جملات انگیزشی بعد از شکست عشقی + متن های امیدوار کننده پس از شکست عاشقی

متن های ویژه انگیزشی با جملات امیدوار کننده برای پس از شکست عشقی و طلاق را در این مطلب روزانه آماده کرده ایم.

جملات انگیزشی و  متن های امیدوار کنند پس از شکست عشقی

همیشه شکست عشقی، طلاق و پایان رابطه می تواند آسیب روحی به همراه داشته باشد به خصوص اگر فرد به ناگهان غافلگیر شود و در این شرایط فراموش کردن و برگشتن به زندگی کمی سخت است، پیشنهاد ما در این بخش روزانه خواندن و استفاده کرد از جملات انگیزشی خاصی است که روانشناسان برای افرادی که دچار شکست عشقی شده اند توصیه کرده اند.

«من بهتر از او پیدا خواهم کرد»

بیان این جمله اگر بر منحصر بفرد بودن او اعتقاد داشته باشید ، مشکل است اما می تواند باور شما را به مرور زمان تغییر دهد و شما را با فردی آشنا می سازد که عشق خود را بیشتر به شما ابراز می کند و با شما مهربانانه تر رفتار خواهد کرد.

***

«چند روز از جدایی مان گذشته و حال من احساس می کنم که…»

با گفتن این جمله یادآور آن می شوید که با گذشت ساعت ها، روزها و حتی ماهها از آن روز جدایی به وضوح احساس شما تفاوت کرده است . در نظر داشته باشید احساسات شما صادق تر و با اعتمادتر از افکارتان هستند، بنابراین به ندای قلب تان اعتماد کنید.

***

«من بدون او، بهترم زیرا…»

کارهایی را که به آنها علاقه دارید اما در طول رابطه، به این دلیل که همسرتان انجام آن کارها را دوست نداشته ، از آنها اجتناب می کردید، انجام دهید. این کارها حتی اگر کوچک باشند، مثل خوردن یک میوه یا غذا و…. که به دلیل آلرژی همسرتان از خوردن آن اجتناب می کردید ، به شما حس مثبتی منتقل خواهند کرد.

***

جملات انگیزشی بعد از شکست عشقی

«من از مدل موهای او متنفرم»

اگر از یکی از عادت های طرف مقابلتان متنفرید به جای فراموش کردن و نادیده گرفتن، بر آن رفتار حتی اگر کوچک و ناچیز باشد، تاکید کنید. این کار به شما یادآوری می کند که طرف مقابل تان کامل و بی نقص نیست .افرادی که بعد از جدایی، نکات منفی شریک زندگی شان را می بینند کمتر از دیگران افسرده می شوند.

***

«لعنت به او»

در برخی مواقع استرس ، بیان جمله ای مانند «لعنت به او»، شدت درد و رنج را کاهش می دهد و تاثیر مثبتی بر روحیه فرد می گذارد پس این جمله را فریاد بزنید تا آرامتر شوید.

***

«من باید شاد باشم»

سعی کنید در لحظات سخت به خودتان یادآوری کنید که شما باید شاد باشید و برای تغییر روحیه تان حتی اگر شده یک لبخند کوچک بزنید زیرا لبخند می تواند سبب کاهش ضربان قلب فرد در مواقع استرس زا، شود.

***

«من خودم را دوست دارم»

گفتن این جمله و تاکید بر آن ضروری است . اگر در زندگی خطا و یا غفلت هایی داشته ایم ما مسئول کارهای خود و یا مقصر انجام آن هستیم اما ما نباید به خاطر کارهای گذشته و انتخابات آن خود را سرزنش کنیم و از آن پشیمان شویم.

جملات امیدوار کننده انگیزشی پس از شکست

شکست خوردن شما را نخواهد کشت، شکست میل درونی شما را به اتفاق افتادن خواسته هایتان افزایش می‌ دهد

*

شکست به معنای بی لیاقت بودن شما نیست و مانع موفقیت در تلاش بعدی شما نخواهد بود

*

جملات انگیزشی بعد از شکست عشقی

شکست فرصتی برای شروع دوباره است، این بار هوشمندانه‌ تر

*

تفاوت بین افراد متوسط و موفق، واکنش و درک آن ها از شکست است

*

. تنها وقتی شکست می خورید است است که چیزی را کشف می‌ کنید. وقتی احتیاط کنید تا شکست نخورید، شما از تجربیات خود نمی توانید استفاده کنید

*

ما همراه با موفقیت به این دنیا آمده‌ ایم. تنها چیزی که وجود دارد، افرادی هستند که به شکست‌ های ما اشاره می کنند و چیزهایی هستند که آن ها با نامی به عنوان شکست به ما نسبت می‌ دهند است

*

من به شکست اعتقادی ندارم. اگر از انجام دادن کاری لذت می‌ برید، پس شکستی در آن وجود ندارد

*

جملات انگیزشی بعد از شکست عشقی

اگر در حال حاضر و آینده شکست نخورید، نشانه این است که کارها را به شیوه‌ ای خلاقانه انجام نمی‌ دهید.

