استایل آخر هفته و روزهای تعطیل برای تیپ مردانه و استایل زنانه

استایل آخر هفته شاید یک انتخاب توام با هیجان و البته گاهی سخت باشد. به هر حال هر مناسبت و روز در مجامع فشن و مد لباس و ست مخصوص خود را دارد. این که شما بتوانید استایل روزهای تعطیل خود را بر اساس یک فرمول درست انتخاب کنید مسلما روی جذابیت ظاهری شما تاثیر ویژه ای می گذارد. اگر می خواهید بر اساس مد پیش بروید گزینه های زیادی پیش و روی شما قرار می گیرد. اما اگر واقعا تصمیمتان این است که جذاب باشید و حتی گاهی خارج از عرف مد باشید، همیشه استفاده از یک سری ترکیب رنگ ثابت و مشخص و به اصطلاح سنگین، می تواند نتیجه بهتری برای شما داشته باشد.

دنیای مد این روز ها بیش از چیزی که فکر می کنید برای شما پیشنهادات گوناگون دارد. می خواهید استایل آخر هفته خود را انتخاب کنید؟ مطمئن باشید که به زعم وجود تعداد زیاد انتخاب، دچار سردرگمی می شوید.

بهترین استایل آخر هفته برای خانم ها

وقتی آخر هفته می رسد، خانم ها نگران تر از همیشه، اگر مهمانی و یا مراسمی دعوت باشند، بین رنگ ها و طرح های مختلف انواع البسه، اکسسوری و… دودل می شوند. معمولا ست های لباس بر حسب نوع مناسبت انتخاب می شوند. این بستگی به رنگ بندی لباس ها نیز خواهد داشت. به طبع اگر یک مراسم و مهمانی صمیمی باشد، رنگ هایی مانند ست صورتی و روشن می توانند انتخاب جذاب تری باشند. از طرفی برخی رنگ ها با یکدیگر ترکیب خوبی ایجاد می کنند و از نظر بصری شما و لباستان بیشتر مورد توجه قرار می گیرید. اساس انتخاب لباس های ست نیز همین موضوع است. شما منطقا می خواهید از هارمونی رنگی که انتخاب کرده اید بیشترین تاثیر ممکن را بگیرید.

انتخاب ست روز تعطیل شاد

صورتی روشن یکی از رنگ های بسیار جذاب و قدرتمند و البته ترند در سال 2022 میلادی در دنیای مد و لباس است. معمولا استفاده از این رنگ بیان مفاهیم عاشقانه و مراقبت و درک متقابل را القا می کند. مبنی بر استفاده از این رنگ شما دستتان باز است که پیراهن های دیگری را نیز هماهنگ با همین رنگ و یا حتی گاهی خنثی تر مانند خاکستری انتخاب کنید. این رنگ مهربان، با درک بالا و تاثیرگذار است. البته اگر می خواهید حس محبت، یکدلی و دوست داشتن را به دیگران القا کنید، می توانید این ست را به عنوان استایل آخر هفته خود پوشیده و در واقع با کمی بازی با رنگ ها حس ظاهر خود را به خوبی تغییر دهید.

استایل آخر هفته و روزهای تعطیل

در انتخاب اکسسوری نیز می توانید به سراغ طرح ها و مدل های کلاسیک بروید. صورتی و خاکستری معمولا بهترین گزینه حاضر به عنوان ترکیب رنگ هتسند. هیچ محدودیتی در استفاده از این دو رنگ ندارید. می توانید به سراغ یک شلوار خاکستری و یک تاپ صورتی یا یک ست صورتی و اکسسوری های خاکستری و کفش روشن بروید.

