جملات ادبی در مورد سرد شدن از عشق + متن در مورد کمرنگ شدن و بی حس شدن به عشق

متن در مورد سدن شدن از عشق و جملات ادبی کمرنگ شدن رابطه

جملات زیبای ادبی در مورد سرد شدن از عشق، کمرنگ شدن رابطه، بی احساس شدن نسبت به حس عاشقی و دور شدن از عشق را در این مطلب روزانه آماده کرده ایم با ما همراه شوید.

زندگی فقط اونجایی که با تو بودم. بعد از اون دیگه همه چیش فیکه و من باور ندارم. زندگی یعنی عشق، یعنی زیبایی و زندگی من فقط موقع ای زیبا بود که تو در اون بودی. حالا که رفتی، حالا که سردی عشقت رو جایگزین گرماش کردی، من دیگه همه چیز برام فیکه و همه چیز برام غیر طبیعیه.

***

خیلی ادای صبورها رو در میاری، خیلی میخوای خودت رو صبور نشون بدی، اما بدون که شب وقتی که قراره بخوابی، تازه داستان اصلی شروع میشه. تازه میفهمی که کجای ماجرایی و چه اتفاقاتی افتاده. اون موقع هست که دلتنگی تمام وجودت رو در بر میگیره. اون موقع هست که آتش حسرت توی دلت شعله میگیره که چرا رفت و چرا تنهام گذاشت.

***

با تو که بودم فرق داشتم، با تو که بودم انگار آدم دیگه ای بودم. هر چی بودم، میدونم که خودم نبودم. من آدمی نیستم که غرورم رو بشکنم، من آدمی نیستم که عزتم رو زیر سوال ببریم. اما نمیدونم با تو که بودم چرا همه چی فرق داشت! انگار هیچ غروری نداشتم، انگار همه عزتم رو فدای یک تار موی تو کرده بودم. الان همه ی اون غرور و عزت نیست شده! با رفتن تو اونا نابود شدن.

***

جملات ادبی در مورد سرد شدن از عشق

متن بلند سرد شدن از عشق

از اول هم فقط برچسب رابطه عاشقانه روی رابطه ما زده شده بود. هیچ عشقی در اون در کار نبود. البته عشق که بود، ولی دو طرفه نبود. من عاشق و سرمست، تو رها و بی خیال. این بود تفاوت من و تو. این بود که الان من شکسته و درهمم و تو خوشحال و خندون.

***

تو به من حمله نکردی، اما بدترین ضربه رو زدی؛ تو به سمت من چیزی پرت نکردی، اما من رو شکستی! زمانی وجودم رو از بین بردی که دستش رو توی دستای تو دیدم. خیال میکردم که اون دست ها قراره همیشه دستای منو بگیره، خیال میکردم که دستای من و تو برای همیشه به هم گره خورده. اما اشتباه میکردم؛ اشتباهی که به قیمت شکسته شدنم تموم شد.

***

گرمای عشقم نسبت به تو آنقدر زیاد بود که متوجه نشدم رابطه مان کم کم در حال سرد شدن است. کار به جایی کشیده شد که عشق یخ زده ی ما زبانزد همه شده بود. اما من تو را در شور و حال عاشقانه هایمان تصور میکردم و از واقعیت دور شده بود. واقعیت این بود که نه تو دیگر از من بودی و نه من دیگر از تو.

***

جملات ادبی در مورد سرد شدن از عشق

جملات کوتاه کمرنگ شدن رابطه عاشقانه

برای من زمان حال، گذشته و آینده معنا نداشت. طوری عاشقت شده بودم که فقط زمان با تو بودن برایم معنا پیدا کرده بود؛ زمانی که لبخندت را می دیدم و زمانی که عشق را در وجودم نسبت به تو احساس میکردم! حالا که رفته ای، در یک خلاء گیر کرده ام، در خلاء ای که زمان برایم معنا ندارد. روز و شب میگذرد و من فقط به آن لحظات خوبی که با هم داشتیم می اندیشم. با اینکه فهمیده ام که تو خیلی وقت است رفته ای، ولی من هنوز در آن زمان گیر کرده ام.

