متن در مورد انضباط و ترتیب + جملات و سخنان بزرگان درباره نظم و برنامه ریزی

جملات و سخنان در مورد نظم و ترتیب

جملات خاص و سخن بزرگان در مورد انضباط، نظم، ترتیب و برنامه ریزی را در این مطلب روزانه آماده کرده با ما همراه باشید.

انبوهی از برنامه های سازمانی را که من دیده ام همانند آیین های رقص بارانند، به هیچ وجه تأثیری بر هوای پس از آن ندارند، اما کسانی که در آن شرکت می کنند فکر می کنند دارد. افزون بر این، بسیاری از پیشنهادها و روش های مربوط به برنامه ریزی درباره بهتر کردن رقص است، نه تغییر هوا.

راسل لینکلن اکاف

***

نهالهای درختان بارور را کنار هم با نظم کامل در خاک بنشانید، زیرا تنها آن کشتزاری از رحمت یزدانی بهره خواهد برد که منظم و آراسته باشد.

یوهان ولفگانگ فون گوته

***

سخن بزرگان در مورد نظم زندگی

آینه ای وجود ندارد که بتواند ما را به خود ما به هیات موجودی خارجی نشان دهد، چرا که آینه ای نیست که بتواند ما را از درونمان بیرون بکشد. پس روانی دیگر و نظمی دیگر برای نگریستن و اندیشیدن دیگر لازم است.

فرناندو پسوآ

***

زمانی انسان می خواهد همگام با نظم جاودانه باشد که خودش خوب است.

فریدریش نیچه

***

متن در مورد انضباط و ترتیب

یک زن از نتایج زحمت های خود در تنظیم خانه که دنیای کوچک کاملی است باید به همان میزان مغرور و مفتخر باشد که یک رجل دولتی برجسته ای که توانسته مملکتی را نظم و ترتیب بخشیده و سازمان دهد.

آندره موروا

***

جملات زیبا در مورد منظم بودن

حقیقتی تشویق کننده تر از این سراغ ندارم که انسان با تلاش آگاهانه و منظم می تواند زندگی خود را متعادل سازد.

هنری دیوید ثورو

***

اشخاص همیشه گناه را به گردن شرایط و بی نظمی می اندازند؛ من به شرایط و بی نظمی باور ندارم. مردان کامیاب، شرایط و نظم را جستجو می کنند و آن را می آفرینند.

وینستون چرچیل

***

وزن شعر همان قدرتی است که تمام ذرات جمله را دوباره منظم ساخته و انتخاب کلمات را ایجاب کرده، اندیشه را از نو رنگ آمیزی کرده و آن را عجیب تر، غریب تر و مبهم تر می سازد.

فریدریش نیچه

***

زندگی من قهرمانانه است و با معیارهای نافرهیختگان، دکان داران یا انسان های عادی سنجیده نمی شود…بنابراین نباید افسرده شوم وقتی ملاحظه می کنم که چطور فاقد چیزهایی هستم که بخشی از جریان عادی زندگی افراد است. بنابراین نباید شگفت زده شوم اگر زندگی شخصی من نابسامان و بدون برنامه به نظر آید.

آرتور شوپنهاور

***

متن زیبا و سخن بزرگان در مورد انضباط و نظم

براستی، [ می بایست ] انسان را سرزنش کرد که طی زندگی روزمره در برابر [ برخی از ] رویدادها بی اعتنا است و بدین ترتیب، بعد زیبایی را از زندگی خود سلب می کند.

میلان کوندرا

***

متن در مورد انضباط و ترتیب

تله پاتی، امری ناخودآگاه است که نمی توان آن را کنترل کرد و هیچ گونه برنامه ریزی را نمی پذیرد. تله پاتی را نمی توان فهمید مگر اینکه به کمال برسد و در غیر این صورت، خود به خود ناکام خواهد ماند.

گابریل گارسیا مارکز

***

یک ذهنِ حقیقتاً توانا همواره قاطعانه و به روشنی می داند که چه می خواهد بگوید، خواه بوسیله ی نثر، نظم و یا موسیقی.