استایل آخر هفته رسمی برای خانم ها

برای انتخاب استایل آخر هفته به صورت رسمی و یا در مراسماتی که شما صمیمیت زیادی ندارید، یک ترکیب دیگر از همین فرمول رنگ به شما پیشنهاد خواهیم کرد. مانتوی خاکستری بلند که البته ساختار خنکی دارد و مناسب فصل تابستان است. می تواند پاشنه آشیل ما باشد. به عنوان اکسسوری هم، پیشنهاد ما شال سفید و نخی و یا کیف های کوچک صورتی خواهد بود که در طرح ها و رنگ ها و مدل های مختلف در بازار عرضه می شوند. از یک روی دیگر، می توانید کمی هوشمندانه تر پیش بروید و استایل رسمی خود را حتی به تم مجلسی نزدیک کنید. تعادل استفاده از رنگ های سفید و خاکستری در مد و زیبایی اهمیت ویژه ای دارد.

استایل آخر هفته و روزهای تعطیل

فراموش نکنید که استایل آخر هفته شما می تواند بست به فصلی که در آن هستید متشکل از کفش یا صندل های سفید باشد که این روز ها در طرح ها و رنگ های فوق العاده جذابی در بازار عرضه می شوند.

مینی اسکارف ها را فراموش نکنید

مینی اسکارف ها این روز ها یک طرح فوق العاده جذاب و هیجان انگیز هستند، هم جلوه جذابی دارند و هم از نظر راحتی می توانند یک انتخاب عالی باشند. حتی می توانید از یک مینی اسکارف یا روسری کوچک به عنوان گردنبند نیز انتخاب کنید.

استایل آخر هفته و روزهای تعطیل

بخصوص اگر خیلی با جمع احساس راحتی می کنید، استفاده از آن می تواند دقیقا همان حس فوق العاده ای را به شما القا کند که از یک شال نخی می گیرید. البته دقت کنید که در انتخاب رنگ مینی اسکارف بهتر است که با ست هماهنگ باشید. مثلا رنگ کتونی و مینی اسکارف شما می تواند یکی باشد. حتی به عنوان یک خانم که به ظاهر خود اهمیت یوژه ای می دهد می توانید از شلوار های اسلش هم استفاده کنید. معمولا محدودیت خاصی در استفاده از مینی اسکارف در استایل آخر هفته و تیپ های مهمانی و… وجود ندارد.

اکسسوری های زنانه برای ست آخر هفته

در تیپ های آخر هفته، تفاوتی ندارد که می خواهید خیلی راحت باشید یا این که کمی رسمی به نظر برسید. استفاده از گوشواره، ساعت و انواع عینک ها را از یاد نبرید. از نظر دنیای مد، استفاده از اکسسوری ها در صورتی که به کلیت تیپ و ظاهر شما صدمه ای نزند و آن را موناتون نکند، می تواند از هر نظر بی نظیر باشد. فراموش نکنید که هیچ گاه تعداد بالای اکسسوری نمی تواند موجب ایجاد جلوه جذابیت در ظاهر شما شود. بلکه در استایل آخر هفته، همیشه استفاده از سادگی در عین خلاقیت می تواند منطقی باشد.

استایل آخر هفته و روزهای تعطیل

چون معمولا کسانی که از تعداد زیادی اکسسوی استفاده می کنند حس جذابیت را فدای توجه و یا عدم تمرکز روی انتخاب می کنند.

شما هم احتمالا در نگاه اول وقتی کسی را با تعداد زیادی اکسسوری می بینید، نسبت به او بی اعتماد می شوید. در نتیجه نسبت به این موضوع، خودتان هم حساس باشید.

استایل جذاب و چشمگیر مردان در آخر هفته

استایلی جذاب، برای آخر هفته آن هم برای مردان پیشنهاد می کنیم که می تواند برای هر کسی وسوسه برانگیز باشد. البته برخی مردان ممکن است در انتخاب رنگ و ست لباس های خود دقت عمل زیادی به خرج ندهند، کسانی که مایل هستند تیپ خود را بر اساس اصول برای یک آخر هفته در کنار خانواده، دوستان و یا کسانی که تاکنون آن ها را ندیده اند انتخاب کنند احتمالا در این مورد وسواس بیشتری دارند و با دقت عمل بیشتری تحقیق می کنند.

