چطور یوسی در بازی پابجی به پیشرفت کاراکترها کمک می کند؟

اگر بازی پابجی را انجام داده باشید، می دانید که یوسی ارز رایج این بازی است. تمامی بازیکنان و شرکت ها برای پرداخت و خرید تجهیزات داخل بازی از یوسی استفاده می کنند. یوسی پابجی به پبشرفت شما در بازی و بهتر شدن توانایی های شما و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می دهید؛ کمک خواهد کرد. شاید بسیاری از افراد یوسی را به اسم دلار بازی پابجی بشناسند، که تفاوتی با هم ندارند و هردو یکی هستند.

اما شاید براتون سوال شده باشد که یوسی در بازی PUBG به چه کاری می آید و برای ما چه فایده ای دارد؟ امروز می خواهیم به بررسی تاثیر یوسی در بازی بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

فرض کنید دست خالی و با یک چاقو بدون هیچ زره و حفاظی به منطقه جنگی وارد شده اید. قطعا زنده ماندن در این شرایط بسیار سخت خواهد بود و در اولین حمله شما از بین خواهید رفت. در بازی نیز به همین منوال است. در ابتدای بازی یک سری تجهیزات اولیه به شما داده خواهد شد اما این تجهیزات برای مراحل اول جوابگو است و با سخت شدن بازی، شما نیاز به تجهیز کردن خودتان دارید.

تجهیزات چیزهایی هستند که شما برای بقا و ماندن در بازی به آن ها نیاز دارید، برای مثال لباس، نقاب، اسلحه، وسیله نقلیه و… این ها تماما مواردی هستند که با داشتن یوسی پابجی می توانید آن را ارتقا دهید و در اختیار خود بگیرید. قطعا وجه تفاوت و تمایز افراد متخلف استفاده از همین تجهیزات است، چرا که قطعا این ها به صورت رایگان در اختیار شما قرار نمی گیرد و باید برای داشتن آن ها، یوسی خرج کنید. هرچقدر یوسی بیشتری خرج کنید و یوسی که خرج می کنید با استراتژی بهتری باشد؛ شانس موفقیت شما در بازی بیشتر خواهد شد.

یوسی در بازی پابجی

علاوه بر این ها با داشتن و خرید یوسی بانجی می توانید از یک سری امکانات بازی نیز استفاده کنید. در پایین به طور مختصر به آن ها اشاره می کنیم اما قبل از آن، نکاتی را به صورت نکته ای به شما گوشزد خواهیم کرد که با استفاده از آن، بتوانید نتیجه بهتری در بازی بگرید.

  • شناخت کامل نقشه و فرود آمدن در بهترین محل (در غیر این صورت احتمال کشته شدن شما در دقایق اولیه بازی زیاد است)
  • شخصی سازی اسلحه برای خود را در اولویت قرار دهید. قطعا هر کسی با اسلحه ای مخصوص به خود بیشتر می تواند ارتباط برقرار کند.
  • بوته ها و راه های آبی اصلا گزینه خوبی برای مخفی شدن و یا حتی عبور نیستند.
  • تیم خود را فراموش نکنید و سعی کنید همیشه در نزدیکی تیم خود قرار بگیرید.
  • برای داشتن تمرکز بالا از هدفون استفاده کنید تا تمامی صداهای ریز و ضعیف را نیز بشنوید.
  • از وسیله نقلیه برای حفظ جان خود استفاده کنید.
  • همیشه بعد از ورود به خانه ها، در را ببندید تا از حملات غافل گیرانه در امان باشید.

یوسی در بازی پابجی

مزیت های استفاده از یوسی بانجی چیست؟

  1. خرید آیتم های مختلف بازی

همانطور که بالاتر نیز گفته شد، شما با داشتن یوسی بانجی می توانید اقدام به ارتقا موارد مختلف بازی مانند اسلحه، کلاه، تجهیزات درمانی، نقاب و … بکنید. ارتقا و داشتن بهترین لوازم برای بازی، امری مهم در شکست ناپذیری شماست. شاید بتوان گفت جواب این سوال که چگونه در بانجی همیشه پرنده شوم و چگونه هیچ گاه شکست نخورم؛ دقیقا خرج کردن یوسی برای همین تجهیزات است.

