آشنایی با مهره مار و خواص شگفت انگیز آن

مهره مار

تا کنون به مهره مار و خواص آن فکر کرده اید؟!! بسیاری از مردم این محصول را چیزی خرافی و دروغین می دانند اگرچه در سال های اخیر علوم نوین فیزیک این امر را به عنوان علمی درست و با نتیجه می دانند.

این محصول از زمان های قدیم مورد توجه و استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است و خواص خارق العاده ی آن روزانه مردم بیشتری را به خود جلب می کند.

به همین دلیل با مرور زمان و با شناخت خواص مهره مار، این سنگ جزء گرانبها ترین سنگ های موجود میان سنگ سازان، مردم و طلاسازان می شود.

آشنایی با مهره مار و خواص شگفت انگیز آن

مهره مار

مهره مار اصل خواص شگفت انگیزی را دارد که در این جا به اختصار تعدادی از آن ها را معرفی خواهیم کرد:

  • افزایش رزق و روزی : مغازه داران و کسانی که دارای کسب و کار می باشند این ویژگی مهره مار را بسیار می پسندند. اگر از کسب و کار خود رضایت ندارید می توانید دست به خرید این محصول بزنید تا رزق و روزی خود را چندین برابر کنید و طول دوره ی اثر گذاری آن بین یک هفته تا دوازده هفته می باشد.
  • مهر و محبت میان زن و شوهر : یکی از استفاده ی مهره مار در خانواده و زندگی زناشویی می تواند ایجاد محبت میان زن و شوهر باشد که بسیاری از همسران از آن استفاده می شود. با استفاده از این محصول آرامش خاصی میان شما ایجاد می شود و با گذشت زمان بیشتر و بیشتر می شود.
  • ایجاد آرامش : برای داشتن آرامش در کنار روزهای سخت و پر تلاطم می توانید از این محصول برای استفاده ی شخصی خود استفاده کنید. این سنگ می تواند یک اکسسوری زیبا برای شما حساب شود و در کنار آن می توانید با داشتن آن احساس آرامش کنید.
  • اعتماد به نفس : هر شخصی نیاز به اعتماد به نفس برای شکوفا شدن استعداد هایش نیاز به اعتماد به نفس دارد. همچنین برای ظاهر شدن در جمع ها و عموم نیاز به روحیه و اعتماد به نفس دارد. مهره مار یکی از سنگ هایی می باشد که به اعتماد به نفس کم شما یا از دست رفته ی شما را افزایش دهد.

 

  • حل مشکلات عشقی : بازگشت عشق خود یا درست شدن رابطه ی عشقی شما یکی از فواید و خواصی می باشد که این محصول دارد.

 

  • مرکز توجه شدن : یکی از مهم ترین خاصیت های مهره مار که قطعا همه شما با آن آشنا هستید عزیز شدن در جمع می باشد. مهره مار شما در بین جمع و هر مکانی شما را مرکز توجه قرار می دهد.

 

  • افزایش محبوبیت : ایجاد محبوبیت در بین اطرافیان و افزایش جذابیت شما در هر جمع و مکانی خواسته ی دیرینه ی هر فردی می باشد. مهره مار به شما کمک می کند تا به این خواسته برسید.

 

با توجه به خواص گفته شده هر شخصی برای هر کاری چه داشتن آرامش، داشتن جذابیت یا حل مشکلات عشقی خود در زندگی یا هر رابطه ای برای داشتن مهره مار قطعا تعجیل نخواهد کرد.

برای خرید مهره مار باید توجه داشته باشید که راه های تشخیص اصل بودن آن را بشناسید. در این جا راه چندین راه تشخیص مهره مار اصل را به شما خواهیم گفت.

