متن رسمی تبریک روز مرد + جملات تبریک رسمی روز مرد برای همکار و دوستان

در این بخش متن و جملات رسمی تبریک روز مرد برای دوست و همکار را آماده کرده ایم که می توانید برای همکاران خود بفرستید. در روز جهانی مرد می توانید از این متن و جملات استفاده کنید.

متن و جملات تبریک رسمی روز مرد

نام مرد، بوی نان گرم توی سفره، بوی مداد و دفتر مدرسه، بوی سخاوت و مردانگی و بوی پاکیزگی و نجابت است. روز مرد بر شما و تمام شیرمردان تبریک و تهنیت باد.

رفاقت را جای عشـق در دلم سپـردم تا با یاد دوست
از درد هیچ عشقی نسوزم
روز مرد مبارک دوست با معرفت

🖤

فکر می‌کنم شما بهترین مرد جهان هستید. شما یک دوست عالی، راهنمای و معلم در زندگی من هستید. ممنون از مرد شگفت انگیز همچون تو

در این روز خاص، من آرزو می‌کنم روزت مبارک باشد.

🖤

معجزه‌ای وجود دارد که دوستی نامیده می‌شود
و در میان دل اقامت دارد
شما نمی‌دانید که چگونه بوجود می‌آید و چگونه آغاز می‌شود
اما شادمانی که برایتان به ارمغان می‌آورد همیشه موهبتی خاص می‌بخشد
و شما متوجه می‌شوید که دوستی ارزشمندترین نعمت خداوند است!
روز مرد مبارک دوست من

مطلب مشابه: متن ادبی و زیبای تبریک روز پدر و روز مرد + دلنوشته های زیبا ویژه این روز

نام مرد ، بوی نان گرم توی سفره ، بوی مداد و دفتر مدرسه ، بوی سخاوت و مردانگی و بوی پاکیزگی و نجابت است. روز مرد بر شما و تمام شیرمردان تبریک و تهنیت باد.

متن زیبای تبریک روز مرد به همکار

یک مرد آنگاه مرد است که سرو سبز قامتش در جنگل ظلمات نامردمی‌های زمانه استوار بماند و شما مردانگی را به روزگار نشان دادید. روز مرد مبارک.

🖤

جناب آقای… ای آموزگار بزرگ خوبی‌ها!
مرد تندیس گذشت نوح، اعتکاف موسی، مظلومیت عیسی، صداقت ابراهیم، نجابت محمد (ص)  و خلقت خوب خداوند است. روز مرد بر شما مبارک.
دوستدار شما …

🖤

گرم ترین آرزوهای روز خاص شما لحظاتی که ما به اشتراک گذاشتیم برای من بسیار ارزشمند است. امیدوارم که در آینده نیز تعداد زیادی از آن‌ها را داشته باشیم! روز مرد مبارک باد

🖤

جناب آقای…
ای مرد نجیب! دستانتان پُر نان، شانه‌هایتان پُرهمت، گام‌هایتان استوار، پیشانی‌تان پُربهار، اندیشه‌تان هماره پُربار بادا. هم‌اینک در آستانه روز مرد خاک راهتان را بوسه می‌دهیم و برایتان طول عمر باعزت خواهانیم.
با تقدیم احترام
از طرف…

مطلب مشابه: متن تبریک روز مرد؛ جملات و متن عاشقانه برای تبریک روز مرد برای همسر

مرد یعنی شرف ، اخلاص ، ایمان ، انتظار… مرد یعنی لبخند ، غصه ، تنهایی ، رنج و ایثار… همیشه سبز باشی. روز مرد مبارک.

🖤

ای نجابت نجیب ، ای شرافت شریف ، ای شمیم دلاویز عشق ، ای رویش معطر ، روز مرد بر شما تبریک و تهنیت باد.

متن رسمی تبریک روز مرد

جملات رسمی تبریک روز مرد به دوست

همکار ارجمند…
ای والامرد! خار با صحرا سخن می‌گوید، بیشه با درخت، باران با ابر، شب با مهتاب، ناامید با امید و تو با حضرت دوست سخن می‌گویی. در فرهنگ واژگان دنیا تو واژه‌ای مقدس هستی. روز مرد مبارک.
با تقدیم بهترین آرزوها

🖤

جناب آقای…
نام مرد شمیم عطرآگین خلقت است. عطر واژه مرد در فرهنگ لغات، رنگ خوش سپیده‌دمان و سوگند محکم هر پیمان است. نام مرد بوی نان و بهشت و زندگی است. نامت به نام مولا علی (ع) متبرک باد. روز مرد مبارک.
با آرزوی بهترین‌ها

🖤

پدر؛ تکیه گاهی است که بهشت زیر پایش نیست..

اما همیشه به جرم پدر بودن باید ایستادگی کند؛ و با وجود همه مشکلات, به تو لبخند زند تا تو دلگرم شوی که اگر بدانی …

چه کسی ، کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است؛ “پدرت”را می پرستیدی…❤️

روز پدر مبارک🌹

مطلب مشابه: پیامک تبریک روز پدر و روز مرد + پیام و اس ام اس های جدید تبریک این روز مبارک

همکار عزیز….
به این وسیله مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی در زمینه پیشبرد اهداف در محیط کار تقدیم می‌دارم. از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت، تداوم حضور و تاثیر آن بزرگوار را در مجموعه مسئلت دارم. روز مرد را به شما تبریک می‌گویم.

