متن تبریک شروع کسب و کار جدید + جملات تبریک شغل تازه و آرزوی موفقیت

خیلی از افراد با تلاش و کوششی که می کنند یک کسب و کار جدید را راه اندازی می کنند و از این امر خوشحال هستند. در این بخش متن و جملات تبریک شروع یک کسب و کار جدید را به صورت صمیمانه و رسمی آماده کرده ایم که می توانید به مناسبت شغل جدید به دوستان و آشنایان تبریک بگویید و برای او آرزوی موفقیت کنید.

متن و جملات برای شروع کسب و کار جدید و آرزوی موفقیت در شغل

متن تبریک شروع کسب و کار جدید

حالا که این کار جدید رو به دست آوردی، ایمان دارم که اعتماد به نفست بیشتر شده و میتونی به خیلی چیزای بیشتر از اینم برسی. فقط عقب نکش و با جدیت کارت رو دنبال کن. اون موقع میبینی که چقدر موفقیت جدید وارد زندگیت میشه.

شغل جدید یعنی رسیدن به موفقیت های بیشتر و رسیدن به خواسته هایی که داشتی و خیلی ها بهت گفتن که نمیتونی بهشون برسی. کلی بهت تبریک میگم این موفقیت بزرگ رو.

این شغلی که تو الان بهش رسیدی، رسیدن بهش کار هر کسی نیست و خیلی مهارت میخواد. میخوام بگم که تو آدم خیلی با مهارتی هستی که الان به این درجه شغلی رسیدی. پس به خودت افتخار کن و باور کن که لایق بهترینا هستی. شاد باشید همیشه

همه میگن زندگی سخته! اما من میخوام بهت بگم چرت میگن چون میخوان اینجور بی عرضه بودنای خودشون رو مخفی کنن. اینکه تو تونستی به این کار دست پیدا کنی، شاید از نظر خیلیا سختی کشیده باشی که به اون برسی، اما من میخوام بهت بگم که اگر خوب دقت کنی، میبینی از تک تک قدمایی که به سمت این کار برداشتی لذت بردی و شوق داشتی که بهش برسی و الانم رسیدی. پس سختی نبوده و لذت بوده و این ما هستیم که باید دیدمون رو تغییر بدیم. کار جدیدت مبارک و موفق باشی

متن تبریک شروع کسب و کار جدید

جملات تبریک شروع کسب و کار جدید

میگمااا من هنوز باورم نمیشه. حدس زدم که باز رفتی جلو آینه با خودت مصاحبه کردی! اونجا پیش خودت قبول شدی و یهو جو زده شدی فک کردی واقعا کار جدیدت رو به دست آوردی! اینطوری نیست؟ اگه نیست باید به مجموعه ای که قراره براشون کار کنی این اتفاق ناگوار رو تسلیت عرض کنم 🙂 حالا بهت نخوره! تو لایق بهترینایی. اما امیدوارم مصاحبه ای که انجام دادی، مصاحبه آینه ای نباشه 🙂

اینکه بتونی هر ماه سر وقت قبضا رو پرداخت کنی! اینکه بتونی هر چیزی رو که میخوای همون موقع بخری و … خیلی حس خوبیه که با کاری که تو بهش رسیدی مطمئنم به همه ی این حس ها میرسی. موفق و پیروز باشید.

متن و جملات برای تبریک کار جدید

درسته که پول چیزی رو تو زندگی آنچنان تغییر نمیده و نمیتونه باعث خوشبختی آدم بشه. اینم دسته که دارم الان چرت میگم. ولی در هر صورت خواستم بگم اگه با این کار پولدار شدی ما رو فراموش نکنی که اولین نفر خودم میام بهت میگم این پولا خوشبختی نمیاره 🙂

همیشه آدمی بودی که به کم راضی نمیشدی و همیشه بهترینا رو میخواستی. خیلیا میگفتن که این کارت اشتباهه. حالا من به بقیه حوزه های زندگیت کاری ندارم! ولی خدایی تو این حوزه از زندگیت یعنی پیدا کردن کار جدید، با این باور، واقعا گل کاشتی و به همه نشون دادن که بهترینا رو خواستن اونقدرام بد نیست.

