متن تبریک انتصاب شغل جدید + جملات برای ارتقاء مقام و پست جدید

خیلی از افراد ممکن است ارتقاء شغلی بگیرند و مقام و پست جدید را به دست آورند. در این بخش روزانه متن و جملات تبریک انتصاب شغل جدید را آماده کرده ایم که می توانید برای دوستانی که بتازگی ارتقای شغلی پیدا کرده اند بفرستید.

photo 2024 03 18 17 18 11

جناب آقای …..

انتخاب بجا و شایسته جنابعالی که نشان از درایت، لیاقت و توانمندی شما دارد را صمیمانه تبریک و تهینت عرض نموده و رجای واثق داریم تعهد و کارآمدی هاي‌ برجسته شما نوید بخش دستیابی هر چه بیشتر…. به قله هاي‌ رفیع  پیشرفت و توسعه خواهد بود. بدین گونه مقدم ان فرهیخته علمی و با تجربه را گرامی داشته و حرکت به سمت افق هاي‌ روشت توام با سعادت و تداوم توفیقات همکاران شما را از پشگاه ایزد منان در مسیر منتهی به کسب رضایت الهی و خدمت صادقانه مسالت داریم .

از طرف….

***

جناب آقای….

حسن انتصاب  شایسته جنابعالی بعنوان صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون شما را در پیش بردن اهداف نظام  مقدس جمهوری اسلامی  و …..از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

از طرف

***

pexels fauxels 3184465 scaled

جناب آقای …….

با کمال مسرت  انتصاب شایسته  حضرتعالی را بعنوان که بحق از سرمایه هاي‌ ارزشمند شهرستان می باشید، صمیمانه تبریک عرض نموده، رجای واثق داریم که این انتخاب سرآغاز راهی پر امید به سمت دستیابی به قله هاي‌ رفیع توسعه شهرستان بوده و نوید بخش نشاط و تحرک  اهالی خواهد بود.  موفقیت و سربلندی شما و کلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه باریتعالی مسالت می نماییم.

***

متن تبریک انتصاب شغل جدید

جملات تبریک شغل جدید و انتصاب جدید

برادر محترم جناب آقای….
رئیس محترم…..
با درود و احترام؛
خدمت بی منت به جوانانی شریف، نجیب و ارزش مدار که از حریم آرمان هاي‌ انقلاب اسلامی و ولایت به زیبایی حراست میکنند، نعمتی است که فقط شایستگان، به خادمی چنین مردمی نائل می‌گردند و حال که شما برادر محترم بعنوان رئیس……. منصوب شده اید تبریک خویش را آراسته حضور پرخیر و برکت شما در این مسئولیت خطیر در پیشرفت علمی کشور می نمایم.
سلامت و موفقیت جنابعالی را از خداوند منان خواهانم.

***

برادر گرامی جناب آقای….

با درود و احترام
با اهدای نیکوترین تحیات، انتصاب شایسته جنابعالی را بعنوان ……. تبریک می‌گویم. امیدوارم در سایه ایزد منان و با استفاده از تجارب و توانمندی خود و دیگر همکاران در اعتلای آرمان هاي‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

***

meeting background 2av5fmtvglsmz5kj

جناب آقای پزشک ……

با درود
احتراما انتصاب شایسته جنابعالی را بعنوان ……. تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
از خداوند متعال موفقیت روز افزون شما را در نیل به اهداف مورد نظر آرزومندم.

***

متن تبریک انتصاب شغل جدید

متن های کوتاه ارتقاء و انتصاب شغلی

جناب آقای ….
مطمئناٌ مدیریت  اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی  ؛ موجبات ارتقاء ان مجموعه را فراهم خواهد نمود.از درگاه حضرت سبحان ؛ تداوم تعالی و توفیق ؛ سعادت و سیادت جناب عالی را مسالت دارم .

