متن تبریک روز ارتش به همسر و اعضای خانواده + جملات تبریک رسمی و صمیمانه

متن و جملات تبریک روز ارتش

متن های ویژه تبریک روز ارتش 29 فروردین ماه به همسر، پدر، برادر، اعضای خانواده و دوستان ارتشی را در این بخش آماده کرده ایم. این جملات رسمی و صمیمانه ویژه روز ارتش در 29 فروردین ماه نوشته شده اند و امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرند.

آنچه که امروز بدان می بالیم مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی است که در 8 سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقابل تمامی قدرت های روز جهان آبدیده شدند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آوردند.

***

29 فروردین، یادآور رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

***

مبارک‌ باد بر ملت‌ شریف‌ چنین‌ رزمندگانی‌ قدرتمند و عاشقانی‌ چنین‌ محو جمال‌ ازلی‌ که‌ جانبازی‌ در راه‌ محبوب‌ را آرمان‌ اصیل‌ خویش‌ می‌دانند». امام‌ خمینی‌

سلامتان باد ای راهروان ولایت و امامت، ای حافظان پرتوان رزمی رهبر، ای نیروی مسلح امامت و امت و سلامتان باد که امامتان و مرادتان و پیر جمارانتان در توصیف شما فرمود:«افتخار بر رزمندگانی که جبهه های نبرد را با مناجات خویش عطرآگین نمودند». روز ارتش مبارک باد

متن تبریک روز ارتش به همسر و اعضای خانواده

متن تبریک روز ارتش به دوستان

روز ارتش، ارتشی که سال هاست دست در دستِ آزادی به پیش می رود و از خنکای تلاشش، نسیم عدالت همواره بر پرچم وطن می وزد، مبارک باد.

***

برادر ارتشى! تو، خورشید روزهاى خاکسترى دفاع بودى و پرنده جانت، شکستن قفس هاى وابستگى را به ما آموخت. آمدى تا کوچه هاى وارستگى و اقتدار را عابر باشیم و عشق به وطن، راز همیشه بودنمان باشد.

***

چونان کوه البرز پیمان من / چو دریای توفنده ایمان من
منم ارتشی، تحت فرمان آقا / تمام جهان تحت فرمان من
روز ارتش مبارک باد …

***

جملات صمیمانه تبریک روز ارتش به همسر

مهم نیست که چقدر،
ارتش ایران بسیار بزرگ است
و ما از آن ها بسیار سپاسگزاریم.
29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد!

***

چو ایران نباشد تن من مباد
بدین بوم و بر زنده یک تن مباد
روز ارتش گرامی باد!

***

متن تبریک روز ارتش به همسر و اعضای خانواده

تو، خورشید روزهای خاکستری دفاع بودى و پرنده جانت ، شکستن قفس هاى وابستگى را به ما آموخت
آمدی تا کوچه هاى وارستگى و اقتدار را عابر باشیم و عشق به وطن، راز همیشه بودنمان باشد.
روز ارتش مبارک باد.

***

متن تبریک روز ارتش به همسر و اعضای خانواده

29 فروردین، یادآور رشادت‌های‌ بزرگ‌ مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.
روز ارتش مبارک باد.

***

امروز روز شماست، شما رزم آزمایانِ ایران زمین که طلایه دارِ میهنید و در صفِ ارتش.
روز ارتش، ارتشی که با روحِ مقاومت آمیخته و با هیاهو و تکاپو عجین است، مبارک باد .

مطالب مشابه را ببینید!

متن تبریک روز معماری در 3 اردیبهشت [ جملات کوتاه تبریک روز معماری ] متن تبریک روز کارآفرین سوم اردیبهشت { جملات تبریک و سخن کارآفرینان بزرگ } شعر سفر + اشعار زیبا در مورد سفر کردن با شعرهای کوتاه و بلند زیبا دلنوشته های زیبای پر احساس + جملات دلی عاشقانه و احساسی برای عشق اشعار یاد خدا + مجموعه شعر یاد خداوند بزرگ و پرودگار جهان از شاعران مختلف اشعار غمگین + شعر کوتاه و بلند از شاعران برجسته در مورد جدایی و عشق متن و جملات محبت کردن + جمله های کوتاه در مورد مهر و محبت و بخشیدن متن عاشقانه سنگین + جملات فاز سنگین تیکه دار و عاشقانه جدید سخنان مارلون براندو + سخنان آموزنده از اسطوره بازیگری متن عاشقانه زیبا برای اولین دیدار آشنایی + عکس نوشته رمانتیک