متن انگیزشی بلند جدید با جملات طولانی متفاوت انگیزه بخش به زندگی

گلچین جملات انگیزشی جدید و بلند

گلچین جملات جدید و متفاوت بلند انگیزشی و انگیزه بخش با عکس نوشته های جالب پر انرژی را در این بخش روزانه ارائه کرده ایم.

جا نزن !

کلمه ی من بود به خودم بعد از هر هزار دفعه ای که خراب کردم
بعد از هر بار گریه و زاری وقتی داشتم اشکامو پاک میکردم
بعد از هر بار نا امید شدن و خط خطی کردن نوشته هام
کلمه امید بخشی که میگفتم :
«جا نزن »
بود
کلمه ای که بهم میگفت هدفت سخته ولی تو
تو سخت تری!
تو قوی تری !
حتی اگه زمین خوردی و زانو هات زخمی
شده ولی نمیخوام رو زمین بمونی!
.
نمیتونی رو زمین بمونی 🙂
.
بالاخره یه جا باید بلند شی
چه بهتر که الان بلند شی ، نه وقتی که دیگه
کار از کار گذشته !
الان که خسته ای ادامه بده
نه وقتی که خستگیت در رفت
اون موقه دیگه ارزش نداره
«اون موقه دیگه همه بهت رسیدن »

***

متن انگیزشی بلند جدید

یاد گرفتم هر اتفاقی که تو زندگیم افتاد رو با اغوش باز بپذیرم چون که با اتفاقایی که افتاد تو زندگیم بزرگ شدم
همیشه هر راهیو که رفتم فقط برای بدست اوردن آرامش بود و شاید هنوز خیلی راه هست که باید برای بدست اوردنش برم
ولی زندگی اینو بهم یاد داد تو این مسیر اگه هراتفاقی برام افتاد چه خوب وچه بد پا پس نکشم و قوی تر به راهم ادامه بدم
. من با این تفکر خوشبختم …

***

برای خوشبخت شدن
مهم نیست که چقدر داشته باشیم
مهم این اينه كه چقدر لذت ببریم…❤️
#چارلز_هادون

چقدر لذت ميبرى؟😉

***

متن انگیزشی بلند جدید

وقتی از ته دل بخندی ، وقتی هر چیزی را به خودت نگیری ، وقتی سپاسگزار آنچه که هست باشی ‌، وقتی برای شاد بودن نیاز به بهانه نداشته باشی ؛ آن زمان است که واقعا زندگی میکنی‌💚🌱

***

به خودت حالی کن ما قوی می‌شویم از همان‌جا که ضعیف شدیم، و رشد می‌کنیم، از همان‌جایی که زخم خوردیم.

به خودت حالی کن که هر چیزی در جهان ممکن است مشابهی داشته‌باشد، اما از تو فقط یکی در جهان هست، خودت را دوست داشته‌باش، با ساده‌ترین اتفاقات و رفتارها نرنج، و برای رشد و تعالی اخلاق و باور و هویتت، بجنگ

***

متن مثبت و بلند انگیزشی

به نظرم نباید آرزو کنی هیچ وقت شکست رو تجربه نکنی یا کسی بهت نارو نزنه.
نباید از دنیا بخوای همیشه آدمای دورت خوب بمونن.
اگه این بلا سرت نیاد هیچ وقت تبدیل به یه آدم قوی و منطقی و جنگجو نمیشی.
باید مثل الماس انرژی و گرما و فشار رو تحمل کنی.
اگه امروز خودتو آدم منطقی میدونی مدیونِ تمام آدم هایی هستی که یه جایی از زندگیت با کارشون بهت فهموندن از هیچ کس جز خودت توقع نداشته باش.

***

متن انگیزشی بلند جدید

من به فرداهاى تو
به آبى آسمان
به سبزى نگاه باران

من به روزى كه دوباره كوچه ها مى‌خندند
من به آغازى بر يک پايان يقين دارم…

***

یوقتایی همه چی خوب پیش میره
اما یهو یه اتفاق اوضاع رو تغییر میده
یوقتایی ام تو اوج ناامیدی و روزای سخت
همه چیز درست میشه

زندگی کوتاه،شکننده و ناپایداره
ما هیچی نمیدونیم
حتی از یه لحظه بعدمون
پس حتی تو اوج ناامیدی هم
تلاش کن و ادامه بده…..