***

جملات ادبی در مورد سرد شدن از عشق

میدونم چشم به راهش بودن حماقته، میدونم که منتظرش بودن احمقیه، اما میخوام احمق ترین آدم روی زمین باشم؛ میخوام حماقتم زبون زد همه ی مردم بشه. بگن طرف حماقت کرد که اون ولش کرد و این هنوز هم عاشقشه. عشق اون به زندگی من جون میده، عشق اون به زندگی من رنگ میده. زندگی من با عشق اونه که هنوز جون داره.

***

متن غمگین سرد شدن از عشق

چقدر تفاهم داشتیم روزایی که با هم خوب بودیم؛ روزایی که روزای شادی من بود؛ اون نیمه ی گمشده ام بود. وقتی که لبخند به لب داشتم، انگار خدای من بود و همیشه کنارش احساس امنیت میکردم. اما یه روز همه چیز تغییر کرد. یه روز خنده ی من تبدیل به گریه شد، یه روز دیگه اون خوبیا وجود نداشت؛ به روزای سیاه زندگیم رسیدم. اونجا بود که فهمیدم تفاهم اون با من فقط تو روزای خوبم بود؛ اونجا بود که فهمیدم ما فقط تو روزای خوب با هم تفاهم داشتیم.

***

جملات ادبی در مورد سرد شدن از عشق

عشق مقدس ترین کلمه ای هست که تا به حال شنیدم. توی عشق نه نفرت هست، نه کینه و نه دشمنی. فقط و فقط احساس خوبه. احساسی خوبی که انگار بهت زندگی دوباره میده. اما بعضیا از این احساس خوب محرومن و بعضیا محکوم شدن که یکم از این احساس رو بچشن و بعد کمرشون زیر بار تبعاتی که این حس براشون داشته بشکنه. وقتی کسی که عاشقش شدی بی هوا بزاره و بره، اون موقع همین عشق مقدس تبدیل میشه به عزرائیل تو.

***

ظالم ترین آدم دنیا کسیه که عاشقت میکنه و بعد رابطه اش رو باهات سرد میکنه. این آدما شاید ندونن، اما دنیا دار مکافاته. یه قانونی داریم به اسم قانون کارما که میگه از هر دست بدی از همون دست میگیری. کسی که با تو این کار رو کرد، فردا روز خودش به بدترین شکل ضربه از عشق میخوره.

***

جملات ادبی در مورد سرد شدن از عشق

هیچ وقت با عشقتون یکی رو زخمی نکنید. زخم عشق از زخم شمشیر هم بُرنده تره. وقتی که کسی رو عاشق خودتون میکنید و بعد کم کم رابطه تون رو با اون سرد می کنید، انگار به اون طرف زهری دادید که کم کم از پا درش بیاره. هر اتفاقی افتاده برای اون، مقصرش شما هستید. درسته مستقیماً اونو به قتل نرسوندیدد، اما یک مرگ تدریجی رو بهش دادید.

***

جملات ادبی در مورد سرد شدن از عشق

دوست داشتن یه واژه ایه که نمیشه توصیفش کرد. وقتی که کسی رو دوست داری، تمام وجودت وابسته به اون میشه و حاضری خودت ضربه بخوری اما خار به پای طرف نره. اما امان از روزی که طرفت تو رو دوست نداشته باشه! اون موقع بدترین ضربه رو میخوری، از طرف همون کسی هم میخوری که حاضر نبودی خار به پاش بره.

مطالب مشابه را ببینید!

متن درباره آدم بی احساس و جملات خاص در مورد بی تفاوت بودن متن عاشقانه خاص کوتاه و ویژه ترین جملات ادبی احساسی متن بیو سرد و جملات بی تفاوت بودن و بی احساس بودن برای بیوگرافی شبکه اجتماعی متن بی احساسی و سرد بودن + جملات خاص در مورد بی تفاوتی و بی توجهی انسان ها متن در مورد سرد بودن رابطه + جملات در مورد بی احساسی و نادیده گرفتن عشق متن بی تفاوت بودن + جملات بی تفاوتی و عکس نوشته برای بی احساسی جملات خداحافظی با زمستان؛ متن های احساسی و ادبی پایان زمستان و شروع بهار متن عاشقانه دونفره کوتاه خاص؛ 40 جمله جذاب احساسی برای بیو و اینستاگرام متن بیوگرافی روبیکا؛ جملات عاشقانه، احساسی، غمگین و شاد گلچین شده متن و جملات عاشقانه جدید؛ 90 متن کوتاه و بلند بی نظیر قشنگ احساسی