مدل مانتو چهارخونه؛ مانتوی زیبای چهارخانه ویژه تمام فصول با طرح های متنوع

مدل مانتو چهارخانه شیک برای تمام فصل ها

امروزه خیلی از خانم ها به مانتوهای چهارخونه علاقه پیدا کرده اند و برای استایل بهاری و تابستانه خود از این مدل های مانتوی زیبا و متنوع استفاده می کنند. این نوع از مدل مانتوها همیشه مد هستند و به قدیمی نمی شوند، به همین جهت نیاز نیست که خانم ها از لحاظ از مد افتادن این مدل مانتو نگران باشند.

از وقتی که پارچه چهارخونه نولید شد و در بازار موجود شد، همیشه جزو لباس های ترند بودند و به همین دلیل استفاده از آن در لباس های پسرانه و دخترانه در تمامی فصول، همیشه پرطرفدار بوده است.

مدل مانتو چهارخونه

مانتو چهارخانه قرمز و مشکی

یکی از مجبوب ترین طرح های مانتو چهارخانه، پاچه های قرمز و مشکی می باشد که همیشه جذابیت خود را حفظ کرده اند و طرحی کلاسیک دارند. می توانید از مانتوهای چهارخانه قرمز و مشکی در کارها و جلسه های رسمی استفاده کنید.
مدل مانتو چهارخونه

مانتو چهارخانه پاییزه

چنانچه طرفدار مانتوهای چهارخونه می باشید، باید این نوع از مانتو را متناسب با اندام خود انتخاب کنید. مثلا اگر لاغر هستید توصیه می شود که از مانتوی چهار خانه با طراحی درشت استفاده کنید تا بدن شما را پر نشان بدهد و اگر اندامی چاق یا درشت دارید با استفاده از مدل مانتوی چهارخونه با طرح ریز می توانید اندام خود را جمع و جورتر و ریز تر نشان دهید.

مدل مانتو چهارخونه

مدل مانتو چهارخانه

باید در موقع دوخت یا خرید مانتو چهارخونه توجه کنید که طرح چهارخونه در پارچه زیبا شلوغ نباشد و ساده باشد تا چشم شما دچار اغتشاش نشود. اگر مانتوی چهارخانه ای که انتخاب کرده اید شلوغ باشد باید سعی کنید از شلوار و مانتوی ساده استفاده کنید تا شلوغی آن خنثی گردد.

مدل مانتو چهارخونه

مانتو چهار خانه یقه مردانه

مدل مانتوی چهارخونه با یقه مردانه جزو نمونه های اسپرت می باشند و می توانید آن را با شلوار جین و کتانی ست کنید و استایلی شیک و راحت داشته باشید که برای بیرون رفتن، دانشگاه و کلاس درس هم مناسب است.

مدل مانتو چهارخونه

مانتوی چهارخانه تابستانه

می توانید با انتخاب مانتوی چهارخونه نخی با طرح های درشت و رنگ های روشن در تابستان حس سبکی و آرامش داشته باشید.

مدل مانتو چهارخونه

مانتو چهارخونه شیک سبز و رنگی

مدل مانتو چهارخونه

مدل مانتوی چهارخانه جدید

مدل مانتو چهارخونه

فروش مدل مانتو چهار خونه

مدل مانتو چهارخونه

مدل مانتو سایز بزرگ چهار خونه

مدل مانتو چهارخونه

مانتو دخترونه چهار خانه

مدل مانتو چهارخونه

تصاویر مدل مانتو دخترانه چهار خانه

مدل مانتو چهارخونه

مدل مانتوهای چهار خونه جدید زنانه

مدل مانتو چهارخونه

مدل مانتو چهار خونه ریز

مدل مانتو چهارخونه

مدل مانتو چهار خونه با شبکه های ریز

مدل مانتو چهارخونه

مانتوی شیک زنانه چهار خونه

مدل مانتو چهارخونه

مانتوهای زنانه جدید چهار خونه

مدل مانتو چهارخونه

مدل مانتو چهارخانه شیک برای خانم های جوان

مدل مانتو چهارخونه

مانتوهای چهارخانه طرح سال

مدل مانتو چهارخونه

مدل مانتو شیک زنانه چهار خانه

مطالب مشابه را ببینید!

آموزش بافت کلاه زنانه؛ ابزار لازم، الگو و نمونه هایی از کلاه های بافتنی مدل نیم بوت پاشنه دار + 30 مدل شیک نیم بوت پاشنه دار دخترانه و زنانه نکات انتخاب لباس خواب و راهنمای خرید بهترین مدل برای خواب راحت نکاتی که برای خرید شلوار بارداری باید بدانید ست لباس زن و شوهر جذاب + 40 مدل از لباس های ست زن و مرد شیک و زیبا انواع مدل شلوار چرم زنانه شیک مناسب استایل خانم های شیک پوش ژاکت بافتنی بچه گانه؛ 30 مدل ژاکت زیبا و شیک پسرانه و دخترانه استایل تام بوی + اطلاعاتی در مورد این تیپ و استایل دخترانه و تصاویر این مدل برای خانم ها مدل دامن لی بلند، کوتاه و میدی + شیک ترین مدل های اسپرت دامن لی مدل کتانی دخترانه شیک و جدید + نکات مهم برای خرید که دختران باید بدانند