جملات انگیزشی موفقیت درسی + متن های مثبت انرژی دهنده برای درس خواندن

جملات انگیزشی و متن های مثبت برای درس خواندن و مطالعه

در این مطلب جملات ویژه انگیزشی برای موفقیت درسی و متن های مثبت انرژی دهنده خاص برای مطالعه کردن و درس خواندن را برای شما عزیزان دانش آموز و دانشجویان گرامی آماده کرده ایم و امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار بگیرد.

خستگی را کنار بگذارید، اما هرگز امید را رها نکنید. از فکر کردن به شکست هایتان دست بکشید، اما هرگز از اهداف تان دست نکشید. فکر کردن به گذشته را رها کنید، اما هرگز آینده را به حال خود رها نکنید

***

وقتی معلم هایتان به شما می گویند چه کارهایی را باید بکنید به حرف شان توجه کنید، اما مهم تر این است که بعدا خودتان بنشینید و فکر کنید چرا از شما می خواهند آن کار را بکنید

***

اگر یدکی به نام “اراده”

موتوری به نام “استقامت”

و راننده‌ای به نام “خدا” داشته باشی

به جایی خواهی رسید که “موفقیت” نامیده می‌شود.

***

همیشه در برنامه ریزی کارها، از کارهای سخت شروع کن. کارهای آسان خود به خود انجام می‌شوند.

***

متن کوتاه انگیزشی درسی

برنامه ریزی، آوردن آینده به زمان حال است تا بتوانید همین الان کاری برای آن انجام دهید.

***

انسان های بی هدف، مجبورند تمام عمر برای انسان های هدفمند کار کنند.

***

شیرینی یک بار پیروزی به تلخی صد بار شکست می‌ارزد.

***

هیچ کاری خیلی زیاد سخت نیست؛ اگر آن را به کارهای کوچک تر تقسیم کنی.

یک نگرش مثبت واقعاً می تواند رویاها را تحقق بخشد.

هیچ جایگزینی برای کار سخت وجود ندارد.

همیشه چیزی را که آرزو می کنید به دست نمی آورید؛ چیزی را به دست می آورید که برای آن کار کنید.

***

جملات مثبت انرژی دهنده

اگه یک بار نتونستی نمره خوبی بگیری اشکالی نداره، می تونی دوباره امتحان کنی.

یک بار نمره و نتیجه بد گرفتن، به هیچ وجه نمی‌تواند تو را از مسیری که می‌خواهی بروی دور کند. عیبی ندارد که یک بار نمره بدی گرفتی، برای دفعه بد بیشتر تلاش کن تا نتیجه فوق العاده بهتری بگیری. مطمئنم که موفق می‌شوی…

***

هر چقدر که الآن تو بیشتر تلاش کنی، در آینده هم به همان قدر پاداش می‌گیری. پس حواست به کارهای الآنت باشد چون آینده تو را می‌سازد. مطمئن باش که تلاش های تو بی نتیجه نخواهند ماند و یک روز، پاداش همه شان را خواهی گرفت…

***

وقتی معلم‌هایتان به شما می‌گویند چه کارهایی را باید بکنید به حرفشان توجه کنید، اما مهم‌تر این است که بعدا خودتان بنشینید و فکر کنید چرا از شما می‌خواهند آن کار را بکنید.

جملات انگیزشی موفقیت درسی

موفقیت، تکرار لجوجانه کارهای ساده است.

ساده ترین کارهایی را که می‌توانید تصور کنید. مثل همین نینداختن کارها به فردا، مدل درس خواندن، به موقع خوابیدن و بیدار شدن و… همین کارهای ساده هستند که تفاوت های ما با افراد موفق را شکل می‌دهند. اصلاً به همین دلیل است که انسان های موفق، موفق هستند! به خاطر تکرار لجوجانه کارهای ساده…

***

تو با همه فرق داری و قرار نیست شبیه دیگران بشی. تو خودتی و باید بهترین خودت باشی پس با خودت رقابت کن و دوری کن از اینکه بخواهی خودت رو با همکلاسی هایی مقایسه کنی که شرایط زندگی و تحصیلی و… آن ها شباهتی به تو ندارند پس تو توی همین شرایط باید بهترین باشی و سعی نکنی که تبدیل به یکی از همکلاسی هایت شوی.

***

انسان ها عادت دارند که زندگی ما را با توانایی های خودشان قضاوت کنند. وقتی به شما می گویند : نمی توانی در اصل منظوشان خودشان هستند.

جملات انگیزشی موفقیت درسی

عکس پروفایل انگیزشی برای مطالعه

کاری که درسته رو انجام بده نه کاری که آسونه…

اگر به دنبال کارهای آسان هستید تا به موفقیت برسید باید به شما بگویم که موفقیت در پی کارهای سخت و شکست ها به دست می آید و فکر میانبر زدن و انجام کارهای آسان را از ذهنتان پاک کنید. کاری را که می دانید درست است را انجام دهید تا نتیجه درست و خوبی را بگیرید. با انجام کارهای ساده و فرار از انجام کارهایی که درست است اما کمی سختی دارد، راه به جایی نخواهید برد.