***

برادر گرامی جناب آقای ….
با اهدای درود و احترام،
برخود واجب میدانم انتصاب جنابعالی بعنوان ….تبریک گفته و از خداوند متعال موفقیت ان بزرگوار را خواهانم. خاطر جمعی واثق دارم با توجه به تعهد، تخصص، دیدگاه و تجربه جنابعالی شاهد پیشرفتهای دانشگاه خواهیم بود.

و من الله التوفیق

***

آقای ….
انتصاب بجا و  شایسته جنابعالی  بعنوان  ….. بسیار باعث مسرت و خشنودی است. از صمیم قلب  انتصاب جنابعالی  را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
توفیقات روز افزون و سلامتی شما را از درگاه خداوند منان آرزو مینمایم.

***

جناب آقای ….

مطمئناٌ مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی ؛ موجبات ارتقاء ان مجموعه را فراهم خواهد نمود. از درگاه حضرت سبحان ؛ تداوم تعالی و توفیق ؛ سعادت و سیادت جناب عالی را مسالت دارم .

***

جناب آقای……..

با عرض درود و احترام، بدین گونه انتخاب شایسته جنابعالی بعنوان ………. را تبریک عرض می نمایم. امید است در پرتو الطاف حضرت حق، بیش از پیش موفق و پیروز باشید.

***

work background

جملات رسمی تبریک انتصاب شغل

برادر گرامی جناب آقای….

با درود و احترام

با اهدای نیکوترین تحیات، انتصاب شایسته جنابعالی را بعنوان ……. تبریک می گویم. امیدوارم در سایه ایزد منان و با استفاده از تجارب و توانمندی خود و دیگر همکاران در اعتلای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

***

معاونت محترم / مدیرعامل/مدیر کل/ رییس دانشگاه …

جناب آقای / سرکار خانم …………………..

انتصاب شایسته جناب عالی بعنوان ” مدیرکل روابط عمومی معاونت ………………… ریاست جمهوری” را تبریک عرض می نمایم.

امید است که حضور شما در این مسئولیت بعنوان خادمی صدیق و ولایت مدار با کوله بار گرانی از تجربه ؛ نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش ان معاونت محترم در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری مد ظله العالی سال ….. نام گذاری گردیده است، خواهد شد.

دوام توفیقات روز افزون را از جهاندار جان آفرین مسالت داردم.

با کمال تشکر

***

استاد محترم سرکار خانم / جناب آقای پزشک / مهندس ….

احتراما

بر خویش فرض میدانم از سوی خود و همه ی استادان و دانشجویان …. انتصاب شایسته و مدبرانه حضرت عالی رابه ریاست ……. صمیمانه تبریک عرض نمایم .

***

انتصاب مسرت بخش شما برادر ارزشی ؛ مؤمن و متعهد در منصب ……………………… بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و نوید بخش افزایش فضای دانش و بینش در کالبد همه ی علاقمندان به این مجموعه عظیم علمی گردیده است.

ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه ی خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این دانشگاه تمنا دارد.

با کمال تشکر

***

متن های رسمی و صمیمانه تبریک شغل و انتصاب شغلی

برادر محترم جناب آقای……

درود علیکم

آسمان بلند فرهنگ و هنر ایران زمین پیوسته پرستاره بوده و فروغ فرهنگ فرزانگی ایرانیان همواره دل و دیده جهانیان را روشنی و گرمی بخشیده است. جوهر این فرهنگ ایمان است و جان مایه ان عشق و این است راز ماندگاری و جاودانگی اسلام ناب محمدی «ص». بدینوسلیه ضمن تبریک مناسبت انتخاب شایسته ی جنابعالی به سمت ……… از خداوند منان آرزوی موفقیت فراوان برای حضرتعالی و استواری گام هایتان را در راه تعالی و قرب به خداوند خواستارم.

***

برادر محترم جناب آقای…..
باسلام،
احتراما، انتصاب شایسته جنابعالی را بعنوان…….. تبریک عرض نموده و یقین داریم با عنایت به شایستگی و تجارب جنابعالی و استعانت از خداوند متعال شاهد رشد و شکوفائی هرچه بیشتر …….. خواهیم بود.