***

همیشه یک تِکه رویای شخصی توی
جیب پیراهنت باشد…
چیزی شبیهِ عشق …
-چیزی شبیهِ امید
چیزی درست شبیه ایمان…
گاهی تنها چیزی که آدم را سرِ پا نگه میدارد،نادیدنیِ شخصیِ آدم است.
چیزی شبیه یک تکه رویا
تویِ جیبِ پیراهنت…
💗

***

متن انگیزشی بلند جدید

زندگی پر از لحظه‌های دشوارهِ . ولی همیشه کسی وجود دارِ که وضعش بدتر از شما باشِ. دست از گلایه کردن، شکایت کردن و غرغر کردن بردارید. اما اگر میخواین یک غرغروووو و بچه ننه باشید . بدونید زندگی برای شما پراز درد و رنج سختی میشِ. اما من یک پیشنهاد فوق العاده برای شما دارم. خسته نشید، ناامید نشید از براورده کردن رویاهاتون دست نکشید. در برابر تمام سختی ها تمام قد باایستید.  اون موقع زندگی همون چیزی میشه کهدر حال ساختنش هستین و مطمئن باشید که می‌توانید اون رو  عالی بسازید.

***

اگر دوست دارین موفق باشید و موفق باقی بمونید، باید با تمرکز بالا سخت تلاش کنید. بهتر شدن کار سختیِ و هزاران بار تمرین و تلاش میخواد. یادتون باشه به جای این که حواستون رو به موارد منفی بدین، به اهداف و تمام چیزهای خوبی که توی زندگی دوست دارید به دست بیارید متمرکز باقی بمونید. کارها رو نیمه تمام نذارید. استراحت کردن در زمان اوج گرفتن جایز نیست. باید همیشه مثل روزهای اول کار کنید. اگر اجازه بدین که پیروزی حواستون رو از کار پرت کنه مطمئن باشید که دارید بذر شکست رو توی باغچه زندگی میکارید.

***

متن زیبا و بلند انگیزشی

اگر زندگی شما اون چیزی نیست که می خواید. نترسید و از خودتان بپرسید، آیا سهم من از زندگی اینه؟ فرقی نداره که چند سال دارید خودتون رو با متری که دیگران برای اندازه گیری شما آماده کردن اندازه نگیرید. شما متر خودتون رو داشته باشید. این متر احساس شما است. این متر قلب شما است، اگرقلبتون بهتون میگه میتونی، پس میتونی رفیق.

***

کلمه جادوی برای موفقیت اکنون یا همین حالا است . فردا ،هفته آینده ، فلان روز، فلان وقت کلماتی هستن که شروع بدبختی و شکست شما میشن بعدا انجامش میدم تقریبا مترادف با کلمه  هرگزِ انجامش نمیدم میشه. ما خودمون رو گول میزنیم، به خودمون میگییم یک روز شروع می کنم! ولی خداوکیلی چندبار از این یک روزا اومده . در حالی که باید بگیم همین الان شروع می کنم ، چرا حالا نه ؟

***

قتی آدمهای پست میخوان شما رو به سمت خودشون بکشن، شما مقاومت کنید. تردید نکنید همه جا آدمهایی هستن که میخوان شکست شما رو ببینن. اونها میخوان دچار بدبختی بشید. یا مورد سرزنش و توبیخ قرار بگیرید. یا هزارتا نیت پلید دیگه . بهترین کار برای مبارزه کردن با این آدما، دوری از اون ها است. یک مثال قدیمی قشنگ دقیقا منظور من رو توضیح میده.( هیچوقت با یک خوک کشتی نگیر، برای اینکه مجبوری توی کثافت های اون غلط بزنی)

***

یادتون باشه مردمی که میخوان شما رو ناامید کنن خودشون تقریباً همیشه افراد ناموفقی هستن اونها  از لحاظ کارایی بسیار معمولی هستن و در سطح پایینی قرار دارن.  نظرات این افراد مانند سمِ. در برابر مردمی که میخوان شما را در مورد توانایی نداشتن مجاب کنن کاملا موضع دفاعی بگیرید. نصیحت های منفی اونا رو فقط به عنوان رجزخونی مقابل خودتون تلقی کنید. فوق العاده مراقب این افراد باشید. اجازه ندید که مردم منفی باف نقشه شما رو که برای کسب موفقیت درسرتون دارید نابود کنند.

***

متن انگیزشی بلند جدید

کسانی که به شانس اعتقاد دارید! فرض کنید در تغییر کادر مدیریتی کمپانی های موفق و بزرگ مثلا ژنرال موتورز شانس حرف اول رو میزد یعنی شانس تعیین می‌کرد چه کسانی به عنوان مدیران ارشد اونجا کار کنن. به نظرتون شیرازه تمام کارها از دست در نمیرفت. برای یک لحظه ای تصور کنید که کمپانی جنرال موتورز کاملاً بر مبنای شانس مدریت و اعضا رو انتخاب میکیرد. برای این کار اسم همه کارمندان رو توی گوی شانس می‌ریختن و  اولین اسمی که از گوی جدا میشد، رئیس می شد. دومین اسم مدیر عامل و همینطور تا پایین ادامه پیدا مکیرد. احمقانه نبود؟

***

یاد گرفتم که پیروزی در قبول نکردن شکستِ و هر شکست یک پله است در راه اوج گرفتن و رسیدن به هدف. دقیقا توانایی افراد خیلی قدرتمند و موفق توی همین مورده، یعنی طرز فکر شکست ناپذیر دارن. پس تو هم باید به این طرز فکر برسی. اولا نترس و هرچی از زندگی میخوای طلب کن. دوما یادت باشه اجازه ندی که دیگران برای زندگی تو تصمیم بگیرن. نذار به تو دستور بدن چطوری زندگی کنی. اگر کسی سر به سرت گذاشت سرت رو زیر ننداز و اجازه نده که اذیتت کنن. شجاع باش و مقابل زورگوهای زندگی ایستادگی کن. بذار بفهمن که نمیتونن تو رو اذیت کنن . قوانین خودت رو تنها خودت باید بسازی.