***

همیشه به آنچه می خواهید فکر کنید، نه به چیزهایی که از آن می ترسید!
برخی از افراد هستند که بیشتر از این که به خوبی ها و اتفاقات مثبت فکر کنند، جنبه منفی قضیه را نگاه می‌کنند و خود را ناامید می‌کنند. در صورتی که این کاملاً اشتباه است. آن ها برای موفقیت در کنکور به جای اینکه بگویند “اگر قبول شوم چقدر اتفاقات فوق العاده برایم می افتد و  …، می‌گویند اگر در کنکور قبول نشوم چه خواهد شد؟”

طبیعی است که این ترس بر شما غالب خواهد شد و جلوی اتفاقات مثبت را تا حدودی برایتان خواهد گرفت. البته وجود این ترس تا حدی ضروریست و می‌تواند محرک شما برای تلاش کردن و رسیدن به هدفتان باشد. اما اگر این ترس از حد خود بگذرد، قطعاً اتفاقات خوبی را در پی نخواهد داشت.

***

همین مرگ که زندگی را از بین می برد، خودش باعث حرکت و زندگی کردن است. اگر می دانستیم تا ابد زنده ایم کمتر زندگی می کردیم. نگاهت را روشن کن. اینجا تاریک نیست.

جملات انگیزشی موفقیت درسی

شغل‌ها و مدیران عوض می‌شوند. چیزی که برای شما باقی می‌ماند و به رشد و موفقیت‌تان کمک می‌کند تحصیلات‌تان است.
هر انسانی ممکن است در طول زندگی خود با انسان های زیادی روبه رو شود و شغل های زیادی عوض کند و خیلی اتفاقات دیگر برایش بیفتد. می توان گفت خیلی از چیزها به مرور تغییر می‌کنند و از بین می روند. اما چیزی که همیشه در ذهنتان خواهد ماند و در راه موفقیت به شما کمک خواهد کرد، علم ها و تحصیلات شما هستند.

مسلماً هیچ گاه نمی توان از دانش شما کم کرد اما روز به روز می‌توان به آن افزود. پس می توان گفت علم و تحصیلات یکی از مهم ترین فاکتورهای رسیدن به موفقیت هستند. همین حالا برای داشتن آنها تلاش کنید تا موفقیت را در آینده به خود نزدیک ببینید.

***

آدم های موفق شرایط تغییر نکردنی زندگی شون رو می پذیرند. و به جای نق زدن بابت چیزهایی که دوست ندارن ، در برهوت زندگی شان دنبال چیزهایی میگردن که دوسش دارن.

یا به اندازه بزرگی آرزوهایت تلاش کن، یا به اندازه بزرگی تلاشت آرزو کن!!

جملات انگیزشی موفقیت درسی

یا به اندازه بزرگی آرزوهایت تلاش کن، یا به اندازه بزرگی تلاشت آرزو کن.
این جمله به قدری فوق‌العاده است که می‌توان بارها آن را با خود تکرار کرد و از آن انگیزه گرفت. اگر آرزوهای بزرگی در سر دارید، باید به همان اندازه نیز تلاش کنید. در جملات قبل نیز گفتم که هدف بزرگ، تلاش زیاد نیز می خواهد و اگر نخواهیم برای هدفمان تلاش کنیم، قطعاً به موفقیتی نخواهیم رسید. اگر حاضر به تلاش کردن نیستید، آرزوهای بزرگ هم در سر نداشته باشید و انتظار قبولی در کنکور را از سر خود بیرون کنید.

از متن و جملات انگیزشی درسی و تحصیلی چطور باید استفاده کرد؟

می توانید این جملات و متن های انرژی دهنده را یادداشت کنید و روی دیوار اتاق و وسایل خود بچسبانید و هر روز مرور کنید. می توانید این صفحه را ذخیره کنید و یا اسکرین بگیرید و در بکگراند موبایل و لپ تاپ قرار دهید و هر روز مرور کنید تا انرژی بگیرید.

چرا استفاده کردن و مرور جملات انگیزشی به افراد انرژی می دهد؟

در اصل این جملات انگیزشی انگیزه دهنده در مدت کوتاهی می توانند به شما انرژی دهند و در زمانی که فکر می کنید بی حال و بی انگیزه هستید آنها را مرور کنید.

مطالب مشابه را ببینید!

جملات انگیزشی موفقیت + متن هاب ناب و انگیزشی زیبا و کوتاه جملات انگیزشی موفقیت مالی برای رسیدن به ثروت و جایگاه بالا جملات انگیزشی موفقیت مالی از افراد موفق دنیا (سخنان در مورد ثروتمند شدن) جملات انگیزشی موفقیت کاری و سخنان بزرگان درباره پیروزی در شغل و پیشرفت جملات انگیزشی موفقیت در کنکور و متن های با انرژی برای تقویت روحیه دانش آموزان و دانشجویان جمله انگیزشی | گزیده جمله کوتاه و بلند انگیزشی مثبتِ موفقیت و تلاش سخنان انگیزشی جدید با 50 جمله و متن ناب برای موفقیت بیشتر جملات انگیزشی آرنولد اسطوره بدنسازی و پرورش اندام + 6 قانون موفقیت از دید او جملات انگیزشی کوتاه برای موفقیت با معروف ترین متن ها جملات انگیزشی جادویی موفقیت مالی و سخنان بزرگان اقتصاد دنیا درباره ثروتمند شدن