تیپ کلاسیک مردانه + ملزومات تیپ کلاسیک و 25 مدل تیپ زیبا

تیپ کلاسیک مردانه

تیپ کلاسیک برای آقایان و ملزومات این استایل مردانه

در این بخش سایت روزانه بیش از 25 مدل تیپ کلاسیک مردانه زیبا را مشاهده می کنید و در ادامه نکاتی در مورد ملزومات تیپ و استایل کلاسیک مردانه را می خوانید و امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

۱. فرم بدن مناسب اولین عامل و مهم‌ترین عامل در داشتن تیپ کلاسیک محسوب می‌شود. اگر فرم بدن شما به صورت مثلث معکوس است، تیپ کلاسیک ظاهر بسیار زیبایی را به شما خواهد بخشید. در فرم هیکل مثلث معکوس، اندازه دور کمر حداقل ۲۰ سانتی متر از اندازه دور سینه کمتر است.
تیپ کلاسیک مردانه

کت کلاسیک مردانه

۲. در انتخاب تیپ کلاسیک متعصبانه رفتار نکنید. در واقع استایل کلاسیکی را انتخاب کنید که بیشتر به شما می‌آید و شخصیت شما را نشان می‌دهد.
تیپ کلاسیک مردانه
۳. از لباس‌هایی استفاده کنید که برای شما راحت است. از پوشیدن لباس‌های تنگ یا گشاد خودداری کنید. پوشیدن از لباس‌هایی که دقیقا سایز شما هستند باعث خوش پوش جلوه کردن بیشتر شما می‌شود.
تیپ کلاسیک مردانه

شلوار و کفش کلاسیک

۴. برای داشتن تیپ کلاسیک، از پوشیدن کفش‌های اسپرت، کتانی، بوت‌های اسپرت و کفش‌های تخت خودداری کنید. در انتخاب کفش دقت کنید، زیرا اهمیت بسیاری در استایل مردانه دارد. کفش‌های کالج، چرم مردانه و بوت‌های چرم ساق دار برای تیپ کلاسیک مناسب هستند
تیپ کلاسیک مردانه
۵. اگر می‌خواهید تیپ کلاسیک داشته باشید، از پوشیدن پیراهن‌های گل گلی، تیشرت‌های فانتزی و شلوار‌های تکه دوزی شده خودداری کنید. بهترین انتخاب‌ها برای داشتن این استایل، پیراهن‌های ساده، چهارخانه و راه راه مردانه است.
تیپ کلاسیک مردانه
۶. به جای پوشیدن شلوار جین، از شلوار پارچه‌ای، مخمل و کتان استفاده کنید. شلوار جین برای تیپ اسپرت مناسب‌ است.
تیپ کلاسیک مردانه
۷. برای داشتن تیپ کلاسیک، مدل موهای شما نیز باید کلاسیک باشد.
تیپ کلاسیک مردانه
۸. استفاده کردن از جوراب سفید در تیپ کلاسیک ممنوع است. جوراب سفید بیشتر برای تیپ‌های ورزشی مناسب است. برای تیپ کلاسیک بهتر است از جوراب‌هایی که به رنگ شلوار یا چند درجه تیره‌تر استفاده کنید. البته جوراب مشکی نیز گزینه ایده‌آلی است.
تیپ کلاسیک مردانه
۹. استفاده از ساعت مچی در تیپ کلاسیک یکی از اکسسوری‌های مهم است که جذابیت شما را دو چندان می‌کند. استفاده از سایر اکسسوری‌های مردانه از جمله کراوات، دستمال جیبی و دکمه سر آستین نیز در تیپ کلاسیک مردانه لازم است، اما دقت کنید که در استفاده از این اکسسوری‌ها افراط نکنید. می‌توانید از اکسسوری‌های طرح دار برای زیباتر کردن استایل خود استفاده کنید.
تیپ کلاسیک مردانه
10. در استایل کلاسیک بیشتر از رنگ‌های خنثی استفاده می‌شود و استفاده از رنگ‌های جیغ کاربرد ندارد. رنگ‌های کلاسیک شامل خاکستری، سفید، مشکی، سرمه‌ای و قهوه‌ای هستند. رنگ‌های شاد تنها در رکیب با رنگ‌های خنثی و به صورت نامحسوس باید استفاده شوند، برای مثال تنها پیراهن خود را یک رنگ شاد در نظر بگیرید و یا رنگ شاد را در اکسسوری‌های خود بکار ببرید. اگر در استفاده از رنگ‌هایی مانند قرمز، آبی و … تردید دارید می‌توانید از رنگ‌های تیره آن‌ها یعنی زرشکی و سرمه‌ای استفاده کنید.
تیپ کلاسیک مردانه
11. مرتب بودن را در تیپ کلاسیک به یاد داشته باشید. لباس‌های تمیز واتو کشیده به تن کنید. در استایل کلاسیک، پیراهن در داخل شلوار قرار می‌گیرد. توجه کنید که دکمه‌های سر آستین خود را ببندید. اگر می‌خواهید از جلیقه بدون کت استفاده کنید، بهتر است که آستین‌های خود را به صورت مرتب تا بزنید.
تیپ کلاسیک مردانه

مدل های تیپ کلاسیک مردانه

تیپ کلاسیک مردانه

استایل مردانه شیک

تیپ کلاسیک مردانه

تیپ و استایل شیک مردانه

تیپ کلاسیک مردانه

تیپ ساده و کلاسیک

تیپ کلاسیک مردانه

شیک ترین تیپ کلاسیک مردانه

تیپ کلاسیک مردانه

مدل لباس های کلاسیک شیک

تیپ کلاسیک مردانه

تیپ کلاسیک زیبا

تیپ کلاسیک مردانه

مدل های تیپ کلاسیک مردانه جدید

تیپ کلاسیک مردانه

 

تیپ کلاسیک مردانه

 

تیپ کلاسیک مردانه

 

تیپ کلاسیک مردانه

 

تیپ کلاسیک مردانه

مطالب مشابه را ببینید!

نکات لباس پوشیدن آقایان قد کوتاه؛ نحوه انتخاب لباس و اکسسوری مناسب مدل های تیپ مشکی مردانه + 15 تیپ و ست لباس مشکی مردانه ماه محرم ست لباس زن و شوهر جذاب + 40 مدل از لباس های ست زن و مرد شیک و زیبا مدل های پیراهن مردانه رسمی انتخاب آقایان شیک پوش (نکات برای انتخاب پیراهن رسمی) 5+1 ایده جذاب برای انتخاب لباس عید آقایان مدل کاپشن چرمی مردانه + 30 مدل شیک پسرانه و مردانه کاپشن چرم مدل کت شلوار طرح دار + 25 مدل کت و شلوار زیبا با طرح های مختلف برای افراد خاص مدل پیراهن مردانه 2020 جین + نکاتی برای خوش پوش شدن و خوش تیپی مدل کت جین مردانه + بیش از 30 مدل از کت لی برای جنتلمن ها لباس مجلسی مردانه + 31 مدل کت و شلوار شیک مجلسی مردانه جدید