میدونی همه ی چیزهایی که ما تو زندگیمون داریم رو از خدا گرفتیم. از نفسایی که میاد و میره تا کار جدیدی که وارد زندگیمون میشه. باید قدر همشون رو بدونیم و بابتش خدا رو شاکر باشیم! چون الان خیلیا هستن که اون رو ندارن. نه اینکه برای نداشتن بقیه خدا رو شکر کنیم! بلکه بابت این شکرش کنیم که ما رو لایق دونسته و اون رو وارد زندگی ما کرده. شاد باشی رفیق

کار جدید، یعنی رسیدن به اهداف. یعنی یک خونه ی جدید، یعنی یک زندگی جدید، یعنی اتفاقای جدید. اینا رو میگم که منتظر همشون باشی که به بهترین شکل قراره برات تغییر کنند؛ اگر با همین جدیت کارت رو ادامه بدی! کلی برات خوشحال شدم وقتی شنیدم این کار رو به تو دادن. پیروز باشی

متن برای تبریک شغل جدید

هر کار یه سری مسئولیت ها داره و الان که تو به این کار دست پیدا کردی، یقیناً باید یه سری مسئولیت های جدیدی رو قبول کنی. با شناختی که از تو دارم، میدونم که میتونی و بالاخره موفق میشی. تو این راه سعی کن که به موانع توجه نکنی و فقط روی هدفت تمرکز کن تا بهش برسی. کار جدید کلی مبارک

متن های تبریک شروع شغل جدید

میگماااا الان که کار جدید داری و یه درجه بالاتر رفتی، تازه شدی هم سطح گذشته من:) کلی باید تلاش کنی تا به من برسی! تو این راه از منم میتونی کمک بگیری. نه اینکه فک کنی دارم بهت تیکه میندازماااا! نه عزیزم دارم منت سرت میزارم 🙂 به هر حال کار جدیدت مبارک رفیق. میدونم که تو لیاقت بهتر از اینا رو داری و همیشه میتونی به بهترینا برسی.

دانشگاه را گذراندی و حالا خودت را بسته ای! برای شروع کار جدید به تو تبریک می گویم! وقت جشن است! هورا!

شغل جدیدت یک قدم به رویایت نزدیکت کرد. و همچنین فرصت این را به تو داد که برای زندگی آینده ات برنامه ریزی کنی. تبریک می گویم.نمی توانی تصور کنی چقدر امروز مرا خوشحال کردی.

دستیابی به این نقطه مهم برای تو کار ساده ای است. اول مدرسه بعد دانشگاه و حالا شغل رویاییت. بهت افتخار می کنم.کارهای سخت را به سادگی انجام می دهی.تبریک می گویم.

ما در زمانی که زندگی می کنیم که زندگی خیلی سخت است و تو و هم سن و سالانت در پی یافتن شغل خوب هستید. تو خیلی خوش شانسی که پیدا کردی. باید خودت را خوشبخت و شاد بدانی. مبارک باشد.

باور می کنی؟ این شرکت فکر می کند تو بخشی از این کاری؟ خیلی کنجکاوم بدانم چه کسی با تو مصاحبه کرده.احتمالا احمق است! شوخی کردم. مبارک باشد، این شغل برازنده تو است.

شغل جدیدت مبارک! حالا میدانی که پرداخت قبض ماهانه چه حسی دارد! قبل از حقوق پایینی داشتی.من به تو افتخار می کنم.

مطلب مشابه: جملات زیبا در مورد رسیدن به هدف + متن های تاثیرگذاری برای رسیدن به موفقیت و اهداف

جملات رسمی زیبا تبریک شغل و دایر کردن کار جدید

در زندگی پول همه چیز نیست اما بدون پول هم نمی شود زندگی قابل احترامی داشت. آرزو می کنم آینده ات مثل روز روشن باشد.

همیشه آرزوهای بزرگ و درجات بزرگی در سر داشتی. حالا فرصتش رسیده، برو جلو و هیچ وقت متوقف نشو. این تنها راهی است که می توانی رویایت را به حقیقت تبدیل کنی.

آرزو می کنم خدا تو را خوشبخت کند.خدا کند او به تو انگیزه و الهامی ببخشد که هیچ وقت از زندگی جدیدت خسته نشوی. همیشه دعا می کنم که قوی باشی.

شغل جدید یعنی ماشین جدید، اسباب بازی های جدید، خانه جدید و زندگی جدید! حالا آماده ای که ازدواج کنی دوست من! تبریک من را بپذیر.

شغل جدید یعنی مسئولیت های جدید. از آنها نترس، می دانی که تو می توانی هر چالشی را در زندگی کاریت حل کنی. تبریک می گویم!

