نکاتی که برای خرید شلوار بارداری باید بدانید

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانم‌های باردار جوان انتخاب و خرید شلوار بارداری است. مادران جوان می‌خواهند بدانند که بهترین زمان برای شروع استفاده از شلوارهای بارداری چند ماهگی است؟ چه جنس شلواری برای آنها مناسب است؟ آیا اصلاً به پوشیدن شلوار بارداری نیاز دارند یا خیر؟

گفته می‌شود با ورود به 5 یا 6 ماهگی، ممکن است مجبور شوید از لباس‌های سایز بزرگ استفاده کنید که شلوار بارداری هم شامل همین گروه از لباس‌ها می‌شود. اگر می‌خواهید برای خرید چند شلوار بارداری مناسب برنامه ریزی کنید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله می‌خواهیم درباره انواع شلوار بارداری و نکاتی که برای خرید آن باید رعایت کنید، صحبت کنیم.

خرید شلوار بارداری

7 مدل شلوار بارداری راحت و شیک

اولین انتظاری که مادران باردار از شلوارهای بارداری دارند، زیبایی ظاهری در عین راحتی است. شلوارهای بارداری راحت به هیچ عنوان موجب اذیت شدن مادر یا جنین نمی‌شوند و برای استفاده روزمره مادران شاغل هم مناسب هستند. این شلوارها علاوه بر اینکه به شما آزادی عمل می‌دهند، مدل و دوخت زیبایی دارند و می‌توان خارج از منزل یا اداره هم آنها را پوشید. در ادامه با 5 مدل از محبوب‌ترین شلوارهای بارداری راحت و شیک آشنا می‌شویم:

1.شلوار بارداری کمربند دار

این نوع شلوارها دارای یک کمربند کشی در قسمت زیر شکم هستند و برای ماه‌های پایانی بارداری که دور شکم مادران به بزرگ‌ترین حد خود می‌رسد، طراحی شده‌اند. این شلوارها معمولاً از جنس لنین، دورس و پارچه‌های ویسکوز دوخته می‌شوند که سبک، راحت و برای استفاده روزمره مناسب باشند.

2.شلوار حاملگی بغل کش

شلوارهای بغل کش برای مادران جوانی طراحی شده که دوست ندارند از شلوارهای بزرگ و گشاد بارداری استفاده کنند یا ترجیح می‌دهند تا مدتی بارداری خود را از دیگران مخفی کنند. این شلوارها فاق کوتاهی دارند، ولی نشستن و بلند شدن با آنها دشوار نیست. به علاوه، کش مورد استفاده در کنار جیب‌های شلوار کاملاً راحت است. برای دوخت این شلوارها از پارچه کرپ مازراتی استفاده می‌شود.

3.شلوار بارداری کمرکش

شلوار کمرکش بهترین گزینه برای استفاده روزمره است. این شلوارها دور کمر گشاد و پارچه بسیار لطیف و سبکی دارند که به هیچ عنوان دور شکم مادر را اذیت نمی‌کند و به او احساس راحتی و آزادی عمل می‌دهد. با توجه به محبوبیت این شلوارهای بارداری، پیشنهاد می‌کنیم مدل‌های مختلف آن را در لینک :

/لباس-بارداری/شلوار-و-شلوارک-بارداری/https://anandakala.com/product-category  ملاحظه کنید. این شلوارها برای استفاده روزمره در تابستان هم ایده آل هستند.

4.شلوار بارداری دکمه‌ای

این مدل شلوار بارداری دقیقاً مانند شلوارهای معمولی در قسمت جلو دارای چند دکمه است. شاید تصور کنید این دکمه‌ها آزاردهنده هستند، ولی این طور نیست. دکمه‌ها کاملاً قابل تنظیم هستند و می‌توانید از آنها برای تنگ یا گشاد کردن دور کمر شلوار استفاده کنید.

5.لگینگ حاملگی

لگ‌های بارداری یکی از راحت‌ترین شلوارهای بارداری هستند که برای استفاده روزمره، باشگاه، مسافرت و حتی مهمانی‌ها می‌توان آنها را پوشید. لگ‌ها در انواع کش از پهلو، کش زیر شکمی و کش روی شکم طراحی شده‌اند و جنس نازک و لطیفی دارند.

6.شلوار جین بارداری

شلوار جین یکی از المان‌های جدایی ناپذیر استایل مادران شیک پوش است. این شلوارها از جنس جین کاغذی دوخته شده‌اند و کاملاً سبک هستند. از شلوار جین می‌توانید برای محل کار یا مهمانی‌ها استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره این شلوارها به سایت آناندا کالا مراجعه کنید.

7.جوراب شلوار حاملگی

این مدل جوراب شلواری که برای پوشیدن در مهمانی‌ها و مجالس طراحی شده‌اند، دارای فاق بلند و دور کمر گشادتری هستند. یعنی از نظر دور شکم طوری طراحی شده‌اند که در عین جذب و چسبان بودن، آزاد و راحت هم باشد.

