنگ مصنوعی است.

بالم لب خوب چه ویژگی هایی دارد؟
بالم لب چیست؟ مزایای استفاده از آن چیست؟

  1. بالم لب خوب حاوی ویتامین E و مرطوب کنندگی بالا است.
  2. برای محافظت از پوست لب در برابر اشعه های مضر آفتاب و رایدکال های آزاد از SPF باید استفاده شود.
  3. محصول فاقد ترکیبات حساس و آلرژی زا باشد.
  4. وجود آنتی اکسیدان برای ترمیم و بازسازی زخم و ترک خوردگی های روی پوست لب.
  5. استفاده از مواد و محصولات طبیعی.

مزایای استفاده از بالم لب

  • جلوگیری از ترک خوردگی لب ها براثر سرما یا کم آبی پوست لب.
  • این محصول پوست لب های شما را مرطوب نگه می دارد.
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست.
  • استفاده و حمل و نقل آسان محصول.
  • استفاده از بالم لب درخشندگی و زیبایی خاصی به لب های شما می دهد.
  • تاثیر سریع محصولات بر روی لب های شما.
  • محافظت از پوست لب در برابر تمامی عوامل خطرناک خارجی.
  • مراقبت از پوست لب های شما در برابر عناصر محیطی.
  • پر کردن خطوط روی لب.
  • خاصیت مغذی و ترمیم کنندگی دارد.
  • براق و درخشان کردن لب ها.
  • تغییر رنگ لب های شما.

نکات مهم خرید بالم لب

  • در هنگام خرید بالم لب شما باید به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید که در هنگام خرید به شما کمک کرده و شما را از خرید خود راضی نگهدارد، استفاده طولانی مدت اعتیاد آور بوده و ممکن است در یک روز شما مجبور شوید بالای 100 بار از این محصول استفاده کنید و براساس تحقیقات انجام شده این موضوع اعتیاد آور خواهد بود.
  • یکی از راه های آسیب به پوست لب استفاده از محصولات بی کیفیت آرایش لب است که آسیب هایی جبران ناپذیری خواهد زد و شما را در شرایط سخت قرار خواهد داد، اما شما می توانید با استفاده از یک پرایمر با کیفیت خودتان را از شر این آسیب ها دور نگهداشته و مراقب پوست لب های خود باشید. برای اطلاع از قیمت پرایمر به مجموعه اینترنتی الانزا مراجعه کرده و در باتوجه تنوع و دسته بندی های مختلف در این زمینه محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و با بسته بندی ایمن و زیبا تحویل بگیرید.
  • سعی کنید هنگام خرید بالم لب از محصولی استفاده کنید که حاوی ترکیبات نعنا و اسید سالیسیلیک نبوده، چرا که این محصولات باعث خشکی بیشتر لب های شما خواهد شد و مجدد شما باید از بالم لب به صورت ممتد استفاده کنید.
  • در صورت وجود وازلین  در ترکیبات بالم لب مطمئن باشید که روی لب های شما لایه ای محافظت شده قرار خواهد گرفت که رطوبت لب های شما را حفظ خواهد کرد، ولی از سوی دیگر استفاده طولانی مدت از وازلین پوست لب های شما را تنبل خواهد کرد و در نهایت شما مجبور به استفاده مکرر از بالم لب در طول شبانه روز خواهید شد.
  • استفاده از بالم لبی که حاوی مواد طبیعی مانند موم زنبور عسل و لانولین به همراه روغن های طبیعی باشد چرا که نه تنها باعث بروز حساسیت نخواهد شد بلکه به ترمیم و محافظت از پوست لب های شما کمک خواهد کرد.

 

نتیجه گیری

با اینکه استفاده از بالم لب شما را برای داشتن لب هایی زیبا کمک خواهد کرد اما استفاده طولانی مدت از این محصول ممکن است به صورت یک عادت شود و در نهایت با این موضوع خیلی احساس راحتی نداشته باشید و در صورت نبود آن احساس کنید که لب هایتان آسیب خواهد دید. اما از سوی دیگر استفاده از بالم لب به شما کمک خواهد کرد تا از لب های خود در برابر بسیاری از عوامل داخلی و خارجی محافظت کرده، جالب است بدانید پوست لب نیز همانند پوست صورت در معرض پیری زودرس خواهد بود و شما برای جلوگیری از خراب شدن آن نه تنها باید از محصولات تقویتی خوب استفاده کنید بلکه به کیفیت محصولات آرایش لب های خود نیز بسیار توجه داشته باشید. شما می توانید برای آگاهی از قیمت بالم لب و پرایمر با فروشگاه اینترنتی الانزا(https://elanza.com/) همراه شوید و در پس از انتخاب یکی از بالم لب های مورد نظر خود در کمترین زمان ممکن بسته محصول خود را دریافت کنید. رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!

درمان ریزش موهای جلوی سر؛ دلایل ریزش این ناحیه از سر و جلوگیری از آن مراقبت از پوست در فصل زمستان برای حفظ سلامتی و زیبایی اطلاعات در مورد کرم ضد آفتاب و انتخاب بهترین نوع آن با توجه به پوست مراقبت از ناخن؛ روش های خانگی تقویت ناخن و مراقبت از ناخن ها ماسک مو بعد از حمام؛ دلیل استفاده از ماسک و نکات خرید سفید کردن آرنج؛ دلایل تیره شدن آرنج و 17 روش سفید کردن این ناحیه رفع سفیدی مو؛ روش های کنترل و درمان سفید شدن موها در زنان و مردان روتین پوستی انواع پوست؛ مراحل مراقبت از پوست از پاکسازی تا تقویت خواص روغن کندش؛ 20 فایده این روغن از تقویت مو تا درمان جوش و نحوه استفاده آن انواع کرم شب و فواید آن؛ تفاوت کرم شب و روز، نحوه مصرف، راهنمای خرید و عوارض