متن تسلیت فوت هم عروس و جاری عزیز با جملات و اشعار غمگین

جملات تسلیت فوت هم عروس و جاری

در این بخش جملات غمگین تسلیت هم عروس یا جاری عزیز را با متن و اشعار گردآوری کرده ایم با ما همراه باشید.

گلی بودم نه وقت چیدنم بود

جوان بودم نه وقت مردنم بود

گلی بودم میان شاخه گلها

نه وقت زیر خاک خوابیدنم بود

عروس عزیزم روحت شاد

***

اگر به خدا ایمان داریم، باید بدانیم مرگ آغاز جاودانگی است. شیون برای کسی که از خاک تیره به ژرفای روشنایی جاودان می‌رود، کاری درخور نیست.

درگذشت عروس گلتان را به منزله پلی برای رسیدن به حیات جاودان بدانید و اندوه خود را تسکین دهید.

***

سوگ … بزرگوارتان را تسلیت عرض می‌نمایم. ان شاء الله روح ایشان قرین رحمت حق تعالی قرار گیرد. برای شما و خانواده آن مرحوم مغفور از خداوند متعال صبر و شکیبایی آرزو دارم.

***

هجران … را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای شما و بازماندگان آن مرحوم دارم.

***

متن تسلیت فوت هم عروس

ضایعه اسفناک فوت … بزرگوارت باعث اندوه و تأسف فراوانم شد. این مصیبت بزرگ را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

***

جوان نازنین، در خاک رفتی

از این دنیای غم، غمناک رفتی

زدی آتش بـه جان دوستداران

چو گل پاک آمدی و پاک رفتی

عروس گل روحت شاد

***

متن تسلیت به مناسبت فوت هم عروس

ز شنیدن خبر فوت … واقعاً غمگین و متأثر شدم. این واقعه دردناک رو خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برایت صبر درخواست می‌کنم. من رو هم در غم عزیز از دست رفته ات شریک بدون.

***

مصیبت وارده رو به شما تسلیت میگم و از خدا شادی روح مرحوم را خواستارم. منو توی غم خودت شریک بدون. خداوند بهتون صبر بده.

***

متن تسلیت فوت هم عروس

از شنیدن خبر فوت عروس عزیزتان بسیار متاثر شدم بنده این واقعه دردناک رو خدمت شما وخانواده محترم تسلیت عرض می کنم واز درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت دارم مارو هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدونید.

***

درگذشت … رو تسلیت می‌گم و از خدای مهربون برای ایشون آرامش و آمرزش و برای بازماندگان صبر و شکیبایی میخوام.

***

از دنیا رفتن … رو تسلیت عرض می‌کنم خدمتتون. با شناختی که من ایشون داشتم، اون عزیز درگذشته الان در جوار رحمت و بخشش خداوند هستند. ان شاء الله خدا به شما صبر و آرامش عنایت کنه.

***

اطلاع یافتیم که عروس حضرتعالی دعوت حق را لبیک گفته و به سرای باقی شتافته است. روح مملو از هستی آن مرحومه در جوار حضرت حق تقربی جاودانه یافت. برای آن فقیده سعیده رحمت و غفران الهی و برای معظم له و باز ماندگان ارجمند صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

***

از دست دادن … را به تو و خانواده‌ت تسلیت میگم. بر این مصیبت صبر کن که خدا صابران را دوست دارد.

***

مرگ، سِیرِ جان از سبز خاک به نیلی بلند افلاک است. دامن از اشک تهی سازید که پیوستن به جانان سعادتی پایان ناپذیر است. روح … عزیز قرین رحمت الهی باشد.

***

متن تسلیت فوت هم عروس

بـه صداقت صدای قشنگت، بـه لطافت عاطفه‌ات،

بـه محبت و مهربانی‌ات، بـه زیبایی چهره معصوم و قشنگت،

تنها با یاد شیرین زبانی‌هایت دلخوشیم

عروس عزیزم روحت شاد

***

مثل پژمردن گل‌ها در باغچه نهال سبز زندگی انسان نیز روزی به خشکی می‌گراید و در صبحی روشن یا شامی تیره سر بر خاک می‌ساید. گل، درخت، نسیم، روشنای روز و تاریکی شب را پایانی است. از آنجا که هیچ‌کس و هیچ‌چیز را از شستن تن در رودِ جاودانگی گریزی نیست، اندوهگین نباشیم که آنان که از این جهان خاکی می‌گذرند، بال در افلاک می‌گشایند.

مطالب مشابه را ببینید!

اشعار و متن های تسلیت شب قدر و شهادت حضرت علی (ع) برای کپشن و استوری متن شب قدر | اشعار تسلیت شهادت حضرت علی | جملات ادبی شب های قدر ماه رمضان متن تسلیت شهادت حضرت علی + عکس نوشته های ویژه شب قدر امام علی (ع) متن تسلیت گفتن (کوتاه، بلند، ادبی، رسمی و صمیمانه) برای فوت عزیزان و اقوام متن تسلیت فوت خاله + جملات تسلیت و همدردی درگذشت خاله پیام تسلیت سومین روز درگذشت با متن و شعر های زیبا پیام تسلیت و متن تسلیت مرگ عزیزان + عکس نوشته انالله و انا الیه راجعون پیام تشکر به دلیل حضور در مراسم ختم + جواب تشکر پیام تسلیت عکس نوشته وفات حضرت زینب کبری (س) + متن و جملات تسلیت پیام تسلیت + عکس نوشته های غمگین تسلیت فوت و درگذشت نزدیکان و عزیزان