شلوار حاملگی راحت و شیک

برای خرید شلوار بارداری باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

در بخش قبلی با انواع شلوارهای بارداری آشنا شدیم. در ادامه می‌خواهیم نکاتی را به شما یادآوری کنیم که با توجه به آنها بتوانید بهترین شلوار بارداری را برای خودتان تهیه کنید. این نکات عبارتند از:

·کمربند شلوار بارداری باید راحت باشد

شلوارهای بارداری دارای سه نوع فرم کمر مختلف هستند؛ کمربند دار، بغل کش و کمر کش. مدلی که انتخاب آن کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد، ولی باید از نظر دور شکم برایتان راحت باشد و هیچ گونه احساس فشاری ایجاد نکند.

·دور کمر شلوار بارداری باید به‌راحتی کش بیاید

میزان کش آمدن دور کمر شلوار نقش مهمی در احساس راحتی شما دارد. پس گول زیبایی بعضی مدل‌ها را نخورید و قبل از هر چیز به جنس کش دور کمر شلوار توجه کنید. اگر کمر شلوار تنگ باشد یا کش آن انعطاف پذیری لازم را نداشته باشد، مناسب وضعیت شما نیست.

·کیفیت و جنس شلوار باید مناسب یک خانم باردار باشد

بهترین جنس برای شلوار بارداری پارچه‌های نخ پنبه‌ای، لنین و دورس هستند. این پارچه‌ها علاوه بر اینکه در ساختار خود حداقل الیاف پلاستیک را دارند، ایجاد حساسیت نمی‌کنند و برای استفاده روزمره کاملاً راحت و سبک هستند.

·بهتر است رنگ شلوار بارداری روشن و شاد باشد

برخی از مادران جوان تصور می‌کنند پوشیدن شلوارهای تیره باعث کوچک‌تر دیده شدن شکم آنها می‌شود، در حالی که پوشیدن شلوارهای رنگ روشن شاد می‌تواند به بهبود روحیه آنها و داشتن پوشش زیباتر کمک کننده باشد. در مجموع هرچقدر استایل شادتری داشته باشید، احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا خواهید کرد.

 زمان مناسب برای خرید شلوار بارداری

زمان مناسب برای خرید شلوار بارداری

زمان مناسب برای خرید شلوارهای بارداری وقتی است که دیگر نمی‌توانید از شلوارهای معمولی خود مانند سابق به‌راحتی استفاده کنید و دور شکم شما در حال افزایش سایز است. یعنی مثلا قبلا سایز شما 38 بوده، ولی الان به شلوار سایز 40 یا 42 احتیاج دارید. نمی‌توان برای همه افراد نسخه واحد پیچید، ولی اغلب مادران از ماه چهارم یا پنجم حاملگی شروع به پوشیدن لباس‌های بارداری و شلوارهای گشاد می‌کنند.

برای فصل تابستان و هوای گرم حتماً به دنبال شلوارهای خنک نخ پنبه و کتان باشید. این شلوارها مانع از تعریق بیش از حد یا چسبیدن پارچه شلوار به پوست بدن می‌شوند و به شما احساس راحتی می‌دهند. در مورد فصول سرد سال هم از شلوارهای پشمی یا پرزدار استفاده کنید که شکم و بدن شما را گرم نگهدارد.

بهترین فروشگاه آنلاین خرید انواع شلوارهای بارداری

اگر نمی‌دانید برای خرید شلوار بارداری باید به کدام فروشگاه مراجعه کنید، پیشنهاد ما فروشگاه آنلاین آناندا کالا است. آناندا کالا از بهترین پارچه‌های خارجی و ایرانی و عالی‌ترین کیفیت دوخت برای تولید شلوارهای بارداری استفاده می‌کند و تولید کننده تخصصی لباس‌های دوران بارداری در ایران است.

اغلب لباس‌های بارداری این فروشگاه قابلیت استفاده در دوران شیردهی را هم دارند. در واقع در طراحی محصولات از امکاناتی مانند زیپ شیردهی، کمربند رگلاژ شو و پارچه‌های کشسانی استفاده شده تا در دوران پس از بارداری هم قابل استفاده باشند. برای خرید آنلاین از آناندا کالا فقط کافی است به نشانی https://anandakala.com/ مراجعه کنید.

مطالب مشابه را ببینید!

آموزش بافت کلاه زنانه؛ ابزار لازم، الگو و نمونه هایی از کلاه های بافتنی مدل نیم بوت پاشنه دار + 30 مدل شیک نیم بوت پاشنه دار دخترانه و زنانه نکات انتخاب لباس خواب و راهنمای خرید بهترین مدل برای خواب راحت ست لباس زن و شوهر جذاب + 40 مدل از لباس های ست زن و مرد شیک و زیبا مدل مانتو چهارخونه؛ مانتوی زیبای چهارخانه ویژه تمام فصول با طرح های متنوع انواع مدل شلوار چرم زنانه شیک مناسب استایل خانم های شیک پوش ژاکت بافتنی بچه گانه؛ 30 مدل ژاکت زیبا و شیک پسرانه و دخترانه استایل تام بوی + اطلاعاتی در مورد این تیپ و استایل دخترانه و تصاویر این مدل برای خانم ها مدل دامن لی بلند، کوتاه و میدی + شیک ترین مدل های اسپرت دامن لی مدل کتانی دخترانه شیک و جدید + نکات مهم برای خرید که دختران باید بدانند