***

به خاطر داشته باشید که قرار نیست همیشه پیروز شوید. برخی روز‌ها، کاردان‌ترین افراد هم طعم شکست را تجربه می‌کنند. اما فراموش نکنید که همیشه پس از آن که امروز نهایت تلاش خود برای دستیابی به موفقیت را انجام داده‌اید، فردایی در کار است. – مکسول مالتز

***

بدترین و در عین حال تاسف‌آورترین کاری که تاکنون انجام داده‌ام، قبول کردن شکست است. این کار بسیار ناسالم است. بهترین کاری که می‌توان انجام داد، بلند شدن و دوباره تلاش کردن است – وینی هارلو

***

در هنر جنگ، اگر خود و دشمنتان را به خوبی بشناسید، هنگام نزدیک شدن به میدان نبرد احساس ترس نخواهید کرد. اما اگر تنها خود را بشناسید و نه دشمن، به ازای هر پیروزی، یک شکست وجود خواهد داشت – امیلی تورن

***

شکست به معنای پایان یک انسان نیست اما تسلیم شدن به این معناست. یک انسان با شکست به پایان کار نمی‌رسد بلکه وقتی تسلیم می‌شود، کارش تمام است – ریچارد ام نیکسون

***

برنده ها از زیر کار در نمی روند،
به استقبال کارهای سخت می روند!

چون می دانند چه آینده ای در انتظارشان است!

اما بازنده ها همیشه کار را مانند تنبیه و مجازات می بینند و با بی میلی کار میکنند!

***

دلیل اینکه بسیاری از انسان‌ها احساس بازنده بودن می‌کنند آن نیست که زندگی‌شان به راستی یک باخت بزرگ است. شاید گمان می‌کنند برنده بودن، آن است که بر روی کره‌ی ماه فرود آیند.

آنتونی رابینز

***

بزرگترین نشانی که سرنوشت می تواند به ما هدیه کند این است که اجازه دهد ما مدتی در کنار مخالفان خود بجنگیم، زیرا از این راه پیروزی بزرگی را برای خود رقم می زنیم.

فریدریش نیچه

***

هنگامی که رویدادهای این جهان را با وجود دردناک بودن و ناخوشایند بودن آنها، با دید و نگرشی مثبت می‌نگرید و چَم و مفهوم دیگرگونی به آن می‌دهید، به راستی برنده می‌شوید.

آنتونی رابینز

***

زندگانی برد و باخت

زندگــی با بُـــرد از دست دادن است

اصل این معنـــی یقین با زادن است

گر نباشد زندگـــی شیــــرین کجاست

زندگانی گاه برپاد و گاهی افتادن است

منصور مقدم

***

نمی دانم اینجا که ایستاده ام تقدیر من است یا تقصیر من…

اما وقتی یافته هایم را با باخته هایم مقایسه می کنم می بینم،

چون خدا را یافتم هرچه باختم مهم نیست.

***

چشم هایم را باز می کنم…

چه خواب عجیبی بود…

به گمانم جایی را باختم که فکر می کردم این بازی تمام شده…

اما اینطور نبود…

درست است که باز هم نشد

اما کاری را کردم که دلم می خواست…

مطالب مشابه را ببینید!

جملات خفن انگیزشی با انرژی و جدید [ 60 متن انگیزه دهنده جالب ] متن صبح بخیر انگیزشی ایجاد انرژی مثبت + پیام صبح بخیر خوشگل و قشنگ متن ویژه روزه داران در ماه رمضان + جملات مذهبی انگیزشی برای افرادی که روزه می گیرند جملات انگیزشی موفقیت + متن هاب ناب و انگیزشی زیبا و کوتاه کپشن جوانه زدن و جملات انگیزشی جالب از نو رشد کردن و شکوفا شدن عکس نوشته روزهای خوب + متن و جملات انگیزشی برای روزهای خوب و آینده روشن جمله انگیزشی | گزیده جمله کوتاه و بلند انگیزشی مثبتِ موفقیت و تلاش جملات انگیزشی امید + متن های پر انرژی امیدوار کننده کوتاه از بزرگان استوری انگیزشی کوتاه؛ بهترین متن های انگیزه دهنده خاص متن های روانشناسی برای کپشن و پست؛ متن های انگیزشی عمیق روانشناسی