خیلی از مردم تلاش می کنند که شغلی مثل تو پیدا کنند. تو باید خیلی خوش شانس و خوشبخت باشی.هدرش نده و سخت به تلاشت ادامه بده.

تو انسان خوب و خوش قلبی هستی.تو لایق این چالش جدید در زندگیت هستی. در شغل جدیدت به تلاش ادامه بده، تو قادری تا به هرچه آرزو داشتی برسی! بی ریا به تو تبریک می گویم!

یک هدیه از طرف خداست. تو شغل خوب می خواستی و تلاش بسیاری کردی و سرانجام آن را پیدا کردی. حالا وقت لذت بردن از موفقیت های حرفه ای است.مبارک باشد!

متن رسمی تبریک مدیریت شغل جدید

آیا می دانی چند نفر بخاطر مدیریت این شغل جدید به تو حسادت می کنند؟ لطفا خوشحالشان نکن! شادی را برای خودت نگهدار!

راستش را بخواهی هیچ وقت فکر نمی کردم شغلی مثل این پیدا کنی.خیلی بهت افتخار می کنم.فقط یادت باشد که برای نگهداری این شغل به مدت طولانی باید سخت کار کنی.مبارک باشد!

متن برای تبریک بازگشایی مغازه و فروشگاه جدید

تبریک می گویم، مطمئن هستم که زندگی کاری خوبی خواهی داشت. موفق باشی.

یک زندگی حرفه ای، همانی که می خواستی. تو عالی جنگیدی و من می دانم که موفق می شوی. به عنوان بهترین دوستت از تو می خواهم که انگیزه ای پیدا کنی و با تمام مشکلات در پیش رویت در این شغل سخت بجنگی. مبارک باشد داداش.

هی رفیق! تبریک می گویم که شغل مناسب خودت پیدا کردی. نگذار کسی در آینده ات دخالت کند. تو بهترین بهترینهایی.

یک نقطه دیگر در زندگیت و یک فرصت بزرگ که توانایی ها و کیفیت خودت را نشان دهی! خیلی خوشحال شدم شنیدم کار پیدا کردی.

درجات لیاقت تو در مدرسه و کالج تازه شروع کار بودند. من به تو افتخار می کنم پسرم و تو موفقیت های بزرگی در زندگیت خواهی داشت.

جمله زیبا برای تبریک به دوست برای شغل جدید

از کودکی برای رسیدن به آنچه می خواستی سخت تلاش کردی.با این شغل ثابت کردی که این “سخت کوش” عوض نشده است. امید وارم موفقیت هی زیادی برایت رقم بخورد. مبارک باشد.

تو تنها کسی نیستی که از این شغل خوشحالی. تمام افراد شرکت و دوستانت هم خوشحال اند. زود است که درک کنی، گرم ترین تبریک هایم برای شغل جدیدت

تو علم و کیفیت رسیدن به این شغل را داری. من تو را از خیلی وقت پیش می شناسم و دیدم که به موفقیت های زیادی دست یافتی. اما مطمئنم تعداد زیادی از آنها هم پیش رو است. شغل جدیدت مبارک.

تو این را باور کردی، برایش سخت تلاش کردی و نهایتا انجامش دادی! موفقیت اینجاست که در زندگیت بماند، بهترین و بی ریاترین آرزوهای من برای شغل جدیدت.

مبارک باشد! این شروع بخش موفقی از زندگیت می باشد. ادامه بده!

کار جدیدی که داری، باعث افتخار ما هست! چون میتونیم با غرور بگیم که نزدیک ترین کس ما به این کار دست پیدا کرده و بابتش کلی خوشحال باشیم. کار جدیدت مبارکت باشه

شاد بودن به میزان داشته ها نگاه نمیکنه! آدم باید ذاتاً شاد باشه تا بتونه احساس خوبی رو به دست بیاره. آدمی که شاده، همیشه بهترینا وارد زندگیش میشه! مثل تو که الان این کار جدید وارد زندگیت شده 🙂 کلی بهت تبریک میگم و بابتش برات خوشحالم.

کار جدید میتونه احساس خوبی برای آدم به وجود بیاره. به شرط اینکه آدم عاشق اون کار باشه. مهم نیست که رده کاری چی هست! اگه ما به اون کار علاقه نداشته باشیم، نمیتونیم داخلش موفق بشیم. به همین جهت من به تو تبریک میگم! چون وارد کاری شدی که به اون علاقه داری و مطمئناً قراره موفقیت های زیادی رو هم به بار بیاری.

