6 نکته برای یافتن بهترین تجهیزات پزشکی به صورت آنلاین

pezeshk 2 e1631041913578

در عصر حاضر، می‌توانید هر چیزی را به صورت آنلاین خریداری کنید. این کار راحت، آسان و سریع است. برای کلینیک‌های پزشکی و مطب پزشکان، خرید تجهیزات پزشکی می‌تواند زمان زیادی را صرف کند و می‌تواند زندگی شما را در محل کار بسیار آسان کند. در گذشته تنها راه خرید یا اجاره تجهیزات پزشکی از طریق فروشندگان تجهیزات تخصصی بود. این امر مستلزم بازدید وقت گیر از نمایندگی‌ها و تامین کنندگان و همچنین مذاکرات پر زحمت بود. در حال حاضر، مدیران می‌توانند در مورد محصولات تحقیق کرده، قیمت‌ها را بررسی کرده و سفارشات را در عرض یک ساعت به صورت آنلاین ثبت کنند و کلیه تجهیزات لازم را مستقیما به دفاتر خود ارسال کنند.

خرید آنلاین: تامین کننده ای را پیدا کنید که می توانید به آن اعتماد کنید

در حال حاضر، این بدان معنا نیست که خرید تجهیزات پزشکی به صورت آنلاین یک فرایند ساده است. عوامل زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند و هنوز هزاران گزینه خرید وجود دارد که باید از آن‌ها آگاه باشید، از جمله مهمترین آن‌ها که از کجا خرید کنید؟ با سهولت راه اندازی وب سایت و دسترسی به موجودی، عرضه کنندگان آنلاین افزایش یافته است. این امر خرید تجهیزات آنلاین را تا حدودی مورد توجه قرار داده است.

مهم نیست که به دنبال چه چیزی هستید، آیا یک دستگاه سنجش فشار خون خریداری کرده‌اید یا یک وسیله بزرگتر مانند دفیبریلاتور، خطر جنس نامعتبر همچنان یکسان است. به عنوان خریدار، مسئولیت یافتن تجهیزات با کیفیت به عهده شما است و شما باید در مورد شرکت‌هایی که انتخاب می‌کنید و محصولاتی که به دنبال خرید هستید تحقیق کنید.

قبل از تصمیم گیری برای نهایی کردن خرید خود، نکات ذکر شده در این مقاله را برای یافتن بهترین تجهیزات پزشکی به صورت آنلاین و دریافت بهترین قیمت، بالاترین کیفیت و خدمات مشتری را که می‌توانید بر آن تکیه کنید همراه با مشاوره شرکت پزشک تجهیز ، بررسی کنید.

شماره یک: شرکت را بررسی کنید

قبل از هر گونه خرید، مطمئن شوید که شرکت‌هایی که قصد دارید با آن‌ها کار کنید از شهرت خوبی برخوردارند و از نظر قانونی مجاز به فروش تجهیزات پزشکی هستند. بررسی کنید که آن‌ها دارای مجوزهای مناسب و تجربه واقعی در زمینه سرویس تجهیزات پزشکی دارا هستند.

از خریداران سابق سوال کنید و در انجمن‌های آنلاین پزشکان یا تولیدکنندگان تجهیزات جستجو کنید که بازخورد مشتری را ارائه کرده اند. اگر افرادی را به صورت آنلاین و در حلقه حرفه‌ای خود می‌بینید که برای یک خرده فروش خاص مراجعه می‌کنند، می‌توانید مطمئن باشید که آن‌ها شرکتی هستند که ارزش معامله با آن‌ها را دارد.

شماره دو: مطمئن شوید که شرکت موجودی کافی دارد

همیشه مطمئن شوید هر شرکتی که با آن سر و کار دارید موجودی کافی از محصولاتی را داشته باشد که اغلب خریداری می‌کنید. شما می‌خواهید بدانید که هنگام سفارش، به شرکتی تکیه نمی‌کنید که موجودی کافی را ندارد و باید منتظر ارسال محموله‌ها باشد. اگر خرده فروشی پیدا کردید که علاقه‌مند به کار با آن هستید و آن‌ها به شما بگویند که «مقادیر محدود» در دست دارند، پس احتمالا می‌خواهید از خرید اجتناب کنید.