  • یکی از راه های قدیمی برای تشخیص مهره مار از طریق سرکه است. این روش می گوید مهره را در یک ظرف سرکه قرار دهید اگر مهره ها شروع به حرکت کنند یعنی مهره ی شما اصل است اگر بی حرکت ماندند یعنی تقلبی می باشند. تا چندی پیش این روش را روشی درست می دانستند اما با گذشت زمان و تحقیق و تفکر این روش را اشتباه و غلط دانستند چون از لحاظ علمی هر شی استخوانی را داخل سرکه قرار دهید به دلیل خاصیت اسیدی آن شروع به حرکت می کند.
  • یکی از روش های کاملا درست و منطقی دقت به شکل و رنگ ظاهری مهره مار می باشد. مهره های اصل مهره های هندی می باشند که سایز آن چیزی حدود ناخن انگشت شصت شما می باشد. اما مهره های ایرانی و غیر اصل عموما سایزی در حد عدس دارند.
  • هنگام خرید مهره مار از فروشنده بخواهید برای شما یک مهره اصل را کنار مهره ی غیر اصل قرار بدهد تا از لحاظ سایز تشخیص بدهید که چه مهره ای اصل می باشد.
  • از بین مهره های موجود بدون شک رضایت از مهره های هندی چند برابر بوده است و از میان نژاد های مختلف مهره های هندی عموما نژاد های شاه کبری طبیعی و دابویای هندی نسبت به باقی نژاد ها معروف تر و پر فروش تر می باشد. برای همین زمان خرید بهتر است از این دو نژاد انتخاب کنید.
  • در آخر باید بگوییم بهترین روش تشخیص اصل بودن مهره استفاده از آن است. با استفاده ی یک هفته تا نود روز به راحتی می توانید تاثیر آن را در زندگی خود ببینید.

آشنایی با مهره مار و خواص شگفت انگیز آن

مهره مار

خرید مهره مار

اگر چه مهره مار دارای خاصیت های فوق العاده می باشد، اما اگر جعلی و تقلبی باشد جز ضرر مادی برای خریدن مهره تقلبی چیزی نصیب شما نخواهد شد. پس مهم تر از خرید مهره مار اصل بودن آن است. برای همین باید سمت فروشگاه ها یا افراد با تجربه و قدیمی بروید تا بتوانید از اصل بودن مهره خریداری شده خود اطمینان داشته باشید.

فروشگاه شامگاه یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین فروشگاه ها می باشد که در زمینه ی تخصصی مهره مار پا به عرصه گذاشته است. این فروشگاه اولین فروشگاه تخصصی برای خرید اینترنتی مهره مار می باشد که علاوه بر فروش و قیمت گذاری مهره ها مطالب بسیار مفید و آموزنده درباره ی آن ها در سایت می گذارد.

جهت مشاوره در زمینه انواع مهره مار و خواص آن می توانید با شماره 09195916264 تماس بگرید.

مشاور های با تجربه ی فروشگاه شامگاه به شما در انتخاب بهترین مهره برای کاربردی که به آن نیاز دارید به طور رایگان مشاوره خواهند داد.

قیمت مهره مار در این فروشگاه نسبت به تمامی مراکز فروش مهره پایین تر می باشد و دلیل آن وارد کردن مستقیم و بدون واسطه از شرکت های هندی تولید کننده می باشد.

برای داشتن انواع قیمت مهره مار کافی است سری به فروشگاه شامگاه بزنید و با استفاده از نیاز خود یکی از آن ها را خریداری کرده و منتظر دریافت آن باشید. این فروشگاه بسته ی شما را به صورت رایگان ارسال خواهد کرد.

آشنایی با مهره مار و خواص شگفت انگیز آن

پس برای محبوب شدن و جذاب شدن خود، حل مشکلات مادی، برطرف شدن مسائل عشقی یا به آرامش رسیدن در زندگی خود، فقط کافی است سری به فروشگاه شامگاه بزنید و مهره مار خود را با کمک از مطالب و پشتیبان های آن ها انتخاب کنید و با قیمت های بسیارکم و پر از تخفیف خریداری کنید و درب منزل تحویل گیرید. رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!

راهنمای خرید کاپشن؛ نکات مهم انتخاب کاپشن و شناخت مدل های مختلف آن مدل های مختلف کاپشن؛ انتخاب کاپشن گرم با توجه به جنس و ساختار رنگساژ مو؛ نحوه ساخت با مواد طبیعی، مدت زمان گذاشتن روی مو و رنگساژ کردن انواع مو مدل لباس دخترانه شب یلدا + 40 مدل لباس بچه گانه با تم شب یلدا اصطلاحات دنیای عطر و ادکلن که برای خرید این محصول باید بدانید نکات خرید کیف زنانه؛ اصول مهم انتخاب کیف شیک قوانین مهم و ناگفته انتخاب اکسسوری؛ نحوه انتخاب انواع اکسسوری شیک نکات لباس پوشیدن خانم های قد کوتاه؛ توصیه های خاص لباس پوشیدن تعاریف و اصطلاحات جالب دنیای مد و استایل که باید بدانید لیست وسایل ضروری سیسمونی نوزاد؛ تمام وسایل مورد نیاز برای نوزاد