آرتور شوپنهاور

***

کتابخانه می تواند بسیار بزرگ و در همان حال در هم ریخته و نامرتب باشد و در این صورت نسبت به کتابخانه ای کوچک و منظم کاربرد و بازده کمتری خواهد داشت.

آرتور شوپنهاور

***

عشق، ویژگی والا و پنهان عاشق را آشکار می کند، یعنی همان ویژگی های نادر و استثنایی را و به این ترتیب، معشوق به آسانی در باب ویژگی های معمول او مرتکب اشتباه می شود.

فریدریش نیچه

***

سخنان زیبا در مورد نظم

نظم، اولین قانون آسمانی است.

الکساندر پوپ

***

متن در مورد انضباط و ترتیب

تمام پیشرفت های جهانگیر خود را مدیون اندیشه منظم و یادداشت برداری دقیق هستم.

توماس ادیسون

***

شیرین ترن نتیجه ی دقت و نظم، پیروزی است.

ایمانوئل کانت

***

اندیشیدن، یکی از دشوارترین کارهای انسان است. ولی با همین فرایند است که انسان می‌تواند به کشفیات و دریافت‌های ذهنی باارزشی برسد و زندگی خود را پُربار‌تر کند. به این ترتیب، ما بازیگر زندگی می‌شویم نه تماشاگر آن.

هنری فورد

***

در خواب، یا رؤیایی جالب ببین یا اصولاً رؤیا نبین؛ به همین ترتیب باید بیداری صحیح را بیاموزیم، یعنی باید تنها برای دلیلی جالب بیدار باشیم و بس.

فریدریش نیچه

***

هر کاری که با نظم عمومی و رسوم و آداب مطابقت داشته و از روی پرهیزگاری باشد، هرگز سزاوار ملامت نتواند بود.

افلاطون

***

جملات زیبا در مورد برنامه ریزی و منظم

برنامه ریزی دقیق و منظم، پیمودن نیمی از راه است.

ناپلئون هیل

***

متن در مورد انضباط و ترتیب

یک مدیر حقیقی هیچگاه گمان و باور ندارد که یک هدف که برآورده شد، دیگر همه ی کارها جاودانه و منظم و روبه راه شده است.

آندره موروا

***

برنامه ریزی لزوماً بد نیست، اما عاشق شدن طبق برنامه دیوانگی محض است.

وین دایر

***

هر عمل دسته جمعی وقتی درست رهبری نگردد دچار آشفتگی و بی نظمی می شود.

آندره موروا

***

خواندن آثار فلان نویسنده تنها با هدف رد کردن سخنان او، راه شناخت آن نویسنده نیست. خواندن کتاب طبیعت نیز با این باور که سراسر این کتاب خرافات است به همان ترتیب، راه شناخت طبیعت نیست.

برتراند راسل

***

متن خاص و زیبا در مورد نظم و انضباط

یکی به دنبال قابله ای برای زایش اندیشه هایش است و دیگری به دنبال کسی که به او یاری رساند و به این ترتیب، گفتگویی خوب پدید می آید.

فریدریش نیچه

مطالب مشابه را ببینید!

سخن بزرگان در مورد قبول اشتباه؛ جملات آموزنده درباره پذیرش و قبول اشتباهات متن در مورد نظم + جملات و سخن بزرگان در مورد نظم داشتن و ترتیب متن در مورد وظیفه + جملات و سخن بزرگان در مورد وظیفه و انجام خدمت متن در مورد شکیبایی + جملات زیبا و سخن بزرگان در مورد صبر و شکیبایی سخن بزرگان درباره بهار؛ جملات احساسی بزرگان درباره زیبایی بهار متن در مورد استعداد + جملات خواندنی و سخن بزرگان در مورد استعداد افراد متن در مورد چاپلوسی و تملق + جملات و سخن بزرگان در مورد فرد چاپلوس متن در مورد نوآوری + جملات و سخن بزرگان در مورد آفرینش و نوآوری کردن متن در مورد مدیریت + جملات و سخن بزرگان در مورد مدیریت کردن متن زندگی | جملات کوتاه در مورد زندگی | سخن بزرگان در مورد زندگی