متن های تبریک شغل و کار جدید

کار جدید، احساس خیلی خوبی تا مدت ها در وجود آدم شکل میده. یادت باشه همیشه این حس خوب رو داشته باشی و مبادا فردا روز از کارت خسته بشی و دیگه نخوای ادامش بدی. همیشه شاد باشید.

کار جدید رو بهت تبریک میگم و میخوام اینو بدونی که همیشه من میگفتم که این آدم با بقیه آدما فرق میکنه و فرق کردنشم تو اراده ای هست که داره و الانم این اراده رو نشون دادی! خوشحالم که خودت رو اول از همه به خودت و بعد به بقیه ثابت کردی.

الان به این کار جدید رسیدی راضی هستی؟ نه اینکه بخوام سردت کنمااا. ولی همیشه قدمایی بلندتر هم میشه برداشت و همیشه موفقیت های بیشتری انتظار ما رو میکشه. اینو گفتم که بدونی که الان که به این درجه کاری رسیدی، تنها به این رضایت ندی و برای بهتر از این هم تلاش کنی! چون تو آدمی هستی که میتونی به بهترینا برسی.

کار جدید چیزی نیست که بخواهیم براش جلو بقیه کلاس بذاریم. به شرط اینکه در رده ی پایینی باشه! اما الان تو به یک شغلی دست پیدا کردی که سطح بالا هست و خیلی ها آرزوش رو دارن. پس ما بهت افتخار میکنیم که اینقدر قدرت داشتی که به چیزی که میخوای رسیدی. کلی مبارکت باشه.

الان کار جدید به دست آوردی، فردا موقعیت کاری بهتر به دست میاری و روزای بعد از اون دیگه ردیف کاری ای بالاتر از کار تو وجود نداره. من الان تونستم آینده رو پیش بینی کنم! پیش بینی کردنشم کاری نداره. همینکه آدم تلاش و اراده تو رو میبینه، مطمئن میشه که به همه ی اینا میرسی.

کار جدید به دست آوردن کار هر کسی نیست. هر کسی نمیتونه موقعیت کاری تو رو داشته باشه چون به اندازه تو خواهان رسیدن به اون نیست. این دنیا به آدمای با اراده و قدرتمندی مثل تو همیشه جواب میده. با جدیت به سمت رویاهات حرکت کن. چون این تو هستی که در آخر، نتیجه انتخاب هات رو میبینی. کلی شاد باشی

توی خوش قلب بودن تو هیچ شکی نیست. تو لیاقت این چالش جدید تو زندگیت رو داری. میدونم که مثل بقیه ی چالش هایی که بهشون پیروز شدی، به اینم پیروز میشی و موفق خواهی شد. فقط خواهش میکنم که همیشه همین روحیه قوی رو با خودت حفظ کن. چون موانع سر راهت زیادن و باید به همه ی اونا غلبه کنی و این یک روحیه ی قوی میخواد! مثل همین روحیه ای که الان داری

جملات رسمی تبریک شغل و کار جدید دوست و آشنایان

به نظرم یک شکر خیلی بزرگ به خدا بدهکاری. یادت میاد چقد واسه داشتن این کار تلاش می کردی؟ الان بهش رسیدی. خواستم بهت یادآوری کنم که خدا بزرگه و ممکنه اون موقع هنوز زمانش نبوده و تو هنوز برای این کار آماده نبودی! اما الان آماده شدی و بهش رسیدی. پس خدا رو کلی شکر کن؛ مثل من که صد هزار بار خدا رو شاکرم که این کار رو به دست آوردی.

حسادت یه چیز طبیعیه بین آدما ضعیف! الانم کسایی هستن که از اینکه تو به این کار رسیدی، حسودی میکنن و نمیتونن ببیننت. یه چیزی ازت میخوام! اینقدر موفق شو که این آدمای حسود یه روزی به خودشون بیان و مثل تو سعی کنن برای موفقیت تلاش کنن و موفقیت بقیه رو نکوبن. میدونم که در نوع خودت بهترینی و بهترین ها رو وارد زندگیت میکنی. کار جدید مبارک

راستش رو بخوای اصلا فکر نمیکردم که یک کار مثل این پیدا کنی! اخه کلی تو جامعه الان منفی بافی میکنن و اینکه تو بهش رسیدی، یعنی اینکه خلاف حرف اونا رو ثابت کردی و نشون دادی که اونا فقط حرف میزنن اما تو عمل کردی و به نتیجه رسیدی. برات کلی خوشحالم

کلی مبارکت باشه. میدونم که یک زندگی کاری خیلی خوب، شیک و مجلسی میتونی برای خودت دست و پا کنی.