بر مبنای همین مورد، درست مانند موارد استایل آخر هفته که در مورد خانم ها بررسی کردیم، قصد داریم اشاره ای داشته باشیم به بهترین انتخاب روز های تعطیل برای آقایان که در ست کردن رنگ ها یا دقت نظر لازم را ندارند و یا وقتی کمد لباسهای خود را باز می کنند دچار چندگانگی می شوند. پیش از هر چیزی به یاد داشته باشید که شما در سه طیف می توانید انتخاب های بسیار جذابی داشته باشید. رنگ های خنثی، روشن و فشن به سبک راحتی و مدل هایی که معمولا افراد در دورهمی هایی که خیلی صمیمی هستند بر تن می کنند. در نتیجه در ادامه هر دو وجه رسمی و یا راحتی را بررسی  می کنیم.

ست لباس آخر هفته رسمی مردان

در انتخاب های آخر هفته رسمی اگر قرار است اولین بار در یک جمع حاضر شوید که خیلی هم تم صمیمی و راحتی ندارد. انتخاب استایل آخر هفته کمی سخت می شود. در درجه اول به  عنوان یک آقا در انتخاب و خرید کفش دقت عمل ویژه ای به خرج دهید. بر اساس آمار، بسیاری از افراد به کفش خود در همان نگاه اول توجه می کنند و بر مبنای آن شما را قضاوت خواهند کرد. در نتیجه معمولا فرمول رنگ مشکی می تواند یک انتخاب مناسب باشد. البته کفش های مشکی نیاز به نگه داری و تمیز کردن مداوم دارند. خیلی زود لکه ها و آلودگی را نشان می دهند.

استایل آخر هفته و روزهای تعطیل

برای شلوار هم کتان و پارچه می تواند به عنوان بهترین استایل رسمی انتخاب شود. رنگ هایی مانند طوسی، مشکی، طیف های دیگر تیره از نظر ما انتخاب خوبی هستند. البته دقت داشته باشید که هیچ گاه در انتخاب ست های رسمی به سراغ رنگ های خیلی روشن نروید. در دنیای مد این نوع انتخاب را نوعی ریسک می شناسند. در مقابل در روز های تعطیل یکی از مهم ترین موارد این است که شما خیلی در لباس خود راحت باشید. در نتیجه شلوار های پارچه ای و کتان بیشتر این حس را القا می کنند تا شلوار های جین که به رنگ های مشکی نیز عرضه می شوند و تا حدودی شبیه به کتان هستند. به همین منوال شما می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. استایل رسمی خود را حفظ کنید و خیلی خودتان را در لباس جدیدی که قرار است در آن ظاهر شوید عذاب ندهید.

انتخاب ست مردانه برای تفریح

این روز ها ست های اسلش می توانند یکی از بهترین انتخاب ها باشند برای مردانی که می خواهند شیک و جذاب به نظر برسند. البته معمولا پیشنهاد می شود که به سراغ لباس های تنگ نروید. ست های اسلش نیز این روز ها در تم ها و رنگ های مختلف و حتی با طرح دورس و شلوار، هودی و شلوار و تی شرت و شلوار نیز عرضه می شوند. البته در هنگام انتخاب رنگ ست های آخر هفته پیشنهاد همیشگی ما نتناژ های خیلی تیره نیست. بلکه روشن هم می تواند گزینه خوبی باشد. فراتر از این موضوع، اگر محافظه کار هستید باز هم شلوار های کتان پاکتی و پیراهن ها جین می توانند حس خوبی را القا کنند.

استایل آخر هفته و روزهای تعطیل

در نهایت این موضوع بستگی به خودتان دارد که قرار است در چه مهمانی و مراسمی حضور داشته باشید. آیا کسانی که با شما هستند خیلی صمیمی و نزدیک بوده و یا این که این اولین برخورد شماست و خیلی هم احساس راحتی نمی کنید.

