جملات زیبا در مورد عشق پاک و واقعی + سخنان زیبا در مورد عشق زیبا و ابدی

جملات و متن زیبا در مورد عشق پاک و ابدی

زیباترین جملات در مورد عشق پاک و واقعی با متن های زیبا و سخنان خاص بزرگان در مورد عشق ابدی و زیبا را آماده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

عشق پاک بهشتی است که قلبی پاک برای قلب پاکی دیگر می سازد تا در کنار هم عاشقانه هایی مدام سر دهند از جنس تعهد تا سال های سال ماندگار، شیرین تر از عسل و گواراتر از هر آب گوارا، خاصِ خاص.

***

عشق پاک عشق ورزیدنی است بی منت، به اویی که وجود پاکش منتی است که خداوند بر زندگی عاشق نهاده است.

***

جملات زیبا در مورد عشق پاک و واقعی

عشق پاک مسیری است بی انتها که سرآغازش عشق است، میانه اش عشق است و پایانش نیز عشق، عشق پاک سراسر عشق است؛ چراکه نه تابع هواهای پراکنده و گوناگون است و نه مطیع هوس های پوچ و گذرا، عشق پاک ظاهر و باطنش یکی است، ابتدا و انتهای آن گرم است و دلپذیر، شور است و نشاط، و لبریز از معرفت.

***

عشق پاک مسیر سبزی است با بستری حاصلخیز که فصل فصل آن به تمامی، فصل رویش است و بالیدن برای همه ی عاشقان.

***

جملات زیبا در مورد عشق پاک و واقعی

عشق پاک مسیر سبزی است که پر است از طراوت و تازگی برای داشتن یک زندگی سراسر با نشاط.

***

عشق پاک به دنبال آن هایی که با پاکی ها نشست و برخاست داشته اند، می گردد و می گردد و می گردد تا در نهایت در زمانی خاص و در مکانی مخصوص گرد قلب شان حلقه بزند و آن ها را به هم برساند.

***

جملات زیبا در مورد عشق پاک و واقعی

جملات زیبا در مورد عشق پاک و ابدی

دل هایی که پاک هستند تمامی پاکی های جهان را به سمت خود جذب خواهند نمود، در نهایت عصاره ی تمام خوبی ها در وجودشان عشقی پاک می شود و آن ها را بالا و بالاتر می برد تا جایی که بالاتر از آن فقط خداست.

***

عشق پاک نه با زور می آید و نه با زور می رود، عشق پاک با زندگی کردن در مسیر پاکی ها به سراغ پاکان روزگار می رود و تا ابد همراه همیشگی زندگی زیبای آن ها خواهد شد.

***

جملات زیبا در مورد عشق پاک و واقعی

عشق پاک نسیم ملایمی است که در پس زمینه ی زندگی های قرار یافته در آغوش سبک و سلوکی الهی به صورت همیشگی در جریان است و به صورت مداوم قلب عاشقان را نوازش می کند و به آن ها یک لطافت ابدی می بخشد.

***

در مزرعه ی عاشقی که با بارش مداوم عشق پاک بر آن حاصلخیز و با طراوت شده است، عاشقان خرمن خرمن آرامش و امنیت بر می گیرند؛ چراکه دانه به دانه بذر عشق کاشته اند در این بستر آماده ی عاشقانه سبز شدن و قد کشیدن.

***

جملات زیبا در مورد عشق پاک و واقعی

بر سفره ی پر برکت عشق پاک، تنها عاشقانی اهل دل هستند که لقمه لقمه عشق برمی گیرند از ثانیه به ثانیه های زندگی شان.

***

دیوان شاعرانه های عاشقانه های عشق پاک پر است از واژه های عطر آگین به آرامش و شور و نشاط.

***

جملات زیبا در مورد عشق پاک و واقعی

جملات زیبا در مورد عشق ابدی

شاعرانه های عاشقانی که زندگی شان موزون است به وزن وزین عشق پاک، تفسیر واقعی کلام عشق اند برای تمامی دوران ها.

***

شاعرانه های عاشقانی که عشق پاک را ردیف زندگی خود قرار داده اند، پر است از مفهوم واقعی دوست داشتن و دوست داشته شدن؛ چراکه هم عشق شان حق است و هم دل شان حق جو.

***

جملات زیبا در مورد عشق پاک و واقعی

عاشقانه های عاشقانی که عشق پاک را در دل خویش جای داده اند، لبریز شاعرانه هایی است با ردیف آرامش و امنیت، و تضمین شاعر آن تعهد است که به زیبایی تمام، نه در انتهای آن که در قسمت قسمت آن جای گرفته است.

