گردنبند اسم(پلاک اسم) هدیه ای به یادماندنی برای عزیزان خود

تولد دوستتون نزدیکه؟ سالگرد ازدواجتون نزدیکه؟ دوست دارید به عزیزانتون یک هدیه خاص و به یادماندنی بدید اما نمی دونید چی بخرید که در کنار زیبایی، ارزشمند هم باشه؟ بهتون پیشنهاد می کنم که این مطلب رو تا آخر بخونید چون ما می خوایم در این مطلب براتون از گردنبند اسم(پلاک اسم) هدیه ای برای عزیزان خود صحبت کنیم و بگیم که چرا گردنبند اسم می تونه به عنوان یک گزینه خوب برای کادو دادن محسوب بشه. پس همراه ما باشید…

از قدیم الایام تا به حال طلا به عنوان یک انتخاب خوب برای کادو دادن در مراسم مختلف مثل تولد، سالگرد ازدواج و … محسوب می شود اما این روزها با توجه به این که بازار طلا و ارز در دنیا و مخصوصا ایران ملتهب است و هر روز ممکن است قیمت طلا افزایش یابد. انتخاب طلا به عنوان هدیه برای مناسبت های مختلف سخت شده است. اما از طرفی نیز زیبایی و قیمتی بودن این فلز به قدری است که به سختی می توان از آن به عنوان یک گزینه مناسب برای هدیه دادن صرف نظر کرد. از همین رو ما در گالری طلا و جواهرات زرنام برای حل این مشکل یک پیشنهاد داریم و می خواهیم بگوییم که اگر پول زیادی ندارید، خرید پلاک اسم طلا، بهترین گزینه برای شما است.

گردنبند اسم(پلاک اسم) هدیه ای به یادماندنی برای عزیزان خود

طرح و مدل های پلاک و آویز طلا

امروزه پلاک طلا در مدل ها و سایزهای متفاوتی ساخته می شود. یکی از انواع آن که از علایق مشترک خانم ها و آقایان محسوب می شود، پلاک اسم است که علاوه بر گردنبند، به شکل انگشتر، گوشواره و دستبند اسم چرم نیز ساخته می شود. این پلاک ها دارای قابلیت طراحی با فونت های فارسی و انگلیسی هستند.

حال اگر در انتخاب نوع مدل پلاک طلا دچار تردید شده اید و نمی دانید کدام یک از دو طرح برای گردنبند اسم مناسب است؛ باید بگوییم که ما همواره معتقدیم هر طرحی زیبایی خود را دارد و کاملا سلیقه ای است. حتی با توجه به نوع متن موردنظر و یا نام شما می تواند هر کدام زیبایی خود را داشته باشد. تنها تفاوتی که در مدل پلاک اسم فارسی و انگلیسی وجود دارد، امکان پیچیده تر کردن عبارات فارسی در طراحی پلاک است.

گردنبند اسم(پلاک اسم) هدیه ای به یادماندنی برای عزیزان خود

چرا پلاک اسم ؟

وزن سبک، طرح فانتزی و برخورداری از قابلیت شخصی سازی کردن پلاک موجب شده است که امروزه پلاک اسم، محبوبیت بیشتری برای هدیه دادن به عزیزان پیدا کند.

علاوه بر آن همان طور که می دانید در بین قطعات مختلف طلا، اجرت ساخت پلاک اسم نسبت به سایر مدل های گردنبند کمتر است. همین موضوع موجب می شود که پلاک اسم بهترین انتخاب برای کسی محسوب شود که بودجه نسبتا زیادی ندارد. در واقع دستمزد ساخت النگو، زنجیر، انگشتر، گوشواره، دستبند و سینه ریز طلا نسبت به ساخت پلاک طلا بیشتر است.

سفارش و ساخت پلاک اسم

برای ثبت سفارش و ساخت پلاک اسم، شما بایستی ابتدا نام یا نوشته و طرح مدنظر خود را برای ما ارسال کنید، سپس طراحان شروع به طراحی کرده و طرح های نمونه را برای شما ارسال می کنند تا بین آن ها یک طرح را انتخاب کنید. و در آخر از 3 تا 10 روز ساخت آویز اسم شما طول می کشد، البته به میزان ترافیک کاری این میزان متغیر است.

گردنبند اسم(پلاک اسم) هدیه ای به یادماندنی برای عزیزان خود

مدت و زمان برای ساخت پلاک اسم سفارش بستگی به نحوه ساخت و مهمتر از آن به پیچیدگی طرح شما بستگی دارد، البته تا زمانی که طرح شما دیده نشود نمی توان نظر دقیقی برای زمان تحویل سفارش داد. در کل تمامی شرایط بستگی به طرح انتخابی شما دارد.

طلای زرنام در کمال آرامش برای شما نام، شعر و متن شما را طراحی می کند و به شما در این زمینه مشاوره می دهد. شما می توانید از بین طرح های موجودی که طراحی شده طرحی را انتخاب کنید. همچنین اگر جایی طرحی دیدید و برای شما جذاب بود کافیست به ما نشان دهید ما طرح را برایتان پیاده سازی می کنیم.

برای ساخت پلاک اسم چه وزن و اندازه ای مناسب است؟

به طور کلی وزن پلاک مهم تر از سایز آن است و سایز پلاک اسم زنانه و مردانه می تواند عرض و طولی بین 3 تا 6 سانتی متر داشته باشد. اما سوالی که این روزها زیاد پرسیده می شود این است که با توجه به قیمت زیاد و رو به افزایش طلا آیا امکان ساخت پلاک اسم سبک وزن وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم، بسیاری از فروشندگان و سازندگان پلاک اسم طلا، از آن جایی که قصد دارند بر قیمت طلای خام مالیات لحاظ و سود بیشتری کسب کنند، حاضر به ساخت پلاک اسم با این خصوصیات نیستند. اما تیم گالری زرنام تا به امروز سعی کرده است که در تمامی کارهای ساخته شده خود، با دقت به ظرافت و زیبایی، طرح و وزن مدل انتخابی مشتری را اجرا کرده و کیفیت را فدای کمیت کار نکند.

گردنبند اسم(پلاک اسم) هدیه ای به یادماندنی برای عزیزان خود

بهترین راه انتخاب طرح گردنبند اسم این است که از گالری بخواهید برای شما متن و نام را در هر دو حالت طراحی کند و قبل از طراحی درباره وزن و علایقتان با آنها صحبت کنید تا شما را بهتر راهنمایی کنند.

گالری طلای سازی زرنام به کسانی که از طریق سایت و اینستاگرام ما سفارش می دهند 9 درصد مالیات را هدیه می دهد و هزینه ای از این بابت دریافت نمی کند.

رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!

راهنمای انتخاب اکسسوری های ضروری مردانه؛ از کیف گرفته تا انگشتر و ساعت انتخاب گوشواره زیبا؛ راهنمای خرید گوشواره بر اساس نیاز شما راهنمای انتخاب و خرید ساعت مچی؛ چطور هوشمندانه ساعت بخریم؟ نکاتی مهم برای خرید ساعت مچی مردانه و زنانه قبل از خرید اطلاعات جالب درباره زیورآلات و انواع آن (نحوه استفاده و انتخاب) راهنمای خرید هدیه انگشتر طلا برای خانم‌ها گردنبند اسم و نکاتی که قبل از خرید آن باید بدانید انواع طرح های زیورآلات 2021 (انگشتر،گوشواره، دستبند) مدل پابند زنانه و دخترانه بسیار شیک با مدل های متنوع