🖤

همکار والا مقام جناب آقای…
ای شریف نجیب، مرد را به چیزهای مختلف مانند کرده‌اند. به شکفتن، به رویش، به هستی، به شوق، به نور، به نوازش، به اشک، به تنهایی، به آفرینش، به محبت… اما مرد خوب‌تر از آن نیز هست. تصویر زیبای مردان مرد همواره بر لوح دل نجیبان روزگار نقش بسته است. روز مرد مبارک.
مردانگی‌تان مستمر باد
از طرف…

🖤

ای مرد، ای چراغ راه، ای سراج آینده، ای وعده بزرگ خدا، ای رنج و سکوت مستمر

نام تو سادگی، گذشت، مهربانی و خوبی است

ای که مردانگی و مروت را به نام تو می شناسند

روزت مبارک مرد

متن رسمی و جملات تبریک روز مرد و پدر به همکار

گویند حریم کعبه، در داشته است
از سیزده رجب خبر داشته است
از شدت اشتیاق دیدار علی
دیوار کعبه
شکاف برداشته است.
روز مرد مبارک

🖤

جناب آقای… ای شریف آگاه!
یک مرد در اندرون مانند غزل حافظ لطیف است، مثل شعر سعدی سرشار از حکمت است، مثل دوبیتی باباطاهر ساده است، مانند مثنوی مولوی ژرف است، مثل رباعیات خیام فهیم است و مثل شاهنامه فردوسی سرشار از شجاعت است. مرد شورانگیزترین غزل دیوان شعر خلقت است. روز مرد مبارک.

🖤

ای شریف ‌مرد! در صداقت پاکیزه آیینه‌ها و در شبنم چشمان یتیمان، در دستان تهی‌دستان، در دلبستگی‌های پاک و در لبخندهای آرامش‌بخش همیشه یک مرد حضور دارد. شما همچون گلی در میان جمعمان هستید. روزتان مبارک.

مطلب مشابه: پیام تبریک روز مرد و پدر با اشعار و جملات کوتاه (پدر روزت مبارک – مرد من روزت مبارک)

همکار عزیز آقای…
مرد واژه‌ای ناب در کتاب هستی است؛ حقیقت نور، شعف حج، زیبایی یوسف، شُکوه فلق، طراوت توبه، تنهایی یونس، صداقت ابراهیم، درایت لقمان، فهم نمل، حلاوت اخلاص، شیرینی پیروزی، میزان قدر، لطافت فجر را باید در وجود مردان مرد یافت. روز مرد، روز فهیم‌ترین کتاب خلقت مبارک.
از طرف…

🖤

ای صادق ساده ، نام تو سادگی ، گذشت ، مهربانی و خوبی است. ای که مردانگی و مروت را به نام تو می شناسند ، روزت مبارک.

🖤

ای مرد ، ای چراغ راه ، ای سراج آینده ، ای وعده بزرگ خدا ، ای رنج و سکوت مستمر ، روزت مبارک.

🖤

ای ارجمند مرد ، سخاوت از دست تو نام گرفت ، شعف از چشم تو یاد آموخت ، اخلاص از لبان تو ذکر گفت ، جوانمردی وامدار توست. روز مرد بر شما مبارک باد.

🖤

ای شریف مرد! در صداقت پاکیزه آیینه ها و در شبنم چشمان یتیمان ، در دستان تهی دستان ، در دلبستگی های پاک و در لبخندهای آرامش بخش همیشه یک مرد حضور دارد. شما همچون گلی در میان جمعمان هستید. روزتان مبارک.

🖤

ای مردانگی مستمر ، ای ترنم طرب انگیز خلقت ، خستگی های تو را ارج می نهم و امیدوارم سال های متمادی در کنار خانواده زنده باشی. روز مرد مبارک.

مطلب مشابه: تبریک روز مرد به رفیق (استوری، کپشن و جملات تبریک روز مرد به دوست)

مطالب مشابه را ببینید!

تبریک روز مرد به داماد؛ جملات و متن صمیمانه و ادبی تبریک از طرف مادر زن تبریک روز مرد به پسرم؛ جملات کوتاه احساسی روز مرد مبارک به فرزندم متن آرزوهای روز مرد و روز پدر برای عزیزان و جملات انرژی بخش انگلیسی متن تبریک عاشقانه روز مرد از سوی همسر + جملات احساسی روز مرد مبارک برای شوهر متن تبریک روز مرد به برادر + جملات صمیمانه زیبای تبریک روز مرد به داداش متن تبریک روز مرد از طرف برادر + جملات روز مرد مبارک برای داداش متن تبریک روز مرد به برادر شوهر + جملات محبت آمیز تبریک روز مرد به برادر همسر پیام تبریک روز مرد و پدر با اشعار و جملات کوتاه (پدر روزت مبارک – مرد من روزت مبارک) دلنوشته روز پدر و مرد (جملات زیبای سنگین و کوتاه برای روز مرد و روز پدر) متن احساسی تبریک روز پدر از زبان دختر + جملات خاص تبریک روز مرد و پدر از طرف فرزند دختر