***

عشق پاک تند و نفس گیر پیش نمی رود، خرامان خرامان و با طمأنینه و همراه با آرامش پیش می رود و برای همین است که عاشقانه های عاشقان درگیر عشق پاک همه اش آرامش است و امنیت.

***

جملات زیبا در مورد عشق پاک و واقعی

عشق پاک به ازدواجی می رسد، که مهریه اش بینهایت شعور است و جهیزیه اش طبق طبق بی ادعایی، عشق پاک، پاک پیش می رود، بی آن که نیازی به تمنای محبتی باشد و تقلای پر دردسری به منظور بلندپروازی های نفس گیر برای سقوط.

***

عشق پاک از جنس تبلور وجود عاشقان است برای بلوری شدن، آیینه شدن، درخشیدن و درخشان کردن مسیر زندگی یکدیگر، عشق پاک برای عاشقان تولدی می آفریند از جنس شور و شعور.

***

جملات زیبا در مورد عشق پاک و واقعی

عشق پاک حادثه ای است که عواقب آن به تمامی خیر است و زیبا، لحظه لحظه های آن ناب است و پویا، نه فروکش می کند و نه تمام می شود، می رود و می رود تا عاشقان را به هم برساند، به هم نزدیک کند، به هم پیوند بدهد و با هم یکی کند و تا ابدیت ماندگار.

***

سخن بزرگان در مورد عشق پاک و حقیقی

عشق پاک حادثه ای است که انتهای آن دل خوشی های دو نفره ای است در خانه ای امن، که آجر به آجری دارد از جنس تعهد.

***

عشق پاک حادثه ای است که در بین دو نفر اتفاق می افتد و سرانجام آن به یکی شدن آن دو ختم به خیر می شود، عشق پاک حادثه ی خیری است که خیلی ها آرزوی وقوع آن را دارند ولی این حادثه اتفاقی نیست، دلی پاک می خواهد و نگاهی تا ابد خالص.

***

جملات زیبا در مورد عشق پاک و واقعی

عشق پاک نه غرور می شناسد و نه دروغ، آشنایی دیرینه ای دارد با تواضع و خشوع، صداقت و خلوص، و برای همین است که ماندگار است تا ابدیتی از جنس شور و شعور.

***

پاک و پاکیزه عاشقی کردن رسم عاشقانی است که دل در گرو پاکی ها زنده کرده اند و چشم در گشت و گذاری آسمانی سیر.

***

عشق پاک مسیر مشترکی است که عاشقان با قراری منطقی و با معرفتی مقرر شده برای این مسیر زیبا طی می کنند و مقصدشان رسیدن است تا خدایی شدن.

***

عشق پاک یک روایت عاشقانه است از جریان احساس در دو وجود نازنین که کم کم و با طمأنینه در مسیری حلال یکی می شوند و خاص، حال شان حال تعالی است و به هم رسیدن شان طبق قانون تکامل؛ چراکه یکدیگر را کامل می کنند و بی آن که تنها بشوند، یکی می شوند.

***

عشق پاک بهشتی است که نهری از صداقت همواره در آن جریان دارد و زندگی عاشقان را غنچه غنچه شکوفا می کند و لبریز از رایحه هایی از جنس عاطفه و احساسی پاک و زلال، که ماندگار هستند تا ابدیتی دوست داشتنی.

مطالب مشابه را ببینید!

متن عشق به همسر؛ عاشقانه ترین جملات، شعر، سخنان و عکس نوشته های احساسی متن عشق و بی پولی و جملات غمگین عاشق شدن با جیب خالی! متن عشق یک طرفه + جملات غم انگیز دوست داشتن یک طرفه کوتاه متن سلام و درود + جملات زیبای سلام به دوست و عشق متن عصر بخیر عاشقانه برای عشق + جملات زیبای احساسی عصر بخیر گفتن متن عاشقانه جدید؛ جدیدترین جملات کوتاه احساسی دوست داشتن برای تقدیم نمودن به عشق متن رمانتیک عاشقانه + جملات عاشقانه کوتاه و بلند تقدیم به عشقم و همسرم متن تبریک عید عزیزان فوت شده؛ جملات تبریک سال نو به پدر، مادر، برادر، خواهر و عشق از دست رفته متن های احوال پرسی عاشقانه؛ گلچین قشنگ ترین جملات سلام عشقم چطوری متن غمگین؛ متن شکست عشقی غمگین، اس ام اس غمگین تنهایی، دلنوشته بسیار احساسی غمگین