شروع یک زندگی حرفه ای جدید رو بهت کلی تبریک میگم. تو خیلی خوب تو میدون جنگ دنیا مبارزه کردی و به چیزی که می خواستی رسیدی. به عنوان فامیل که نه بلکه به عنوان دوستت ازت میخوام که با انگیزه و جدیت همین مسیر رو ادامه بدی. مطمئنم با این شجاعت و تلاشی که از تو سراغ دارم، بهترین ها در انتظارتن. پیروز باشی

دوست عزیزم! کلی بهت تبریک میگم که کار جدید پیدا کردی. نزار کسی برای رسیدن به آرزوهات مانعت بشه و یا اینکه تو رو مایوس کنی. با جدیت و تلاش ادامه بده.

بازم یک فرصت دیگه پیش اومد و بازم همون آدم قوی ای که میشناختم برای رسیدن به این فرصت سرجاش ننشست و حرکت کرد و بهش رسید. کار جدید کلی مبارکت باشه

زمانی زیادی از دانشگاه رفتنت نمیگذره. خیلیا مدرک دارن و ازش استفاده نمیکنن! چون مهارت اون مدرکی که گرفتن رو ندارن. اما تو نشون دادی نه تنها مهارتش رو داری، بلکه استعداد رسیدن به بهتر از اون رو هم داری. برات کلی خوشحالم که وارد کار جدیدی شدی.

من از بچگی میشناسمت و میدونم که برای چیزی که میخوای بهش برسی، حتی اگه دنیا هم رو به روت وایسه بازم برای رسیدن بهش عقب نمیکشی! با رسیدن به این درجه کاری مطمئن شدم که تو یکی از سخت کوش ترین آدمایی هستی که تو زندگیم میشناسیم. موفق باشی

تو نباید از کاری که به دست آوردی خوشحال باشی! بلکه اون مجموعه ای که کارشون رو به تو سپردن باید شاد و خوشحال باشن. امیدوارم که با جدیت و تلاشی که از تو سراغ دارم، به بهترین ها دست پیدا کن. کار جدیدت مبارک بهترین

اگه به این کار رسیدی، یعنی اینکه لیاقتش رو داری. به حرفهای منفی مردم توجه نکن! اینا همونایی هستن که دیروز بهت میگفت نمیتونی و الان تونستی و این کار جدید رو وارد زندگیت کردی. الان تلاش کن که نه برای مردم؛ بلکه برای خودت و آینده بهترین ها رو رقم بزنی و موفقیت های بیشتری رو به وجود بیاری. بهت ایمان دارم که میتونی. همیشه موفق و پایدار باشی

تو برای داشتن این کار تلاش کردی، داشتن اونو باور کردی و با کوشش بهش رسیدی. این یک موفقیت بزرگ هست که هر کسی لیاقت رسیدن به اون رو نداره! چرا که به اندازه تو تلاش نمیکنه. بهترین آرزوها رو برات دارم. امیدوارم که همیشه موفقیت وارد زندگیت بشه

مطالب مشابه را ببینید!

اشعار انتظار + گلچین شعر در مورد انتظار برای منتظران معشوق و یار شعر شب قدر + اشعار شهادت حضرت علی (ع) و اشعار شب قدر جملات شب قدر با اشعار سوزناک و متن های غم انگیز شهادت حضرت علی (ع) دکلمه شب قدر در وصف حضرت علی و اشعار سوزناک شهادت آن حضرت متن عدالت + جملات زیبا و پرمعنی از بزرگان در مورد عدالت متن زیبا برای زیر عکس خودم + جملات کوتاه خاص برای استفاده در کپشن جملات تبریک عید فطر (شعر، متن تبریک و عکس نوشته تبریک) سخن بزرگان در مورد قبول اشتباه؛ جملات آموزنده درباره پذیرش و قبول اشتباهات متن در مورد تجربه + سخن و جملات بزرگان در مورد تجربه افراد در زندگی عکس نوشته خوشبختی برای استوری و پروفایل + متن های زیبا در مورد خوشبختی و سعادت