*

بزرگترین افتخاری که در زندگی نصیب ما می‌شود هرگز سقوط کردن نیست، این است که بتوانیم هر بار که سقوط می‌کنیم دوباره بلند شویم.

*

بدون شکست، زندگی کردن غیر ممکن می‌ شود، جز اینکه خیلی محتاط باشید که احتمالاً زندگی خوبی نخواهید داشت و با این کار به صورت پیش فرض شکست خورده‌ اید.

*

مهم‌ ترین دلیلی که افراد در زندگی شکست می‌ خورند این است که به حرف‌ های دوستان، خانواده و همسایگانشان گوش می‌ کنند
ناپلئون هیل

*

بزرگ‌ ترین ترس ما نباید از شکست خوردن باشد بلکه باید از کسب موفقیت در چیزهایی باشد که در زندگی اهمیت چندانی ندارند.

*

هرگز کسی برای ورشکستگی، چاقی، تنبلی یا حماقت برنامه‌ ریزی نمی‌ کند. همه‌ ی این ها وقتی اتفاق می‌ افتند که شما برنامه‌ ی مشخصی نداشته باشید

*

جملات انگیزشی بعد از شکست عشقی

موفقیت نبردی فرسایشی است. به‌طور حتم، عنصر استعداد هم وجود دارد. اما اگر به‌اندازه‌ ی کافی جست‌ و جو کنید، سرانجام اتفاقی خواهد افتاد

*

شکست ها پله های نبردبان موفقیت هستند. کسی که از اولین شکست ناامید می شود، سزاوار کامیابی نیست.

*

اگر تاکنون چندین بار شکست خورده اید، نگویید که شکست خوردم، تنها بگویید تنبلی کردم. زیرا اگر شخص تنبل نباشد، هیچ گاه شکست نخواهد خورد.

*

زمانی که دانش یک مرد برای موفقیت کافی است ولی تقوای او کافی نیست، هر چه را که او ممکن است بدست آورد دوباره از دست خواهد داد.

*

هر گاه خبر های بد را به عنوان یک نیاز به تغییر و نه یک خبر منفی پذیرفتید شما از آن شکست نخورده اید بلکه از آن چیزهای تازه آموخته اید

*

من هفتصد بار اشتباه نکردم. من یک بار اشتباه نکردم من زمانی موفق شدم که هفتصد راهی را که موفقیت آمیز نبود اصلاح کردم. هر گاه راهی را که عمل نمی کرد حذف کردم راهی را پیدا کردم که کار می کرد.
توماس ادیسون

*

هر چه شما را نمی کشد شما را قوی تر می کند.

*

خطا فرصتی است که هوشمندانه تر باشیم.

مطالب مشابه را ببینید!

کپشن انگیزشی و انرژی مثبت + جملات انرژی بخش خاص برای استوری معروف ترین جملات انگیزشی زندگی؛ جدیدترین متن های انگیزه دهنده خاص سخنان آموزنده از 15 کار آفرین برتر دنیا + جملات انگیزشی مالی و سرمایه گذاری جملات انگیزشی کارآفرینی؛ متن انگیزه دهنده و سخنان کارآفرینان موفق جملات خفن انگیزشی با انرژی و جدید [ 60 متن انگیزه دهنده جالب ] متن صبح بخیر انگیزشی ایجاد انرژی مثبت + پیام صبح بخیر خوشگل و قشنگ متن ویژه روزه داران در ماه رمضان + جملات مذهبی انگیزشی برای افرادی که روزه می گیرند جملات انگیزشی موفقیت + متن هاب ناب و انگیزشی زیبا و کوتاه کپشن جوانه زدن و جملات انگیزشی جالب از نو رشد کردن و شکوفا شدن عکس نوشته روزهای خوب + متن و جملات انگیزشی برای روزهای خوب و آینده روشن