از سوی دیگر، برخی از شرکت‌ها به نام «ارسال کننده قطره ای و خرد» وجود دارند. این بدان معناست که آن‌ها موجودی خود را در انبار خود نگهداری نمی‌کنند اما آن‌ها با تامین کنندگان توافق کرده‌اند که محصولات را بلافاصله به مشتریان خود ارسال کنند. اگر بازخورد خوبی دارید و آن‌ها یک شرکت معتبر هستند، پس این نوع خدمات اشکالی ندارد.

شماره سه: در مورد تخفیف برای سفارشات بزرگ بپرسید

نکته دیگری که هنگام انتخاب تأمین کننده تجهیزات پزشکی آنلاین باید به آن توجه کنید این است که آیا آن‌ها برای سفارشات عمده تخفیف می‌دهند یا خیر. بسیاری از خرده فروشان آنلاین برای خرید عمده تخفیف‌های زیادی را در نظر می‌گیرند. همیشه در مورد تخفیفات عمده، مخصوصا برای خریدهای کوچکتر و متداول خود، استعلام داشته باشید. سفارش به صورت عمده باعث صرفه جویی در هزینه و زمان زیادی می‌شود.

شماره چهارم: درباره پوشش حمل و نقل اطلاعات کسب کنید

تصور نکنید که همه خرده فروشان محصولات را به محل شما ارسال می‌کنند. بررسی کنید که یک شرکت چه مناطقی را پوشش می‌دهد و بپرسید آیا هزینه حمل و نقل اضافی برای مکان‌های خاصی دارند. برخی از خرده فروشان برای ارسال کالا از طریق مرزها یا خارج از کشور حق بیمه دریافت می‌کنند. ناگهان آن قیمت عالی در گوشی‌های پزشکی افزایش یافته است و اکنون دو برابر شما هزینه دارد زیرا از خرده فروشی خارج از کشور می‌آید.

6 نکته برای یافتن بهترین تجهیزات پزشکی به صورت آنلاین

شماره پنجم: مذاکره کنید

همیشه تصور نکنید که قیمت آنلاین شما قیمت نهایی است. بسیاری از خریداران باهوش آن را نقطه شروع مذاکره در مورد قیمت‌ها یا هزینه حمل و نقل می‌دانند. شما می‌دانید که آیا قیمت آنلاین شما مناسب است اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید در مورد حمل و نقل و قیمت عمده مذاکره کنید.

از مقالات آموزشی پزشکی برای افزایش سطح دانش خود غافل نشوید.

شماره ششم: تجهیزات پزشکی دست دوم را در نظر بگیرید

برای مشاهده برخی از صرفه جویی‌های قابل توجه در هزینه، خرید تجهیزات پزشکی دست دوم را در نظر بگیرید. اغلب اجاره تجهیزات پزشکی در دسترس هستند و به خوبی نگهداری می‌شوند. متداول است که جدیدترین تجهیزات را برای تخفیف قیمت جدید آن‌ها پیدا کنید. همیشه اطمینان حاصل کنید که تجهیزات مورد استفاده مجددا کالیبره شده‌اند و شما دارای گواهینامه‌ای هستید که زمان و توسط چه کسی کالیبراسیون انجام شده است. این را با اسناد خود برای همه تجهیزات نگه دارید.

ارائه دهندگان تجهیزات پزشکی معتبر که لوازم با کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌فروشند، برای حرفه پزشکی ضروری هستند و به همین دلیل است که در پزشک تجهیز، ما همیشه آماده هستیم تا به شما در یافتن سریع‌ترین و بهترین تجهیزات پزشکی با بهترین کیفیت کمک کنیم.

مطالب مشابه را ببینید!

اثرات پیاده روی بر سلامت ؛ 30 فایده بی نظیر قدم زدن بر سلامت بدن مزایای دوچرخه ثابت؛ فواید استفاده از دوچرخه ثابت، میزان استفاده و معایب آن فواید فیزیوتراپی؛ دلایل نیاز به فیزیوتراپی و روش های مختلف انجام آن روش های افزایش قد؛ بهترین و علمی ترین روش ها برای قد بلند شدن دلایل انجام سم زدایی بدن؛ عوامل سم زدایی بدن و روش های سم زدایی کردن حفظ سلامت کبد؛ همه چیز در مورد آنالیز تا درمان مشکلات کبد اطلاعات درباره هورمون رشد؛ افزایش رشد هورمون رشد در کودکان و بزرگسالان مچ بند طبی؛ انواع مچ بند طبی و دلایل استفاده از آن هورمون رشد انسانی: همه آن چیزی که باید بدانید چطور سحرخیز شویم؟ دلایل خواب آلودگی و روش های مفید بیدار شدن به موقع