انتخاب لباس برای دورهمی آخر هفته ای

تمام شلوار های مردانه به کتان و جین محدود نمی شوند. بلکه طرح های جذاب و خاص و انواع مدل های اسلش نیز می توانند انتخاب خوبی برای استایل آخر هفته باشند. فراتر از این موضوع به هیچ عنوان صرفا به سراغ رنگ هایی مانند آبی و مشکی نروید. بلکه مدل های طوسیف نخوردی و سرمه ای هم می توانند سرمایه گذاری خوبی  باشند. در نتیجه بهتر است که در این مورد خیلی هم محافظه کار عمل نکنید. به هر حال اگر به یک مهمانی می روید که اولین برخوردتان با دیگران است، نباید خیلی هم خودتان را در جو و حس و حال رسمی قرار دهید.

استایل آخر هفته و روزهای تعطیل

در این صورت موضوع کمی پیچیده تر شده و افرادی که به شما برخورد می کنند در مورد شما این گونه تصور می کنند که هیچ ارزشی برای فیزیک و ظاهر خود قائل نیستید و ترجیح می دهید درست مثل یک کارمند، روز های آخر هفته که ریکاوری و استراحت است را بگذرانید.

پیراهن طرح دار و شلوار های اسلش

اگر می خواهید در استایل آخر هفته خود یک جذابیت بسیار هیجان انگیز به وجود آورید. انتخاب یک پیراهن راه راه و طرح های مربعی و خطوط عمودی  یا افقی می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. اگر می خواهید حس آرامش و راحتی هم برای خود به ارمغان آورید. به هر حال طرح های ساده و شلوار های اسلش هم می توانند این پروسه را برای شما تکمیل کنند. پیراهن های مردانه مدل راه راه و حتی تی شرت های طرح دار هم از نظر دنیای مد می توانند همان جلوه راحتی را برای شما به وجود بیاورند.

استایل آخر هفته و روزهای تعطیل

لباس های رنگی به هیچ عنوان ترسناک نیستند. حتی برای یک آقا استفاده از طرح ها و رنگ های صورتی هم می تواند منطقی باشد. ضلع بعدی جذابیت ظاهری در مردان استفاده از اکسسوری خواهد بود. یک دستند هرچند ساده چرمی، گربند های فلزی بلند و البته ساعت، بخشی جدانشدنی از یک ظاهر جذاب و جنتلمن خواهد بود. معمولا ساعت های چرم و مدل های اسپرت و هوشمند می توانند این قطعه گم شده در پازل جذابیت شما باشند. البته دقت کنید که هیچ گاه در مورد استفاده از اکسسوری ها بخصوص در تعطیلات آخر هفته که هدف راحتی خودتان است بیش از حد پیش نروید. معمولا سه اکسسوری می تواند برای شما عالی و ایده آل باشد.

مطالب مشابه را ببینید!

نکات مهم و راهنمای خرید عینک آفتابی با توجه به کارکرد آن و فرم صورت راهنمای خرید کاپشن؛ نکات مهم انتخاب کاپشن و شناخت مدل های مختلف آن مدل های مختلف کاپشن؛ انتخاب کاپشن گرم با توجه به جنس و ساختار رنگساژ مو؛ نحوه ساخت با مواد طبیعی، مدت زمان گذاشتن روی مو و رنگساژ کردن انواع مو مدل لباس دخترانه شب یلدا + 40 مدل لباس بچه گانه با تم شب یلدا اصطلاحات دنیای عطر و ادکلن که برای خرید این محصول باید بدانید نکات خرید کیف زنانه؛ اصول مهم انتخاب کیف شیک قوانین مهم و ناگفته انتخاب اکسسوری؛ نحوه انتخاب انواع اکسسوری شیک نکات لباس پوشیدن خانم های قد کوتاه؛ توصیه های خاص لباس پوشیدن تعاریف و اصطلاحات جالب دنیای مد و استایل که باید بدانید