***

برادر محترم جناب آقای…..
باسلام،
احتراما، انتصاب شایسته جنابعالی را بعنوان…….. تبریک عرض نموده و یقین داریم با عنایت به شایستگی و تجارب جنابعالی و استعانت از خداوند متعال شاهد رشد و شکوفائی هرچه بیشتر …….. خواهیم بود.

***

برادرگرامی جناب آقای….
درود علیکم
با احترام، بدینوسیله انتصاب شایسته جنابعالی رابه سمت ……. تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند باری تعالی توفیقات روز افزونتان را آرزومندم. رجاء واثق دارم که در این عرصه جدید نیز هم چون عرصه هاي‌ دیگر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کماکان موفق، مؤید و پیروز باشید.

***

istockphoto 856959748 612x612 1

جناب آقای ……
بدینوسیله انتخاب شایسته جنابعالی رابه …………… تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است در پناه ایزد منان در پیش بردن اهداف ….. بیش از پیش موفق و مویدباشید.

***

برادر گرامی جناب آقای ….
با اهداء درود و آرزوی توفیق

بدین وسلیه انتصاب به جا و شایسته حضرتعالی را بعنوان …… که مبین مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده تان در سطوح مختلف آموزش عالی کشور میباشد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم، امیدوارم هم چون گذشته در راستای تحقق اهداف ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره موفق و موید باشید.

***

با قلبی سرشار از شادی این موفقیت را به تو تبریک می گویم بهترینم و امیدواریم هر روز ما همراه با پیروزی باشد.

پست جدید مبارک همسر عزیزم …

***

جناب آقای…..

انتصاب جنابعالی رابه سمت ……………. تبریک عرض نموده و آرزومندم در سایه دلسوزی جنابعالی شاهد پیشرفت ان مجموعه باشیم.

***

جناب آقای / سرکار خانم

با کمال مسرت و افتخار انتصاب مجدد جنابعالی به ……… راکه سمبل بارزی از توانایی های ارزشمند ان عزیز فرهیخته وتلاشهای خستگی ناپذیر جنابعالی می باشد تبریک عرض مینمائیم .امید است در سایه الطاف الهی در پیش بردن اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جامعه دانشگاهی موفق و سربلند باشید

***

به سلامتی تمام کسانی که مهندسی را درک کردند،

به سلامتی تمام کسانی که پلی ساختند از انتهای بن بست کوچه رفاه تا بیکران،

به سلامتی تمام کسانی که خود را شبانه روز وقف کردند تا همگان شبانه روزی روشن داشته باشند،

به سلامتی تمام کسانی که لذتش را فهمیدند نه آنان که تنها به نامش خوانده شدند…

موفقیت کاریتان را تبریک می گوییم و امیدواریم در تمام مراحل زندگی تان طعم شیرین موفقیت را بچشید.

مطالب مشابه را ببینید!

متن و جملات تبریک افتتاحیه + متن های رسمی و زیبا برای تبریک بازگشایی کار و شغل جدید متن تبریک موفقیت شغلی به همسر + جملات زیبای احساسی برای پیشرفت در کار و شغل متن تشکر از رئیس + جملات رسمی و زیبای تشکر از رئیس اداره و شغل متن تبریک روز خیاط؛ جملات، عکس نوشته و شعر برای شغل خیاطی متن زیبا در مورد پرستار با جملات و شعر برای شغل پرستاری متن انگیزشی کسب و کار برای کپشن؛ جملات انگیزه دهنده شغلی برای استوری متن انگیزشی شغلی و جملات انگیزه دهنده برای کسب و کار متن موفقیت زندگی و کار + جملات انگیزشی در مورد موفقیت در مراحل زندگی و شغل انشا معلم ؛ انشا در مورد معلم ؛ 7 انشای زیبا در مورد معلم و شغل معلمی جملات انگیزشی فروش و کسب و کار و سخنان بزرگان ویژه موفقیت شغلی