  1. مخفی شدن سلاحی فوق العاده

یکی دیگر از امکاناتی که می توان گفت شاه کلید برنده شدن شما در بازی است؛ تونایی مخفی شدن است. اگر شما بدانید در چه زمانی و کجا مخفی شوید و از داخل مخفیگاه خود بقیه بازیکنان را مورد بررسی و نظارت قرار دهید. به راحتی می توانید در طی حرکات غافلگیرانه پیروز بازی شوید. البته که برای داشتن این امکانات، باید یوسی داشته باشید و آن را خرج کنید.

  1. رقابت‌های رویال پس و الیت رویال پس

یکی دیگر از کاربردهای یوسی بانجی، شرکت در مسابقه های رویال پس و الیت رویال پس است. برای شرکت در این رقابت ها نیاز به بلیط است و بلیط آن نیز تعداد یوسی می باشد که خود بازی برای آن مشخص کرده است. پس باز هم نیاز به داشتن یوسی دارید.

اگر شما بازی کنید و بتوانید تمام مراحل و چالش هایی که بازی برای شما قرار داده است را انجام دهید، به اندازه ای که برای بازی پرداخت کرده اید به شما برمی گردد و درعین حال نیز چندین برابر آن به شما به عنوان پاداش برنده شدن برگشت داده خواهد شد.

یوسی در بازی پابجی

  1. افزایش قدرت بدنی

این نیز از دیگر مزایای استفاده از یوسی است. به این صورت که اگر بخواهید برای انجام بازی و افزایش قدرت بدنی خود راهی داشته باشید؛ آن راه قطعا خرج کردن یوسی است.

این ها تماما روش هایی هستند که یوسی بابجی به بهتر شدن و پیشرفت کاراکتر بازی کمک می کند. اگر شما مانند 400 میلیون نفری که این بازی را نصب کرده اند و به شدت به آن علاقمند شده اند، هستید و دوست دارید در تمامی شرایط و مراحل برنده باشید. اصلا و اصلا خرید یوسی را از دست ندهید. مهم ترین چیزی که تمایز بین یک گیمر آماتور و حرفه ای ایجاد می کند، تجهیزاتی است که مورد استفاده قرار می دهد.

پس بخرید، بجنگید، پیش بروید، مخفی شوید و خود را برای بهترین شدن در بازی پانجی موبایل آماده کنید.

اگر هرگونه تجربه درباره استفاده از یوسی و تاثیر آن بر بازی خود داشتید، در قسمت کامنت برای ما بنویسید تا بقیه دوستان نیز بدانند که بدون استفاده از یوسی همیشه برنده بودن در بازی پانجی کار سختی خواهد بود. همچنین اگر سوالی دارید حتما در کامنت ها با ما در میان بگذارید. منتظر شنیدن نظرات گرم شما هستیم.

مطالب مشابه را ببینید!

انشا طنز و خنده دار + مجموعه انشا و داستان های طنز و بامزه انشا در مورد ثروت و پولدار شدن + 5 انشا کوتاه و زیبا در مورد افراد ثروتمند انشا نوروز کوتاه و بلند برای پایه های مختلف تحصیلی (8 انشا نوروز) انشا مذهبی (با موضوعات مذهبی نماز، روزه، ماه محرم و خداوند) برای پایه های مختلف تحصیلی انشا با موضوع روزه + چند انشا زیبا در مورد روزه گرفتن برای دبستان و دبیرستان انشا چهارشنبه سوری با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای تمام مقاطع تحصیلی کامل ترین اطلاعات علمی درباره ماه؛ تحقیق و دانستنی های جالب درباره ماه انشا برف با گلچین چند انشا زیبا با موضوع بارش برف زمستانی انشا در مورد شجاعت + چند انشا با موضوع شجاعت و دلیری برای پایه های مختلف تحصیلی انشا با موضوع آزاد + چند انشاء زیبا توصیفی با موضوع پیشنهادی و مختلف